Paczki .u i skrypty

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 cze 2014, 13:33

Jak wejdę na kompa to podrzuce te pliki.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 cze 2014, 19:27

Jeden z plików, które chcę rozpakować.
W załączniku.
Załączniki
EchelonAI.rar
(76.29 KiB) Pobrany 125 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 mar 2015, 20:17

Mam mały problemik.

Piszę klasę, która ma współgrać z inną klasą.

Kod: Zaznacz cały

class MojInv extends OwnedInv within PlayerController;
I wywala mi error podczas zbierania pickupa.
"Obiekt MojInv None utworzony w Package zamiast w PlayerController."
Ktoś wie o co może chodzić?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2015, 21:28

Nie wiem o co chodzi, ale po co kojarzysz Inv z PlayerController? Zauważyłem tylko CheatManager tak kojarzone i jeszcze coś. Muszą być dopisane w kodzie PlayerController, jako var private transient. Nie wiem, czy aż musisz sięgać po takie rzadkie rozwiązanie.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 kwie 2015, 22:08

Mam takie pytanie, które może wyjaśni moją niepewność co do jednej rzeczy.
Mamy taki prosty przykład:

Kod: Zaznacz cały

	local P2Pawn CheckPawn;

	CheckPawn = P2Pawn(Owner);	
O ile pierwsza linijka do żadna zagadka, to druga już budzi wątpliwości (czemu tak poetycko teraz piszę? xD ).
Deklarujemy klasę P2Pawn jako CheckPawn.
Potem temu CheckPawn nadajemy wartość... no właśnie, jaką wartość?
Bo P2Pawn to klasa i dlaczego dalej jest nawias a w nim "Owner"?

W większości używam tego na ślepo a chciałbym wiedzieć jak to działa.

Może mi ktoś wyjaśnić co daje zadeklarowanie tego z wartością w nawiasie po klasie?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 22:10 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 kwie 2015, 22:23

To ma chyba szukać tego pawna, sam nie jestem pewien


8=======D
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

07 kwie 2015, 13:25

Kto mi wreście wyjaśni jak odkodować zakodowane paczki.

Po wypakowaniu widzę tylko Default, brak scriptu i nic nie mogę z tym zrobić.
PostED też nic widzi puste wpisy.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 lut 2016, 22:20

Kto mi wreście wyjaśni jak odkodować zakodowane paczki.

Po wypakowaniu widzę tylko Default, brak scriptu i nic nie mogę z tym zrobić.
PostED też nic widzi puste wpisy.
Po dłuższej pracy nad tym, znalazłem na to pewien sposób. :)



[youtube][/youtube]


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

04 paź 2016, 20:10

Mam małe pytanie , jak mam przykładowo :

x = Spawn(Class'x');
AttachToBone( x, 'bone_x' );

'x'- cytaj jako nie istotne. ;)

To jak dodać do tego rotacje jak doczepia się do kości ?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 paź 2016, 22:24

spróbuj Rot,(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

04 paź 2016, 22:49

ale jak mam to dopisać ?

tak AttachToBone( x, 'bone_x' , Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?
czy tak AttachToBone( x, 'bone_x' , rot, (Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?

no jakoś nie chce działać a sprawdziłem z 20 możliwości.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 23:00 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 paź 2016, 10:20

Spróbuj po prostu

Kod: Zaznacz cały

Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)
albo

Kod: Zaznacz cały

x = Spawn(Class'x');
AttachToBone( x, 'bone_x' ); 
x.Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)
Jak nie mam kompilatora obok to ciężko mi zarzucić działającym i pewnym konkretem.


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

05 paź 2016, 15:10

Już znalazłem w orginalnych skryptach jak to zrobić , ale dzięki za pomoc ;)

x1 = Spawn(Class'x2');
AttachToBone( x1, 'bone_x3' );
x1.RotationRate.Pitch = 0;
Ostatnio zmieniony 07 paź 2016, 13:13 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 paź 2016, 17:08

Mxxx zobacz, jest coś takiego jak A_Rotatoion i A_Translation
To jest specjalne do Attachment Użyj tych komend ;)
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (76.24 KiB) Przejrzano 1414 razy


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

09 paź 2016, 18:30

Czytając czat cytuję Rycho3D: czasem łatwiej obrócić obiekt i zapisać niż go ustawiać w skryptach

to wiem ale ja chcę doczepić projektor i do tego potrzebowałem rotacji ale jeszcze pozostaję mi do napisania offset.


ODPOWIEDZ