True. Po co w ogóle pomysł niszczących się broni? Dla mnie całkowicie zbędne, a pewno też irytujące. Postal to Postal. Ale jak wolisz.Dev4ever pisze:Jeżeli mappack nie będzie zbyt długi, to w sumie faktycznie nie ma co dbać o takie szczegóły, bo szkoda czasu na zabawę przy skryptach, gdzie mozna go poświęcić na bardziej dopracowanych mapach. P
True. seebeek17, daj przedmioty do rozwałki w PropBreakable. Znikną, żadna karma nie będzie się walała po kątach... matematycznych algorytmów.Rycho3D pisze:przy około 50 KActor lub szmacianych lalkach, wywali GPFseebeek17 pisze:Docelowo całą mapę będziemy mogli rozwalić, a jak nie całą to chociaż jej większą część.
Chodzi o kolor. I odległość tej mgły. By męczące (jednak) postalowe niebo już tu się nie powtarzało.Dev4ever pisze:Tak na poważnie, to jeżeli ma być mgła na mapie, to coś takiego powinno być, bo w przeciwnym wypadku będzie widać zanikający i odkrywający się teren mapy
To bez dyskusji, na pewno.Dev4ever pisze:bo lepiej widzieć taki horyzont aniżeli nieustannie odświeżający się teren w oddali
To jest kwestia podstawowa.Rycho3D pisze:Jeśli mappack pójdzie na STP to zagram
Kurłaaa... Róbta to na STP, a portujta na Sztimy, cholery jedne... :ściana:seebeek17 pisze:Port na STP jest na razie tylko w planach. Zależy, czy będzie dużo roboty z przeniesieniem tego
Nie zaczynajcie od dupy strony.
Tak, P2C to dupy strona.