Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Skriny zwariowane i nietypowe!
Autor Wiadomo艣膰
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pom贸g艂: 4 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 06 Sie 2008
Posty: 1607
Sk膮d: bra膰 towar?
Wys艂any: 2017-01-27, 16:14   

Troch臋 g贸wniane te screeny xD
_________________

"Cheese has to be earned Sweet, just like memes." - Melvin "Big Smoke" Harris
"At a funeral?" - Carl "CJ" Johnson
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
Tak, jestem rakiem.



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 440
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Wys艂any: 2017-01-27, 19:03   

Dzienis napisa艂/a:
Dlaczego stawiasz klocka przez spodnie... a, no tak, w ko艅cu to psychiatryk


Nie do艣膰, 偶e przez spodnie, to jeszcze wbity w kibel xD
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 24 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4376
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2017-01-27, 19:14   

Ruszy艂o si臋 co艣...

Dzienis napisa艂/a:
Patrzcie jaki jestem rozci膮gni臋ty... szkoda tylko, 偶e nie mog臋 wyj膮膰 kolan ze sto艂u

I przemian臋 materii te偶 ma 艣wietn臋, 偶e pizza w ca艂o艣ci 'drug膮 stron膮' wychodzi xD

Dzienis napisa艂/a:
Dlaczego stawiasz klocka przez spodnie... a, no tak, w ko艅cu to psychiatryk

A mo偶e troch臋 G* do kubeczka :P

Dzienis napisa艂/a:
Pa Renata, pa jak si臋 rudy sfajda艂 xDDDD
Pij mleko, b臋dziesz sra艂 daleko!
[/quote]
Fajne uj臋cia :ok:

Reszta te偶 niez艂a
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
Ostatnio zmieniony przez Silver Dragon 2017-01-27, 19:15, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Mxxx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 18
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 59
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2017-02-14, 14:59   

Dzwo艅cie po elektryka :!:

HighVoltage.png
Plik 艣ci膮gni臋to 515 raz(y) 1.91 MB

_________________
M贸j PC: Procesor: 6gen I7 6700k 4.5Ghz , Ramy: G.Skill 16GB DDR4 3200Mhz Cl16 , Karta Graficzna: Radeon HD5450 1GB To tymczaso bo inna posz艂a do koparki krypto , P艂yta G艂贸wna: Asrock Gaming K4 Z170 , Zasilacz: Fsp HydroG 750W ,Dysk HDD: WD Blue 1TB , Dysk SSD: Goodram Iridium pro 240Gb , Ch艂odzenie Wodne Procesora: Enermax Liqmax2 240mm , System: Windows7 Ultimate 64bit , Obudowa: SilentiumPC Aquarius X70W .
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team


Pom贸g艂: 44 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 3587
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-02-14, 16:15   

Interesuj膮ce. o.O
_________________

 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pom贸g艂: 4 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 06 Sie 2008
Posty: 1607
Sk膮d: bra膰 towar?
Wys艂any: 2017-02-14, 16:23   

Co艣 si臋, co艣 si臋 popsu艂o...
_________________

"Cheese has to be earned Sweet, just like memes." - Melvin "Big Smoke" Harris
"At a funeral?" - Carl "CJ" Johnson
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
Tak, jestem rakiem.



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 440
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Wys艂any: 2017-02-14, 16:31   

Piroziom si臋 chyba na tym zna xD
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Pan Szatan 
Moderator



Pom贸g艂: 23 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 2367
Sk膮d: Muchosra艅sk
Wys艂any: 2017-02-22, 19:12   

Stary nie rozklejaj mi sie tu! (genialny podpis hehe... nie mia艂em pomys艂u ;( )

401680_screenshots_20170221210510_1.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 400 raz(y) 156.5 KB

_________________
Classic Startup | Przedmie艣cia Remake | OpenHouse | FM Demo
Ostatnio zmieniony przez Pan Szatan 2017-02-22, 19:13, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
 
ShaQ 
Moderator
Suse艂 偶y艂



Pom贸g艂: 3 razy
Wiek: 13
Do艂膮czy艂: 25 Mar 2016
Posty: 487
Sk膮d: Zabrze
Wys艂any: 2017-02-22, 19:18   

"Jestem sanitariuszem, 偶yjesz stary?" xD
_________________
Steam: shaq_psx
PlayStation Network: HornPietro45
Xbox Live/Games for Windows Live: ByMath20
Social Club: shaq_psx
Origin: tomek031268
UPlay: HornPietro45

 
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 24 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4376
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2017-02-22, 19:26   

Rozklei艂 si臋 na maksa xD
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pom贸g艂: 4 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 06 Sie 2008
Posty: 1607
Sk膮d: bra膰 towar?
Wys艂any: 2017-02-22, 19:26   

"Rudy, ale jedn膮 r臋k膮 robi si臋 masa偶 serca u dziecka!"
"Murzyn, ty mi tu nie fikaj!" xD
_________________

"Cheese has to be earned Sweet, just like memes." - Melvin "Big Smoke" Harris
"At a funeral?" - Carl "CJ" Johnson
 
 
 
Pan Szatan 
Moderator



Pom贸g艂: 23 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 2367
Sk膮d: Muchosra艅sk
Wys艂any: 2017-02-23, 01:57   

Kurde du偶e te auta teraz produkuj膮...

401680_screenshots_20170221204916_1.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 371 raz(y) 150.39 KB

_________________
Classic Startup | Przedmie艣cia Remake | OpenHouse | FM Demo
 
 
 
siemagrucha 
Wnerwiony urz臋das


Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 02 Mar 2017
Posty: 21
Ostrze偶e艅:
 4/3/4
Wys艂any: 2017-03-14, 14:24   

s膮 tu te偶 screeny ze Shtopora
kto gra艂 ten rozumie

shtopor-gdyby nie te g艂upie scripty juz dawno bym was.JPG
SHTOPOR

Zero zagro偶enia 偶ycia.
Gdyby nie te g艂upie scripty, to ju偶 dawno bym was rozwali艂 !!!
Plik 艣ci膮gni臋to 262 raz(y) 103.19 KB

shtopor-0no dobra i jak ja mam teraz wyj艣膰.JPG
SHTOPOR

No dobra misja zaliczona i jak mam teraz wyj艣膰 ??
Plik 艣ci膮gni臋to 262 raz(y) 94.4 KB

shtopor- to sie mia艂o wydarzy膰.JPG
SHTOPOR

To si臋 mia艂o wydarzy膰 ??
Plik 艣ci膮gni臋to 262 raz(y) 95.1 KB

awp-No no sasiedzie idealnie zaparkowa艂es.JPG
No no s膮siedzie idealnie zaparkowa艂es
Plik 艣ci膮gni臋to 262 raz(y) 83.46 KB

awp-o kur_wa ale fajna lampa.JPG
O K** ale fajna lampa
Plik 艣ci膮gni臋to 262 raz(y) 66.62 KB

_________________
gitara siema i gruchasiema
lubi臋 艣mieszne filmy
 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pom贸g艂: 4 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 06 Sie 2008
Posty: 1607
Sk膮d: bra膰 towar?
Wys艂any: 2017-03-14, 15:45   

Jak Ci si臋 uda艂o t臋 lamp臋 zrobi膰? xD
_________________

"Cheese has to be earned Sweet, just like memes." - Melvin "Big Smoke" Harris
"At a funeral?" - Carl "CJ" Johnson
 
 
 
ShaQ 
Moderator
Suse艂 偶y艂



Pom贸g艂: 3 razy
Wiek: 13
Do艂膮czy艂: 25 Mar 2016
Posty: 487
Sk膮d: Zabrze
Wys艂any: 2017-03-14, 15:52   

Nawet fajne :ok:
_________________
Steam: shaq_psx
PlayStation Network: HornPietro45
Xbox Live/Games for Windows Live: ByMath20
Social Club: shaq_psx
Origin: tomek031268
UPlay: HornPietro45

 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki