Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Tiquill
2017-04-21, 17:39
[SteamMod] SMEG
Autor Wiadomość
Devi90 
Junior Modder
Tak, jestem rakiem.



Pomógł: 5 razy
Wiek: 15
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 352
Skąd: Galaktyka Kurvix

Wysłany: 2017-01-31, 20:54   
   Preferencje MP: Skill: Bardzo Wysoki, Ping: ~60 i tak dalej


Bartosz napisał/a:
Propostal napisał/a:
Według mnie wygląda nawet lepiej niż w oryginale


Co wygląda lepiej?


Rozrzut, pisze nawet xD

Bartkov napisał/a:
Wydaje Ci się, przy tym recoilu nie dało się nikogo trafić.


Pewnie dało by się jakoś zmienić
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
V.I.P Moderator



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1343
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-01-31, 21:07   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Propostal napisał/a:
Rozrzut, pisze nawet


A według mnie właśnie nie, bo nie szło nikogo trafić, a co dopiero zabić, chyba że się podeszło do kogoś na odległość pół metra, lub liczyło na farta ;)

Propostal napisał/a:
Pewnie dało by się jakoś zmienić


Już to zostało naprawione :P ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: Win 7 64bit, RAM: G.Skill RipjawsX 8GBx2, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Asus radeon R9 290X OC, CPU: AMD Fx 8320 3.5 Ghz (podkręcony do 4.6), Mobo: ASUS Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pomógł: 4 razy
Wiek: 20
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1562
Skąd: brać towar?
Wysłany: 2017-01-31, 21:23   

Tak właściwie, to w prawdziwym świecie z takiej broni dałoby się kogoś trafić przy co najwyżej 0,5 metra odległości...

Ale to jest Postal, na chuj komuś realizm? xD
_________________

"Cheese has to be earned Sweet, just like memes." - Melvin "Big Smoke" Harris
"At a funeral?" - Carl "CJ" Johnson
 
 
 
Bartkov 
Junior Modder
Revolution Team - Założyciel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 12
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 409
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-02-07, 01:26   
   Preferencje MP: Ping - 50, kiedy jestem online, nick - bartkov


@AKTUALIZACJA
Naprawiłem zbugowane ręce :-)

_________________


Guns don't kill people, I DO!
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
Tak, jestem rakiem.



Pomógł: 5 razy
Wiek: 15
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 352
Skąd: Galaktyka Kurvix

Wysłany: 2017-02-07, 02:01   
   Preferencje MP: Skill: Bardzo Wysoki, Ping: ~60 i tak dalej


Najs, wygląda to teraz o wiele lepiej :ok: :)
_________________

 
 
Pan Szatan 
Moderator



Pomógł: 21 razy
Wiek: 15
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2170
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-02-07, 03:21   

Wery gut dżob :ok:
_________________

Classic Startup | Przedmieścia Remake | OpenHouse | FM Demo
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
V.I.P Moderator



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1343
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-04-24, 19:36   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Jest mały problem. Instalując tego moda nie pojawia się na liście w opcji "workshop". Odpaliłem mapę z bronią przez edytor i okazało się, że brakuje pliku z dźwiękiem broni. Przeinstalowałem moda i było dokładnie to samo :czytaj:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: Win 7 64bit, RAM: G.Skill RipjawsX 8GBx2, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Asus radeon R9 290X OC, CPU: AMD Fx 8320 3.5 Ghz (podkręcony do 4.6), Mobo: ASUS Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Pan Szatan 
Moderator



Pomógł: 21 razy
Wiek: 15
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2170
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-04-24, 20:23   

Dev4ever, lol, mi działa
_________________

Classic Startup | Przedmieścia Remake | OpenHouse | FM Demo
 
 
 
ShaQ 
Moderator
Suseł żył



Pomógł: 2 razy
Wiek: 13
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 389
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-04-24, 20:24   
   Preferencje MP: Nick: Shaqovsky, Ping: 60


Pan Szatan napisał/a:
Dev4ever, lol, mi działa

Czyli znowu to on coś ma skopane :D
Ehh, Dev, ty chyba nie masz szczęścia do P2C :zdziw:
_________________
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
V.I.P Moderator



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1343
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-04-24, 21:59   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Wam działa, bo mieliście tego moda pobranego wcześniej ;) ja jestem całkiem niedawno po przesiadce na win 10 i po prostu gdy klikam w subskrypcję, niby pobiera się wszystko, ale paczka nie zawiera pliku dźwiękowego.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: Win 7 64bit, RAM: G.Skill RipjawsX 8GBx2, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Asus radeon R9 290X OC, CPU: AMD Fx 8320 3.5 Ghz (podkręcony do 4.6), Mobo: ASUS Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Bartkov 
Junior Modder
Revolution Team - Założyciel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 12
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 409
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-04-24, 22:22   
   Preferencje MP: Ping - 50, kiedy jestem online, nick - bartkov


Dev4ever napisał/a:
Wam działa, bo mieliście tego moda pobranego wcześniej ;) ja jestem całkiem niedawno po przesiadce na win 10 i po prostu gdy klikam w subskrypcję, niby pobiera się wszystko, ale paczka nie zawiera pliku dźwiękowego.


Dziwne, Smeg korzysta z podstawowych dźwięków gry, zacytuję linijki z skryptów:
'FireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'AltFireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'ReloadSound=Sound'WeaponSounds.sniper_ejectshell'
'GrenadeExplodeAir=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
'GrenadeExplodeGround=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
_________________


Guns don't kill people, I DO!
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
V.I.P Moderator



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1343
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-04-26, 03:14   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Bartkov napisał/a:
Dziwne, Smeg korzysta z podstawowych dźwięków gry, zacytuję linijki z skryptów:
'FireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'AltFireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'ReloadSound=Sound'WeaponSounds.sniper_ejectshell'
'GrenadeExplodeAir=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
'GrenadeExplodeGround=Sound'WeaponSounds.explosion_small'


Brakuje czegoś jeszcze niestety. Zobacz poniższy screen ;)

Brak pliku.jpg
Plik ściągnięto 161 raz(y) 423.6 KB

_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: Win 7 64bit, RAM: G.Skill RipjawsX 8GBx2, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Asus radeon R9 290X OC, CPU: AMD Fx 8320 3.5 Ghz (podkręcony do 4.6), Mobo: ASUS Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Pan Szatan 
Moderator



Pomógł: 21 razy
Wiek: 15
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2170
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-04-26, 06:57   

To zasubskrybuj EA Inventory jak brakuje pliku z niego, dziwne...
usunę EA Inv i zobaczę czy mi też będzie pisać że są potrzebne jego pliki lul
_________________

Classic Startup | Przedmieścia Remake | OpenHouse | FM Demo
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
V.I.P Moderator



Pomógł: 6 razy
Wiek: 18
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1343
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-04-26, 16:03   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
To zasubskrybuj EA Inventory jak brakuje pliku z niego, dziwne...


Tak będę musiał zrobić wtedy, ale co zrobi gracz, który nie ma bladego pojęcia o wypakowywaniu brakujących plików do poszczególnych folderów? :drapanie:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: Win 7 64bit, RAM: G.Skill RipjawsX 8GBx2, SSD: Corsair Force Series™ LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Asus radeon R9 290X OC, CPU: AMD Fx 8320 3.5 Ghz (podkręcony do 4.6), Mobo: ASUS Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Bartkov 
Junior Modder
Revolution Team - Założyciel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 12
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 409
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-04-26, 16:04   
   Preferencje MP: Ping - 50, kiedy jestem online, nick - bartkov


Dev4ever napisał/a:
Bartkov napisał/a:
Dziwne, Smeg korzysta z podstawowych dźwięków gry, zacytuję linijki z skryptów:
'FireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'AltFireSound=Sound'WeaponSounds.shotgun_fire'
'ReloadSound=Sound'WeaponSounds.sniper_ejectshell'
'GrenadeExplodeAir=Sound'WeaponSounds.explosion_small'
'GrenadeExplodeGround=Sound'WeaponSounds.explosion_small'


Brakuje czegoś jeszcze niestety. Zobacz poniższy screen ;)


Dziwne, nie przypominam sobie żebym ładował pliki z EA do Smega. Update wleciał i już nie powinno być żadnych errorów ;)
_________________


Guns don't kill people, I DO!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki