Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[W.I.P]GDE Project
Autor Wiadomość
Ryuq 
V.I.P.



Pomógł: 17 razy
Wiek: 21
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 1040
Skąd: Galicja
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2014-06-22, 12:37   

Bawie się edytorem Jackhammer, i ogolnie format BSP jest troche łatwiejszy w edycji.

Ale bardziej skomplikowane kształty trzeba niestety robić w zewnętrznych programach.
I Bodajże oświetlenie zobaczymy dopiero po kompilacji mapy, albo ja jeszcze nie odkryłem tego.
Ta kompilacja to taki Build w PostED tylko że wywala plik mapa.bsp który można ewentualnie zdekompilować ale edytować już się nie da ponownie.
Tylko autor programu jest lewakiem i nie odpisuje na pw odnośnie linuksowej wersji (głównie czemu nie działa) przez co musze się pożytkować Wine. Ale hula elegancko.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2014-06-22, 15:51   

Ryuq666 napisał/a:
Ta kompilacja to taki Build w PostED tylko że wywala plik mapa.bsp który można ewentualnie zdekompilować ale edytować już się nie da ponownie.
Jak to nie. Jeśli coś jest brushem w PostEd, to możesz to edytować.

[W.I.P]GDE Project - taki tytuł tego tematu i nazwa projektu. Przyznam, że nic mi nie mówi i zapomniałem w ogóle o czym to i do wejścia w ten temat się nie śpieszyłem. Edytuj na coś z Sejmem, będzie jaśniej. :D
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Ryuq 
V.I.P.



Pomógł: 17 razy
Wiek: 21
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 1040
Skąd: Galicja
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2014-06-22, 16:31   

Cytat:
Jak to nie. Jeśli coś jest brushem w PostEd, to możesz to edytować.

Miałem na myśli że format Half Life musi zostać zdekompilowany najpierw, a i tak dziwności wychodzą i do niczego się mapa nie nadaje często.

Co do budynku sejmu to mam za mało informacji jak to wygląda w środku, a robienie tego w 3d dla mnie to Overkill, tak że jak na razie postaram się "przebranżowić" trochę to wszystko, zostać przy stronie "Terro only" zobaczymy co z tego wyjdzie.
Niestety Trinity Render (dobra grafika, jak w Cry of Fear) średnio chce współpracować więc czekam aż Ruscy dokończą swoją wersje specjalnie pod ten engine.
_________________
I'm Moonman, representing white power.
I stack bodies higher than Trump Tower.
Control the memes, control the planet.
Fascism is back and the Left can't stand it.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2014-06-22, 16:52   

Ryuq666 napisał/a:
a i tak dziwności wychodzą i do niczego się mapa nie nadaje często.
No tak, zanim coś się stanie brushem w PostEd, może przejść różne metamorfozy. Starczy eksportować static mesha z samego P2 do brusha by mieć się czym dziwić.

Ryuq666 napisał/a:
a robienie tego w 3d dla mnie to Overkill
A czy ktoś mówił, by odwzorować wszystkie pomieszczenia? Byle móc wejść na salę obrad, stołówkę i jakieś piwnice na dokładkę. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5862
Skąd: SinCity
Wysłany: 2014-06-22, 17:40   

Tiquill napisał/a:
A czy ktoś mówił, by odwzorować wszystkie pomieszczenia? Byle móc wejść na salę obrad, stołówkę i jakieś piwnice na dokładkę. ;)

Podziel to na dwie drużyny PIS i PO będzie dobre na multi :D
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Ryuq 
V.I.P.



Pomógł: 17 razy
Wiek: 21
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 1040
Skąd: Galicja
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2014-06-22, 20:56   

Jak na razie zapoznaje się z edytorem który coraz bardziej mi się podoba. Jednak co do sejmu będę miał nie lada problem z "okrągłością" samej sali bo tu mogę jeno kwadraty strzelać XD ale i z tym sobie poradzę wkrótce.
Ostatnio zmieniony przez Ryuq 2014-06-22, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5862
Skąd: SinCity
Wysłany: 2014-07-25, 18:19   

Są jakieś postępy ?
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2014-07-25, 19:50   

Bo jak projekt zdechnie to będę musiał zaprezentować nasz "Projekt J" na silniku Uni…ekhm, ekhm :D
_________________

 
 
Ryuq 
V.I.P.



Pomógł: 17 razy
Wiek: 21
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 1040
Skąd: Galicja
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2014-07-26, 17:11   

Robie mapy na poczekaniu bo nie ma mi kto skołować Visual Studio a w CodeBlocksach coś mi sie source kompilować nie chce. A ja tego cholerstwa pobrać nie mogę bo ma kilka GB niby.
_________________
I'm Moonman, representing white power.
I stack bodies higher than Trump Tower.
Control the memes, control the planet.
Fascism is back and the Left can't stand it.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki