(Preview) Virus B [Mappack]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lip 2018, 16:52

Dev4ever pisze:Jeżeli mappack nie będzie zbyt długi, to w sumie faktycznie nie ma co dbać o takie szczegóły, bo szkoda czasu na zabawę przy skryptach, gdzie mozna go poświęcić na bardziej dopracowanych mapach. P
True. Po co w ogóle pomysł niszczących się broni? Dla mnie całkowicie zbędne, a pewno też irytujące. Postal to Postal. Ale jak wolisz. ;)

Rycho3D pisze:
seebeek17 pisze:Docelowo całą mapę będziemy mogli rozwalić, a jak nie całą to chociaż jej większą część. :D
przy około 50 KActor lub szmacianych lalkach, wywali GPF
True. seebeek17, daj przedmioty do rozwałki w PropBreakable. Znikną, żadna karma nie będzie się walała po kątach... matematycznych algorytmów.

Dev4ever pisze:Tak na poważnie, to jeżeli ma być mgła na mapie, to coś takiego powinno być, bo w przeciwnym wypadku będzie widać zanikający i odkrywający się teren mapy
Chodzi o kolor. I odległość tej mgły. By męczące (jednak) postalowe niebo już tu się nie powtarzało.
Dev4ever pisze:bo lepiej widzieć taki horyzont aniżeli nieustannie odświeżający się teren w oddali
To bez dyskusji, na pewno.

Rycho3D pisze:Jeśli mappack pójdzie na STP to zagram
To jest kwestia podstawowa. :faja:
seebeek17 pisze:Port na STP jest na razie tylko w planach. Zależy, czy będzie dużo roboty z przeniesieniem tego
Kurłaaa... Róbta to na STP, a portujta na Sztimy, cholery jedne... :ściana:

Nie zaczynajcie od dupy strony.

Tak, P2C to dupy strona. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 lip 2018, 21:12

Tiquill pisze:True. Po co w ogóle pomysł niszczących się broni? Dla mnie całkowicie zbędne, a pewno też irytujące. Postal to Postal. Ale jak wolisz.
A skoro główną i właściwie na ten moment jedyną opcją pozyskiwania broni jest sklepik, to co powiecie na to, żeby bronie białe się jednak niszczyły z czasem, ale możemy je szybko za symboliczną opłatą, jednym kliknięciem naprawić w sklepie? Bronie po zniszczeniu nie usuwałyby się z ekwipunku, po prostu by zadawały minimalne obrażenia?

Na razie tylko pytam, ponieważ nie wiem jak by to wyszło, skoro CuttingDamage od razu odcina zombiakom kończyny.
Tiquill pisze: daj przedmioty do rozwałki w PropBreakable
Też będą. :ok: Choć główną rozwałkę chcę zrobić oskryptowanymi moverami. ;)
Tiquill pisze:Kurłaaa... Róbta to na STP, a portujta na Sztimy, cholery jedne
Co ja poradzę, że edytor z Postal 2 Complete jest wygodniejszy w użytkowaniu? :roll:


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 lip 2018, 22:52

seebeek17 pisze:Co ja poradzę, że edytor z Postal 2 Complete jest wygodniejszy w użytkowaniu?
+1 Jak tyle razy wspominałem i narzekałem na głupie zagrywki ze strony RWS w P2C, tak w przypadku Steamowym PostED nie mogę niczego zarzucić, a wręcz pochwalić, bo dużo rzeczy zostało usprawnionych dla lepszej wygody modderów, w tym sama responsywność edytora jest o wiele lepsza niż w PostEdku z STP :)
seebeek17 pisze:A skoro główną i właściwie na ten moment jedyną opcją pozyskiwania broni jest sklepik, to co powiecie na to, żeby bronie białe się jednak niszczyły z czasem, ale możemy je szybko za symboliczną opłatą, jednym kliknięciem naprawić w sklepie? Bronie po zniszczeniu nie usuwałyby się z ekwipunku, po prostu by zadawały minimalne obrażenia?
Czy ja wiem, broniom które tną nic de facto nie da, bo i tak pozbawiasz delikwenta kończyn niezależnie od ilości zadawanych obrażeń, trzeba by było zrobić skrypt, który uwzględnia po ilu odjętych pkt życia przeciwnik traci kończynę (coś na styl działania noża motylkowego z ED. To było by dobre, lecz zbyt pracochłonne jak na nie długi mappack ;)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

16 lip 2018, 01:06

Dev4ever pisze:Czy ja wiem, broniom które tną nic de facto nie da, bo i tak pozbawiasz delikwenta kończyn niezależnie od ilości zadawanych obrażeń, trzeba by było zrobić skrypt, który uwzględnia po ilu odjętych pkt życia przeciwnik traci kończynę (coś na styl działania noża motylkowego z ED. To było by dobre, lecz zbyt pracochłonne jak na nie długi mappack
Że ja też o tym nie pomyślałem! :D Znaczy... podpiąć broń do BloodyWeapon (daje ślady krwi na ostrzu), dać domyślnie odcinający kończyny damage i jak już broń "rozwalimy" to zmienić na jakiś niegroźny żeby to rączek nie ucięło. Pomyślę. ;) Na razie czekam na więcej opinii co do tego rozwiązania "zbalansowanego" niszczenia się broni i regeneracji ich w sklepiku (niszczyć się będą jedynie bronie białe oczywiście, karabinów nie tykam).

Zastanawiam się czy jest jakaś technika renderowania w innych grach, w których nie używa się mgły tylko jakoś inaczej gra to robi, bo to w Postalu wyglada lipnie. :drapanie:

@Edit: chodzi o teren w oddali, duży tunel itp
Załączniki
Shot01Fog.jpg
Shot01Fog.jpg (244.76 KiB) Przejrzano 880 razy
Shot02Fog.jpg
Shot02Fog.jpg (255.81 KiB) Przejrzano 880 razy
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, 01:09 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 lip 2018, 22:10

Fajnie to wygląda, ale musisz dopasować niebodo koloru mgły
Aktualny kolor tworzy koszmarny kontrast ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

16 lip 2018, 23:18

Dokładnie tak ale ta mgła świeci się jak pomnik sprzed banku lub taksówka na tym obrazku. Reszta jest bardzo dobra ale wyglądało by to o wiele lepiej jak samochody będą nie zniszczone. :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 lip 2018, 02:58

seebeek17 pisze:Może setki zombie do zabicia nie będzie jednak dobrym pomysłem dla mappacku. :P Postaram się to urozmaicić jakoś.
Daj na start mapy opcję, jak chcesz grać. Mogę ci zrobić takie zajebiaszcze menu wyboru, że każdy z mapy nie wyjdzie. xD
seebeek17 pisze:A skoro główną i właściwie na ten moment jedyną opcją pozyskiwania broni jest sklepik, to co powiecie na to, żeby bronie białe się jednak niszczyły z czasem, ale możemy je szybko za symboliczną opłatą, jednym kliknięciem naprawić w sklepie? Bronie po zniszczeniu nie usuwałyby się z ekwipunku, po prostu by zadawały minimalne obrażenia?
Miodzio! :spoko: To zadowoli chyba wszystkich.
seebeek17 pisze:Choć główną rozwałkę chcę zrobić oskryptowanymi moverami. ;)
One też potrafią źle wpłynąć na grę, więc też bez szaleństw. Choć można pogadać o alternatywnym wobec Moverów sposobie. ;)
Dev4ever pisze:trzeba by było zrobić skrypt, który uwzględnia po ilu odjętych pkt życia przeciwnik traci kończynę (coś na styl działania noża motylkowego z ED. To było by dobre, lecz zbyt pracochłonne jak na nie długi mappack ;)
Taki skrypt nie wydaje się pracochłonny.
Yossarian pisze:A daj może nazistowskich zombie, coś jak z filmu "Eksperyment SS" :D
To ja mam pytanie:

KTO DA W KOŃCU WAMPIRY DO POSTALA??? Nazistowskie mogą być. :wampir:


seebeek17 pisze:Co ja poradzę, że edytor z Postal 2 Complete jest wygodniejszy w użytkowaniu? :roll:
Czy na pewno to takie niezbędne? Zapraszam do tego tematu.

Ale dobra. Zamierzasz wprowadzić usprawnienia. BloodyWeapon ma nonsteam AWP/ED. Pozostaje tylko sklepik, który jest tylko w steam P2C. Czy dla wygody w PostEd i dla sklepiku zrezygnujesz z wersji na StP/AWP??


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 lip 2018, 03:32

seebeek17 pisze:A skoro główną i właściwie na ten moment jedyną opcją pozyskiwania broni jest sklepik, to co powiecie na to, żeby bronie białe się jednak niszczyły z czasem, ale możemy je szybko za symboliczną opłatą, jednym kliknięciem naprawić w sklepie? Bronie po zniszczeniu nie usuwałyby się z ekwipunku, po prostu by zadawały minimalne obrażenia?
Wracając jeszcze do tych broni jeżeli dasz radę coś takiego zrobić było by super :) Jeszcze mam małą propozycję. Dodać mały pasek życia na broni białej i podniesienie takiej samej odzyskiwało by w pełni HP (coś na wzór podnoszenia ammo do broni palnej) :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 lip 2018, 04:04

Dev4ever pisze:podniesienie takiej samej odzyskiwało by w pełni HP (coś na wzór podnoszenia ammo do broni palnej) :)
Nope. Jak podniesiesz totalnie zdezolowanego grata, to z dwóch rzęchów będziesz miał błyszczącą nówkę? Absurdalne. ;)


seebeek17, a odnośnie twoich skrinów. Niektóre są bardzo ładne, słoneczne. Aż takie pytanie się rodziło: Jak on to robi, że ta mapa taka kolorowa, jasna, fajna?? :drapanie: Mnie się ta soczystość barw bardzo podoba! Mówisz, że zaczynasz z mappingiem. Dobra, może i tak jest. Ale zaczynasz z bardzo dobrym okiem na tą robotę! Byle tak dalej! :spoko:


I nawet szkoda będzie te kolory stępiać dla potrzeb postapokaliptycznego i zombiaszczego klimatu. :drapanie: Może weź jakoś zachowaj te pyszne kolory dla innego jeszcze mappacka... Albo, nie wiem, zacznij w czystym i żywym, kolorowym świecie. Potem BUM! i widzimy nadejście zagłady. Czerwony pył, sine niebo, świszczący wiatr. I wyłążące z dotąd bezpiecznych miejsc zombie...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 lip 2018, 04:32

Tiquill pisze:Nope. Jak podniesiesz totalnie zdezolowanego grata, to z dwóch rzęchów będziesz miał błyszczącą nówkę? Absurdalne.
A czy podnoszenie kilka tych samych pukawek i zamienianie ich w amunicję nie jest już absurdalne? :):
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 04:39 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

17 lip 2018, 07:40

Dopóki postać ma wszystkie bronie w kieszeni nie trzeba się martwić. :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

17 lip 2018, 12:39

W sumie te jasne motywy spoko ale fajnie by było gdyby była jakaś nocna mapka albo i z deszczem do tego, bardziej klimatycznie by było :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 lip 2018, 15:03

Dev4ever pisze:A czy podnoszenie kilka tych samych pukawek i zamienianie ich w amunicję nie jest już absurdalne? :):
Pewnie że nie, coś ty! Nawet największy rzęch pistoletu ma nowiutkie ammo i może mieć jego cały komplet. Podniesiesz parę takich - masz max ammo. A chciałbyś patrzeć na animację wyładowania-załadowania naboi z każdego i czekać bezczynnie aż się ta sekwencja skończy? Raczej nie. To masz od razu wszystko. I co, te stare nieczynne pistolety miałby się zmienić w... PropBreakable, by po chwili zniknąć? Wtedy to byłoby nierealne. :P


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

17 lip 2018, 15:38

Tiquill pisze:Daj na start mapy opcję, jak chcesz grać. Mogę ci zrobić takie zajebiaszcze menu wyboru, że każdy z mapy nie wyjdzie.
Wybór pomiędzy czym? Napisz mi na pw jak by to miało wyglądać.
Tiquill pisze:One też potrafią źle wpłynąć na grę, więc też bez szaleństw. Choć można pogadać o alternatywnym wobec Moverów sposobie.
Lubię nowe alternatywy. :D Też jak możesz to na PW (chyba że lepiej Ci tutaj pisać to spoko)
Tiquill pisze:KTO DA W KOŃCU WAMPIRY DO POSTALA??? Nazistowskie mogą być.
Pomyślę, ale nic nie obiecuję. :584:

A tak serio to jeszcze nad przeciwnikami nie rozmyślałem. Jak skończę pierwszą mapę dopiero, a już powoli kończę, to zajmę się przeciwnikami. Co do Twojego menu wyboru powyżej, to chodzi Ci, że będzie wybór czy normalni przeciwnicy czy zombie? W planach mam jednak zbalansowaną rozgrywkę, za dużo nie chcę na razie zdradzać, ale monotonię walk postaram się jak najbardziej zniwelować. :)
Tiquill pisze:Czy dla wygody w PostEd i dla sklepiku zrezygnujesz z wersji na StP/AWP??
Tyle ile będę w stanie, przeniosę na STP. Nie wykluczam, że może to być niestety lekko okrojona wersja...
Dev4ever pisze:Dodać mały pasek życia na broni białej i podniesienie takiej samej odzyskiwało by w pełni HP
Pasek HP przy broniach białych jest w planach. Co do drugiego, jak na ten moment odpada. Pozostaje szybkie wyrzucenie zużytej broni i podniesienie sprawnej.
Tiquill pisze: Mnie się ta soczystość barw bardzo podoba!
Fajnie. Aż się jeszcze bardziej chce kontynuować prace, jak się czyta, że komuś się podoba. :D
Pan Szatan pisze:W sumie te jasne motywy spoko ale fajnie by było gdyby była jakaś nocna mapka albo i z deszczem do tego, bardziej klimatycznie by było
Następna to będą ścieki i podmiejskie kanalizacje, pasuje? :P


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

17 lip 2018, 19:14

Tiquill pisze:KTO DA W KOŃCU WAMPIRY DO POSTALA??? Nazistowskie mogą być.
Rycho kiedyś zrobił jednego. ;)


I regret nothing
ODPOWIEDZ