Pochwal się swoją robotą!

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 kwie 2015, 18:33

Tiquill pisze:Material layers coordinates? Nie znam.
Miałem na myśli to, że jak jest tekstura, to sprawdzać poziom Alphy w danym miejscu i jak jest mniejszy niż X, to traktować jako button. ;)
Jest chyba coś takiego w UDK ale nie wiem czy w Postalu się sprawdzi.
Tiquill pisze:Nie wiadomo co zrobić z 17.
seebeek siedemnasty xD


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

13 kwie 2015, 19:28

Mam do teg naweto trzy inne podejścia ale gorzej z realizacją no i czasem.
Seebeek napisze ci coś na PW ale nie możesz tego zacytować.

[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2015-04-13, 21:10 ]
Następny taki post zakończy twój żywot na forum. P.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

13 kwie 2015, 20:00

To po cholere to piszesz tutaj, who cares na twój brak czasu. tu sie chwali robotą a nie.

[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2015-04-13, 21:11 ]
A pan z kolei używa władzy i komentuje posty, a nie się wydurnia z offtopem. P.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

20 kwie 2015, 21:01

Obrazek Startup do FreeMP. Ale mam problem z paczką, bo coś niechcacy chyba z AW dodałem (problem z AWGame przy odpalaniu w stp) jak ktoś by umiał to naprawić to podeślę wszystko co trzeba na pw.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 kwie 2015, 21:20

Ryuq pisze:Startup do FreeMP. Ale mam problem z paczką, bo coś niechcacy chyba z AW dodałem (problem z AWGame przy odpalaniu w stp) jak ktoś by umiał to naprawić to podeślę wszystko co trzeba na pw.
Dodaj sobie edytor do FreeMP i tam twórz, nie będziesz miał problemów ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

20 kwie 2015, 21:24

Dodać dodałem, tylko szkoda by było zaczynać od podstaw, a tu ta jedna paczka męczy i męczy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

21 kwie 2015, 13:41

Ryuq pisze:mam problem z paczką, bo coś niechcacy chyba z AW dodałem (problem z AWGame przy odpalaniu w stp) jak ktoś by umiał to naprawić to podeślę wszystko co trzeba na pw.
Możesz mi podesłać na PW, to wyczyszczę żeby tylko na FreeMP chodziło.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

24 kwie 2015, 18:54

Obrazek
Kamizelcia robiona z nudów. Mój pierwszy chyba porządnie zrobiony bolton xD
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2015, 18:54 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

24 kwie 2015, 19:39

Ryuq pisze:Kamizelcia robiona z nudów. Mój pierwszy chyba porządnie zrobiony bolton xD
Bardzo ładna ta kamizelka. :) Rzeczywiście porządna. Tak trzymaj. :ok:


I regret nothing
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 kwie 2015, 19:46

Kamizelcia robiona z nudów. Mój pierwszy chyba porządnie zrobiony bolton xD
Kiedyś musi być ten pierwszy raz :ok:


8=======D
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

25 kwie 2015, 16:40

całkiem fajna kamizelka
taka trochę garażowa robota :)


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

05 maja 2015, 15:24

Mapa do multi której nigdy chyba nie skończe przez niewidzialne-z-dupy-ściany (skąd inąd też nie widzialne) i chyba wyczerpanie pomysłu na mapkę. Za dużo chciałem na niej mieć, i ot chyba namieszałem.
Czekam chyba na jakiś inny pomysł do zrobienia.
Obrazek
Startupek, leżą airmaile (uwaga bo lubią znikać) i 4 karabiny. Maile pozwalają na zabranie komuś broni, tak że lepiej sie trzymać od innych z dala bo mamy tylko pistolet, maczete i ew m4. I wszystko mogą nam zabrać inni.
Obrazek
Rurka
Obrazek
I tajemniczy teleport do miejsca ostatecznego mordowania, z niewidzialnymi ścianami których sie wlasnie nie mogę pozbyć xD Grać się da prócz ostatniej "areny".

EDIT: i bawie sie meshami, na razie cinko idzie to sobie szkarady z nudów robię
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 maja 2015, 17:53 przez Ryuq, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

07 maja 2015, 19:01

Ryuq pisze:I tajemniczy teleport do miejsca ostatecznego mordowania, z niewidzialnymi ścianami których sie wlasnie nie mogę pozbyć xD Grać się da prócz ostatniej "areny".
A co to za niewidzialne ściany, które dodałeś? :): Skorzystaj z widoku perspective- wireframe
(lub alt + 1 ) i zorientuj się jaka siatka przechodzi przez rejon kolizji. A jak dalej nie wiesz to mi ją podeślij. Doktor Piroziom zaraz uleczy mapkę xD


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 maja 2015, 16:23

Od jakiegoś czasu pracuję nad cyklem dnia i nocy, i systemem dynamicznie zmieniającym pogodę. :B
Jak na razie globalny timer na mapie działa w miarę ok, tylko jeszcze muszę pomyśleć jak to podczepić pod wszystko.

Screenów na razie nie daję, bo nie mam jak tego pokazać, bo na razie jest sama podstawka tego elementu.
Zaimplementuję to prawdopodobnie przy Taliban Wars, bo za dużo by trzeba było zmieniać żeby to dodać do zwykłego STP. :)
Ostatnio zmieniony 08 maja 2015, 21:28 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 maja 2015, 20:01

Dopieszczam moje autko :)
Załączniki
astro.jpg
astro.jpg (73.8 KiB) Przejrzano 1889 razy


8=======D
ODPOWIEDZ