Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-11-24, 01:19   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Tiquill napisał/a:
Datę podajesz w pierwszym poście. Ale takie pytanie, do kogo jest kierowany ten amerykański system datowania, że miesiąc pierwszy? Czy ten system dominuje na Steamie? Z tego co widzę, wcale nie. To po grzyba toto?


To było tylko takie nawiązanie do Otwarcia Steme shop w East mall Link ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-11-24, 02:32   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Dev4ever napisał/a:
To było tylko takie nawiązanie do Otwarcia Steme shop w East mall Link ;)
Jakoś nie zajarzyłem. Ten system datowania silniejszy od Reopening June. xD
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-11-25, 19:12   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Dobra. Jako, iż projekt wielkimi krokami zbliża się ku końcowi, jeżeli ktoś byłby chętny przetestować wersję przedpremierową, pisać w tym temacie, a jutro mu ją podeślę :)

Procent ukończenia moda: 92%
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-11-25, 19:37   
   Preferencje MP: Wole SP


Wyślij i powiedz jak to się wgrywa w Psotala xD
_________________

 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2017-11-25, 19:38   

W sumie mi też możesz podesłać.
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-11-25, 19:49   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
Wyślij i powiedz jak to się wgrywa w Psotala


Tak samo jak AWP 1.3, czyli folder przekopiowuje się do folderu z P2C i tworzy skrót na pulpicie.

Ok, jutro wrzucam i Wam podeślę na PW.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Szynkacz 
Seryjny zabójca
DOOM SLAYER


Wiek: 13
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 383
Skąd: Midgard
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: 2017-11-25, 21:16   
   Preferencje MP: Nicks Coop: 18 - 21


Z chęcią obadam :D
_________________
Czy mój avek nie jest za wulgarny?
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-12-13, 00:58   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Jeżeli ktoś się zastanawia kiedy będzie link do pobrania moda, to już mówię: Premierę moda przesunąłem na 16.12.2017.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-12-13, 01:34   
   Preferencje MP: Wole SP


Czyli jeszcze przed świętami powinien być. ;) najs
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-12-17, 19:03   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Ze względu na niewybaczalne błędy powstałe z "nikąd" nie mogłem dotrzymać premiery moda (znowu) P2C ma takie dziury, o których nawet nie miałem pojęcia :bolek: Dopóki RWS nie wyda nowego patcha, który naprawi rozwalające się bystki i problemy z Fovem, moda nie mogę wydać. Po prostu są to błędy, które za bardzo przeszkadzają i psują rozgrywkę, a chcę żeby wszystko działało bez większych problemów. Z góry bardzo przepraszam za nie dotrzymanie terminu moda. Następnym razem nie będę podawał dokładnej daty premiery, bo jak życie pokazuje, w takich kluczowych momentach daje ono największy wpie**** :<
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-12-17, 20:29   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Dev4ever napisał/a:
Ze względu na niewybaczalne błędy powstałe z "nikąd" nie mogłem dotrzymać premiery moda (znowu) P2C ma takie dziury, o których nawet nie miałem pojęcia :bolek: Dopóki RWS nie wyda nowego patcha, który naprawi rozwalające się bystki i problemy z Fovem
Nie ma problemu, Dev4ever. :) Dla mnie to i lepiej bo będę miał może lepszą okazję na ogarnięcie tej premiery. A co do:

Dev4ever napisał/a:
Następnym razem nie będę podawał dokładnej daty premiery
A podawaj, podawaj. To jest bardzo pomocne. Podawaj nawet z dużym wyprzedzeniem. Łatwiej będzie się na to przygotować. Ale podawaj z jednym magicznym słówkiem, który usprawiedliwi późniejsze opóźnienia jak i wszystko inne: "planowana". A nikt się nie przyczepi. ;) :ok:
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-12-18, 18:07   
   Preferencje MP: Wole SP


Co dokładnie Ci nie działa?
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-12-18, 18:24   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Generalnie to Fov się buguje zawsze po cut scence i przejściu na następny level, no i czasem się zdarza, że po zabiciu kogokolwiek, rozwala go na kawałki jak po wpisaniu kodu 'ghosttown' Wczoraj jak Radzik testował moda na strimie, to bystki działały normalnie ale fov się zmieniał jak poje***y. Nie mam bladego pojęcia dlaczego tak się dzieje ale wiem, że nie tylko w tym modzie jest ten problem ale ten sam błąd jest w HN czy Sztoporze, więc sądze że to nie wina źle skompilowanych skryptów. Dodam, ze w wersji 5021 nie było żadnych tego typu problemów. Mniemam, iż panowie z RWS znowu coś grzebali w zmiennych ustawieniach i gra po styknięciu się z cut scenką podwyższa sobie fov o około 16 jednostek.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-12-18, 18:45   
   Preferencje MP: Wole SP


To jest nawet proste do naprawienia. Ustawiaj ręcznie po cut-scence, żeby chociażby odpalało scripted trigger, który ustawia FOV (choć nie wiem czy jest taka akcja tam, jak nie mogę Ci skrobnąć jak sie przyda)
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1978
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-12-18, 18:57   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
To jest nawet proste do naprawienia. Ustawiaj ręcznie po cut-scence, żeby chociażby odpalało scripted trigger, który ustawia FOV (choć nie wiem czy jest taka akcja tam, jak nie mogę Ci skrobnąć jak sie przyda)


To by wymagało edycji każdej mapy na której są cut scenki, czyli zbyt wiele czasu by to zajęło. Ponad to zakładając, że skrypt ustawiał by na sztywno fov na 90, to nie każdemu będzie taka wartość pasowała, bo każdy preferuje inne ustawienia pola widzenia ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki