Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Postal 2D
Autor Wiadomość
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-03-19, 06:51   

Zrobić mogę, ale z taką perspektywą trochę bez sensu, bo przyczepa jest mała ;)
Strój dla odmiany będzie chyba miał z AW. Biały płaszcz.
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11745
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2015-03-19, 11:53   

Mike_Bay napisał/a:
Biały płaszcz.
Że co? Koleś w białym płaszczu?
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-03-19, 15:35   

Jak narazie tak jest :D Trzeba będzie zmienić na czarny, ale nie teraz.
A tak w ogóle to jak dostać się w PostED do animacji z modelem "zwykłego" Kolesia? Znaczy tego w czarnym płaszczu?
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11745
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2015-03-19, 16:33   

Masz na obrazku. Jeden przycisk służy do wczytania pełnej zawartości paczki. Drugi do włączenia domyślnej pozycji modelu. Domyślnie w białym płaszczu, ale skórkę zmienić i znaleźć łatwo.

AnimDude_postEd.png
Plik ściągnięto 2370 raz(y) 2.87 MB

_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Yossarian 
Grabarz
I'll be your mommy



Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2717
Skąd: z bunkra Hitlera

Wysłany: 2015-03-19, 16:33   

Może zrobić jak w P1, że w opcjach dałoby się wybrać kolor płaszcza? ;)
_________________
Informuję Cię, że czytasz mój podpis.
 
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-03-19, 16:48   

Dzięki Tiquill! ;)
Co do zmiany koloru płaszczu to wątpię, bo trzeba by zmieniać wszystkie animacje na inne kolory. Choć może coś da się łatwiej ;)
_________________

 
 
Ryuq 
V.I.P.



Pomógł: 17 razy
Wiek: 21
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 1040
Skąd: Galicja
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2015-03-19, 18:00   

Piszesz grę a nie umiesz na szybko skryptu który zmieni kolor płaszcza?
wbrew pozorom to nie trudne - wyciągasz wszystkie kolory płaszcza z jednego obrazka (mapa pikseli) a potem zmieniasz tylko te kolory i done. Nawet w javascripcie miałem coś takiego, ale do skinów z MTA: SA.
Jeszcze mapę kolorów glowy co by przypadkiem sie nie zmieniło i już.
_________________
I'm Moonman, representing white power.
I stack bodies higher than Trump Tower.
Control the memes, control the planet.
Fascism is back and the Left can't stand it.
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-03-19, 19:42   

Ok, mam już coś mniej więcej. Zmiana saturacji, jasności a potem zmiana koloru. Do każdego koloru (z 5 przykładowo) dodam globalną zmienną. W menu wybierasz przykładowo bordowy. Zmienna "ubranie" ustawia się na te przykładowe "4" i voila, kolor zmieniony ;)
Tak by to wyglądało w teorii. W praktyce to będzie z 5 linijek skryptu.
_________________

 
 
BloodLogin 
Chwast
Bannowany Modder :/



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1983
Skąd: Rzadkochowa ?
Ostrzeżeń:
 55/3/4
Wysłany: 2015-03-20, 14:15   

nie mógłbyś normalniej, niech kod gry losowo wybiera wrogów podzielonych na gatunki grupy.
_________________
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-03-20, 15:27   

Niestety nawet Google Tłumacz nie pomaga w zrozumieniu tego tekstu ;_;
_________________

 
 
Ryuq 
V.I.P.



Pomógł: 17 razy
Wiek: 21
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 1040
Skąd: Galicja
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2015-03-20, 19:29   

Multi bydzie? By sie zrobiło jakieś forumowe rozgrywki :D
_________________
I'm Moonman, representing white power.
I stack bodies higher than Trump Tower.
Control the memes, control the planet.
Fascism is back and the Left can't stand it.
 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-03-20, 19:59   

Z tym mogło by być już gorzej i trudniej. Jeszcze o tym nie myślałem :D
_________________

 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-04-01, 22:14   

Co do projektu... w najbliższym czasie czeka nas zmiana silnika gry. Prawdopodobnie porzucimy przy okazji rozgrywkę w 2.5D na rzecz czystego 2D ze względu, że nowy silnik nie wspiera owego standardu. Jednak w ten sposób będziemy mogli upowszechnić grę na więcej platform. Nie będzie już niestety tego wrażenia głębi. Będzie płasko i troszkę izometrycznie. Projekt na starym silniku podarowałem koledze z zespołu. Także on zajmie się dotychczasową. Ja zajmę się portowaniem wszystkiego na nowszą wersję silnika.

Z okazji tak szczególnego dnia wrzucam link do pobrania aktualnej Pre-Alphy.
http://storino.pl/p/yH2ZF
Od tej chwili szata graficzna ulegnie drastycznej zmianie.

11129905_820880071298629_6309922787380360280_o.png
Plik ściągnięto 2184 raz(y) 52.25 KB

_________________

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 50 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4324
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2015-04-01, 23:12   

Chce wam się teraz przekładać wszystko na nowy silnik?

Tak btw. czy aby nie musicie mieć zgody RWS'u na takie działania?
Tak pytam. ;)
_________________

 
 
Mike 
Chwast


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1241
Ostrzeżeń:
 70/3/4
Wysłany: 2015-04-01, 23:17   

Trzeba przekładać jeśli chcemy to wydać na Androida. Stara wersja wspiera tylko DirectX, czyli tylko na Windows.

O pozwolenie na taki ruch (wydanie P²D) na pewno trzeba będzie napisać do RWS. Ale to jeszcze nie teraz. Chcemy pokazać jak to będzie wyglądać. Ogólny zarys.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki