Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Postal 2D
Autor Wiadomość
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 19:30   Postal 2D


Postal 2D to tytuł roboczy projektu, który za zadanie na przenieść Postala 2 do świata 2D. Jednak nie całkiem 2D. Stylistyka wzorowana jest na GTA I i II (overhead i budynki 3D na płaskim podłożu). W planach jest przeniesienie choć części Paradise do gry i choćby kilka misji z oryginału, broni z STP i dodanie wnętrz domów jak ma to miejsce w oryginale. Do tego planowana jest jazda autami (jak w GTA I i II), częściowa destrukcja otoczenia i w miarę brutalny system strzelania wzorowany na tym z Alien Shooter (jeden strzał w przeciwnika = zgon, krew, flaki i ciała nie znikają).
Artykuł
Do tej pory zrobione jest całe Suburbs-3:


I na koniec jeszcze taka informacja :D
Planujemy wydać tą grę dodatkowo na Androida, Linuxa, Windows Phone i przeglądarki :D Oczywiście jeśli pomysł się przyjmie ;)

Kilka screenów:

P2D_000006.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 298.8 KB

P2D_000005.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 312.24 KB

P2D_000004.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 277.87 KB

P2D_000003.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 274.9 KB

P2D_000002.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 298.32 KB

P2D_000001.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 308.73 KB

P2D_000000.jpeg
Plik ściągnięto 4360 raz(y) 326.4 KB

_________________

 
 
Tiszer 
Chwast



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 603
Ostrzeżeń:
 53/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 19:38   

Jak to działa :) ?
Bardzo fajny projekt, wykonanie wygląda na profesjonalne.
:ok:
 
 
Yossarian 
Grabarz
Yang Xiaomi Long



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2863
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2015-02-27, 19:39   

Człowieku, to jest kurna genialne!
_________________
Czego Monika nie widzi, tego sercu nie żal.
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 19:42   

Tiszer napisał/a:
Jak to działa :) ?

Jeśli chodzi o to co myślę ( :D ) to jak narazie gotowa jest ta mapa. Można się po niej swobodnie przemieszczać Kolesiem (z jedną klatką animacji xD ). Nie ma na razie żadnych colliderów, ani żadnej szczególnej mechaniki strzelania, przechodni itp. Czyli w obecnej chwili jest mapa i Dude w 60+ klatkach na sekundę ;)
_________________

 
 
Yossarian 
Grabarz
Yang Xiaomi Long



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2863
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2015-02-27, 19:44   

Czemu by nie wprowadzić broni z AWP i innych modów? Jeśli będą flaki i urwane kończyny, to aż się prosi o rajd z piłą mechaniczną :D
_________________
Czego Monika nie widzi, tego sercu nie żal.
 
 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5351
Skąd: Płaska Ziemia
Wysłany: 2015-02-27, 19:49   

Na telefon jak znalazł. :)
Wygląda to całkiem nieźle.
Ciekawe ile map przerobicie.
_________________
I regret nothing
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 19:49   

Trupy będą w postaci dwuwymiarowych Sprite'ów. Każda broń by miała przydzieloną pulę Sprite'ów co by dało efekt zwykłego ciała po postrzale Deaglem, urwaniem głowy po postrzale Strzelbą czy rozerwaniem na kawałki po wybuchu granata tak przykładowo :D
Jeśli uda mi się ogarnąć podstawowe bronie to pokombinuje się więcej ;)
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5861
Skąd: SinCity
Wysłany: 2015-02-27, 19:49   

Może pójdzie o krok dalej i zróbcie dos'ówkę ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 4743
Skąd: East Mayberry
Wysłany: 2015-02-27, 19:51   

Postalowa rozpierducha w stylu retro
Ciekawie się zapowiada, mimo, że nie przepadam za tego typu widokiem :ok:
_________________
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 19:54   

Dzienis napisał/a:
Ciekawe ile map przerobicie.

Zrobienie pierwszej mapy zajęło 3 dni. Wiązało się to z dużą ilością screenów z Postala 2 i wycinaniem pożądanych tekstur :D
Rycho3D napisał/a:
Może pójdzie o krok dalej i zróbcie dos'ówkę ;)

I na Linuksowy terminal xD :ok:

PS
Dzięki za szybką reakcję i opinie ;)
_________________

 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5351
Skąd: Płaska Ziemia
Wysłany: 2015-02-27, 19:59   

Mike_Bay napisał/a:
Zrobienie pierwszej mapy zajęło 3 dni.

Policzyłem na szybko i jeśli nie będziecie mieć jakiejś obsuwy to wszystkie mapy powinniście zrobić w przeciągu trzech miesięcy. :)

A tak nawiasem to ciekawe jakie to będzie mieć wymagania sprzętowe.
_________________
I regret nothing
 
 
Yossarian 
Grabarz
Yang Xiaomi Long



Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2863
Skąd: a chuj cię to xD
Wysłany: 2015-02-27, 20:07   

Dzienis napisał/a:
A tak nawiasem to ciekawe jakie to będzie mieć wymagania sprzętowe.

Za wcześnie jeszcze żeby przewidywać.
Jednego natomiast możemy być pewni - gra nie ruszy na kalkulatorze.
_________________
Czego Monika nie widzi, tego sercu nie żal.
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 20:09   

Tyle, że teraz miałem jeszcze ferie i mogłem przeznaczyć sporo czasu na to. Od poniedziałku dojdzie szkoła i połowa dnia zleci :D . Tak samo jest z resztą z RG :/
Na początek chyba lepiej zrobić skrypty i mechanizmy wszelakie niż dostawać kurwicy przy ciągłym lepieniu map xD

Co do wymagań... Jak narazie FRAPS pokazuje stałe 60 FPS (bo to stara wersja i więcej nie pokazuje chyba). Liczę na wymagania jak przy Postalu 2.
_________________

 
 
BloodLogin 
Chwast
Bannowany Modder :/



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1983
Skąd: Rzadkochowa ?
Ostrzeżeń:
 55/3/4
Wysłany: 2015-02-27, 20:31   

Coś jak Total Overdose :D na telefon.
Chętnie pobiorę jak dasz link.
_________________
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
 
 
Pan Szatan 
Joker
Czerwony Kapturek ale LEPSZY



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3522
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2015-02-28, 18:37   

Takie pytanko dlaczego na każdym screenie koleś lest odwrucony w prawo :?:
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki