Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Obracanie obiektu wok贸艂 w艂asnej osi
Autor Wiadomo艣膰
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-08-16, 22:00   Obracanie obiektu wok贸艂 w艂asnej osi

Pomo偶e mi kto艣 w tym?
Chc臋 偶eby StaticMesh w klasie Attachment mojej broni, kr臋ci艂 si臋 wok贸艂 w艂asnej osi.
Pr贸bowa艂em ju偶 wiele sposob贸w i u偶ywa艂em setki funkcji (UpdatePawnAttachment(), UpdateRotation(), SetRelativeRotation(), SetRotation(), itp. ), i nadal to cholerstwo nie dzia艂a. :/

Chcia艂em to kontrolowa膰 jedn膮 funkcj膮 w klasie MyWeapon.uc mojej broni:
Kod:
function Tick(float DeltaTime)
{
   local float deltaRotation;
   local Rotator newRotation;
   local string rotLog;
   
   deltaRotation = SvelRotation * DeltaTime;
   
   newRotation = Rotation;
   
   newRotation.Pitch += deltaRotation;
   newRotation.Yaw  += deltaRotation;   
   newRotation.Roll  += deltaRotation;     
   
    //if(sAttachment!=None)
    //{
        // sAttachment.bIgnoreBaseRotation=true; // Does not working
        sAttachment.SetRelativeRotation(newRotation);
        sAttachment.UpdatePawnAttachment(false);
    //}
   
    // For testing is function working good
    rotLog = sAttachment.RelativeRotation.Roll@sAttachment.RelativeRotation.Yaw@sAttachment.RelativeRotation.Pitch;
    Instigator.ClientMessage("Rotation: "@rotLog);
}


P2Attachment to najdziwniej zrobiona klasa w Postalu 2.

Zna kto艣 jaki艣 spos贸b, 偶eby obraca膰 StaticMesh z klasy Attachment wok贸艂 w艂asnej osi?
_________________

 
 
EvilT-ModZ 
Master Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 24
Do艂膮czy艂: 16 Sie 2010
Posty: 159
Wys艂any: 2017-08-17, 21:03   

Kod:
    //if(sAttachment!=None)
    //{
        // sAttachment.bIgnoreBaseRotation=true; // Does not working

        ///first of all if you uses SetRelativeRotation you have to be sure sAttachment is based somewhere, PawnOwner is an example
        sAttachment.SetBase(PawnOwner);

        sAttachment.SetRelativeRotation(newRotation);
        sAttachment.UpdatePawnAttachment(false);/// has not effect at all, used to force animations, etc
    //}
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-08-21, 23:20   

Thanks! That's working now!

But I have next problem. :/

StaticMesh (in weapon Attachment) already rotating around Dude's hand.
I wish the StaticMesh rotating around himself (like tire in a car).

Do you know how to hmm... set pivot location in a attachment's Static Mesh?
I think bad pivot location is a problem
_________________

 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki