Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Tiquill
2017-04-02, 15:18
POSTAL III Improvement Mod / Nieoficjalny Patch 1.13
Autor Wiadomość
Pan Szatan 
V.I.P.
WITH EXTRA D.I.P.



Pomógł: 26 razy
Wiek: 18
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3132
Skąd: Muchosrańsk

Wysłany: 2017-05-03, 18:16   

Ja tam tego moda nie polecam, nie dość że nie widzę żadnych zmian w optymalizacji to skin z bety mi się nie podoba, strasznie brzydki, usunęło loadingscreeny i zastąpiło jednym a hud mnie denerwuje zwłaszcza wskaźnik życia.
_________________
Siema, siema hulaj dusza piekła nie ma!
 
 
dude12 
Wstydliwy morderca

Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 8
Wysłany: 2017-05-03, 20:49   

Hm, spróbuję bez moda. Z tego, co czytałem, wyszedł z tej części potworek, a najbardziej zadziwiający jest brak open world jak w P2. No, zobaczymy, i tak chcę spróbować, choć jestem zdziwiony, że od premiery gry nie wyszły pełne rimejki-modyfikacje naprawiające grę i poprawiające jej założenia, tak jak Catharsis Reborn.

Zrobiłem sobie maraton z Postalami, nigdy nie przechodząc wcześniej żadnej części, a lubię tak z seriami robić. Jedynka w wersji Redux była niezła, dobra strzelanka. Dwójka to już beka ze świata pełną gębą, jej największe plusy to "codzienne" misje i sporo swobody, zarówno w mieście, gdzie poukrywane jest mnóstwo smaczków czy itemów, co zachęca do eksploracji, jak i w misjach, gdzie można samemu decydować, co i jak. AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł. W Paradise Lost wciąż jest go za dużo, natomiast ten dodatek ma już swoje momenty i klimat. Również beka z P3 mnie rozbawiła.

Jako, że RWS na fanpage'u w komentarzach odpowiedzieli ludziom, że P4 na pewno powstanie, można sobie pogdybać, jaki powinien być. Moim zdaniem bliżej parodii rzeczywistości ubrany w bardziej zaludnione i bogate miasteczko niż w P2 bez loadingów, choć po tej całej fabule i tym co się wydarzało, to nie wiem.

No nic, naprawiam grenade buga w P3 i spróbuję pograć, pewnie podzielę się wrażeniami.

PS. Zawsze miałem Postala za syf dla gimbazy, ale coś w nim jest - właśnie ta swoboda, parodia świata. IMO dobra gierka (P2 + PL), której brakuje budżetu, nowego silnika, pomysłów reżyserów na ciekawsze misje - tutaj podobna bolączka, co przy okazji GTA IV - wszystkie misje polegają na strzelaniu. GTA V to ładnie naprawiło, więc licze na podobną rzecz od RWS.
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 6 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-05-03, 21:18   

dude12 napisał/a:
AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł.


Liniowość w AW, fakt w dużej mierze zabiła ten dodatek, ale jeżeli chodzi o elementy paranormalne i brak klimatu, to się nie zgodzę. Bardzo lubiłem te schizy kolesia występujące w grze, gdyż nadawały one swoistego uroku oraz podkreślały jego stan psychiczno-fizyczny, po tym jak przeżył nieszczęśliwe sytuacje mające miejsce w różnych zakątkach Paradise, w których nasz bohater musiał brać udział i końcowy postrzał w głowę w piątek. Po tylu traumach nie da się być normalnym człowiekiem i w dodatku niecały tydzień po owych wydarzeniach ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/5141396
 
 
Pan Szatan 
V.I.P.
WITH EXTRA D.I.P.



Pomógł: 26 razy
Wiek: 18
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3132
Skąd: Muchosrańsk

Wysłany: 2017-05-03, 21:53   

Dev4ever napisał/a:
dude12 napisał/a:
AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł.


Liniowość w AW, fakt w dużej mierze zabiła ten dodatek, ale jeżeli chodzi o elementy paranormalne i brak klimatu, to się nie zgodzę. Bardzo lubiłem te schizy kolesia występujące w grze, gdyż nadawały one swoistego uroku oraz podkreślały jego stan psychiczno-fizyczny, po tym jak przeżył nieszczęśliwe sytuacje mające miejsce w różnych zakątkach Paradise, w których nasz bohater musiał brać udział i końcowy postrzał w głowę w piątek. Po tylu traumach nie da się być normalnym człowiekiem i w dodatku niecały tydzień po owych wydarzeniach ;)

Zgadzam się w AW liniowość psuła trochę rozgrywkę ale mimo tego miała świetny klimat oraz system dnia i nocy zaś te "paranormalne" rzeczy wcale mi nie przeszkadzały a wręcz idealnie pasują do parodiowego świata postala zombie zarażone chorobą wściekłych krów to tylko w postalu! xD
Zaś halucynacje, co w tym "paranormalnego"? Koleś dostał kulkę w łeb więc może mieć czasem jakieś dziwne halucynacje mi się to bardzo podobało jak kilka razy w grzemieliśmy takie pokręcone etapy z klonami Garrego.
W Paradise Lost mi tego brakowało, zastąpiono to halucynacjami Kolesia z P3 co było nawet dobrym pomysłem ale brakowało mi dziwactw z głowy Kolesia :/
_________________
Siema, siema hulaj dusza piekła nie ma!
 
 
dude12 
Wstydliwy morderca

Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 8
Wysłany: 2017-05-07, 09:25   

Ograłem bez moda. Recenzja!

PROS:
- Kontynuuje ideę (nie)zwykłego człowieka w (nie)codziennych sytuacjach z Postala 2, czego było dużo za mało a AW i trochę za mało w PL. Zwykłe misje, prace, poznawanie osób i fabuła oparta o to to duży plus.

- MUZYKA! Kawałki przygrywające w scenkach przerywnikowych wpadają w ucho i wciąż mi nie wypadły.

- DŁUGOŚĆ GRY! W moim mniemaniu idealnie wyważona, gdyby było ze dwa razy dłużej, to raczej bym gry nie ukończył. P3 się skończył zanim zdążyłem się znudzić i sfrustrować na tyle, by mówić o tej grze, że to dno.

CONS (co najlepsze, wszystkie dałoby się naprawić modami!)
- Zacznę od najważniejszych, ale to już jest oczywiste. Technikalia. W grze trudno celować, gra wywala do pulpitu w każdej misji przynajmniej raz, walka wręcz w zasadzie nie działa, chowanie się za osłonami bezsensowne, respawn wrogów i sprzymierzeńców na Twoich oczach, totalny chaos, sztuczna (anty)inteligencja i tak dalej. W tej grze przez to ciężko było być tym dobrym, bo wystarczyło, że sprzymierzeniec wszedł w ogień i już musiałem wybijać wszystkich.

- Struktura gry. Ta gra niepotrzebnie przerzuca nas z misji na misję, nie dając nam żadnej swobody. Pomiędzy wszystkimi misjami, moim zdaniem, gra powinna nas wrzucać do miasteczka, gdzie musielibyśmy sami iść do znaczka, żeby włączyć misję. A podczas tego jakieś dodatkowe zadania, przypadkowe zdarzenia, eksplorowanie miasta w poszukiwaniu easter eggów, broni, przedmiotów. Byłoby nieźle, tylko że tu już zahaczamy o kolejny minus:

- MIASTECZKO. Przez jakiś czas chciałem wrzucić to do plusów, bo w zasadzie jego umiejscowienie i architektura są odpowiednie. Niestety miasto nie zachęca do eksploracji, bo nie ma do czego, bo nigdzie nie ma nic, nigdzie nie da się wejść i nic się nie da zrobić. W zasadzie to go nie ma, bo jest to tylko połączenie kilku małych korytarzyków, które dają nam pretekst do zrobienia policyjnych misji i zabijania wszystkich, co staje się nudne po trzech minutach. Dlaczego? Dlatego, że to miasto nie żyje, nie karze nas ani nie wynagradza za jakiekolwiek działania, nie mamy poczucia uczestniczenia w czymś, życia z mieszkańcami, a to wszystko było w Postalu 2 i IMO było to jednym z największym powodów sukcesu tej gry.

- Klimat, po prostu. Mamy sielankę, żarty i kreskówkę. W P2 mieliśmy psychodelizm i czarny humor, będący właściwie dissem na pewne sytuacje na świecie.


Więcej rozpisałem się o minusach, ale bawiłem się wcale nieźle - ze względu na krótki czas gry i poniekąd "symulator" zwykłego przechodnia. Moja recepta na sukces to wsparcie dla modyfikacji i stworzenie miasta będącego połączeniem wszystkich lokacji w grze, po których można swobodnie łazić, wypełnienie czymś budynków, ubogacenie świata i lokacji, naprawienie technicznej warstwy gry i byłoby... nawet poprawnie. Minęło jednak sześć lat od premiery, nic się nie pojawiło, co było zapowiedziane, to upadło, a jedyny ocalały Catharsis Reborn jest niewiadomą. Czekamy na właściwego Postala 3 od RWS, czy to będzie P4, czy jakkolwiek to nazwą.

PS. W podobnych klimatach polecam grę Bad Day LA i chyba sam ją sobie odświeżę.
 
 
Pan Szatan 
V.I.P.
WITH EXTRA D.I.P.



Pomógł: 26 razy
Wiek: 18
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3132
Skąd: Muchosrańsk

Wysłany: 2017-05-07, 09:36   

dude12 napisał/a:
Moja recepta na sukces to wsparcie dla modyfikacji i stworzenie miasta będącego połączeniem wszystkich lokacji w grze, po których można swobodnie łazić

O modyfikacjach zapomnij, Shitkella nawet RWS'owi nie chciała dać dostępu do kodu gry.
Co do chodzenia po mieście to jest to już w grze, po jej przejściu powinieneś odblokować tryb Freeroam.

PS. Chyba że masz v1.0 albo 1.11 to musisz pobrać patch 1.12
http://forum.postalsite.i...roam-vt6251.htm
_________________
Siema, siema hulaj dusza piekła nie ma!
Ostatnio zmieniony przez Pan Szatan 2017-05-07, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dude12 
Wstydliwy morderca

Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 8
Wysłany: 2017-05-07, 10:35   

Chyba nie zrozumiales mojego postu. Wiem o tym trybie, ale nie ma on wspolnego nic z tym, o czym mowilem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeTeamSpeak

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki