Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 OgÅ‚oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania siÄ™ na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» NastÄ™pny temat
Fabuła i zadania
Autor Wiadomość
Dzienis 
Grabarz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5119
WysÅ‚any: 2016-02-25, 17:59   FabuÅ‚a i zadania

Temat do dyskusji na temat fabuły i misji w Sztopor Żżot.

Niestety w zasadzie nie znam rosyjskiego (umiem trochę czytać cyrylicę, ale ze słownictwem tragicznie), więc należy na wstępie podziękować tu Silver Dragonowi za opis zadań, który umieścił tu: http://forum.postalsite.i...isji-vt5930.htm

Jak wiadomo, na początku Sztopor budzi się w szpitalu psychiatrycznym, wcześniej następuje zaś rozmowa dwóch lekarzy po której decydują się go wypuścić. Sztopor po przebudzeniu stwierdza, że zmienił mu się głos i nie ma jakimś cudem członka. Większość późniejszych zadań, jak i sama fabuła koncentruje się więc na jego odzyskaniu, w przeciwieństwie do zwykłego Postala, gdzie misje stanowią raczej szereg luźnych wypełniaczy i przerywników w mordowaniu urozmaiconych przeróżnymi gagami.

Misji jest 19, tyle samo co w tradycyjnym "amerykańskim" Postalu, moim zdaniem większość z nich jest jednak prostsza od tych wykonywanych w Paradise. Interesujące jednakże jest to, że zadania rozpisane są bardzo nierównomiernie, mianowicie od poniedziałku do środy mamy do wykonania aż od 5-7 zadań, natomiast w czwartek tylko jedno, po czym gra się kończy sprawiając wrażenie urwanej. Nie wiem, czy tak krótki tydzień w grze to wina fabuły (możliwe, że spowodowane naglącą potrzebą odzyskania członka przez Sztopora), ale jest to możliwe. W przeciwnym razie twórcy gry niezbyt się popisali.

A jakie są wasze przemyślenia na ten temat?
_________________
I regret nothing
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 4641
SkÄ…d: East Mayberry
WysÅ‚any: 2016-02-25, 18:52   

Pierwsze dwa dni zrobione są całkiem fajnie. Przechodząc dwa pozostałe miałem takie dziwaczne wrażenie, że twórcom zabrakło pomysłów na ciąg dalszy
_________________
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
 
 
Dzienis 
Grabarz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5119
WysÅ‚any: 2018-03-14, 19:46   

Te misje są zbyt porozdrabniane - mogli to trochę bardziej rozciągnąć, to by starczyło i na piątek.
Z drugiej strony większość jest niestety słaba - idź zobacz coś, pogadaj z kimś, popytaj o to, przynieś coś tam itd. - do tego są przegadane i niewiele się w nich dzieje. Nie ma czegoś takiego jak wybuch fabryki napalmu, impreza u Dave'a czy porwanie przez wsiórów jak w P2. Misje są głównie po to by padło w nich jak najwięcej debilnych tekstów.
W sumie najlepsza była misja u dilera narkotyków ze słoniem. Nienajgorsza też ta z więzieniem, ze względu na trudność przeciwników (ciężko przetrwać bez catnipa).
_________________
I regret nothing
 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2678
WysÅ‚any: 2018-04-10, 18:53   

Przeszedłem ostatnio Sztopora i nasunęła mi się jedna myśl - forma zajebista, natomiast treść... Miałka.
Co mam na myśli? Miasto, niektóre bronie (niestety nie wszystkie, a przecież aż prosiło się, aby umieścić choćby RPG-7 lub jakiegoś tulipana po ruskiej wódzie), wszelkie przedmioty czy też nawet dubbing, po prostu Rosja pełną gębą. Coś odmiennego od przewałkowanego na wszystkie strony i sposoby Paradise (wtedy może jeszcze nie), i to wszystko zrobione dawno temu. Co prawda liniowa fabuła sprawia, że jest to gra na jeden raz, ale jeśli ktoś lubi eksplorować świat gry, to w Muchosrańsku na pewno nie będzie się nudził.
Skoro przy fabule jesteśmy - no niestety, syndrom ED czy też AW, czyli liniowa gra do przejścia jeden raz. W Sztoporze boli to tym bardziej, że w przeciwieństwie do tamtych świat jest otwarty, więc nie jest się prowadzonym jak po sznurku. Nawet gdy w środę było kilka misji naraz do zrobienia, to i tak trzeba było je wykonać w ustalonej kolejności. Samą fabułę pominę milczeniem. Wiem, że Postal absurdem stoi, ale tutaj było to już po prostu głupie. Cała gra sprowadzająca się do szukania własnego chuja? A co za tym idzie, dopiero w czwartek (czyli najkrótszy i w dodatku ostatni dzień) można się bawić w sikanie na co popadnie. Mam jeszcze kilka zastrzeżeń do fabuły, ale w sumie już nawet nie chce mi się o tym pisać. O wkurwiającym głosie Sztopora chyba nie muszę pisać?

Podsumowując: gra z potencjałem, który został kompletnie zjebany przez fabułę. A mógł być z tego rosyjski odpowiednik Postala, czyli gra z satyrycznym spojrzeniem na Rosję.

PS: Grałem ze spolszczeniem, świetna robota chłopaki :ok:
_________________
"Kurwa, puśćcie mnie już z tej belki, zimno tu."

 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
► Facebook ♦ Steam ♦ YouTube ♦ Discord◄

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Åšmieszne obrazki