Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Postal 2D
Autor Wiadomość
Pangia 
V.I.P.


Pomógł: 12 razy
Wiek: 23
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2630
Wysłany: 2015-04-01, 23:33   

Pewnie będą to chcieli puścić przez Steama i dostać tantiemy, więc ja na waszym miejscu przygotowałbym zapasowy plakat „Postel 2D”, a główny bohater miałby na imię „Guy”, co w sumie również jest imieniem, ale na nasze można by tłumaczyć jako „Koleś”.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2015-04-02, 00:01   

Jakoś nie chce mi się pobierać starszej wersji DirectX. Tylko tak? No to pobiorę, ale się dopytuję...

DXupdate.png
Plik ściągnięto 2579 raz(y) 23.37 KB

_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-04-02, 09:43   

Nie wiem, nie mam żadnych problemów przy DirectX 10 nawet...

Pangia, dobry pomysł :) . Można by też wtedy zmienić filtr na jakiś jasno-niebieski zamiast żółto-pomarańczowego. Dało by to wrażenie, że akcja nie toczy się w pustynnych rejonach, a gdzie indziej.
_________________

 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5353
Skąd: Płaska Ziemia
Wysłany: 2015-04-02, 18:29   

Pangia napisał/a:
Pewnie będą to chcieli puścić przez Steama i dostać tantiemy, więc ja na waszym miejscu przygotowałbym zapasowy plakat „Postel 2D”, a główny bohater miałby na imię „Guy”, co w sumie również jest imieniem, ale na nasze można by tłumaczyć jako „Koleś”.

Zabezpieczyć się nie zaszkodzi, chociaż "Guy" to bardziej facet po angielsku, ale mniejsza z tym.
Mike, życzę powodzenia przy dalszych pracach. :ok:
_________________
I regret nothing
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4611
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2015-04-03, 14:23   

Pograłem chwilę.
Włączyło się bez problemu.

Grafika fajna, tylko czemu to ma takie wysokie wymagania? Moglibyście to jakoś zoptymalizować.
Blur tyle ssie, czy jak?

Do menu nie mogłem wejść, bo pewnie go nie ma. :D
Więc Alt+F4.

Za dużo nie było do roboty, bo pustawo tam na razie, ale zapowiada się na fajną gierkę. ;)
_________________

 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-04-03, 14:45   

Muli ze względu tekstur. Jest ich za dużo. A do tego silnik nie jest za bardzo przyzwyczajony do 3D. Wersja na Androida będzie mniej więcej tak wyglądać:

Oczywiście z trochę bardziej szczegółowymi teksturami.

Mało jest zrobione, bo połowę czasu przeznaczyłem na zabawę z nauką skryptowania. Teraz już wiem co i jak.

Kolejnym plusem jest też fakt, że grę mogę wyeksportować w HTML5 na strony internetowe.
Ale to już tylko w pełnym 2D...
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5862
Skąd: SinCity
Wysłany: 2015-04-03, 14:48   

Mike napisał/a:
Kolejnym plusem jest też fakt, że grę mogę wyeksportować w HTML5 na strony internetowe.
Ale to już tylko w pełnym 2D...


Mecze MP 2D na PSI to by było coś :ok:
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-04-03, 14:54   

Nom. Nowy silnik w pełni wspiera multiplayer. Można by nawet wstawić tę grę na Główną czy coś.
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2015-04-04, 11:34   

Mike napisał/a:
Nom. Nowy silnik w pełni wspiera multiplayer. Można by nawet wstawić tę grę na Główną czy coś.
Będzie! :)

Alleluja! :biskup:
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5353
Skąd: Płaska Ziemia
Wysłany: 2016-01-05, 15:06   

I jak postępy, coś ruszyło w tym kierunku czy koncentrujesz się bardziej na filmach?
_________________
I regret nothing
 
 
EvilYeah 
Stuprocentowy psychol



Wiek: 22
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 930
Wysłany: 2016-01-06, 18:35   

zgaduje, że projekt stanął w miejscu jakiś czas temu
_________________
Pozdrawiam
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2016-01-14, 17:48   

Dzienis napisał/a:
I jak postępy, coś ruszyło w tym kierunku czy koncentrujesz się bardziej na filmach?

Zgadłeś, na razie tylko na filmach się koncentruję. Przydałoby się z YouTube uzbierać hajsy na nowy silnik, na którym byłby Postal 2D i Mario Goes Postal.
Tak czy siak wszystko tutaj stoi w miejscu ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki