Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Tiquill
2017-04-21, 17:39
[SteamMod] DarkFire
Autor Wiadomość
Bartkov 
Junior Modder



Pomógł: 2 razy
Wiek: 14
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 414
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2016-11-01, 22:19   [SteamMod] DarkFire
   Preferencje MP: Ping - 50, kiedy jestem online, nick - bartkov


Czy pamiętacie moda o nazwie Dark Fire? Nie? Nic nie szkodzi! Dzisiaj wyszedł port tego moda który umożliwia granie z nim w Postal 2 Complete! Mod ten dodaje 26 nowych broni i 7 nowych pickupów! Co wam będę dalej tłumaczył, obczajcie go sobie sami! Mod również działa w 100 procentach na Nicks Coop, więc będziecie mogli się z nim bawić z przyjaciółmi. Have Fun!
Link do moda - http://steamcommunity.com...s/?id=791667661
Wersja no-steam - http://www.postalsite.inf...oad.php?did=206





_________________
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
 
 
 
Pan Szatan 
Joker
Good Boy



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3438
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-11-01, 22:55   

Przerestowałem i animacja shotguna i plauge launcher'a jest zjebana ale wszystko inne ok :D
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2016-11-03, 00:35   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Teraz nie mam komputera, by testować. Największym mankamentem dotychczasowej wersji imo była słaba animacja altfire M4A1RP. Liczę, że odrzut nie działa już jak zdechlak. Ale i każdą inną zmianę chętnie ujrzę. Są nowe pukawki?

No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. ;) Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...

A pytanie, czy pamiętam tego moda. Bartkov, bez niego ani rusz, to standard, dla mnie tak ważny jak bronie AWP, nie, nawet ważniejszy. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
BakenS 
Miłośnik broni


Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 127
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2016-11-03, 16:01   

A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
 
 
EvilT-ModZ 
Master Modder



Pomógł: 6 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 159
Wysłany: 2016-11-04, 07:22   

Tiquill napisał/a:
imo była słaba animacja altfire M4A1RP

This animation was improved


Tiquill napisał/a:
No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. ;) Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...

Unfrotunally, but some resources just can not be exported anymore

BakenS napisał/a:
A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?

iwant DarkFire.DarkFireCaseInv

----
Also, is it necessary to upload DF for STP?
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2016-11-04, 12:32   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


EvilT-ModZ napisał/a:
This animation was improved
It's good. :)

EvilT-ModZ napisał/a:
DarkFireCaseInv
I to jest najlepsze co P2C daje od siebie w tego typu modach.

EvilT-ModZ napisał/a:
Also, is it necessary to upload DF for STP?
You take my power. You take my faith. Don't ask. Do it, damn... :ściana:
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 4727
Skąd: East Mayberry
Wysłany: 2016-11-04, 19:01   

Cytat:
Also, is it necessary to upload DF for STP?

Non-steam mods are highly appreciated on this forum
_________________
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2016-11-06, 22:43   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


EvilT-ModZ napisał/a:
iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
Not work, this item is not added to game.

EvilT-ModZ napisał/a:
This animation was improved
I tested. I don't see desired changes, movements is unnatural. And... Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod? See my test movie from P2C:
https://www.youtube.com/watch?v=S6kQL_gYbRE
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4495
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2016-11-08, 19:10   
   Preferencje MP: Wole SP


Tiquill napisał/a:
Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod?

Z tego co pamiętam, w DarkFire broń łączy się z dłońmi dopiero w skryptach moda, a żeby się tak broń nie przekręcała w drugiej ręce, to trzeba chyba ją połączyć bezpośrednio z dłonią w np. 3DSMaxie. Dużo byłoby chyba z tym roboty, bo DarkFire bazuje właśnie na łączeniu tego dopiero w skrypcie. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2016-11-08, 22:03   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Nie wiem, seebeek17, jaka jest trudność. Służę sugestią. Ludzie mówią wiele rzeczy. Autor zrobi, co sam chce. I wszyscy są zadowoleni. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki