Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Postal 2 Patch 5023
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1910
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-19, 03:35   Postal 2 Patch 5023
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2C :) Dodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu xD ), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.

Pełną listę zmian znajdziecie w poniższym linku.

https://steamcommunity.com/gid/103582791433714251/announcements/detail/2642934601334731712
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2018-07-19, 03:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Radzik 
Administrator
:)



Pomógł: 7 razy
Wiek: 25
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1421
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2018-07-19, 08:10   
   Preferencje MP: 22, Kiedy najbliższa ustawka :D ?


Zasadniczo w oddzielnym wpisie chwalili się, że zrównali wersji GOG z wersją na Steam. Całkiem możliwe, że jest to prawda a moje żarty związane z tą wersją były nie do końca prawdziwe. Nie mniej jednak ciężko się nie czepiać leniwe przeniesionej wersji, w której nie ukryto workshopa, który w takim wydaniu jest bezużyteczny, no chyba że... liczą na to, że Steamowi gracze będą przekazywać mody non-steamowym xD
_________________


Specyfikacja PC1: https://valid.x86.fr/qsm3q6
Specyfikacja PC2: http://www.userbenchmark.com/UserRun/8841727
Specyfikacja PC3: https://valid.x86.fr/5hxgw8

Zimny Radeon to nie Radeon :D
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4505
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-07-19, 15:52   
   Preferencje MP: Wole SP


A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze. :)

Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?

@Edit: News na głównej już jest. :ok: Dodałby ktoś też na fb?
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1910
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-20, 22:21   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze.


Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2C :619:

https://steamcommunity.com/app/223470/discussions/1/1711816076700955964/

Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów :8-):
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4505
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-07-20, 22:59   
   Preferencje MP: Wole SP


Ty to dobry odkrywca jesteś. :lol:

Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły. ;)
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1910
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-20, 23:07   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


seebeek17 napisał/a:
Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły.


Też są. W P2C naprawili już sporo takich "kwiatków" ale nadal pozostało ich trochę ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-07-22, 23:25   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Dev4ever napisał/a:
RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2C :) Dodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu xD ), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.
Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek. :spoko:




seebeek17 napisał/a:
Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?
To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny! :D


seebeek17 napisał/a:
News na głównej już jest. :ok:
:spoko:


Dev4ever napisał/a:
Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2C :619:
Ale się zapuszczasz! Zupełnie jak ja, też kiedyś w każdy kąt. Tylko nikomu się te moje łażenie nie przydało, takim nieproduktywny był. xD

Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin. :)

Dev4ever napisał/a:
Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów :8-):
Przyjemna robota, gratki! Albo i zazdro. Wolnego czasu. :ok:
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1910
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-23, 00:45   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Tiquill napisał/a:
Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek.


Dokładnie, takie coś aż zachęca do gry, bo wiesz, że jest ciągle rozwijana/naprawiana :)

Tiquill napisał/a:
To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny!


Ja już właśnie czekam na PostED na wersję 5023, a zwłaszcza na zaktualizowane skrypty uc, żeby móc dopisać nowe linijki w skryptach dostosowanych do AWPF :)

Tiquill napisał/a:
Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin.


Niby racja, ale wiesz jak to jest, póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie, to nie dostaniesz odzewu, bo by pomyśleli, że kłamie, gada głupoty ;) Z resztą nigdy gadanie mi nie wychodziło, ale wskazywanie palcem jak najbardziej :diabeł:

Tak przy okazji, kolejny bug odnaleziony, zapostowany, a filmik nagrany, link: https://steamcommunity.com/app/223470/discussions/1/1711816259060025786/

Niby to nic wielkiego, ale warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej :P
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-07-23, 01:13   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Dev4ever napisał/a:
póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie
Konsekwencje tych dwóch (1 i 3) błędów akurat są oczywiste, także dla nich. ;)

Dev4ever napisał/a:
warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej :P
Właściwie tak, oczywiste nawet. To jest niekonsekwencja, zombie nie są twardsi od ludzi, by Sawn Off ich nie rozwalał. Fix z typu niezbędnych.
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4505
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-08-03, 02:26   
   Preferencje MP: Wole SP


Nie wiem czy to wina tego patcha, ale miałem 2 dziwne sytuacje na mapie Suburbs-4, od czasu aktualizacji.

1. Ikona HUD zapałek zmieniła mi się na podgląd kamery NPC'ta jak w Bigbraderze. :bolek:
Na żywo w ikonie było pokazane co bystander robi. Zmiana broni nie pomogła i dalej tak było.

2. Schody się glitch'owały i chyba teren przez nie przebijał.

@Edit: Ten glicz ze schodami może być spowodowany przez moda na dynamiczne cienie NPC, bo generalnie coś po tym ten Postal odwala. xD

P2glicz03.jpg
Plik ściągnięto 78 raz(y) 312.99 KB

P2glicz01.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 334.09 KB

P2glicz02.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 289.6 KB

_________________

  
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1910
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-08-03, 03:09   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Lol, pierwszy raz widzę takie coś :zdziw: Może to rzeczywiście wina moda czy cuś. Aż sam to sprawdzę u siebie potem :drapanie:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4505
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-08-03, 03:43   
   Preferencje MP: Wole SP


Te glicze terenu jeszcze ujdą, znaczy nie zaskoczyły mnie tak bardzo jak sytuacja z ikonką HUD zapałek, na której wyświetlił się obraz z kamery skierowanej na NPC. W kodzie gry nigdy nie zauważyłem linijek, które by powodowały takie anomalie.
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-08-03, 10:35   
   Preferencje MP: Śr. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Co do schodów, to pewno im się Terrain przesunął/"pomalował" ktoś go za dużo/zapomniał rebuildu.

Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości". xD Czyli jakby ten prostokącik po ikonce powiększyć, to cały ekran byłby szarym tłem z konturami pawnów. Jakby to był błąd z przeźroczystością tekstur HUD - a że pokazało się dla zapałek, to czysty przypadek. Równie dobrze każda inna broń. Bo to w kodzie HUDa... nie, w samym zmodyfikowanym Canvas (silnik gry raczej niż skrypt) jest błąd. Który może objawiać się przy różnych okolicznościach. A może i to też ma związek z modem na cienie. W końcu Canvas renderuje wszystko.


seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4505
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-08-03, 15:57   
   Preferencje MP: Wole SP


Tiquill napisał/a:
seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami.

Komu? xD
Tiquill napisał/a:
Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości".

To wyglądało tak, jakby nad bystkiem zespawnowała się kamera skierowana w jego stronę. Widok z punktu "żadnego".

Prawdopodobne, że to może wina tego shadow moda, ale się tego raczej nie dowiemy. :P
_________________

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 51 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4505
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-08-12, 22:47   
   Preferencje MP: Wole SP


Na mapie underhub (te tunele z talibami za przyczepą Kolesia, co mapa miała w STP chyba inną nazwę), nie można nic zaznaczyć ani zmodyfikować mapy. Jak kliknie się gdziekolwiek to zaznacza jakąś apteczkę z du*y, a potem nie chce się zaznaczyć nic. :bolek: Nie wiem czy edytor już dostał aktualizację, ale mam nadzieję, że jeśli nie, to wersja 5023 naprawia tą mapę.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki