Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Puzzle city stuff
Autor Wiadomo艣膰
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 23 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4261
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2017-02-16, 18:56   

Coraz genialniejsza ta mapa
Wersja dzienna te偶 by fajnie wygl膮da艂a

PS: My艣la艂 kto艣 kiedy艣 o stworzeniu mapy na kt贸rej zmienia艂yby si臋 warunki pogodowe, albo cykl dnia i nocy?
Wykonalne by to by艂o w og贸le?
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team


Pom贸g艂: 43 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 3552
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-02-16, 19:15   

Silver Dragon napisa艂/a:
PS: My艣la艂 kto艣 kiedy艣 o stworzeniu mapy na kt贸rej zmienia艂yby si臋 warunki pogodowe, albo cykl dnia i nocy?
Wykonalne by to by艂o w og贸le?

Zmienna pogoda i cykl dnia i nocy (wraz z podgl膮dem aktualnej godziny na mapie z zadaniami) mia艂 by膰 w moim anulowanym Taliban War. Mia艂em ju偶 gotowe rozwi膮zania ale to by艂o troch臋 skomplikowane :drapanie: na pewno da艂oby si臋 to zrobi膰 pro艣ciej.
Czyli - wykonalne.
M贸j spos贸b opiera艂 si臋 g艂贸wnie na skryptach, wiadomo. :D jeszcze na sterowanych skryptem emitterach (do deszczu itp) i sterowanymi skryptem moverami (do s艂o艅ca i ksi臋偶yca), i w sumie od zar膮bania skrypt贸w by艂o. :D Mo偶e kto艣 kiedy艣 wykorzysta moje rozwi膮zanie i zrobi takie co艣 w postalu 2, fajnie by by艂o. :) A teraz P2C nawet pozwala chyba na dynamiczne podmienianie tekstur, wi臋c lepiej by chmury i dynamiczny skybox wygl膮da艂.
_________________

 
 
Yossarian 
Grabarz
Ekstremalny gimbus



Pom贸g艂: 4 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 06 Sie 2008
Posty: 1474
Sk膮d: bra膰 towar?
Wys艂any: 2017-02-16, 19:23   

seebeek17 napisa艂/a:
A teraz P2C nawet pozwala chyba na dynamiczne podmienianie tekstur, wi臋c lepiej by chmury i dynamiczny skybox wygl膮da艂.

Powa偶nie? Czekam na moda, kt贸ry podmienia艂by tekstury bystkom wraz ze wzrostem obra偶e艅 :D
_________________

"Kto poli偶e Nutell臋, temu stanie."
"Walenie gruchy wzmacnia paluchy."
 
 
 
Rycho3D 
VIP-Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 70 razy
Wiek: 36
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 4530
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-16, 20:38   

Chcia艂em zrobi膰 cykl dnia i nocy za pomoc膮 DynamicLight i mi skraszowa艂o edytor wraz z map膮 :D Chyba nie ogarnia艂 takich du偶ych zmian na mapie. :D
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 51 razy
Wiek: 43
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 10255
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-02-18, 00:59   

Na upartego starczy podmiana tekstur skyboxa i wy艂膮czenie-w艂膮czenie Lighty. Podmian臋 tekstur skyboxa umo偶liwia chyba sam StP. Nie by艂oby to idealne, ale przecie偶 by艂oby. A w艂膮czanie deszczu i 艣niegu to ju偶 detale. Te偶 kiedy艣 robi艂em tak膮 mapk臋. Ale jak zwykle zapaskudzi艂em j膮 innymi eksperymentami. A fajna by艂a. Domy si臋 przewraca艂y, s艂ycha膰 by艂o 艣miech szatana, ca艂y 艣wiat si臋 zmienia艂... xD
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team


Pom贸g艂: 43 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 3552
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-02-18, 01:34   

Tiquill napisa艂/a:
Te偶 kiedy艣 robi艂em tak膮 mapk臋. Ale jak zwykle zapaskudzi艂em j膮 innymi eksperymentami. A fajna by艂a. Domy si臋 przewraca艂y, s艂ycha膰 by艂o 艣miech szatana, ca艂y 艣wiat si臋 zmienia艂...

Mo偶esz wrzuci膰 na forum jak j膮 jeszcze gdzie艣 masz, ch臋tnie zobacz臋. :)
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 51 razy
Wiek: 43
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 10255
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-02-18, 03:00   

Jak przeczyszcz臋 z eksperyment贸w, to mo偶e dam jako normaln膮 map臋.


Ta, czekaj tatka latka. Nie wierz mi. 呕adnej mapy nigdy nie sko艅cz臋. Jestem od upierdzielania si臋 bez celu. xD
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Rycho3D 
VIP-Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 70 razy
Wiek: 36
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 4530
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-19, 18:03   

troch臋 doda艂em do paczek. Mapa kt贸ra mia艂a pokaza膰 mo偶liwo艣ci, sta艂a si臋 grywaln膮, ale to nic.
Polecam 艂a偶enie po dachach, jak znajdziecie wej艣cie ;)

Shot00105.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 184 raz(y) 123.32 KB

_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Dzienis 
V.I.P.
Kronikarz



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 26
Do艂膮czy艂: 03 Lut 2012
Posty: 3063
Sk膮d: Polska/Niemcy
Wys艂any: 2017-02-19, 18:22   

Rycho3D napisa艂/a:
troch臋 doda艂em do paczek. Mapa kt贸ra mia艂a pokaza膰 mo偶liwo艣ci, sta艂a si臋 grywaln膮, ale to nic.
Polecam 艂a偶enie po dachach, jak znajdziecie wej艣cie

To jest zajebiste, w ko艅cu bloki. :ok:
Szacun za robot臋.
_________________
I regret nothing
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team


Pom贸g艂: 43 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 3552
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-02-19, 23:50   

Rycho3D napisa艂/a:
Polecam 艂a偶enie po dachach, jak znajdziecie wej艣cie ;)

Zrobi艂e艣 map臋 do parkjera a ja nie mog臋 zagra膰 :(
_________________

 
 
Devi90 
Seryjny zab贸jca
nie wiem co wpisa膰...


Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 14
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 273
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Wys艂any: 2017-02-20, 00:37   

seebeek17 napisa艂/a:
Rycho3D napisa艂/a:
Polecam 艂a偶enie po dachach, jak znajdziecie wej艣cie ;)

Zrobi艂e艣 map臋 do parkjera a ja nie mog臋 zagra膰 :(


Czemu? W sumie to i tak nie ma tam skakania

Co do mapy to wygl膮da dobrze, lecz niekt贸re "kwiatki" si臋 zdarzaj膮, np. budynki do kt贸ry mo偶na wej艣膰, a nic tam nie ma i s膮 zbugowane 艣ciany i ludzie stamt膮d wychodz膮 xD Optymalizacja trochu zrypana. Raz nawet uda艂o mi si臋 jakim艣 cudem wej艣膰 do 艣rodka jad膮cego autobusu, niestety si臋 ju偶 nie wydosta艂em i umar艂em jak dojechali艣my do "kra艅ca 艣wiata" xD
_________________

 
 
Pan Szatan 
Moderator
Sineizd



Pom贸g艂: 20 razy
Wiek: 100
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 1953
Sk膮d: taki pomys艂?
Wys艂any: 2017-02-20, 00:53   

A ja jeszcze nie gra艂em mimo 偶e mam nowego kompa...

(Rycho z艂y) :axe:

Ale jutro postaram si臋 ogra膰 bo wygl膮da bardzo ciekawie ;)
_________________
"wez ukradnij mikro z bierdonki a jak Cie zlapia to powiedz ze jestes szatanem" ~Noxire

Classic Startup | Przedmie艣cia Remake | OpenHouse |
 
 
 
Bartosz 
Moderator
Szatan 偶yje



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 18
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1181
Sk膮d: Gdynia
Wys艂any: 2017-02-20, 17:58   

Map臋 przetestowa艂em i powiem, 偶e pomimo surowej wersji, mapa t臋tni do艣膰 obszern膮 grywalno艣ci膮 :mgun2: Dzia艂aj膮ca sygnalizacja 艣wietlna, samo jad膮ce niezale偶nie auta to jest co艣, czego w postalu jeszcze nie by艂o :ok: Niekt贸re budynki posiadaj膮 ju偶 architektur臋 wn臋trza, mo偶liwo艣膰 kupowania amunicji do broni w sklepie, bardzo 艂adnie zrobiona fontanna do kt贸rej ludzie powrzucali dary w postaci got贸wki :)
Chodz膮c po dachach uda艂o mi si臋 znale藕膰 du偶o fant贸w w postaci granat贸w, apteczek, amunicji, wyrzutni w膮glikowej itp.. Tylko te linie wydaj膮 mi si臋 za cienkie, ledwie s膮 widoczne nawet z do艣膰 bliskiej odleg艂o艣ci co mo偶e utrudni膰 znalezienie ich, w celu dostania si臋 na inne budynki ;) Jeszcze optymalizacja le偶y, patrz膮c w centrum zabudowania mapy mia艂em oko艂o 25/30 fps, przyda艂a by si臋 jaka艣 ma艂a mg艂a, co by mapa zyska艂a na p艂ynno艣ci. Reszta jest jak najbardziej ok :spokowodza: Czekam na nast臋pn膮 wersj臋 :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: Win 7 64bit, RAM: G.Skill RipjawsX 8GBx2, SSD: Corsair Force Series鈩 LS 120GB SATA 3, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold 750W, GPU: Asus radeon R9 290X OC, CPU: AMD Fx 8320 Eight Core 3.5 Ghz (podkr臋cony do 4.6), Mobo: ASUS Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Rycho3D 
VIP-Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 70 razy
Wiek: 36
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 4530
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-20, 18:25   

Bartosz napisa艂/a:
Jeszcze optymalizacja le偶y, patrz膮c w centrum zabudowania mapy mia艂em oko艂o 25/30 fps
Bo nic nie robi艂em w tym kierunku, 偶adnych portali itp.
Mapa to tylko kupa obiekt贸w. ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Rycho3D 
VIP-Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 70 razy
Wiek: 36
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 4530
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-02-21, 13:43   

Optymizacja dokonana + inne pierdu艂ki ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki