Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Autor Wiadomość
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11638
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-01-01, 11:41   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Na non-Steamowych Postalach tworzę sobie dodatkowy folder System, czysty, z wcześniej zrobionego backupu - i działam na nim do woli, zmieniając ile wlezie. Próbował ktoś tak na P2C, odpalić exe z takiego \SystemTest\ (oczywiście edytując w ini ścieżkę dla tego folderu dla plików.u)? Ciekawe, czy wyzeruje na Steamie achievmenty itp. Jak nie: Dziwne że tak właśnie nie tworzycie sobie własnego środowiska pracy. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 50 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4248
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-01-01, 16:22   
   Preferencje MP: Wole SP


Aczików nie wyzeruje. One są zapisane na Steam. Ewentualnie mógłbyś stracić dostęp do Holidays, choć do końca nie wiem.

Tiquill napisał/a:
Dziwne że tak właśnie nie tworzycie sobie własnego środowiska pracy.

Ja z drugiej strony polecam wgrywać wszystko jak leci do skopiowanego folderu z całym Postalem, a potem jak już zrobi się za duży śmietnik to usunąć i zrobić nową kopię całej gry. xD

Co do tamtego rozwalania bystków na kawałki, to już po problemie.
Najwyraźniej to przez AWPF jednak. :D Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. :) Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić? xD
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1753
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2018-01-01, 18:35   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
Najwyraźniej to przez AWPF jednak. Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić?


To by było zbyt proste, gdyby usunięcie iniaczy pomogło załatwić problem. Fakt, że bysków mi dawno nie rozwalało, ale fov jest nieobliczalny i notorycznie się zmienia po cutscenkach po przejściu na następny level. Widać, że mimo że postala się nie odpala "parowo" to nadal czuję, że jest on w jakiś ukryty sposób z nim powiązany.

seebeek17 napisał/a:
Ja z drugiej strony polecam wgrywać wszystko jak leci do skopiowanego folderu z całym Postalem, a potem jak już zrobi się za duży śmietnik to usunąć i zrobić nową kopię całej gry.


Też tak kiedyś robiłem z modami, że wgrywałem je do nowego folderu z P2C. Tylko minusem tego jest to, że jest niemiłosierny burdel w plikach, oraz w przypadku przyszłych aktualizacji postala, wszystkie pliki są chamsko podmieniane na "nowsze" i jest to szybki sposób na utratę całego postępu edycji oryginalnych plików gry ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1753
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2018-02-09, 06:03   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Już 99% ukończenia moda. Problemy z fovem i bystkami zażegnane. Stabilność o niebo lepsza jak w AWP. Wszystko co było w AWP zostało przeportowane na steamowego postala. Bugi i glitche znane z P2C ponaprawiane, brak zacięć animacji na mapach względem P2C, kody na koty i nożyczki do m16 działają. Pełny changelog zamieszczę kilka dni po premierze moda (i uwierzcie, nie jest tego mało) :czytaj:

W sobotę 10.02.2018 premiera moda na forum i na 99,9% dotrzymam terminu ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Dzienis 
Grabarz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5119
Wysłany: 2018-02-09, 09:16   

Dev4ever napisał/a:
W sobotę 10.02.2018 premiera moda na forum i na 99,9% dotrzymam terminu

Yeeeey! :D
Zagram na pewno. ;)
_________________
I regret nothing
 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2678
Wysłany: 2018-02-09, 09:51   

Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem :)
_________________
"Kurwa, puśćcie mnie już z tej belki, zimno tu."

 
 
 
Radzik 
Administrator
Wyższy poziom obojętności



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1348
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2018-02-09, 11:29   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


Co tu dużo mówić, jest to pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą poczuć się jak w AWP grając w P2C :)
Ja również z chęcią będę grał od czasu do czasu :)
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: https://valid.x86.fr/3nq4iu

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3327

Wysłany: 2018-02-09, 14:56   

Ja jak już wcześniej obiecałem mogę pomóc z wersją dla Steam Workshop, mam nadzieję, że pamiętam jeszcze co i jak dawno nie tykałem skryptów xD

Myślę że moda ogram zwłaszcza że ostatnia wersja mi się crashowała albo bugowała w minigrach i odechciało mi się grać xD
 
 
Dzienis 
Grabarz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5119
Wysłany: 2018-02-09, 15:43   

Yossarian napisał/a:
Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem

Ja właśnie chcę zagrać, bo na streamach Radzika widać było, że jest sporo zmian i easter eggów, głównie to mnie zachęca, no i fakt że ma tak nie GPFować jak tradycyjne AWP. ;)
_________________
I regret nothing
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1753
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2018-02-09, 18:29   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Dzienis napisał/a:
Yeeeey!
Zagram na pewno.


Miło mi to słyszeć :)

Yossarian napisał/a:
Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem


W kwestii gameplay'u jest to misch mash AWP, STP i P2C, czyli wybuchowa mieszanka xD

Radzik napisał/a:
Co tu dużo mówić, jest to pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą poczuć się jak w AWP grając w P2C


Ja po dziś dzień dziwie się, że nikt wcześniej się tego nie podjął, ale może to i nawet lepiej, bynajmniej macie pewność, że nie kastrowałem moda i nie dałem żadnych zbędnych udziwnień jak RWS przy P2C :P

Pan Szatan napisał/a:
Ja jak już wcześniej obiecałem mogę pomóc z wersją dla Steam Workshop, mam nadzieję, że pamiętam jeszcze co i jak dawno nie tykałem skryptów


Co do wersji na WS zrobię odnośnik na forum do pobrania moda, przycisk "subskrybuj" będzie zbędny, szkoda że nie można go schować. Jest to mod, który ma własny folder, własne paczki, niektóre znacząco zedytowane oryginalne paczki, więc nie ma praktycznie opcji by to połączyć i odpalać z poziomu P2C. To przy okazji nauczy niektórych steamowiczów że czasem trzeba kliknąć w więcej niż 5 przycisków by móc odpalić moda :lol:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3327

Wysłany: 2018-02-09, 19:15   

Dev4ever napisał/a:
Jest to mod, który ma własny folder, własne paczki, niektóre znacząco zedytowane oryginalne paczki, więc nie ma praktycznie opcji by to połączyć i odpalać z poziomu P2C.

W teorii tak normalnie to się nie da ale w praktyce wcale nie jest niemożliwe, można stworzyć taki skrypt jak w Happy Night, Nicks Coop czy Corkscrew Rules. Pliki moda będą w workshopcontent a skrypt będzie odpalać grę ponownie z wykorzystaniem specialnie zmodyfikowanego .ini które odpali moda i jego pliki (podmieniające orginalne) w pierwszej kolejności.

Ale w sumie sam pomysł aby w ten sposób wypromować forum jest niezły :lol:

Choć możnaby normalnie dać na workshop, po co utrudniać steamowiczom życie, to trochę takie... głupie.
Moim zdaniem nie ma co dzielić tego na My vs Oni.
Jak masz zamiar dać mod na steama aby dotarł do większej ilości osób to niech będzie on dostępny na Steamie w takiej formie jakiej powinien zwłaszcza że jest to możliwe. Ja co prawda w przypadku spolszczenia dałem link do forum a sama strona w workshop ma na celu promowanie spolszczenia.

Nie chcę ci narzucać co jest słuszne a co nie ale takie utrudnianie na siłę i chamska promocja forum jest... niezbyt.
Myślę że o wiele fajniejszym sposobem byłoby dodać reklamę postalsite zawartą w samym modzie lub/oraz na stronie workshop np. w opisie i na screenach ;)

Jeśli masz jakieś pytania jakby to miało wyglądać od strony technicznej to zapraszam na priv.
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1753
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2018-02-09, 19:46   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
W teorii tak normalnie to się nie da ale w praktyce wcale nie jest niemożliwe, można stworzyć taki skrypt jak w Happy Night, Nicks Coop czy Corkscrew Rules. Pliki moda będą w workshopcontent a skrypt będzie odpalać grę ponownie z wykorzystaniem specialnie zmodyfikowanego .ini które odpali moda i jego pliki (podmieniające orginalne) w pierwszej kolejności.


Powiem prosto z mostu. Osobiście modderka w postalu mnie już tak zmęczyła, że po prostu nie chce mi się tego robić, a moda chcę wydać jutro i zrobię to, choćby to była ostatnia rzecz jaką miałbym wykonać w życiu . :<

Pan Szatan napisał/a:
Choć możnaby normalnie dać na workshop, po co utrudniać steamowiczom życie, to trochę takie... głupie.
Moim zdaniem nie ma co dzielić tego na My vs Oni.


Ja nie idę w ilość, wystarczy że moda pobierze 100 osób i 90% z tych osób będzie zadowolona z mojej roboty, a to, że komuś się nie chce wypakować moda do folderu z P2C i zrobić skrót .exe na pulpicie, to nie mój problem ;) STP i P2C zostały już podzielone, więc trzeci podział bardziej już nie może zaszkodzić. Tak działa konkurencja, są podziały na różne marki i każda ma swoich zwolenników i przeciwników.

Pan Szatan napisał/a:
Nie chcę ci narzucać co jest słuszne a co nie ale takie utrudnianie na siłę i chamska promocja forum jest... niezbyt.


Nikomu nie każę pobierać, jeżeli nie chce mu się poświęcić 5 minut na rozpakowanie folderu i zrobienie skrótu na pulpicie, a forum zawsze było moim priorytetowym miejscem, gdzie prezentowałem swoje mody/mapy, więc AWPF nie będzie pod tym względem gorsze ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3327

Wysłany: 2018-02-09, 20:18   

Dev4ever, spoko, rób jak uważasz ¯\_(ツ)_/¯
 
 
Radzik 
Administrator
Wyższy poziom obojętności



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1348
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2018-02-09, 23:03   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


Twoje podejście jest dla mnie w pełni zrozumiałe, choć do końca nie popieram. Jesteś twórcą moda, więc rób to co uważasz sam za słuszne :)
Jeżeli dasz krótką instrukcję jak należy postępować z modem to ludzie Ci, którzy będą chcieli nie powinni mieć problemów z jej ogarnięciem :)
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: https://valid.x86.fr/3nq4iu

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 50 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4248
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-02-09, 23:38   
   Preferencje MP: Wole SP


Obawiam się, że AWPF pobierze bardzo dużo osób, ale zagra tylko garstka, bowiem, proces instalacji jest zbyt skomplikowany.

Heh.

Szkoda, że nie zagram na premierę. Naukę mam. :v Chyba, że się uwinę szybciej, to może jeszcze skrobnę jakąś mini reckę. :ok:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki