Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Paczki .u i skrypty
Autor Wiadomo艣膰
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2014-06-26, 13:33   

Jak wejd臋 na kompa to podrzuce te pliki.
_________________

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2014-06-30, 19:27   

Jeden z plik贸w, kt贸re chc臋 rozpakowa膰.
W za艂膮czniku.

EchelonAI.rar
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 89 raz(y) 76.29 KB

_________________

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2015-03-23, 20:17   

Mam ma艂y problemik.

Pisz臋 klas臋, kt贸ra ma wsp贸艂gra膰 z inn膮 klas膮.

Kod:
class MojInv extends OwnedInv within PlayerController;


I wywala mi error podczas zbierania pickupa.
Cytat:
"Obiekt MojInv None utworzony w Package zamiast w PlayerController."


Kto艣 wie o co mo偶e chodzi膰?
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11806
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2015-03-23, 21:28   

Nie wiem o co chodzi, ale po co kojarzysz Inv z PlayerController? Zauwa偶y艂em tylko CheatManager tak kojarzone i jeszcze co艣. Musz膮 by膰 dopisane w kodzie PlayerController, jako var private transient. Nie wiem, czy a偶 musisz si臋ga膰 po takie rzadkie rozwi膮zanie.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2015-04-04, 22:08   

Mam takie pytanie, kt贸re mo偶e wyja艣ni moj膮 niepewno艣膰 co do jednej rzeczy.
Mamy taki prosty przyk艂ad:
Kod:
    local P2Pawn CheckPawn;

    CheckPawn = P2Pawn(Owner);   

O ile pierwsza linijka do 偶adna zagadka, to druga ju偶 budzi w膮tpliwo艣ci (czemu tak poetycko teraz pisz臋? xD ).
Deklarujemy klas臋 P2Pawn jako CheckPawn.
Potem temu CheckPawn nadajemy warto艣膰... no w艂a艣nie, jak膮 warto艣膰?
Bo P2Pawn to klasa i dlaczego dalej jest nawias a w nim "Owner"?

W wi臋kszo艣ci u偶ywam tego na 艣lepo a chcia艂bym wiedzie膰 jak to dzia艂a.

Mo偶e mi kto艣 wyja艣ni膰 co daje zadeklarowanie tego z warto艣ci膮 w nawiasie po klasie?
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2015-04-04, 22:23   

To ma chyba szuka膰 tego pawna, sam nie jestem pewien
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
BloodLogin 
Chwast
Bannowany Modder :/



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 25
Do艂膮czy艂: 09 Gru 2013
Posty: 1983
Sk膮d: Rzadkochowa ?
Ostrze偶e艅:
 55/3/4
Wys艂any: 2015-04-07, 13:25   

Kto mi wre艣cie wyja艣ni jak odkodowa膰 zakodowane paczki.

Po wypakowaniu widz臋 tylko Default, brak scriptu i nic nie mog臋 z tym zrobi膰.
PostED te偶 nic widzi puste wpisy.
_________________
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi l偶ej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2016-02-04, 22:20   

Cytat:
Kto mi wre艣cie wyja艣ni jak odkodowa膰 zakodowane paczki.

Po wypakowaniu widz臋 tylko Default, brak scriptu i nic nie mog臋 z tym zrobi膰.
PostED te偶 nic widzi puste wpisy.

Po d艂u偶szej pracy nad tym, znalaz艂em na to pewien spos贸b. :)

https://www.youtube.com/watch?v=vBc6p42s718

_________________

 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-10-04, 20:10   

Mam ma艂e pytanie , jak mam przyk艂adowo :

x = Spawn(Class'x');
AttachToBone( x, 'bone_x' );

'x'- cytaj jako nie istotne. ;)

To jak doda膰 do tego rotacje jak doczepia si臋 do ko艣ci ?
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-10-04, 22:24   

spr贸buj Rot,(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-10-04, 22:49   

ale jak mam to dopisa膰 ?

tak AttachToBone( x, 'bone_x' , Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?
czy tak AttachToBone( x, 'bone_x' , rot, (Pitch=x,Yaw=x,Roll=x) ); ?

no jako艣 nie chce dzia艂a膰 a sprawdzi艂em z 20 mo偶liwo艣ci.
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2016-10-05, 10:20   

Spr贸buj po prostu
Kod:
Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)

albo
Kod:
x = Spawn(Class'x');
AttachToBone( x, 'bone_x' );
x.Rotation=(Pitch=x,Yaw=x,Roll=x)


Jak nie mam kompilatora obok to ci臋偶ko mi zarzuci膰 dzia艂aj膮cym i pewnym konkretem.
_________________

 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-10-05, 15:10   

Ju偶 znalaz艂em w orginalnych skryptach jak to zrobi膰 , ale dzi臋ki za pomoc ;)

x1 = Spawn(Class'x2');
AttachToBone( x1, 'bone_x3' );
x1.RotationRate.Pitch = 0;
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-10-09, 17:08   

Mxxx zobacz, jest co艣 takiego jak A_Rotatoion i A_Translation
To jest specjalne do Attachment U偶yj tych komend ;)

Image2.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 919 raz(y) 76.24 KB

_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-10-09, 18:30   

Czytaj膮c czat cytuj臋 Rycho3D: czasem 艂atwiej obr贸ci膰 obiekt i zapisa膰 ni偶 go ustawia膰 w skryptach

to wiem ale ja chc臋 doczepi膰 projektor i do tego potrzebowa艂em rotacji ale jeszcze pozostaj臋 mi do napisania offset.
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki