Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Powi臋kszenie mapy
Autor Wiadomo艣膰
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 25 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4686
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2016-09-27, 19:51   Powi臋kszenie mapy

Mam pytanie
Czy jest mo偶liwo艣膰 powi臋kszenia terenu do edycji na gotowej mapie?
Je艣li tak, gdzie tego szuka膰?
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4379
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2016-09-27, 20:02   

Wchodzisz w DefaultProperties terenu i chyba tutaj:

Bhhu艂u.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 1694 raz(y) 53.05 KB

_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-09-27, 21:58   

Dla jasno艣ci. To tylko skaluje teren, nie dodaje wi臋cej kratek.
Zawsze mo偶na da膰 drugi teren obok, byle go r贸wno po艂膮czy膰 ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4379
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2016-09-28, 15:46   

A to sory, 藕le zrozumia艂em.

Gdzie艣 kiedy艣 chyba widzia艂em jak膮艣 opcj臋 typu "Rozmiar pola roboczego" tylko nie wiem gdzie i czy w og贸le to w PostED by艂o, wi臋c na razie pozostaje doda膰 drugi teren obok jak Rycho m贸wi
_________________

 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 25 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4686
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2016-09-28, 18:06   

No w艂a艣nie chcia艂em tego unikn膮膰
No c贸偶. Jak si臋 nie da to trudno. Trzeba b臋dzie kombinowa膰 inaczej ;)
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-09-28, 21:04   

seebeek17 napisa艂/a:
Gdzie艣 kiedy艣 chyba widzia艂em jak膮艣 opcj臋 typu "Rozmiar pola roboczego" tylko nie wiem gdzie i czy w og贸le to w PostED by艂o

Widzia艂e艣 w UDK ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Piroziom 
ServerΑdmin
Emerytowany pirotechnik



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 26
Do艂膮czy艂: 23 Mar 2012
Posty: 678
Sk膮d: Pomorskie
Wys艂any: 2016-09-29, 12:23   

Hmmm, niech pomy艣l臋...
Problem polega na tym 偶e w czasie rysowania a nast臋pnie zapisu mapy wszystko jest zapisywane domy艣lnie w MyLevel tzn. wszystko co zapisujesz jest od razu zapisywane w teksturze. Tekstur臋 ta si臋 wyeksportowa膰 jako 16 bitow膮 map臋 kolor贸w w BMP (256X256).
A gdyby tak zmniejszy膰 rozmiar zapisanego obrazka i dorysowa膰 obw贸dk臋 np. w paincie etc.? Albo ustawi膰 rozmiar na 512X512 i wtedy dorysowa膰 obw贸dk臋? :drapanie:
_________________
Zawsze co艣 nabroj臋 :lol:
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-09-29, 20:13   

Piroziom napisa艂/a:
A gdyby tak zmniejszy膰 rozmiar zapisanego obrazka i dorysowa膰 obw贸dk臋 np. w paincie etc.? Albo ustawi膰 rozmiar na 512X512 i wtedy dorysowa膰 obw贸dk臋? :drapanie:

To po imporcie do ED b臋dzie (fachowa nazwa) zjebane ;)
Bo Edytor ma w艂asn膮 map臋 bitow膮 kt贸rej 偶aden program nie czyta prawid艂owo.
Gdzie艣 pisa艂em jaki to format, ale nie pami臋tam gdzie.
Jakie艣 A8XXXXXX :D
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11773
Sk膮d: z naprzeciwka

Wys艂any: 2016-09-29, 20:26   

seebeek17 napisa艂/a:
Wchodzisz w DefaultProperties terenu
Zaraz, czy nie ma na to wp艂yw warto艣膰 TerrainSectorSize? Pami臋tam, 偶e robi艂em terrain'y i bardzo mi ci臋艂o map臋 i gr臋, bo by艂o za g臋sto. Za du偶o wierzcho艂k贸w (kratek) robi艂em. Ale kt贸ra to by艂a warto艣膰, to ju偶 nie pami臋tam...


A jak ju偶 powi臋ksza膰, to ja bym u偶y艂 naraz obu rzeczy: powi臋kszy艂 TerrainScale oraz doda艂 do samej tekstury (o czym Piroziom m贸wi) nowe brzegi. Tylko...

Rycho3D napisa艂/a:
Bo Edytor ma w艂asn膮 map臋 bitow膮 kt贸rej 偶aden program nie czyta prawid艂owo.
Gdzie艣 pisa艂em jaki to format, ale nie pami臋tam gdzie.
Jakie艣 A8XXXXXX :D
Ch臋tnie poczyta艂bym ten temat. Sam kiedy艣 podobny pisa艂em, Ryuq mi wmawia艂, 偶e mo偶na edytowa膰 taki plik. Kiedy mi to nigdy si臋 nie uda艂o. Bo nawet gdy ju偶 g贸ry by艂y takie same, nic kanciastego ani wi臋kszego, to ca艂y teren by艂 znacznie ni偶ej. Mo偶na by by艂o wtedy sam terrain podnie艣膰, to mo偶e by艂oby dobrze...
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-09-29, 20:47   

Tiquill napisa艂/a:
Ch臋tnie poczyta艂bym ten temat. Sam kiedy艣 podobny pisa艂em, Ryuq mi wmawia艂, 偶e mo偶na edytowa膰 taki plik. Kiedy mi to nigdy si臋 nie uda艂o. Bo nawet gdy ju偶 g贸ry by艂y takie same, nic kanciastego ani wi臋kszego, to ca艂y teren by艂 znacznie ni偶ej. Mo偶na by by艂o wtedy sam terrain podnie艣膰, to mo偶e by艂oby dobrze...

To by艂o chyba gdzie艣 w pocz膮tkach Przenoszenia p2 do UDK

Je艣li dasz export-import to b臋dzie dobrze.
Je艣li zmienisz w teksturze cho膰by piksel to zepsujesz wszystko ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-09-29, 22:04   

Rycho3D napisa艂/a:
Bo Edytor ma w艂asn膮 map臋 bitow膮 kt贸rej 偶aden program nie czyta prawid艂owo.
Gdzie艣 pisa艂em jaki to format, ale nie pami臋tam gdzie.
Jakie艣 A8XXXXXX


Je艣li chodzi o pliki .bmp w formacie "A8R8G8B8" to da si臋 je edytowa膰 Gimp'em 2.6 ;)
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11773
Sk膮d: z naprzeciwka

Wys艂any: 2016-09-30, 00:31   

Mxxx4 napisa艂/a:
Je艣li chodzi o pliki .bmp w formacie "A8R8G8B8" to da si臋 je edytowa膰 Gimp'em 2.6
Ciekawe. Mam v2.6.12 i jedyna opcja z dw贸ch 16-bitowych, kt贸re wczytuje PostEd, to ta wybrana. A rzeczone A8... jest tylko dla 32B i akurat dla tych grafik nieaktywne... I czemu to jest kolorowe? Nie spotka艂em nic bardziej porytego w grafice jak te postedowe tereny.

x8niedasie.png
Plik 艣ci膮gni臋to 1551 raz(y) 54.16 KB

_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Piroziom 
ServerΑdmin
Emerytowany pirotechnik



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 26
Do艂膮czy艂: 23 Mar 2012
Posty: 678
Sk膮d: Pomorskie
Wys艂any: 2016-09-30, 04:00   

Mxxx4 napisa艂/a:
Je艣li chodzi o pliki .bmp w formacie "A8R8G8B8" to da si臋 je edytowa膰 Gimp'em 2.6 ;)

W gimpie mo偶na w zasadzie wszystko :P
Automatycznie wczyta palet臋 kolor贸w nawet z gry IcyTower :D

Tylko... tego jako艣 nie mo偶na :|
Nic, szukamy dalej :)
_________________
Zawsze co艣 nabroj臋 :lol:
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-09-30, 14:09   

Da si臋 zapisywa膰 .bmp w "A8R8G8B8" tylko podczas edtowania trzeba zrobi膰 nast臋puj膮ce kroki :

1. Zaznaczasz ca艂y obraz tz."Ctrl+a" i kopiujesz go tz. "Ctrl+c"
2. Wchodzisz w zak艂atk臋 "warstwa" i klikasz usu艅 warstw臋 , potem si臋 wy艣wietla szara pixelowa szachownica tz. kana艂 Alpha or co艣 takiego ;)
3. Wklejasz skopiowany wcze艣niej obraz "Ctrl+v" i zapisujesz jako "Shift+Ctrl+s" sw贸j .bmp w dowolnym formacie.
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-09-30, 18:58   

Tiquill napisa艂/a:
I czemu to jest kolorowe?

po imporcie b臋dzie szare
Kod:
BMP X1 R5 G5 B5

Ja testowa艂em jakie艣 nietypowe ustawienia R4 G5 B5 i by艂o troch臋 lepiej, ale nigdy nie wysz艂o mi bez b艂臋d贸w.
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki