Paczki .u i skrypty
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jeden z plików, które chcę rozpakować.
W załączniku.
W załączniku.
- Załączniki
-
- EchelonAI.rar
- (76.29 KiB) Pobrany 125 razy
Mam mały problemik.
Piszę klasę, która ma współgrać z inną klasą.
I wywala mi error podczas zbierania pickupa.
Piszę klasę, która ma współgrać z inną klasą.
Kod: Zaznacz cały
class MojInv extends OwnedInv within PlayerController;
Ktoś wie o co może chodzić?"Obiekt MojInv None utworzony w Package zamiast w PlayerController."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wiem o co chodzi, ale po co kojarzysz Inv z PlayerController? Zauważyłem tylko CheatManager tak kojarzone i jeszcze coś. Muszą być dopisane w kodzie PlayerController, jako var private transient. Nie wiem, czy aż musisz sięgać po takie rzadkie rozwiązanie.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Mam takie pytanie, które może wyjaśni moją niepewność co do jednej rzeczy.
Mamy taki prosty przykład:
O ile pierwsza linijka do żadna zagadka, to druga już budzi wątpliwości (czemu tak poetycko teraz piszę? ).
Deklarujemy klasę P2Pawn jako CheckPawn.
Potem temu CheckPawn nadajemy wartość... no właśnie, jaką wartość?
Bo P2Pawn to klasa i dlaczego dalej jest nawias a w nim "Owner"?
W większości używam tego na ślepo a chciałbym wiedzieć jak to działa.
Może mi ktoś wyjaśnić co daje zadeklarowanie tego z wartością w nawiasie po klasie?
Mamy taki prosty przykład:
Kod: Zaznacz cały
local P2Pawn CheckPawn;
CheckPawn = P2Pawn(Owner);
Deklarujemy klasę P2Pawn jako CheckPawn.
Potem temu CheckPawn nadajemy wartość... no właśnie, jaką wartość?
Bo P2Pawn to klasa i dlaczego dalej jest nawias a w nim "Owner"?
W większości używam tego na ślepo a chciałbym wiedzieć jak to działa.
Może mi ktoś wyjaśnić co daje zadeklarowanie tego z wartością w nawiasie po klasie?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 22:10 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Kto mi wreście wyjaśni jak odkodować zakodowane paczki.
Po wypakowaniu widzę tylko Default, brak scriptu i nic nie mogę z tym zrobić.
PostED też nic widzi puste wpisy.
Po wypakowaniu widzę tylko Default, brak scriptu i nic nie mogę z tym zrobić.
PostED też nic widzi puste wpisy.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
ale jak mam to dopisać ?
tak AttachToBone( x, 'bone_x' , Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?
czy tak AttachToBone( x, 'bone_x' , rot, (Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?
no jakoś nie chce działać a sprawdziłem z 20 możliwości.
tak AttachToBone( x, 'bone_x' , Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?
czy tak AttachToBone( x, 'bone_x' , rot, (Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?
no jakoś nie chce działać a sprawdziłem z 20 możliwości.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 23:00 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj po prostu
albo
Jak nie mam kompilatora obok to ciężko mi zarzucić działającym i pewnym konkretem.
Kod: Zaznacz cały
Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)
Kod: Zaznacz cały
x = Spawn(Class'x');
AttachToBone( x, 'bone_x' );
x.Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)
Już znalazłem w orginalnych skryptach jak to zrobić , ale dzięki za pomoc
x1 = Spawn(Class'x2');
AttachToBone( x1, 'bone_x3' );
x1.RotationRate.Pitch = 0;
x1 = Spawn(Class'x2');
AttachToBone( x1, 'bone_x3' );
x1.RotationRate.Pitch = 0;
Ostatnio zmieniony 07 paź 2016, 13:13 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mxxx zobacz, jest coś takiego jak A_Rotatoion i A_Translation
To jest specjalne do Attachment Użyj tych komend
To jest specjalne do Attachment Użyj tych komend
- Załączniki
-
- Image2.jpg (76.24 KiB) Przejrzano 1414 razy
8=======D