Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Silver Dragon
2016-05-24, 18:59
Postal: Redux
Autor Wiadomość
Koleś223 
Miłośnik broni


Wiek: 17
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 105
Skąd: Z Paradise City
Wysłany: 2016-05-24, 17:15   

Byłem sceptycznie nastawiony do "Postal Redux" ale zagrałem i jak dla mnie to jest świetne. Grafika niby tylko trochę lepsza od pierwowzoru ale mi się podoba ,sterowanie i strzelanie w końcu poprawili bo w orginale ciężko było co kolwiek trafić. Szkoda tylko że usunęli poziom z szkołą bo to taka jakby troche cenzura,brakuje też edytora poziomów no gra jest krótka więc edytor poziomów powinien być obowiązkowy.Jestem mile zaskoczony nie spodziewałem się aż tak mi się spodoba według mnie lepsze od Hatred. Gra ma ode mnie 10/10.


EDIT: Zapomniałem wspomnieć o fajnej opcji zmiany koloru płaszcza kolesia w opcjach.
_________________
Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-05-24, 18:08   

Koleś223 napisał/a:
Szkoda tylko że usunęli poziom z szkołą bo to taka jakby troche cenzura.Jestem mile zaskoczony nie spodziewałem się aż tak mi się spodoba według mnie lepsze od Hatred. Gra ma ode mnie 10/10.


W P1 nie było poziomu ze szkołą to był filmik ;)

Co do gry to ja oceniam ją na razie 8/10 jak już dodadzą COOP i SD to będzie 10/10 :D

A i jeszcze jedno na stronie RWS pojawił się nowy news:
http://runningwithscissors.com/?p=1031

Cytat:
So, POSTAL Redux has been out for a few days now, and a lot of people have already had the chance to take it out for a spin. From the moment it launched, we’ve been inviting all of you to tell us what you think and leave your reviews, whether they be positive or negative, and that’s exactly what a lot of you have done! It warms our hearts and gives us fuzzy feelings inside, to see that a vast majority of the reviews have been positive, and that so many people genuinely have fun playing the game. But we also know that some of you have had concerns and criticisms to make, and that’s great as well! Critical feedback is what helps us improve the game in the future, and we appreciate it greatly!

We sympathize greatly with all of you who brought up the lack of content, or the lack of multiplayer modes, and you can rest easy, knowing that we are currently working on free content updates for Redux that will bring new levels, including the ones from the ‘Special Delivery‘ expansion of the original POSTAL, Deathmatch and cooperative multiplayer modes, and more.


EDIT:
Jak na razie to w Redux'a grali chyba tylko Koleś223, $haq, Pawel1624 i Ja... słabiutko xD

EDIT2:

Patrzccie na datę :zdziw:
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Koleś223 
Miłośnik broni


Wiek: 17
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 105
Skąd: Z Paradise City
Wysłany: 2016-05-24, 18:38   

Pamiętam tyle że można było postrzelać do dzieci. A jakby co to nie mam swojego Postal Redux tylko pożyczyłem konto steam od kumpla. Czytałem w necie że ma wyjśc też na ps4 dopiero wtedy kupie bo jestem głównie konsolowcem. A z tego co widać po dacie to PR rozgrywa się w 2017r o kur##.
_________________
Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-05-24, 18:47   

Koleś223 napisał/a:
A z tego co widać po dacie to PR rozgrywa się w 2017r o kur##.

To nie ma żadnego sensu... Po za tym czytałem że w Paradise Lost (r. 2015) Koleś wspomina o aferze na farmie strusi która była kilkanaście lat temu więc jak to mogło być w 2017 :bolek:

RWS chyba nas Trolluje :>
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Koleś223 
Miłośnik broni


Wiek: 17
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 105
Skąd: Z Paradise City
Wysłany: 2016-05-24, 19:01   

No właśnie popieprzone to jest przez tą zmianę daty fabuła tych gier nie trzyma się kupy, gdyby zostawili starą datę w PR to było by logiczne a tak to jest dziwne.(Chyba że koleś podróżuje w czasie).
_________________
Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-05-24, 19:27   

Już chciałem pisać że Trollują nawet w P1 na Steam ale się okazało że teksty w P1 miałem inne dlatego że mod Japanse Levels je zmienił xD

Wracając do tej daty to może RWS się pomylił lub to jakas dziwna czcionka bo te niby 1 wygląda inaczej niż te pierwsze...

Napiszę na steamie i zobaczymy co odpowiedzą.
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 4743
Skąd: East Mayberry
Wysłany: 2016-05-24, 19:55   

Mi to wygląda na zniekształconą 4 lub 9. 1 byłoby kompletnie nielogiczne ;)
_________________
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Ostatnio zmieniony przez Silver Dragon 2016-05-24, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-05-24, 20:33   

LoL to jednak jest 1 bo 9 wygląda tak

_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 4743
Skąd: East Mayberry
Wysłany: 2016-05-24, 20:36   

Czyli Koleś ma deja vu xD
_________________
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
 
 
Koleś223 
Miłośnik broni


Wiek: 17
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 105
Skąd: Z Paradise City
Wysłany: 2016-05-24, 20:58   

W sumie mogło by być tak że koleś przecież na końcu Postala 3 ginie na krześle elektrycznym i może trafia do czyśćca albo jakiejś otchłani w której powtarza swoje najgorsze grzechy w nieskończoność.

Taka moja interpretacja fabuły postala. :D
_________________
Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
 
 
Bartkov 
Junior Modder



Pomógł: 2 razy
Wiek: 14
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 414
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2016-05-24, 21:02   

Właśnie przeszedłem postala redux i ... jestem szczerze niezadowolony z tego zakończenia. Jakby po prostu nie mogli zrobić zakończenia z postala plus. Jak sądzicie czemu nie odtowrzyli tego zakończenia tylko dali nowe ?
_________________
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
 
 
Koleś223 
Miłośnik broni


Wiek: 17
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 105
Skąd: Z Paradise City
  Wysłany: 2016-05-24, 21:07   

Z tego co zrozumiałem z zakończenia a z angola zbyt dobry nie jestem to kolesia chyba zamykają w psychiatryku. A zakończenia z orginału to prawie nie pamiętam ale obrazki były podobne. :D
_________________
Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-05-24, 21:31   

Sub-Zero napisał/a:
Właśnie przeszedłem postala redux i ... jestem szczerze niezadowolony z tego zakończenia. Jakby po prostu nie mogli zrobić zakończenia z postala plus. Jak sądzicie czemu nie odtowrzyli tego zakończenia tylko dali nowe ?

Na Hard Koleś widzi 2 osoby przy grobie ojca... W średnim i łatwym tylko księdza. W obu zakończeniach wyświetla się tylko jeden cel. Nie wiem za bardzo co RWS chce nam tym pokazać.

Wydaje mi się że to jest wspomnienie i Koleś widzi tam Siebie i Siostrę albo Żonę(?) nie wiem kim może być ta osoba obok ale to ktoś z rodziny to wiemy z zakończenia Rempage Mode.

PS. Nie wiem może nie mogli dać dzieci? Albo dodadzą to do Special Delivery? Nie wiem w POSTAL na steamie jest szkoła więc czemu by nie mogli dać w Redux?
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Yossarian 
Grabarz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2866
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2016-05-24, 21:40   

A oprócz księdza to tam nie jest przypadkiem Koleś z P2 i jego Suka? Bo tak przynajmniej interpretują to na forum Steama.
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3523
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2016-05-24, 21:43   

Yossarian napisał/a:
A oprócz księdza to tam nie jest przypadkiem Koleś z P2 i jego Suka? Bo tak przynajmniej interpretują to na forum Steama.

Ta tak myślałem bo włosy się zgadzają ale po co Suka miała by przychodzić na pogrzeb ojca Kolesia skoro on go nawet nie nawidził a ona nie miała z nim nic wspólnego, chyba... xD
Koleś z jedynki to ten sam co w dwójce Yoss ;)
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki