Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: seebeek17
2017-12-21, 18:08
MegaTutorial for PostED by seebeek17/MiRRoRRek
Autor Wiadomość
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2014-08-19, 17:36   
   Preferencje MP: Wole SP


Tiquill napisał/a:
Nie łączyć tematów, nie. W PostEd jest menu Help. To właściwie powinienem pisać w temacie o tym spolszczeniu PostEd, ale: Jakby się pod te menu dodało opcję aktywującą twój poradnik. Po polsku a wszystko naraz. Narzędzia i pomoc.

Aaa.... że w edytorze, w PostED?
Noo... to mogło by wypalić. :faja:
Ale to może by poczekać aż poprawię temten tutorial i dać ostateczną wersję?

Cytat:
A temat przypinam, przeoczyłem dotąd.

Okej. Dzięki. :ok:
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2014-08-20, 02:39   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


seebeek17 napisał/a:
Ale to może by poczekać aż poprawię temten tutorial i dać ostateczną wersję?
A oczywiście. :)

Właściwie to te spolszczenie do edytora by Rycho3D można byłoby dodać jako gratisowy dodatek do tutoriala. Ale to już się sami dogadajcie. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
BloodLogin 
Chwast
Bannowany Modder :/



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1983
Skąd: Rzadkochowa ?
Ostrzeżeń:
 55/3/4
Wysłany: 2014-11-23, 19:21   

Prosiłbym by kogoś ładnie to przetłumaczył na Polski , opisy z poradnika były chyba nie dokładne :P

PawnAttributes z oryginalnym komentarzem RWSu.
Kod:

StartupRandomization;    // Randomizes some of these attributes // a little around there start values, in PostBeginPlay.                   
Psychic;    // How well the character knows where something is
        // just through code, not through 'seeing'. Generally only used
        // when someone just lost their attacker, the higher this is the longer (though
        // never for very long) they could just know where the bad guy is.
Champ;        // How persistantly they track their enemy. If set    // high, he comes after you, set low, he stays put.
Cajones;    // How likely he is to doing dangerous things like    // walk through fire
Temper;        // How quickly you get mad (usually from damage) see Anger below
Glaucoma;    // Determines how accurate and reliable their     // targeting is. Lower settings are better.
Twitch;        // Time between bursts
Rat;        // How likely he will shout out the player or    // an enemy's location or not.
Compassion;    // How likely he is to shout "Get Down!"    // before he fires to protect bystanders.
WarnPeople;    // How likely someone is to warn their enemy    // before shooting. Police high, Military low.
Conscience;    // How likely they are in trying to avoid    // hurting bystanders.
Beg;        // How likely they are to beg for life.
PainThreshold;    // How much a character can get hurt        // before they run for their life.
Reactivity;    // How quickly you react to things
Confidence;    // How certain you are about things (like picking paths to run)

Rebel;        // How likely you are to rebel against what you're told to do    // Like when someone tells you get to Get Down.
Curiosity;    // How interested they are in the world around them.

Patience;     // How much you can harass them before they go crazy or get scared
WillDodge;    // If they will try to dodge if you fire at them
WillKneel;       // If they will kneel and fire, in a fire fight
WillUseCover;    // If they will try to find cover and use it (possibly if they're
        // are under attack. Also if they are running and have no weapon

Talkative;     // How likely they are to start up conversations or greet you on the street.
Stomach;    // How likely they are to throw up or something, if you they see/have gross things
                                // happen to them
Armor;        // How much armor you have.
ArmorMax;    // How much armor you can possibly have
VoicePitch;    // How much to adjust voice pitch (1.0 = normal)
Greed;        // How greedy someone is. How likely they'll go for money the player has dropped
TalkWhileFighting;    // How likely someone is to smack talk while they are fighting you.

MaxMoneyToStart;    // The pawn will start with between 0 and this number for how    // much money they get.

ScaredOfPantsDown;     // if this is false, then they may just ignore that
            // you have your pants down. It defaults to true so everyone notices you. But
            // some people like doctors or something may not care about your pants being down.
            // Cops always do so this isn't tested in police/security.
TeamLeader;        // Usually reserved for military and swat types. Determines what
            // I do in group AI situations
TakesShotgunHeadShot;    // how suspectible they are to a direct shotgun blast to the face

TakesRifleHeadShot;    // how suspectible they are to a sniper rifle round in the head

TakesShovelHeadShot;    // how suspectible they are to a direct smack by a shovel to the head

TakesOnFireDamage;    // If 1.0, they catch on fire and die. < 1.0, means they can fight
                // while on fire, and take that much less damage from the fire.

TakesAnthraxDamage;    // If it's 1.0, they run away from anthrax, throw up blood and die,
                // < 1.0, means they run away, throw up blood, and then keep fighting, taking
                // less damage.
TakesShockerDamage;    // This is the percentage of Health to HealthMax at which
                // the pawn either gets shocked and stands there dazed (higher)
                // or they fall over and pee themselves (equal or lower)

GunCrazy;        // This guy loves his gun (make sure to give him one first). If he
                // sees anyone with a gun, or hears anything, he'll just go attack    // them on the spot
PatrolTags;        // Succession of tags for pathnodes that I walk between
                // Walk first to PatrolEndPoints[0], using the pathnodes system to get
                // there, then walk to PatrolEndPoints[1], etc (and then
                // back to 0, if there's no more). The point is, don't pick
                // all the pathnodes in between to make your path. That's determined
                // by the pathnode system. You pick the end points.
StartInterest;        // If you want someone to stand in a q, set this to its tag, and
                                // set their initial state to GoStandInQueue;
TakesPistolHeadShot;    // How susceptible they are to a direct pistol shot in the back of the                               
            //  head, execution style
TakesMachinegunDamage;    // How susceptible they are to any machine gun bullets
TalkBeforeFighting;    // How liklely someone is to yell before they attack
WeapChangeDist;        // If 0, weapon changing is ignored. If not, then the weapon   
                // in BaseEquipment[0] is used for distances where the attacker is below
Fitness;        // Generally relates to how far they can run before they get tired. 0-1.0.   
                // 1.0 is really fit, 0.0 is really unfit.
AdvancedFiring;        // Used so pawns can do extra crazy stuff--like always                                   
                // shoot seeking rockets from a rocket launcher, instead of normal rockets.
TwitchFar;        // Twitch will be the twitch time for the close weapon, TwitchFar is the                                   
                // Twitch time for the far away weapon so you can make rocket
TakesChemDamage;    // If 1.0, become infected and fall down. < 1.0, means they can fight                                       
            // while infected.
Innocent;        // True means, these characters could possibly not hate the player. Protestors for instance


Jak coś to del !

>2014
>internet
>poproś ludzi o pomoc
>nie daj im dostępu do treści
P.
_________________
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2015-07-27, 01:52   
   Preferencje MP: Wole SP


Wrzucam uaktualnioną wersję poradnika w pierwszym poście.
Podziękowania dla Tiquilla za wyszukanie błędów i wysłanie notatek.

Przy okazji załączam gówno-filmik, który tylko służy do udostępnienia MegaTutoriala.

https://www.youtube.com/watch?v=CMki8niYor8
_________________

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2015-08-19, 17:45   
   Preferencje MP: Wole SP


Dziękuję za 100+ pobrań. :)

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad napisaniem kolejnego poradnika - tym razem jednak poświęconemu głównie pisaniu skryptów do gry.
Jako, że mało osób u nas na forum zajmuje się tym jakoś bardziej konkretnie (a jeśli już to raczej ma te wszystkie rzeczy w jednym palcu), to nie wiem czy jest sens pisać taki poradnik ledwo dla paru osób, dlatego zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety. ;)

>> ANKIETA <<
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5868
Skąd: SinCity
Wysłany: 2015-08-19, 17:47   
   Preferencje MP: Ten Który cię zabił Ping~68 MAX VOTE


Pewno że pisz, ja sam pewnie sporo z niego się nauczę. ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Tiszer 
Chwast



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 603
Ostrzeżeń:
 53/3/4
Wysłany: 2015-08-19, 18:07   

Dawaj, jak napiszesz taki poradnik to postawię ci wirtualnego browara.
 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5357
Skąd: Płaska Ziemia
Wysłany: 2015-08-19, 18:08   

Popieram przedmówców, pisz, może i ja się czegoś w przyszłości nauczę. ;)
Megatutorial pobiorę w zimę, może nauczę się choć jakieś proste rzeczy robić, w końcu nawet Blood coś tam umiał. :D
_________________
I regret nothing
 
 
EvilYeah 
Stuprocentowy psychol



Wiek: 22
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 930
Wysłany: 2015-08-20, 17:43   

o rany! w tej ankiecie 100% (4 osoby) zagłosowało na TAK
w sumie jak ci się chcę to zrób ten poradnik
nie wiem czy skorzystam, ale pomysł popieram
_________________
Pozdrawiam
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2015-08-20, 23:04   
   Preferencje MP: Wole SP


Czyli szykuje się więcej do roboty. xD

Dzięki za odpiskę w ankiecie. :ok:
_________________

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2016-05-14, 00:54   
   Preferencje MP: Wole SP


Już prawie 250 pobrań, a modderów na PostalSite nie przybywa. :mgun: ehh... myślałem, że poradnik zachęci kilka nowych osób do tworzenia modów. :P
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-05-14, 03:13   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Mi bardzo pomógł :diabeł: Wiele się dzięki niemu nauczyłem m.in. ciekawe oświetlenie, cut-scenki, operowanie scripted triggerów, dodawanie kilku ścieżek dźwięków tła (w tym odpalane w losowej kombinacji i losowym układem czasu pomiędzy dźwiękami) i wiele wiele innych przydatnych rzeczy :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2016-11-08, 20:07   
   Preferencje MP: Wole SP


Już tyle pobrań a chyba wszyscy nowi potencjalni modderzy wywiali nam na Steam. :P
_________________

 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2016-11-08, 20:11   

Kiedyś pobiorę i zobaczę, czy dzięki temu uda mi się coś fajnego stworzyć, bo tak naprawdę to prawie w ogóle nie miałem styczności z PostEdem, ale czasem korci mnie, żeby spróbować stworzyć coś w nim, a potem pochwalić się innym :D

Dzięki za ten poradnik, seebeek!
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2016-11-09, 00:13   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


seebeek17 napisał/a:
Już tyle pobrań a chyba wszyscy nowi potencjalni modderzy wywiali nam na Steam. :P
Że co? A policz ty mi tam polskich modderów. xD

Ja bym się nie przejmował proporcją liczby pobierań do ilości nowych modderów. Zaspokoić ciekawość "jak to się robi" a wytrwanie i robienie aż do momentu publikacji swojej pracy - to jednak nie to samo. Świadomość, że pomogło się nawet tym, którzy JUŻ to robią powinna imho starczyć. Nie wzbudzisz pisarza w tym, którego nauczysz pisać. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki