Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Co było, a nie jest - czyli co nam wycięli z P2?
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1868
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-01-28, 16:33   

Pan Szatan napisał/a:
Chyba musiało cię coś ominąć i nie znasz tego moda


Znam i nawet grałem, ale po za są dwoma lub trzema przerobionymi mapami na wzór z bety, paroma starymi broniami i starymi wyglądami przechodniów nie ma raczej niczego zmienionego. Jest to można powiedzieć lekko przerobiona wersja 1337 ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3268
Skąd: Lost Paradise

Wysłany: 2017-01-28, 16:43   

Mnie ciekawi skąd mieli tą cus- mapkę z wersji prealpha.
Testowałeś to? :P
_________________
I'm fucking insane in the brain.
Ostatnio zmieniony przez Pan Szatan 2017-01-28, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
siemagrucha 
Wnerwiony urzędas


Wiek: 17
Dołączył: 02 Mar 2017
Posty: 21
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2017-03-22, 14:15   

Zaver napisał/a:
The Iceman napisał/a:
Po co twórcy postawili magazyn książek? Może pierwotnie zadanie wyglądało tak, że ździra zgubiła książkę i Koleś musiał ją zwinąć z magazynu, żeby nie zapłacić kary w bibliotece.

podobno pierwotnie rzeczywiście misja miała być związana z tym magazynem, lecz po co się wysilać na coś innego skoro można pozostawić


- A jakby to wyglądało : trzy bilbordy i pustka po środku tam jest portalzone pewnie im się zacinało kiedyś.
Lubie tak jak jest (ale mógł też być Hotel tylko po co dwa tak blisko siebie).
Paradise Wyglądało kiedyś inaczej niż teraz pewnie dawało więcej exploru wolności brak blokad ale kosztem misji !!

* Co gdyby nie dali Przyczepy i dialogu Żony ?
Nie było by chyba żądnej misji która wpakuje nas w kłopoty oprócz Czeku.
I nie było by nigdy takiego chamskiego zakończenia oraz kontynuacji czyli AW ale o tym za chwile...

*Gdyby nie książka/książki nie było by Gościa Specjalnego ani Centrum Handlowego ani
BIBLIOTEKI wiec nie było by też ognia (gra jeszcze szybciej by się zakończyła) nie było by
Protestantów Podpalaczy i Kanistra Benzyny do podniesienia. To jest jak domino jedno popycha drugie i powstaje coś ciekawego rozwiniętego.

Dlaczego piszecie twórcy xD Niee.. to tak jak w creditsach napisano Steve jest odpowiedzialny
za calutki Paradise tylko on robił mapki !! A i jeszcze musiał przebudowywać nie wiadomo ile .. reszta tak jak pisze textury cutscentki programowanie.
W informacjach Level Summary nic nie pisze pewnie zapomniał już siebie dopisać.

I Przeskakujemy do STP trybu Multi tutaj dopiero Bryan Dillow "rozwinął skrzydełka" chyba wszystkie jego mapki do multi sa jego
autorstwa chaotyczne niczym nie związane ale za to bardzo ładne
(tutaj był autor sprytny opisał siebie w level summary oraz w opisie Okienka gdy ładujemy mapki).
i to musiało być dla niego cholernie ważne tak jakby mieli go zaraz wyrzucić z firmy za nic nie robienie... więc zrobił te mapki i to dało mu
przepustkę do :

Z tworzenia Lowel Paradise oraz ich okolic .. Jak już wspominałem Bryan tworzył levele ładne ale nie związane ze sobą (opisał siebie jako autora w level summary)
i efektem tego jest wizja fajne tereny ale logicznie nie połączone ze sobą i efektem tego jest brak papierowej mapy (można by łączyć ale to wymaga burzy mózgów) na każej z poziomów mamy inne niebo inne kolory ziemi roślinności np.
U Vinca jest blado jasno a po chwili u talibów brudno pomarańczowo no i ciemno góry heh
(jedyny wyjątek Obóz Talibów jak i Bullfish zrobił jakiś Patrick) bo pewnie Ryan nie potrafił łączyć swoich mapek..
i znowu wydawnictwo nie łączy się z Odmóżdżaną.
Każdy poziom jest zrobiony pod jedno zadanie zauważyliście ?? Nie ma tutaj swobodnego chodzenia ani jednego domku czy sklepu tak się Brayanowi śpieszyło
.. jeszcze coś odkryłem,
każdy poziom ma terrain zapisany w MyLevel chyba mu coś nie szło kształtowanie widoku z okna (bo czasami się nie zapisuje)
i nazwał warstwy FACKYOU1 FACKYOU2 FACKYOU3 musiał być zły ..
A reszta robiła scripty. Trzeba przyznać największa robotę w Apocalypse Weekend robią tutaj scripty :
- kotki
- ból głowy zmiana widoku
- licznik wrogów
- zombie
- ciachanie na części
- textury w lepszej jakośći

Najbardziej wkurza mnie Intro jest najwidoczniej robione w innym programie lub na tym silniku od PIII ponieważ wszystko jest takie inne słabe np nie doświetlony pokój ciemny jedno łóżko i brak ona i nie przemyślane te drzwi.
I też ciekawe jest to te same przedmioty czyli kartki i termometr mamy w paczkach czemu nie zrobili tego klasycznie ??
Nie wiem teraz czy lubić Brayana za to co wykreował ? czy też nie??
Bo on zrobił nowe Paradise ale na odwal się .. jeszcze nie dopisałem że te same textury i staticmeshe pojawiają się na multi ;)
Czyli wszystko od Brayana...
NAPISAŁEM TO TUTAJ ABY NIE BYŁO NOWEGO TEMATU ...
Wiece co odkryłem i chciałem tylko o tym napisać by odkopać ?
Pewnie już to padało w PlayerController mamy funkcję Driving oraz Swimming tylko że w tym Paradise nie ma tyle wody by wskoczyć, ani tyle miejsca by pojeździć Autem
przez te tunele i teleporty.
Więc pewnie dlatego Koleś ma nie sprawne Auto.
A w CheatMenager widziałem kod na bronie które się nie nigdy nie pojawiają Minigun/AssaultSniper (chyba tak się to piszę) AWPMod dodaje nam innasnajperkę i jest też mod na minigun... wszystko jest ciekawe wystarczy szukać.
Mam nadzieję że to dobra dawka informacji i ciekawostek.
_________________
gitara siema i gruchasiema
lubię śmieszne filmy
 
 
Yossarian 
Grabarz


Pomógł: 5 razy
Wiek: 22
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 2751
Skąd: a chuj cię to xD

Wysłany: 2017-03-22, 16:36   

siemagrucha,
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1868
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-03-26, 15:53   

Wiem, że grucha.. znaczy Blood dostał bana i tego nie przeczyta, ale i tak się odniosę do jego wypocin, gdyż czuję taką dziwną potrzebę wypowiedzenia się :P

siemagrucha napisał/a:
* Co gdyby nie dali Przyczepy i dialogu Żony ?
Nie było by chyba żądnej misji która wpakuje nas w kłopoty oprócz Czeku.
I nie było by nigdy takiego chamskiego zakończenia oraz kontynuacji czyli AW ale o tym za chwile...


A co ma piernik do wiatraka przepraszam bardzo? Gdyby nie RWS to by pewno nie było tego forum i byś nie miał gdzie pisać takich pierdół.

siemagrucha napisał/a:
*Gdyby nie książka/książki nie było by Gościa Specjalnego ani Centrum Handlowego ani
BIBLIOTEKI wiec nie było by też ognia (gra jeszcze szybciej by się zakończyła) nie było by
Protestantów Podpalaczy i Kanistra Benzyny do podniesienia. To jest jak domino jedno popycha drugie i powstaje coś ciekawego rozwiniętego.


To samo co napisałem wyżej.

siemagrucha napisał/a:
Dlaczego piszecie twórcy Niee.. to tak jak w creditsach napisano Steve jest odpowiedzialny
za calutki Paradise tylko on robił mapki !! A i jeszcze musiał przebudowywać nie wiadomo ile .. reszta tak jak pisze textury cutscentki programowanie.
W informacjach Level Summary nic nie pisze pewnie zapomniał już siebie dopisać.


Ktoś w ogóle zagląda do Level Summary? Wystarczy przecież w creditsach napisać kto stworzył mapki ;)

siemagrucha napisał/a:
na każej z poziomów mamy inne niebo inne kolory ziemi roślinności np.
U Vinca jest blado jasno a po chwili u talibów brudno pomarańczowo no i ciemno góry heh


U Vince'a był bardziej pochmurny poranek, w rezerwacie słoni się lekko rozpogodziło a u Talibów było pogodne popołudnie. Nie widzę w tym nic dziwnego.

siemagrucha napisał/a:
Każdy poziom jest zrobiony pod jedno zadanie zauważyliście ?? Nie ma tutaj swobodnego chodzenia ani jednego domku czy sklepu tak się Brayanowi śpieszyło


Bo AW jest dość liniowe to fakt, ale po misji z gołębiami możemy sobie spokojnie pozwiedzać miasto, pobawić się bez zombie i cut scenek. Nawet sporo mamy tam znajdziek, więc jest co robić :)

siemagrucha napisał/a:
Pewnie już to padało w PlayerController mamy funkcję Driving oraz Swimming tylko że w tym Paradise nie ma tyle wody by wskoczyć, ani tyle miejsca by pojeździć Autem
przez te tunele i teleporty.
Więc pewnie dlatego Koleś ma nie sprawne Auto.


Gdyby była możliwość jeżdżenia samochodami w oryginale, to na pewno Paradise było by większe i bardziej przystosowane do tego typu udogodnień ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5211
Skąd: Płaska Ziemia
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2017-03-26, 15:57   

Bartosz napisał/a:
Bo AW jest dość liniowe to fakt, ale po misji z gołębiami możemy sobie spokojnie pozwiedzać miasto, pobawić się bez zombie i cut scenek. Nawet sporo mamy tam znajdziek, więc jest co robić

Tak, ale jednak to była tylko jedna mapa. ;)
Bartosz napisał/a:
Gdyby była możliwość jeżdżenia samochodami w oryginale, to na pewno Paradise było by większe i bardziej przystosowane do tego typu udogodnień

Mam nadzieję, że w następnej odsłonie Postala będzie już taka możliwość, nie tylko w modach.
_________________
I regret nothing
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-07-18, 23:37   

W steamowym PostED znalazłem dziwną paczkę z prefabami. Ciekawe na jaką cholerę ją zostawili i nie usunęli. :P

holyszitprefab.jpg
Plik ściągnięto 308 raz(y) 116.63 KB

_________________

 
 
Radzik 
Administrator


Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1414
Skąd: Warszafka
Wysłany: 2018-07-19, 08:03   

Typowe śmieszki ze strony RWSu, albo lenistwo. Zasadniczo możecie wybrać jedno, albo podać własne.
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-08-03, 22:55   

Może to nie jest wycięty element, ale z tego co widzę to w Postalu śmieszki są na każdym kroku. xD

Tutaj nazwa skryptu na złomowisku, który odblokowuje achivement.

FukJuAkelssa.jpg
Plik ściągnięto 278 raz(y) 233.18 KB

_________________

 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3268
Skąd: Lost Paradise

Wysłany: 2018-08-04, 01:31   

O kurwa XDDD
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3268
Skąd: Lost Paradise

Wysłany: 2018-08-27, 19:29   

Ciekawe. Teraz wiadomo gdzie miał być użyty ten tekst "Biblia mówi że mam rację" xD
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 20
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1868
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-08-27, 19:42   

Mi się to nieraz zdarzyło, lecz zawsze go po prostu zabijałem :D Jedyną ciekawostką dla mnie jest ten tekst, bo nigdy go nie słyszałem nie licząc PostEDka oraz Random Wardrobe xD
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3268
Skąd: Lost Paradise

Wysłany: 2018-09-25, 17:10   

Trochę ciekawego stuffu którym podzielił się Drive669 na discordzie Whackjob interactive.
Ta cała paczka stuffu z bety którą kiedyś RWS udostępnił jest ciężko dostępna. Tamten ruski ma ją w posiadaniu ale waży 6GB, więc nie wrzucił wszystkiego ale posiadam pliki broni z bety więc gdyby ktoś chciał przejrzeć to piszta PW.

Pistol.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 65.45 KB

MM__070__Big_M_LS_Pants (3).jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 30.83 KB

P2istol1_2tone_timb.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 31.51 KB

gimp.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 159.93 KB

MB__134__Krotchy.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 112.51 KB

MM__070__Big_M_LS_Pants (1).jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 53.1 KB

taser.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 56.54 KB

23323 (1).jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 50.63 KB

_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Dzienis 
Grabarz
East Clintwood



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 5211
Skąd: Płaska Ziemia
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2018-09-25, 18:01   

Fajnie.
_________________
I regret nothing
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-09-25, 23:36   

Ja chętnie przejrzę, bo przydadzą mi się "nowe" bronie do VirusaB. :D

Możesz wysłać same animacje, dźwięki, tekstury itp. broni? Zrobię osobnego weapon packa i dam cie jako współautora.

No i najlepiej to by było jakbyś wysłał całą pakę 6GB. :D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki