Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Half-Quake: Messiah [alpha nie wydana na Steam Workshop]
Autor Wiadomość
Radzik 
Administrator
CoOp&MP Servers Admin



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1186
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2017-12-07, 14:08   Half-Quake: Messiah [alpha nie wydana na Steam Workshop]
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?




Cześć.
Jeżeli kiedyś zastanawialiście się jak może wyglądać Postal 2 w odcieniach szarości, to ten mod w dużym stopniu to umożliwia.
Trafiłem na niego wczoraj, szukając czegoś zupełnie innego i przykuł on moją uwagę, gdyż nigdy wcześniej go nie widziałem.
Sprawdziłem Steam Workshop, przeszukałem Forum, i znalazłem tylko jedną wzmiankę odnoszącą się do niego. Być może nie wszystko znalazłem ale to inna historia...
W każdym razie pobrałem go, i wypakowałem go inaczej niż instrukcja nakazała, ale o tym później.

Sam mod zaś jest dziwny... nie ma żadnego wstępu, który by wyjaśniał cokolwiek. Idziesz przed siebie, w atmosferze niepewności tego co może wydarzyć.
Dominuje czerń i biel, praktycznie tylko z tymi kolorami masz do czynienia. W niektórych pomieszczeniach spotkasz się z odcieniami szarości, oraz jakimś bonusowym kolorem lecz jest ich bardzo mało.
Atmosferę dopełnia soundtrack, przy czym dla każdej mapy przewidziany jest inny utwór.
Nawiązując do instrukcji, mod ma prawdopodobnie dwie odrębne ścieżki, które rozpoczyna się uruchamiając mapy: M_SadInst01.fuk lub M_T1S.fuk
Zawiera też importy niektórych broni takich jak np. USAS-12, oraz przygotowane na jego potrzeby NPC.

Autorem moda jest DmitriyTheFox który go wydał w wersji Alpha i nie zapowiada się na to by miał go kontynuować.
Można pobrać go z http://www.moddb.com/mods/useless-soul przy w kwestii wypakowania moda przedstawię Wam możliwości, i którąś z nich wybierzecie sami.
1) Wypakowanie go tak jak instrukcja nakazuje do: \Steam\steamapps\common\POSTAL2Editor\Paradise Lost i uruchamiać go z poziomu Postal 2 Development Kit dla Paradise Lost.
2) Zrobienie kopii Paradise Lost i wypakowanie moda bezpośrednio do kopii przy czym nadpisując część plików. Uruchamia się go wtedy poprzez odpalenie mapy za pomocą ParadiseLost.exe lub też można za pomocą komendy goto albo z poziomu xMod.
3) Pokuszenie się o edycję .ini Paradise Lost i dopisanie do niego linijek ze ścieżkami do folderów moda, który należy wypakować do Katalogu o nazwie Messiah lub jakkolwiek go nazwiecie wewnątrz Paradise Lost i odpalając go jak w pierwszym lub drugim przypadku.

Więcej informacji znajdziecie w artykule na ModDB opisującym moda, od siebie zaś zostawię dwa screenshoty, które przybliżą Wam to jak mod się prezentuje:
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: https://valid.x86.fr/3nq4iu

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 50 razy
Wiek: 20
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4053
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-12-09, 17:33   
   Preferencje MP: Wole SP


Po pierwszym screenie już myślałem, że gościu ogarnął patent na zmianę renderowania kolorów w silniku ale to pewnie tylko takie smutne tekstury.

Raczej nie zagram, ale wygląda nawet spoko. Jak na wersję alpha. xD

Ciekawe znalezisko.
_________________

 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 4549
Skąd: East Mayberry

Wysłany: 2017-12-09, 23:30   

Miałem o tym napisać już pół roku temu, ale patrząc na przedstawione na stronie modDB ss'y, stwierdziłem, że nie ma sensu
_________________
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
 
 
Radzik 
Administrator
CoOp&MP Servers Admin



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1186
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2017-12-09, 23:41   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


Wcale Ci się nie dziwię, ten styl jest bardzo specyficzny i ciężko by znalazł odbiorcę, który zainteresuje się nim na dłużej.
W sumie to nie zdziwiłbym się gdyby sam twórca miał w pewnym momencie dość tworzenia go, nie wierząc w sukces produkcji.
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: https://valid.x86.fr/3nq4iu

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 76 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5581
Skąd: SinCity
Wysłany: 2017-12-10, 15:33   
   Preferencje MP: Ten Który cię zabił Ping~68 MAX VOTE


seebeek17 napisał/a:
Po pierwszym screenie już myślałem, że gościu ogarnął patent na zmianę renderowania kolorów w silniku ale to pewnie tylko takie smutne tekstury.

W Edytorze jest widok cieni i wszystko jest czarno-biale. Gdyby dało się do tego widoku gdzieś dogrzebać :drapanie:
To nie musi być trudne.
Sam kiedyś zrobiłem takiego moda że na wszystko ustawiłem białą teksturę.
Na chomiku gdzieś mam jeszcze zdjęcia. Czerwona krew w szarym świecie wygląda bosko. ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeTeamSpeak

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki