Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Puzzle city stuff
Autor Wiadomo艣膰
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2017-02-21, 14:24   

Ta twoja optymalizacja nic nie da艂a dalej jest 20/30 Fps jak patrzy si臋 na centrum , a i jeszcze jedno nie da si臋 zoptymalizowa膰 triggeredLight贸w bo one to "DynamicLights" a one s膮 stale renderowane i dletego fps spada bo jest ich du偶o i jesli do艂o偶ysz jeszcze z 8 skrzy偶owa艅 to jeszcze bardziej spadn膮 fpsy ;)

Edit: Ps. Dzia艂a to tak s艂abo bo silnik jest za s艂aby i stary w por贸wnaniu do silnika takiego jak jest w Swat4 kt贸ry jest troszke nowszy ale jak bardzo zoptymalizowany pod o艣wietlenie i innye elementy.
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-21, 14:53   

To raczej wina mover-贸w, nie 艣wiate艂.
Ale gdyby艣 zrobi艂 tak膮 map臋 z BSP to nawet by艣 jej nie uruchomi艂 :D
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2017-02-21, 16:13   

Sam sobie sprawdz usu艅 samochody i dalej tak samo , a jak nawet us贸no艂em wszystkie staticmesh'y to by艂 przrost raptem 10/20 fps , wi臋c to nie wina mover'贸w ani staticmesh'贸w tylko TriggerLight'贸w :czytaj:

A co do zrobienia mapy w bsp to odpali艂bym ale nie chce mi si臋 przerabia膰 ponad 1000 staticmesh'贸w na brush , ty to mo偶esz zrobi膰 bo to twoja mapa ;)
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-21, 16:43   

Mxxx4 napisa艂/a:
A co do zrobienia mapy w bsp to odpali艂bym ale nie chce mi si臋 przerabia膰 ponad 1000 staticmesh'贸w na brush
przy 400 bsp edytor mi si臋 zawiesza艂 podczas bulid-u wi臋c 1000 tym bardziej nie da rady :D
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 563
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-02-21, 16:49   

Rycho3D napisa艂/a:
przy 400 bsp edytor mi si臋 zawiesza艂 podczas bulid-u wi臋c 1000 tym bardziej nie da rady :D


To jakiego ty masz kompa? Rozumiem, 偶e nie ka偶dy ma kompa z kosmosu, ale prosz臋 ci臋, to ju偶 nawet kompy z 2005 roku umia艂y wi臋cej zrobi膰 xD
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-21, 17:25   

Propostal napisa艂/a:
To jakiego ty masz kompa? Rozumiem, 偶e nie ka偶dy ma kompa z kosmosu, ale prosz臋 ci臋, to ju偶 nawet kompy z 2005 roku umia艂y wi臋cej zrobi膰 xD

To nie wina kompa tylko edytora, sam sprawd藕 na swoim.
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-02-21, 23:34   

Rycho3D napisa艂/a:
Optymizacja dokonana + inne pierdu艂ki


No i teraz jest lepiej, mam 60/70 fps (czasem spadek do 50), czyli jest du偶o p艂ynniej :)

Rycho3D napisa艂/a:
To nie wina kompa tylko edytora, sam sprawd藕 na swoim.


Stety albo niestety silnik jest s艂abo zoptymalizowany i przy wi臋kszych mapach gra b臋dzie si臋 ci臋艂a, dobrym przyk艂adem s膮 mapy z AVPC, lub mapy z Lost Island Remake. Sprz臋t niewiele tutaj daje (a je偶eli ju偶, to podkr臋cony do granic mo偶liwo艣ci procesor z 艣redniej/wy偶szej p贸艂ki, wtedy to mo偶e by da艂o te 20 klatek wi臋cej) ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-02-21, 23:51, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 563
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-02-22, 00:37   

No w艂a艣nie nie do ko艅ca, znaczy silnika r贸wnie偶, ale po kolei, moc komputera te偶 jest potrzebna, np. Rychowi ju偶 na 400 bsp si臋 wiesza, a ja z kolei jak robi艂em poprawion膮 wersj臋 Cop Days'a to na jakiej艣 tam mapie (chyba drugiej) by艂o mocno ponad 500 bsp (prawie 600) i to sz艂o na lajcie, a na starym kompie (gdzie mia艂em odrobin臋 s艂absz膮 graf臋 i tylko 4gb ramu) to ledwo co "si臋 docz艂apa艂o" (lel my艣la艂em, 偶e bez procka nowego zbyt wiele zmian nie b臋dzie, a tu jednak). Podobnie u mojego kolegi, kt贸ry dopiero pierwszy raz mia艂 styczno艣膰 z PostEDem, postawi艂 na mapie bezmy艣lnie chyba ok. 600 bsp, a mia艂 o wiele wiele s艂abszego kompa ode mnie, zgadnijcie co si臋 sta艂o, scrashowa艂o mu kompa ca艂kowicie jak ledwo co wcisn膮 build xD A wi臋c, nawet na oczy i na ch艂opski rozum wida膰, 偶e lepszy komp jednak co艣 tam daje ;)
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-22, 08:40   

Bsp zajmuje bardzo du偶o pami臋ci, szczeg贸lnie je艣li jest du偶y.
Je艣li b臋d臋 stawia艂 kostki 256x256 obok siebie to to walne ze 2000, ale jak b臋d臋 wycina艂 skomplikowane budynki, to zawiesi si臋 o wiele wcze艣niej.
Nawet SM je艣li zrobi臋 2x wi臋kszy to zajmuje 2 x tyle pami臋ci.
Mo偶na robi膰 ma艂e obiekty i potem je skalowa膰, ale to nie wygodne.
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 563
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-02-22, 09:50   

Ja tam ju偶 ko艅ccze temat bsp tutaj, wr贸膰my do samej mapy
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-02-22, 14:50   

Propostal napisa艂/a:
A wi臋c, nawet na oczy i na ch艂opski rozum wida膰, 偶e lepszy komp jednak co艣 tam daje


Oczywi艣cie, 偶e daje, ale w przypadku postala r贸偶nica w wydajno艣ci b臋dzie ma艂o zauwa偶alna, powodem jest kiepsko zoptymalizowany silnik gry, przez co przy wi臋kszej rozwa艂ce/wi臋kszej szczeg贸艂owo艣ci map, w grze dostrze偶emy gwa艂towne spadki fps.

Do tematu: przyda艂o by si臋 jako艣 urozmaici膰 teren, doda膰 wzniesienia, pag贸rki itp.. Mapk臋 mo偶na by by艂o te偶 po艂膮czy膰 z Metropoly :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-02-22, 14:59   

Bartosz napisa艂/a:
Mapk臋 mo偶na by by艂o te偶 po艂膮czy膰 z Metropoly :)

O nie tylko nie to xd
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-22, 20:36   

Bartosz napisa艂/a:
Mapk臋 mo偶na by by艂o te偶 po艂膮czy膰 z Metropoly :)

Ludzie nie b臋d膮 chodzili tak daleko.
Jest pewne ograniczenie, oko艂o 16000 od 艣rodka 艣cie偶ki, a dalej stoj膮 jak debile i nie widz膮 path nodes.
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Yossarian 
Grabarz
I'll be your mommy



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 06 Sie 2008
Posty: 2738
Sk膮d: z bunkra Hitlera

Wys艂any: 2017-02-22, 20:37   

W takim razie mo偶esz nazwa膰 t臋 mapk臋 "Minipoly" :P
_________________
Informuj臋 Ci臋, 偶e czytasz m贸j podpis.
 
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 25 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4699
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2017-02-22, 22:46   

Rycho3D napisa艂/a:
Optymizacja dokonana + inne pierdu艂ki ;)

Fajnie. Mapka o wiele p艂ynniej mi chodzi w najbardziej newralgicznych punktach :ok:
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki