[ POMOC] Problem z AW7Mutator Autoplay.AW7Mutator0

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

07 wrz 2014, 22:33

Witam. Zaczałem edytować sobie mape, dokladniej Greenbelt1 no i po kilku przeróbkach robię build all, chcę odpalić a tu ło:

Kod: Zaznacz cały

AW7Mutator Autoplay.AW7Mutator0 (Function AW7Game.SMBatchReplaceMutator.FindOldClassIndex:0076) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;BerettaWeapon Autoplay.BerettaWeapon0, Function Engine.Actor.PreBeginPlay&#41; <- ULevel&#58;&#58;SpawnActor <- &#40;BerettaWeapon&#41; <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;AW7SWAT Autoplay.AW7SWAT8, Function AW7Pawns.AW7Military.PostBeginPlay&#41; <- BeginPlay <- UGameEngine&#58;&#58;LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine&#58;&#58;Browse <- UGameEngine&#58;&#58;Init <- InitEngine
Czym to może być spowodowane?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 wrz 2014, 03:29

Sam miewałem ten błąd z AW7Game.SMBatchReplaceMutator. Zaś sam Runaway loop detected (over 1000000 iterations) to powszechny błąd gry, bodaj pierwszy patch go poprawił, ale i tak nie wszędzie. Za dużo naraz w grze. Za dużo wszystkiego. W tym przypadku, piszę na pałę, bo nie sprawdzałem, ów replacer nie ma ograniczenia od góry liczby akcji zamiany obiektów.

Ów Runaway loop detected można ominąć (choć nie zawsze) gdy się wejdzie na mapę poprzez grę, z goto. Start gry bezpośrednio z mapy czy z opcji w PostEd kończy się tym błędem, czy to AW czy StP.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

17 wrz 2014, 19:18

Dziwne bo wlasnie mam go jedynie przy odpalaniu mapy z edytora (tępa głowa nie napisałem w 1 poście o tym) poza tym jest okej. No ale trochę uciażliwe.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 wrz 2014, 00:45

No to nie dziwne, bo tak właśnie jest, start gry z edytora (czyli exe odpala od razu mapę) wywala ten błąd. I jeśli tylko tak - daruj sobie rozwiązanie problemu. Pootwieraj sobie w ten sposób mapy AWP, to zobaczysz. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

18 wrz 2014, 19:30

Mi ten błąd wyskakiwał, gdy chciałem spawnować zbyt dużo postaci. Pomogło usunięcie kilkudziesięciu bystranderów .


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 wrz 2014, 19:45

over 1000000 iterations
W skrócie> Bystander nie może dojść do punktu.
Najczęściej występuje gdy pawn ma włączony AI > patrol point, lub ustawione Home node. Często po edycji ścieżek, zapominamy że bystander ma je wpisane i oto cała tajemnica. :D
ciuciu pisze:Mi ten błąd wyskakiwał, gdy chciałem spawnować zbyt dużo postaci. Pomogło usunięcie kilkudziesięciu bystranderów .
Bo jest pewne ograniczenie, ale błąd wyświetla się taki sam.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 wrz 2014, 23:43

Rycho3D pisze:Bystander nie może dojść do punktu
Nie tylko. Zero bystnaderów, dużo pickupów i masz to samo. Ty i mapa.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 wrz 2014, 06:35

Tiquill pisze:
Rycho3D pisze:Bystander nie może dojść do punktu
Nie tylko. Zero bystnaderów, dużo pickupów i masz to samo. Ty i mapa.
Tego nie znałem :) Dobrze wiedzieć.


8=======D
ODPOWIEDZ