Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1640
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-05, 16:25   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty.


Momentami było ciężko znaleźć skrypty odpowiadające za rzeczy dodane w AWP, ale po dokładniejszym researchingu jakoś się udało wyszukać to czego potrzebowałem :)

seebeek17 napisał/a:
Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.


Na WS nie dałem, bo jest to jeszcze zbyt surowa wersja, ale za jakiś czas po licznych poprawkach wrzucę i tam :)

Pan Szatan napisał/a:
Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.


Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF są scalone z plikami z P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu workshop w menu gry, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-05, 16:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3210
Skąd: Muchosrańsk
Wysłany: 2017-08-05, 16:28   
   Preferencje MP: gram tylko w coop


Dev4ever napisał/a:
Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF bazują na zedytowanych plikach P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu P2C, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)

Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw ;)
_________________
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1640
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-05, 16:39   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw


Tylko nie wiem jak by to było z pobieraniem map i modów do AWP, bo takowe zamierzam przeportować na AWPF, gra wtedy może nie wczytać tego, czego wymaga mapa i się nie załaduje z poziomu P2C ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3210
Skąd: Muchosrańsk
Wysłany: 2017-08-05, 16:47   
   Preferencje MP: gram tylko w coop


wczyta, wczyta
_________________
 
 
uvox 
Wstydliwy morderca

Wiek: 13
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-07, 22:14   
   Preferencje MP: 4 pingu


ooo zagram se :D
_________________

 
 
SzynkaczPL 
Seryjny zabójca


Wiek: 12
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 317
Skąd: 51N,20E
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-08, 19:25   
   Preferencje MP: Wole Singla ;)


Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa :/ Kamek po prostu sobie łazi bez celu :<
Btw. Skin siekiery wygląda inaczej w lustrze :P

__int_Postal2.General.Product__ 08.08.2017 19_40_59.png
Plik ściągnięto 530 raz(y) 1.4 MB

_________________
Całe życie w rapie, całe życie na Apapie :D
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1640
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-08, 19:36   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa Kamek po prostu sobie łazi bez celu


Mam w planach w wersji 1.2 lub 1.3 dodać misję ze szkołą i nastoletnim snajperem, narazie Kamek jest, ale nie zleca nam misji, bo brakuje skryptów, które odpowiadają za owe misje ;)

Co do siekiery, to generalnie tej z ED ma nie być, bo przeportowałem nową z AWP. widocznie gdzieś zapomniałem usunąć tą z ED z map.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-08, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SzynkaczPL 
Seryjny zabójca


Wiek: 12
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 317
Skąd: 51N,20E
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-08, 20:19   
   Preferencje MP: Wole Singla ;)


Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)
_________________
Całe życie w rapie, całe życie na Apapie :D
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1640
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-08, 21:35   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)


Ta, w zasadzie to nie powinno być też reszty broni z ED (z przyczyn wiadomych dla większości), ale dopiero po fakcie pomyślałem, że mogę je przywrócić do stanu, w jakim były one w w.w. modzie ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
 
 
SzynkaczPL 
Seryjny zabójca


Wiek: 12
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 317
Skąd: 51N,20E
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-23, 13:01   
   Preferencje MP: Wole Singla ;)


Kurna, znalazłem buga :bolek:
Gdy już raz wykonamy misję Fag Hunter, i zabijemy homosiów, to potem się nie respawnują cały dzień. Nie wkurza to, ale wkurza to, że jak zabijemy kilku po czym NPC debile się zabiją, to wychodzimy i wracamy do misji, a tam nie ma wszystkich pedałów, tylko ci co nie zabiliśmy :/
Tak po za tym wszystko zajebiście! Dzięki za zrobienie ;)
_________________
Całe życie w rapie, całe życie na Apapie :D
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 54 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11435
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-08-23, 21:20   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Dev4ever napisał/a:
Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać Wam pierwszą wersję kultowego już moda do Postal 2 STP, którego osobiście przeportowałem na Steamową wersję gry, oraz usprawniłem o kilka nowych rozwiązań itp..
Przepiękna rzecz, takie coś czytać! :aniołek: To była rzecz niemożliwa wręcz, by coś, co praktycznie przegrało z P2C/Steam, powróciło i to właśnie tam, na P2C! Nazwa moda (te Forever) zgodna z duchem tej pracy. Zanieść młodym na Steamie światło, które przez tyle lat, przez większość naszej znajomości z Postal 2 było centrum naszego uniwersum. To nie tylko AWP Forever, ale też Pierwsze 10 lat Postala 2 forever. Wspaniała robota. Podejmujesz się rzeczy trudnych i żmudnych, które zniechęciłyby niejednego, który zacząłby myśleć o takiej robocie już na starcie. To uczucie teraz, gdy to piszę, te wspomnienia... Dzięki! :) I choć przez lata AWP u mnie zgasł i przegrał z StP, to odpalając go na Steamie... Mam nadzieję poczuć tą samą frajdę i satysfakcję, kiedy pierwszy raz włączyłem AW7. Ciary! :peace:



Dev4ever napisał/a:
Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkę ;)
Głupoty gadasz! Upraszcza? Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? :zdziw: Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod. Tak jak wziąłeś startową scenkę z MadMods.


Dev4ever napisał/a:
Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę :)
Nie usrywaj gry zbędnymi trudnościami. 8-) Nie oczekuj, że każdy będzie się męczył z chodzeniem w każdy krzak, bo zrobił to już w P2C i może nie mieć czasu/ohoty znowu myszkować. Aby wzmóc konkurencyjność AWP w środowisku P2C... No, tam ludzie nie lubią się męczyć.


Dev4ever napisał/a:
Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane gore
Ile tylko możesz, to używaj zdobyczy P2C, które są podobne do tych z AWP. Czy nawet z xMod. Nie ma sensu przywracać rzeczy mniej stabilnych lub takich samych. Bierz to co już jest i wywalaj bez skrupułów.

A właśnie. Zamierzasz jakoś... no, "korespondować", konkurować z xModem?? ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1640
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-11-21, 04:42   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Tiquill napisał/a:
Przepiękna rzecz, takie coś czytać! :aniołek: To była rzecz niemożliwa wręcz, by coś, co praktycznie przegrało z P2C/Steam, powróciło i to właśnie tam, na P2C! Nazwa moda (te Forever) zgodna z duchem tej pracy.


Dzięki za słowa uznania :) Można powiedzieć, że w pewnym sensie nadrabiam zaległości, jakie posiada nadal sam P2C w kwestii kontentu i modów :P

Tiquill napisał/a:
Głupoty gadasz! Upraszcza? Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod. Tak jak wziąłeś startową scenkę z MadMods.


Coś w tym jest, że KarmaGun działa trochę jak cheat, ale skoro był on dostępny w zwykłej rozgrywce, to chyba raczej po to, by z niego normalnie korzystać, inaczej otrzymywałoby się go tylko za pomocą wpisania odpowiedniego kodu ;)

Tiquill napisał/a:
Nie usrywaj gry zbędnymi trudnościami. Nie oczekuj, że każdy będzie się męczył z chodzeniem w każdy krzak, bo zrobił to już w P2C i może nie mieć czasu/ohoty znowu myszkować. Aby wzmóc konkurencyjność AWP w środowisku P2C... No, tam ludzie nie lubią się męczyć.


Jakimi trudnościami? Ten, kto grał w AWP, ten raczej pamięta co, gdzie leżało :) Od siebie dodałem dosłownie kilka nowych znajdziek, i są one rozmieszczone w dość popularnych lokacjach (poza strzelbą z bety, którą można znaleźć na tyłach Hangaru w Ostatniej części bazy wojskowej).

Tiquill napisał/a:
A właśnie. Zamierzasz jakoś... no, "korespondować", konkurować z xModem??


Of course. Tak właściwie, to raczej wszystkie mody z Workshopa zadziałają na AWPF, również XMod :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-11-21, 04:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 54 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11435
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-11-22, 18:03   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Ja to się teraz tak zastanawiam, czy aby KarmaGun nie był od startu też w AWP?? Toż to przedmiot Kameka! Od początku gry w AWP pamiętam go w HUD... Jak 1+1=2. Czyżby mnie pamięć zawodziła?

Dev4ever napisał/a:
Of course. Tak właściwie, to raczej wszystkie mody z Workshopa zadziałają na AWPF, również XMod :)
:ok: :)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1640
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-11-22, 18:07   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Tiquill napisał/a:
Ja to się teraz tak zastanawiam, czy aby KarmaGun nie był od startu też w AWP?? Toż to przedmiot Kameka! Od początku gry w AWP pamiętam go w HUD... Jak 1+1=2. Czyżby mnie pamięć zawodziła?


Jest, jest. To ta magiczna literka "K", której jak pamiętam Rojo nie potrafił nigdy użyć :lol:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 54 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11435
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-11-23, 23:33   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Z tych wszystkich rozmów i opisów jawi się to jako dzieło wybitne. Czekam na premierę. :ok:


Datę podajesz w pierwszym poście. Ale takie pytanie, do kogo jest kierowany ten amerykański system datowania, że miesiąc pierwszy? Czy ten system dominuje na Steamie? Z tego co widzę, wcale nie. To po grzyba toto? ;)
Dev4ever napisał/a:
Link do pobrania Moda: (Reopening Dec 06.17)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeTeamSpeak

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki