yo. mam kolejne pytanie.
Jak zrobić (i jak połączyć) emitter z bronią w trzeciej osobie, by był "podłączony" np. do metalowej części łopaty (hust wi jak ona się nazywa ;D ) ?
(nie chodzi o strzał gdzie spawnuje się projectile, tylko żeby broń od początku się paliła). ??
I jak to samo zrobić w pierwszej osobie?
Że biegamy z bronią a ona się pali?
Jak połączyć emitter do broni
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Okej jutro sprawdzę.... w sumie to dzisiaj.
A mam jeszcze takie pytanie trochę nie do tematu, ale tak przy okazji..
Czemu jak robię podklasę jakiejś broni (strzelającej) i pozmieniam tylko kilka rzeczy w defaultproperties (np. dźwięk) to ciągnie mi po 5 ammo na strzał? jakim cudem?
trzeba coś dopisać w AmmoInv czy jak?
A mam jeszcze takie pytanie trochę nie do tematu, ale tak przy okazji..
Czemu jak robię podklasę jakiejś broni (strzelającej) i pozmieniam tylko kilka rzeczy w defaultproperties (np. dźwięk) to ciągnie mi po 5 ammo na strzał? jakim cudem?
trzeba coś dopisać w AmmoInv czy jak?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W temacie Szpital strachu pojawiła się zaprezentowana przez MaKiPL pochodnia. Nie wiem już jak z nią było, ale warto poszukać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...