Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Kopiowanie BSP
Autor Wiadomość
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-09-15, 19:40   Kopiowanie BSP

Siema. Jak można łatwo i szybko kopiować BSP, bo zapomniałem. :D

Chcę część poprzedniego poziomu (brushe/BSP) skopiować na nową mapę.
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder


Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 4448
Skąd: SinCity
Wysłany: 2018-09-15, 22:04   

Edit>copy edit>paste :D
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-09-16, 02:32   

Jak kopiuję np. postawione już żółte i niebieskie brushe to co mam dalej z nimi zrobić? Serio pytam
_________________

 
 
Piroziom 
ServerΑdmin
Emerytowany pirotechnik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 693
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-09-16, 03:32   

Moim sposobem to tak:

1. Zaznaczasz WSZYSTKIE interesujące Ciebie brushe
2. Klikasz "Invert selection" i wciskasz delete. Usuwają Ci się wszystkie inne rzeczy.
3. File -> export. (.t3d/.stl)- zapisujesz w tym formacie brushe
4. Na docelowej mapce file -> import i importujesz brushe. Możesz zaznaczyć- import do mapki lub nie.
5. na końcu wiadomo- rebulid geometry albo bulid all. :)
_________________
Zawsze coś nabroję :lol:
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder


Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 4448
Skąd: SinCity
Wysłany: 2018-09-16, 09:24   

seebeek17 napisał/a:
Serio pytam

To ci serio odpowiadam. kopiujesz i wklejasz na drugiej mapce
 
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3268
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2018-09-16, 10:37   

Ctrl+Alt+LPM > Kopiuj > Wklej > Przebuduj,
przecież to nawet ja wiem xD
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Rycho3D 
Master Modder


Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 4448
Skąd: SinCity
Wysłany: 2018-09-16, 11:50   

Można kopiować pomiędzy mapami wszystko oprócz SceneVideo i ScriptedTrigger

A żeby skopiować na tej samej mapie klikasz Ctrl+W

Cytat:
Moim sposobem to tak:

1. Zaznaczasz WSZYSTKIE interesujące Ciebie brushe
2. Klikasz "Invert selection" i wciskasz delete. Usuwają Ci się wszystkie inne rzeczy.
3. File -> export. (.t3d/.stl)- zapisujesz w tym formacie brushe
4. Na docelowej mapce file -> import i importujesz brushe. Możesz zaznaczyć- import do mapki lub nie.
5. na końcu wiadomo- rebulid geometry albo bulid all. :)


:D
Zapisujesz jako brush i możesz tym albo dodać, albo wyciąć. Nie będziesz miał mieszanych brushy
Twoja metoda mogła by działać gdyby ściągnąć geometrię całego obiektu opcją Inselect i taką siatką można dodawać gotowe całe obiekty, ale nie polecam tego bo w ścianach mogą pojawiać się dziury, lub mogą być odwrócone.
 
 
 
Piroziom 
ServerΑdmin
Emerytowany pirotechnik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 693
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-09-16, 14:14   

Rycho3D napisał/a:

Zapisujesz jako brush i możesz tym albo dodać, albo wyciąć. Nie będziesz miał mieszanych brushy
Twoja metoda mogła by działać gdyby ściągnąć geometrię całego obiektu opcją Inselect i taką siatką można dodawać gotowe całe obiekty, ale nie polecam tego bo w ścianach mogą pojawiać się dziury, lub mogą być odwrócone.

Zawsze tak robiłem i zawsze było wszystko oki. Kopiuje brushe z Intersect i z add włącznie ze static meshami (jeżeli chcemy), pozostaje tylko kwestia ich ustawienia na mapie po dodaniu. Po rebulidzie wszystko działa jak należy. Chyba że chodziło o coś innego ;)
_________________
Zawsze coś nabroję :lol:
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-09-16, 15:49   

Pan Szatan napisał/a:
A żeby skopiować na tej samej mapie klikasz Ctrl+W

A jak kopiujesz na tej samej mapie, to różni się czymś Ctrl+C/V od Crtl+W, oprócz tego, że to pierwsze wywala obiekt pół metra dalej?

Dziwne, bo wczoraj normalnie próbowałem skopiować brushe na inną mapę, robiłem rebuild, ale BSP się nie pojawiało i zostawały same brushe tak jak wkleiłem. Coś się chyba zrypało, bo po usunięciu plików .ini edytora wszystko działa.
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder


Pomógł: 90 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 4448
Skąd: SinCity
Wysłany: 2018-09-16, 16:25   

seebeek17 napisał/a:
Dziwne, bo wczoraj normalnie próbowałem skopiować brushe na inną mapę, robiłem rebuild, ale BSP się nie pojawiało i zostawały same brushe tak jak wkleiłem. Coś się chyba zrypało, bo po usunięciu plików .ini edytora wszystko działa.

Wszystko zależy od kolejności, który BSP był wcześniej.
Jeśli najpierw dodasz budynek, a potem wytniesz świat to wytnie się też budynek. itp.

Dlatego w PPM masz opcję zmiany "Order" ;)
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 3433
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-09-16, 16:55   

Rycho3D napisał/a:
Dlatego w PPM masz opcję zmiany "Order"

To po to to jest!

No dobra, postaram się zapamiętać. xd
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11348
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-09-19, 18:38   

seebeek17 napisał/a:
Jak kopiuję np. postawione już żółte i niebieskie brushe to co mam dalej z nimi zrobić?
:facepalm:

Ale i tak wychodzisz na Mistrza! :diabeł:


Rycho3D napisał/a:
:D
Zapisujesz jako brush i możesz tym albo dodać, albo wyciąć. Nie będziesz miał mieszanych brushy
O czym ty gadasz? Od tego jest format T3D, żeby móc dokładnie kopiować-przenosić BSP takie jakie one są. I nie tylko zresztą BSP. Nie ma żadnych dziur, są mieszane, wszystko działa po rebuildzie.

seebeek17 napisał/a:
że to pierwsze wywala obiekt pół metra dalej?
Jeśli chcesz mimo tego z tego korzystać, to po zaznaczeniu dodaj do grupy nowej. Skopiuj, wklej. Zaznacz widok tylko tej nowej grupy - świeci się, to łatwo znajdziesz. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki