Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom Impossible
Autor Wiadomość
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5358
Skąd: Płaska Ziemia
Wysłany: 2017-03-16, 21:16   Poziom Impossible

Ożywmy trochę dyskusje o Postalu.

Dzisiaj grałem trochę w P2 Complete, przeszedłem poniedziałek w jakieś 22 minuty na najwyższym poziomie Impossible.
Da się w ogóle przejść cały tydzień na tym poziomie? Albo przynajmniej pn-pt?
Bo wg mnie może być b.ciężko.
Jakie są najlepsze taktyki? Z tego co zauważyłem to najlepiej po prostu skradać się, biec zygzakiem jak strzelają i rozwalać skupiska ludzi z zaskoczenia (jak w banku gdzie załatwiłem wszystkich z góry przez szybę).
A jak już wpadniemy w sytuację bez wyjścia i zostaniemy otoczeni to nie ma sensu ucieczka (chyba, że już b.blisko do load zone'a) tylko wykosić wszystkich albo podpalić samym sobą. :D

Ogólnie gra na tym poziomie dostarczyła mi nowych emocji związanych z Postalem i mam znów chęć go przechodzić. ;)
Bo jednak "Wszyscy mnie nienawidzą" z podstawki to nie to samo.
_________________
I regret nothing
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pomógł: 5 razy
Wiek: 16
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 563
Skąd: Galaktyka Kurvix
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-03-16, 21:58   
   Preferencje MP: Skill: Bardzo Wysoki, Ping: ~60 i tak dalej


:):



Ja chciałem zaspeedrunować, ale gdy zobaczyłem, że to nie ma sensu, to sobie odpuściłem i chciałem już tylko przejść normalnie, ale to również nie miało sensu xD

Ciekawi mnie czy jest taki sam błąd z Vincem w AW, jaki był przy "Wszyscy mnie nienawidzą", Vinces na wtedy zabijał przy cut-scence i nie dało się ukończyć gry
_________________
왜 이걸 읽나요?
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-03-16, 22:22   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Nie grałem na "Impossible", ale udało mi się przejść P2C na poziomie "POSTAL" i pamiętam, że gra stawiała mocne wyzwanie. Zapis jeden na mapę, nie można było składować fajek. Niestety gra straciła na trudności w momencie, w którym znalazłem dwururkę, która używała tych samych amunicji co zwykła strzelba, przez co nigdy nie brakowało mi do niej amunicji i nie musiałem się jakoś bardzo starać by ukończyć grę. Końcowy Boss pada na kilka strzałów z tej broni. Baza wojskowa przez dodane uproszczenia w postaci apteczek na prawie każdym stole i możliwości odzyskania wszystkich broni bardzo zaniżyło poziom trudności w moim odczuciu. To samo się tyczyło zmniejszeniem licznika zabicia zombie i słoni oraz dodane w wielu miejscach nowych broni w postaci MP5, glocka z ED, granatów ostatecznego rozp******u wyglądających jak krotchy (tych było akurat mało) o zbyt dużej sile rażenia w stosunku do FX wybuchu. Dla mnie lepsze i ciekawsze były Poziomy "Nightmare Mode" i "Really Fucking Hard" z AWP ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Yossarian 
Grabarz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2866
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2017-03-16, 22:45   

Bartosz, to o czym piszesz jest też zapewne spowodowane tym, że RWS chciał dostosować poziom trudności do tych, którzy nie są hardkorowymi gejmerami ;)
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-03-16, 23:07   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Yossarian napisał/a:
Bartosz, to o czym piszesz jest też zapewne spowodowane tym, że RWS chciał dostosować poziom trudności do tych, którzy nie są hardkorowymi gejmerami


Mam świadomość o tym, że coraz więcej twórców teraz tworzy gry z myślą o graczach, którzy wolą żeby ich gra się niemal sama przechodziła, ale żeby ludzie nie potrafili przejść Postala 2 na poziomie łajzowatym? :576: Ogółem Postal 2 wbrew pozorom nie jest grą specjalnie trudną, a RWS w P2C sprawił, że gra nawet na wysokich poziomach trudności stała się wg. mnie za bardzo casualowa.

EDIT: Aż sobie chyba w weekend przejdę cały tydzień na Impossible i napiszę sprawozdanie z gry :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-03-16, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yossarian 
Grabarz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2866
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2017-03-16, 23:09   

Bartosz napisał/a:
Mam świadomość o tym, że coraz więcej twórców teraz tworzy gry z myślą o graczach, którzy wolą żeby ich gra się niemal sama przechodziła, ale żeby ludzie nie potrafili przejść Postala 2 na poziomie łajzowatym?

Też jakoś nie mogę tego ogarnąć xD
Bartosz napisał/a:
Ogółem Postal 2 wbrew pozorom nie jest grą specjalnie trudną, a RWS w P2C sprawił, że gra nawet na wysokich poziomach trudności stała się wg. mnie za bardzo casualowa.

Wiadomo, że tu chodzi o kasę. Ile osób w dzisiejszych czasach kupi grę, w której jeden poziom trzeba przechodzić pierdyliard razy?
 
 
Radzik 
Administrator
:)



Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1451
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2017-03-17, 00:46   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


Tak na prawdę po za kolekcjonowaniem i używaniem kotników, w chwili obecnej nic lepszego nie przychodzi do głowy. Kurcze nie pamiętam już kiedy przechodziłem Postala na jakimś trudniejszym poziomie trudności, no wstyd normalnie xD Ale serio kotniki mogą być przydatne i to nie tylko w walce z Bossem, dlatego choć to upierdliwe polecam je kolekcjonować :)
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: http://www.userbenchmark.com/UserRun/8841727
Specyfikacja PC3: https://valid.x86.fr/5hxgw8

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-03-17, 06:30   

Osobiście przechodziłem, i powiem, że tak trudno nie jest. Choć na początku nie ogarniałem, to później już wiedziałem co i jak. Przeszedłem wszystkie 7 dni na tym poziomie trudności. Fajnie, ze do tego poziomu dali nieskończoną ilość radaru, przez co mogliśmy widzieć naszych wrogów. Najlepszy będzie boss w AW, bo tam jego ilość HP wynosi (nie chcę skłamać) 4999, co jest cholernie dużo, bo na tych "normalniejszych" poziomach trudności boss ma (znowu nie chcę skłamać) ok. 600-700 HP. We wtorek natomiast nie ma misji z petycją (Bo wiadomo. Całe miasto cię chcę wyeliminować, więc czemu mieliby ci tą cholerną petycję podpisać :): ).

Jeden z głównych powodów dla którego przechodziłem grę na tym poziomie, to było osiągnięcie polegające właśnie na tym.
 
 
Radzik 
Administrator
:)



Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1451
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2017-03-17, 10:21   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


ShaQ napisał/a:
We wtorek natomiast nie ma misji z petycją (Bo wiadomo. Całe miasto cię chcę wyeliminować, więc czemu mieliby ci tą cholerną petycję podpisać :): ).


Dziwie się, że jej nie ma, bo tej petycji Nikt nie musi podpisywać, wystarczy pójść na komisariat i wrzucić ją do skrytki podobnej do tej na książkę xD
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: http://www.userbenchmark.com/UserRun/8841727
Specyfikacja PC3: https://valid.x86.fr/5hxgw8

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3526
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2017-03-17, 11:33   

Radzik136 napisał/a:
Dziwie się, że jej nie ma, bo tej petycji Nikt nie musi podpisywać, wystarczy pójść na komisariat i wrzucić ją do skrytki podobnej do tej na książkę xD

Przecież petycji nie można wyrzucić a na posterunku się wyrzucało mandat a nie petycję lol
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Radzik 
Administrator
:)



Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1451
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2017-03-17, 12:26   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


Pan Szatan napisał/a:
Przecież petycji nie można wyrzucić a na posterunku się wyrzucało mandat a nie petycję lol


Kurde racja, kompletnie pomyliłem rzeczy mój błąd...
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: http://www.userbenchmark.com/UserRun/8841727
Specyfikacja PC3: https://valid.x86.fr/5hxgw8

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
siemagrucha 
Wnerwiony urzędas


Wiek: 17
Dołączył: 02 Mar 2017
Posty: 21
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2017-03-17, 13:28   

Dzienis napisał/a:
Da się w ogóle przejść cały tydzień na tym poziomie? Albo przynajmniej pn-pt?
Bo wg mnie może być b.ciężko.


Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?
Nie powinno być od tak wymyślona opcja ... podam tutaj przykład
z DOOMA twórcy nie mogli przejść najtrudniejszego poziomu trudności w swojej grze (próbowali) , a jednak jakiś gracz zaliczył i to było coś.

Wracając do Postala2 zagraj sobie od Pn-Pt ale na AWP z malutkim dodatkiem "K" czyli podnoś agresywnych ludzi i ciśnij lub upuszczaj bystków na kaktusy - zmiękną w sekundę
bez krzyku jęku płaczu i nie zwrócą uwagi policji.
Nie potrzebujesz broni.
Najtrudniej będzie w budynku walczyć.
Przy Piątku również możesz zmieniać ubrania co chwile.
//
Apteczka MedkidInv jest napisana tak aby była od razu użyta przy podniesieniu - to tylko jedna linia w defaultproperties
zmieniasz True na False oraz odnajdujesz do niej ikonkę.
I tym sposobem ułatwisz sobie rozgrywkę ponieważ najczęściej w domkach znajdziesz właśnie apteczkę.
Nie musisz nikomu mówić że sobie pomagałeś ;)
//
_________________
gitara siema i gruchasiema
lubię śmieszne filmy
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-03-17, 13:42   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


ShaQ napisał/a:
Fajnie, ze do tego poziomu dali nieskończoną ilość radaru, przez co mogliśmy widzieć naszych wrogów


Kolejne wg. mnie bezsensowne rozwiązanie. Wcześniej trzeba było samemu poszukać owego radaru, by móc się orientować, gdzie jest przeciwnik, a teraz? Wszystko podane jak na tacy :kijek:

siemagrucha napisał/a:
Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?


Ha, i tu Cię mam! :D AW jest niemożliwe do przejścia na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą" ponieważ w domu Vince'a zanim się skończy cut-scenka, koleś zaliczy zgona i nie da się ukończyć gry :czytaj:

siemagrucha napisał/a:
Wracając do Postala2 zagraj sobie od Pn-Pt ale na AWP z malutkim dodatkiem "K" czyli podnoś agresywnych ludzi i ciśnij lub upuszczaj bystków na kaktusy - zmiękną w sekundę
bez krzyku jęku płaczu i nie zwrócą uwagi policji.


Możliwość podnoszenia ludzi daje dopiero AWPMod a nie AWP ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-03-17, 13:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-03-17, 15:08   

Cytat:
Ha, i tu Cię mam! :D AW jest niemożliwe do przejścia na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą" ponieważ w domu Vince'a zanim się skończy cut-scenka, koleś zaliczy zgona i nie da się ukończyć gry :czytaj:

Bo może AW nie testowali, a P2C już tak? :P
 
 
Yossarian 
Grabarz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2866
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2017-03-17, 15:20   

siemagrucha napisał/a:
Twórcy gry pewnie testowali grę na wszystkie sposoby nim ją wydano prawda !?

RWS to tacy dość... Specyficzni twórcy, więc wiesz :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki