Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] AWP Forever (v.1.1 Beta)
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Weteran P2



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1422
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-05, 17:25   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty.


Momentami było ciężko znaleźć skrypty odpowiadające za rzeczy dodane w AWP, ale po dokładniejszym researchingu jakoś się udało wyszukać to czego potrzebowałem :)

seebeek17 napisał/a:
Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.


Na WS nie dałem, bo jest to jeszcze zbyt surowa wersja, ale za jakiś czas po licznych poprawkach wrzucę i tam :)

Pan Szatan napisał/a:
Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.


Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF są scalone z plikami z P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu workshop w menu gry, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: RAM: G.Skill RipjawsX 16GB, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Radeon R9 290X DCII OC, CPU: FX 8320 4,5Ghz, Mobo: Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-05, 17:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pan Szatan 
Moderator
Rev Team



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2509
Skąd: Muchosrańsk
Wysłany: 2017-08-05, 17:28   

Dev4ever napisał/a:
Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF bazują na zedytowanych plikach P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu P2C, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)

Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw ;)
_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Weteran P2



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1422
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-05, 17:39   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw


Tylko nie wiem jak by to było z pobieraniem map i modów do AWP, bo takowe zamierzam przeportować na AWPF, gra wtedy może nie wczytać tego, czego wymaga mapa i się nie załaduje z poziomu P2C ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: RAM: G.Skill RipjawsX 16GB, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Radeon R9 290X DCII OC, CPU: FX 8320 4,5Ghz, Mobo: Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Pan Szatan 
Moderator
Rev Team



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2509
Skąd: Muchosrańsk
Wysłany: 2017-08-05, 17:47   

wczyta, wczyta
_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.
 
 
 
uvox 
Wstydliwy morderca

Wiek: 13
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: chuj wie xd
Wysłany: 2017-08-07, 23:14   
   Preferencje MP: 4 pingu


ooo zagram se :D
_________________
Testuje mody do psotala
 
 
SzynkaczPL 
Miłośnik broni


Wiek: 12
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 148
Skąd: Akademia Pana ShaQ
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-08, 20:25   
   Preferencje MP: Ja tylko SP P2 i Workshop ;)


Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa :/ Kamek po prostu sobie łazi bez celu :<
Btw. Skin siekiery wygląda inaczej w lustrze :P

__int_Postal2.General.Product__ 08.08.2017 19_40_59.png
Plik ściągnięto 120 raz(y) 1.4 MB

_________________
Co ja się będę rozpisywać:
http://forum.postalsite.i...shaq-vt6716.htm
 
 
Dev4ever 
Moderator
Weteran P2



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1422
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-08, 20:36   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa Kamek po prostu sobie łazi bez celu


Mam w planach w wersji 1.2 lub 1.3 dodać misję ze szkołą i nastoletnim snajperem, narazie Kamek jest, ale nie zleca nam misji, bo brakuje skryptów, które odpowiadają za owe misje ;)

Co do siekiery, to generalnie tej z ED ma nie być, bo przeportowałem nową z AWP. widocznie gdzieś zapomniałem usunąć tą z ED z map.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: RAM: G.Skill RipjawsX 16GB, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Radeon R9 290X DCII OC, CPU: FX 8320 4,5Ghz, Mobo: Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-08, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SzynkaczPL 
Miłośnik broni


Wiek: 12
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 148
Skąd: Akademia Pana ShaQ
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-08, 21:19   
   Preferencje MP: Ja tylko SP P2 i Workshop ;)


Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)
_________________
Co ja się będę rozpisywać:
http://forum.postalsite.i...shaq-vt6716.htm
 
 
Dev4ever 
Moderator
Weteran P2



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1422
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-08, 22:35   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)


Ta, w zasadzie to nie powinno być też reszty broni z ED (z przyczyn wiadomych dla większości), ale dopiero po fakcie pomyślałem, że mogę je przywrócić do stanu, w jakim były one w w.w. modzie ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: RAM: G.Skill RipjawsX 16GB, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Radeon R9 290X DCII OC, CPU: FX 8320 4,5Ghz, Mobo: Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki