Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Paczki .u i skrypty
Autor Wiadomo艣膰
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 56 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4619
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2014-06-22, 19:20   Paczki .u i skrypty

siema.
Mam 2 sprawy...

1.Jakim sposobem wypakowa膰 pliki .u z SC Chaos Theory?
..niby jest tam edytor od Unreala ale po klikni臋ciu "export all" nic sie nie dzieje.
Jak mam wypakowa膰 te skrypty?

2.Robi臋 bomb臋 czasow膮. Teraz chc臋, by odlicza艂a 5 sekund i co sekund臋 zmienia艂a u siebie na liczniku czas. Pomy艣la艂em o zmianie tekstury i zrobi艂em 5 tekstur z innym czasem i chcia艂em zrobi膰 co艣 takiego:
Kod:
(...) function ReplaceTexture()
{
     ApplyTexture(Texture='nazwa1.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa2.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa3.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa4.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa5.paczka');
     Explode();
}


Tylko za bardzo nie wiem jak to zrobi膰, kiedy艣 widzia艂em podobne rozwi膮zanie, ale to nie chce si臋 skompilowa膰.
Wie kto艣 jak inaczej mo偶na zrobi膰 tak膮 czasow膮 zmian臋 tekstury?
_________________

 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 563
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2014-06-22, 20:12   

T膮 Bomb臋 czasow膮 to te偶 kiedy艣 widzia艂em na yt ale nie pami臋tam jak sie to robi艂o, a ta pierwsza sparawa to pami臋tam 偶e potrzebny by艂 chyba specjalny program ;)
:lol: :lol: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2014-06-22, 20:32 ]
MixSiarz, ostro偶nie z nadmiarem emotek. Nie tolerujemy tego, poczytaj regulamin. ;)
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 45
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2014-06-22, 20:29   

seebeek17 napisa艂/a:
2.Robi臋 bomb臋 czasow膮. Teraz chc臋, by odlicza艂a 5 sekund i co sekund臋 zmienia艂a u siebie na liczniku czas.
Sleep() mo偶esz doda膰 tylko w Begin(), w P2 nie ma funkcji ApplyTexture() a 偶eby znale藕膰 lub zrobi膰 funkcj臋 zmieniaj膮c膮 tekstur臋, to trzeba troch臋 poszpera膰 w kodzie. Sporo troch臋. ;)

Ale mo偶esz wszystko zrobi膰 za pomoc膮 samych tekstur. Najlepiej znale藕膰 jaki艣 wiatraczek lub 艣mig艂o. Dzia艂a rotacja tekstur. Podgl膮daj膮c go b臋dziesz wszystko wiedzia艂. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2014-06-22, 21:15   

Do akcji czasowych u偶ywaj Event Tick z dzia艂aniem na DeltaTime.

np.
Kod:

//VAR
float MyTimer;
bool bActive;

//Funkcja po aktywacji
{
bActive=true;
MyTimer=5.0;
}

Event Tick(float DeltaTime)
{
Super.Tick();
if(bActive)
    MyTimer--;
    //MyTimer -= 0.1;
}

Dla zmiany tekstury po prostu zr贸b IF(MyTimer < 3.9) //Kod zmiany tekstury itd...




Itd.

Ewentualnie zapal zwyk艂y Timer

Kod:

Set timer(5.0,1,false);



@EDIT: Co do pierwszego to przeczy艣膰 .u przez UEExplorer
@EDIT2: http://eliotvu.com/news/v...ler-is-released
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 90 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5868
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2014-06-22, 21:19   

Tiquill napisa艂/a:
Ale mo偶esz wszystko zrobi膰 za pomoc膮 samych tekstur. Najlepiej znale藕膰 jaki艣 wiatraczek lub 艣mig艂o. Dzia艂a rotacja tekstur. Podgl膮daj膮c go b臋dziesz wszystko wiedzia艂. ;)
Taka animacja b臋dzie lecie膰 w ko艂o bez uwagi na skrypt iczas wybuchu bomby. (Wystartuje wraz z wczytaniem broni)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2014-06-22, 21:21   

W UE2 s膮 "Material instance" ? By mo偶na by艂o odpali膰 za pomoc膮 bool'a dan膮 funkcj臋 materia艂owi.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 45
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2014-06-22, 21:21   

Rycho3D napisa艂/a:
Taka animacja b臋dzie lecie膰 w ko艂o
True. <pacni臋cie>
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2014-06-22, 21:23   

Ej, no to trzeba podejrze膰 kod wyrzutni rakiet i zobaczy膰 jak tam jest rozwi膮zana sprawa z 艂adowaniem tego paska mocy.

LauncherWeapon.uc przejrzany, kompletnie nic do tekstury.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 45
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2014-06-22, 21:25   

Albo Karma Guna.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 56 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4619
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2014-06-23, 00:32   

Tiquill napisa艂/a:
w P2 nie ma funkcji ApplyTexture() a 偶eby znale藕膰 lub zrobi膰 funkcj臋 zmieniaj膮c膮 tekstur臋, to trzeba troch臋 poszpera膰 w kodzie.

Tworzenie nowej funkcji odwalaj膮cej ca艂膮 robot臋, raczej odpada.

MaKiPL napisa艂/a:
Do akcji czasowych u偶ywaj Event Tick z dzia艂aniem na DeltaTime.

Ewentualnie zapal zwyk艂y Timer
Kod:
Set timer(5.0,1,false);

Ok, dzi臋ki przyda si臋.

MaKiPL napisa艂/a:
@EDIT: Co do pierwszego to przeczy艣膰 .u przez UEExplorer

Pobra艂em tego UEE, pogrzeba艂em tam, ale nwm. czy dobrze robi臋.. wzi膮艂em tam Paczka->Tables->Exports potem PPM->View Script.
Jedyny problem to to, 偶e nie wy艣wietla zawarto艣ci w defaultproperties. :/

MaKiPL napisa艂/a:
Ej, no to trzeba podejrze膰 kod wyrzutni rakiet i zobaczy膰 jak tam jest rozwi膮zana sprawa z 艂adowaniem tego paska mocy.

LauncherWeapon.uc przejrzany, kompletnie nic do tekstury.

A to nie dzia艂a tak, 偶e tekstura jest animowana, i w kodzie tylko jest funkcja w艂膮czaj膮ca animacj臋 tekstury? Tzw.. jedna male艅ka"aktywajka" by pasek zacz膮艂 si臋 艂adowa膰?
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 45
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 12109
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2014-06-23, 00:40   

Powtarzam: KarmaGun, tam to jest. funkcja DrawPercBar()
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 56 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4619
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2014-06-23, 02:14   

Tiquill napisa艂/a:
Powtarzam: KarmaGun, tam to jest. funkcja DrawPercBar()

Ok, p贸藕niej zobacze. :)

Pr贸bowa艂em exportowa膰 te skrypty z Chaos Theory tym UE Explorer, exporterem, batchem i kilkoma innymi programami i ni chusta nie mo偶na tego zrobi膰... :565:
Albo te paczki .u maj膮 jak膮艣 blokad臋 albo ja ju偶 nie wiem...
_________________

 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2014-06-23, 10:24   

Zdekompresuj je przez UModel (od Gildora), by膰 mo偶e s膮 w艂a艣nie zakodowane.

Swoj膮 drog膮 poda艂em Ci z艂膮 sk艂adnie SetTimer. Ta jest prawid艂owa;
Kod:

SetTimer( float NewTimerRate, bool bLoop )
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 56 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4619
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2014-06-23, 14:10   

Przez UModel wywala log Notify z tym:
Kod:
******** ...\Desktop\extract\umodel_win32\EchelonAI.u ********

ERROR: Trying to allocate 1515935376 bytes
appMalloc:size=1515935376 <- FArray::Empty:-2021155700 x 12 <- FPackageFileSummary<<:Ver=100/124 <- UnPackage::UnPackage:EchelonAI.u, ver=100/124, game=2000 <- UnPackage::LoadPackage:
...\Desktop\extract\umodel_win32\EchelonAI.u <- Main
_________________

 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2014-06-24, 17:22   

Podrzu膰 mi ten plik, ewentualnie spr贸buj go po prostu odpali膰 przez notatnik. Je偶eli silnik nie jest zmodyfikowany a偶 tak bardzo, to po otwarciu opr贸cz BYTE kodu mo偶esz dosta膰 pe艂ny kod 藕r贸d艂owy.
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki