Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam] Tworzenie mutatora
Autor Wiadomość
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 49 razy
Wiek: 20
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3816
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-08-23, 12:15   [Steam] Tworzenie mutatora
   Preferencje MP: Wole SP


Kto wie jak zrobić Mutatora do moda, żeby było go widać w New Game -> Workshop -> Mods?
Z tego co wiem, to trzeba dodać plik .int. Tylko co ma w nim być? Tryb gry ma być ten sam a Mutator ma dodać tylko item do ekwipunku.
Nazwa pliku .int taka sama jak .u
Czy jak to xd
_________________

 
 
Pan Szatan 
V.I.P.



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2642
Skąd: to zwątpienie?

Wysłany: 2017-08-23, 13:10   

Ja wiem ale nie powiem. :lol:

A na poważnie to napiszę jak będę na kompie, tylko powiedz jakiego typu mutator? Bo jest ich wiele.
Domyślam się że chodzi ci o mutator dla broni po którego włączeniu w naszym ekwipunku pojawia się broń?

W sumie tego typu mutatorów nie robiłem ale Bartkov będzie wiedział ja się bronią nie zajmowałem ale jakby ktoś coś to wiem jak zrobić repleacer dzwięku, textur, player moda, gamemode, re-load gry jak w HN czy podmianę mapy za pomocą skrypta :P
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pan Szatan 2017-08-23, 13:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 49 razy
Wiek: 20
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3816
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-08-23, 13:51   
   Preferencje MP: Wole SP


Pan Szatan napisał/a:
, tylko powiedz jakiego typu mutator?

xd no taki że broń dodaje do eq
alternatywa dla iwant xD
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 54 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 10844
Skąd: z naprzeciwka

Wysłany: 2017-08-23, 17:20   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


A nie znajdujesz tutka do tego w Workshopie? Jest ich sporo, a to jeden z bardziej oczywistych i częstych mutatorów. Więc coś powinno być.
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Pan Szatan 
V.I.P.



Pomógł: 26 razy
Wiek: 16
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 2642
Skąd: to zwątpienie?

Wysłany: 2017-08-23, 17:46   

ja bym se poprostu wziął jakiegoś moda np. CDInventory i wyexportował skrypty.
_________________
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 54 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 10844
Skąd: z naprzeciwka

Wysłany: 2017-08-23, 20:41   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Wysłany: Dzisiaj 11:13 [SteamMod] Fidget Spinners
Wysłany: Dzisiaj 12:15 [Steam] Tworzenie mutatora
seebeek17 napisał/a:
Kto wie jak zrobić Mutatora do moda, żeby było go widać w New Game -> Workshop -> Mods?
Albo masz rozdwojenie jaźni, lewa nie wie co prawa. Albo dopiero w ostatnim update zadziałało. To w takim razie jaki sens dodawać moda na P2C/Steama, którego gracz nie może sobie dodać w opcjach gry? :drapanie:
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 74 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 4792
Skąd: SinCity
Wysłany: 2017-08-23, 20:45   
   Preferencje MP: Ten Który cię zabił Ping~68 MAX VOTE


Pan Szatan napisał/a:
ja bym se poprostu wziął jakiegoś moda np. CDInventory i wyexportował skrypty.

Kiedyś mi podesłałeś jakieś pomoce i tam było to opisane.
Działało na 100%
Tyle że ja tego, w życiu u siebie nie znajdę.
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 49 razy
Wiek: 20
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3816
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-08-23, 20:58   
   Preferencje MP: Wole SP


Tiquill, miałem "prawie" działającego mutatora (literówka była, można tak to ująć). Teraz już działa poprawnie (po aktualizacji moda). Wystarczyły te 2 linijki w .int
Kod:
[Public]
Object=(Name=SciezkaDoSkryptuZMutatorem,Class=Class,MetaClass=Postal2Game.P2GameMod)

Tego szukałem. :D Przyda się jako ściągawka
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeTeamSpeak

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki