Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1862
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2017-08-05, 17:25   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty.


Momentami było ciężko znaleźć skrypty odpowiadające za rzeczy dodane w AWP, ale po dokładniejszym researchingu jakoś się udało wyszukać to czego potrzebowałem :)

seebeek17 napisał/a:
Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.


Na WS nie dałem, bo jest to jeszcze zbyt surowa wersja, ale za jakiś czas po licznych poprawkach wrzucę i tam :)

Pan Szatan napisał/a:
Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.


Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF są scalone z plikami z P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu workshop w menu gry, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-05, 17:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3385
Skąd: Metro
Wysłany: 2017-08-05, 17:28   

Dev4ever napisał/a:
Tak się zastanawiam, czy robienie tego launchera ma sens i czy nie lepiej było by dać klasycznej instalki, bo pliki w AWPF bazują na zedytowanych plikach P2C, co będzie powodowało błędy przy odpalaniu gry z poziomu P2C, bo gra wczyta oryginalne pliki systemowe, a te zedytowane pod tą samą nazwą będą ignorowane ;) No chyba że moda zrobić jako replacer to wtedy oszczędzi pracy nad instalką ale zrodzi błędy z kompatybilnością w razie update'a samej gry ;) Najlepiej chyba by było jakbym po prostu wrzucił to do WS, ale jako "manual instalation" ;)

Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw ;)
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1862
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2017-08-05, 17:39   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
Użyję re-launchera, i odpowiednio zmodyfikuję AWP.ini to zlikwiduje problem, bez obaw


Tylko nie wiem jak by to było z pobieraniem map i modów do AWP, bo takowe zamierzam przeportować na AWPF, gra wtedy może nie wczytać tego, czego wymaga mapa i się nie załaduje z poziomu P2C ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3385
Skąd: Metro
Wysłany: 2017-08-05, 17:47   

wczyta, wczyta
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
uvox 
Wstydliwy morderca

Wiek: 14
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-07, 23:14   
   Preferencje MP: 4 pingu


ooo zagram se :D
_________________

 
 
Szynkacz 
Seryjny zabójca
Bóg Plugastwa PSI


Wiek: 13
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 375
Skąd: Midgard
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: 2017-08-08, 20:25   
   Preferencje MP: Nicks Coop: 18 - 21


Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa :/ Kamek po prostu sobie łazi bez celu :<
Btw. Skin siekiery wygląda inaczej w lustrze :P

__int_Postal2.General.Product__ 08.08.2017 19_40_59.png
Plik ściągnięto 1020 raz(y) 1.4 MB

_________________
Mawiają, że prawdziwa moc wojownika wywodzi się z siły, lecz jego prawdziwą mocą jest jego umysł, gdyż to on kontroluje siłę.

"We don't fight because world make us fight. We fight for better purpose."
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1862
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2017-08-08, 20:36   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
Cholipka, nie wiem czemu, ale misja z zombie w szkole nie działa Kamek po prostu sobie łazi bez celu


Mam w planach w wersji 1.2 lub 1.3 dodać misję ze szkołą i nastoletnim snajperem, narazie Kamek jest, ale nie zleca nam misji, bo brakuje skryptów, które odpowiadają za owe misje ;)

Co do siekiery, to generalnie tej z ED ma nie być, bo przeportowałem nową z AWP. widocznie gdzieś zapomniałem usunąć tą z ED z map.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-08, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szynkacz 
Seryjny zabójca
Bóg Plugastwa PSI


Wiek: 13
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 375
Skąd: Midgard
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: 2017-08-08, 21:19   
   Preferencje MP: Nicks Coop: 18 - 21


Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)
_________________
Mawiają, że prawdziwa moc wojownika wywodzi się z siły, lecz jego prawdziwą mocą jest jego umysł, gdyż to on kontroluje siłę.

"We don't fight because world make us fight. We fight for better purpose."
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1862
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2017-08-08, 22:35   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
Dev4ever, w ogóle zauważyłem, że nikt (NPC lub policjant) nie ma glocka. To zamierzone? Bo np. glocka zdobyć się da (w szafce na komisariacie albo obok śmietniku obok RWS-u)


Ta, w zasadzie to nie powinno być też reszty broni z ED (z przyczyn wiadomych dla większości), ale dopiero po fakcie pomyślałem, że mogę je przywrócić do stanu, w jakim były one w w.w. modzie ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Szynkacz 
Seryjny zabójca
Bóg Plugastwa PSI


Wiek: 13
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 375
Skąd: Midgard
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: 2017-08-23, 14:01   
   Preferencje MP: Nicks Coop: 18 - 21


Kurna, znalazłem buga :bolek:
Gdy już raz wykonamy misję Fag Hunter, i zabijemy homosiów, to potem się nie respawnują cały dzień. Nie wkurza to, ale wkurza to, że jak zabijemy kilku po czym NPC debile się zabiją, to wychodzimy i wracamy do misji, a tam nie ma wszystkich pedałów, tylko ci co nie zabiliśmy :/
Tak po za tym wszystko zajebiście! Dzięki za zrobienie ;)
_________________
Mawiają, że prawdziwa moc wojownika wywodzi się z siły, lecz jego prawdziwą mocą jest jego umysł, gdyż to on kontroluje siłę.

"We don't fight because world make us fight. We fight for better purpose."
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11795
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-08-23, 22:20   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Dev4ever napisał/a:
Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać Wam pierwszą wersję kultowego już moda do Postal 2 STP, którego osobiście przeportowałem na Steamową wersję gry, oraz usprawniłem o kilka nowych rozwiązań itp..
Przepiękna rzecz, takie coś czytać! :aniołek: To była rzecz niemożliwa wręcz, by coś, co praktycznie przegrało z P2C/Steam, powróciło i to właśnie tam, na P2C! Nazwa moda (te Forever) zgodna z duchem tej pracy. Zanieść młodym na Steamie światło, które przez tyle lat, przez większość naszej znajomości z Postal 2 było centrum naszego uniwersum. To nie tylko AWP Forever, ale też Pierwsze 10 lat Postala 2 forever. Wspaniała robota. Podejmujesz się rzeczy trudnych i żmudnych, które zniechęciłyby niejednego, który zacząłby myśleć o takiej robocie już na starcie. To uczucie teraz, gdy to piszę, te wspomnienia... Dzięki! :) I choć przez lata AWP u mnie zgasł i przegrał z StP, to odpalając go na Steamie... Mam nadzieję poczuć tą samą frajdę i satysfakcję, kiedy pierwszy raz włączyłem AW7. Ciary! :peace:



Dev4ever napisał/a:
Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkę ;)
Głupoty gadasz! Upraszcza? Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? :zdziw: Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod. Tak jak wziąłeś startową scenkę z MadMods.


Dev4ever napisał/a:
Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę :)
Nie usrywaj gry zbędnymi trudnościami. 8-) Nie oczekuj, że każdy będzie się męczył z chodzeniem w każdy krzak, bo zrobił to już w P2C i może nie mieć czasu/ohoty znowu myszkować. Aby wzmóc konkurencyjność AWP w środowisku P2C... No, tam ludzie nie lubią się męczyć.


Dev4ever napisał/a:
Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane gore
Ile tylko możesz, to używaj zdobyczy P2C, które są podobne do tych z AWP. Czy nawet z xMod. Nie ma sensu przywracać rzeczy mniej stabilnych lub takich samych. Bierz to co już jest i wywalaj bez skrupułów.

A właśnie. Zamierzasz jakoś... no, "korespondować", konkurować z xModem?? ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1862
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2017-11-21, 04:42   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Tiquill napisał/a:
Przepiękna rzecz, takie coś czytać! :aniołek: To była rzecz niemożliwa wręcz, by coś, co praktycznie przegrało z P2C/Steam, powróciło i to właśnie tam, na P2C! Nazwa moda (te Forever) zgodna z duchem tej pracy.


Dzięki za słowa uznania :) Można powiedzieć, że w pewnym sensie nadrabiam zaległości, jakie posiada nadal sam P2C w kwestii kontentu i modów :P

Tiquill napisał/a:
Głupoty gadasz! Upraszcza? Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod. Tak jak wziąłeś startową scenkę z MadMods.


Coś w tym jest, że KarmaGun działa trochę jak cheat, ale skoro był on dostępny w zwykłej rozgrywce, to chyba raczej po to, by z niego normalnie korzystać, inaczej otrzymywałoby się go tylko za pomocą wpisania odpowiedniego kodu ;)

Tiquill napisał/a:
Nie usrywaj gry zbędnymi trudnościami. Nie oczekuj, że każdy będzie się męczył z chodzeniem w każdy krzak, bo zrobił to już w P2C i może nie mieć czasu/ohoty znowu myszkować. Aby wzmóc konkurencyjność AWP w środowisku P2C... No, tam ludzie nie lubią się męczyć.


Jakimi trudnościami? Ten, kto grał w AWP, ten raczej pamięta co, gdzie leżało :) Od siebie dodałem dosłownie kilka nowych znajdziek, i są one rozmieszczone w dość popularnych lokacjach (poza strzelbą z bety, którą można znaleźć na tyłach Hangaru w Ostatniej części bazy wojskowej).

Tiquill napisał/a:
A właśnie. Zamierzasz jakoś... no, "korespondować", konkurować z xModem??


Of course. Tak właściwie, to raczej wszystkie mody z Workshopa zadziałają na AWPF, również XMod :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-11-21, 04:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11795
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-11-22, 18:03   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Ja to się teraz tak zastanawiam, czy aby KarmaGun nie był od startu też w AWP?? Toż to przedmiot Kameka! Od początku gry w AWP pamiętam go w HUD... Jak 1+1=2. Czyżby mnie pamięć zawodziła?

Dev4ever napisał/a:
Of course. Tak właściwie, to raczej wszystkie mody z Workshopa zadziałają na AWPF, również XMod :)
:ok: :)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1862
Skąd: Gdynia

Wysłany: 2017-11-22, 18:07   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Tiquill napisał/a:
Ja to się teraz tak zastanawiam, czy aby KarmaGun nie był od startu też w AWP?? Toż to przedmiot Kameka! Od początku gry w AWP pamiętam go w HUD... Jak 1+1=2. Czyżby mnie pamięć zawodziła?


Jest, jest. To ta magiczna literka "K", której jak pamiętam Rojo nie potrafił nigdy użyć :lol:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11795
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2017-11-23, 23:33   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Z tych wszystkich rozmów i opisów jawi się to jako dzieło wybitne. Czekam na premierę. :ok:


Datę podajesz w pierwszym poście. Ale takie pytanie, do kogo jest kierowany ten amerykański system datowania, że miesiąc pierwszy? Czy ten system dominuje na Steamie? Z tego co widzę, wcale nie. To po grzyba toto? ;)
Dev4ever napisał/a:
Link do pobrania Moda: (Reopening Dec 06.17)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki