Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Przesuni臋ty przez: seebeek17
2017-12-21, 18:21
[TUTORIAL] Export r贸偶nych modeli do psk i psa [Noesis]
Autor Wiadomo艣膰
rigstudio 
Modder
P2:UDK



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 31
Do艂膮czy艂: 03 Maj 2011
Posty: 426
Sk膮d: Lublin
Wys艂any: 2013-06-21, 23:12   
   Preferencje MP: Ping:65-120 MAXVote


Rycho3D napisa艂/a:
W UDK te偶 si臋 da skalowa膰 :D

Jak naj bardziej da si臋 i to bez problemy tak samo ja w wersjach poprzednich, tylko narz臋dzia s膮 po lewej :) .
_________________
http://www.rigstudio.pl
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2013-06-25, 09:53   
   Preferencje MP: OFFLINE


Mog臋 prosi膰 o obraz? Bo chyba 艣lepy jestem.
 
 
rigstudio 
Modder
P2:UDK



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 31
Do艂膮czy艂: 03 Maj 2011
Posty: 426
Sk膮d: Lublin
Wys艂any: 2013-06-25, 10:14   
   Preferencje MP: Ping:65-120 MAXVote


Mo偶e :D ale i tak zawsze mo偶esz skalowa膰 na mapie :)
Wi臋c nie wiem po co ta dyskusja.
_________________
http://www.rigstudio.pl
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2013-07-01, 15:41   
   Preferencje MP: OFFLINE


Bo jak wrzuc臋 potem posta膰 jako np. bot'a lub PlayerController lub innego przez spawn'a, to ju偶 nic nie da skalowanie na mapie. W narz臋dziach po lewej jest Box radius pod display oraz rotacja i tylko. Ale skali nie ma w UDK w SkeletalMesh editor.
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 79 razy
Wiek: 37
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5693
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2013-07-01, 17:07   
   Preferencje MP: Ten Kt贸ry ci臋 zabi艂 Ping~68 MAX VOTE


Skalujesz na mapie i wrzucasz jako prefab do swojego pakunku .
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2013-07-01, 19:29   
   Preferencje MP: OFFLINE


AIController wymaga SkeletalMesh'a a nie prefabu.
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 79 razy
Wiek: 37
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5693
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2013-07-01, 19:36   
   Preferencje MP: Ten Kt贸ry ci臋 zabi艂 Ping~68 MAX VOTE


MaKiPL napisa艂/a:
AIController wymaga SkeletalMesh'a a nie prefabu.

Co nie zmienia faktu 偶e da si臋 skalowa膰 mesh.
Mo偶esz zmieni膰 by AIController wymaga艂 prefab , lub w nim skalowa膰 obiekt.
Trzeba by膰 kreatywnym. ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki