Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Jak ustawi膰 KActor
Autor Wiadomo艣膰
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4187
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-01-03, 04:40   Jak ustawi膰 KActor

Jak ustawi膰 KActora tak, 偶eby po uderzeniu si臋 porusza艂?

Pr贸bowa艂em wybra膰 KActor z Actor Browsera, ustawi艂em StaticMesha a ten po w艂膮czeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet. :bolek:

O dziwo jak dam na StaticMesha np. s艂oik z og贸rkami, to normalnie wszystko dzia艂a. W opcjach modelu mam ustawione to samo co w tamtym s艂oiku. W KActor te偶.
呕eby KActor reagowa艂 na kopniaki, wymaga to ustawienia jeszcze czego艣, czy jak to z tym jest?

Aha, i da si臋 tak, 偶e po w艂膮czeniu gry KActor od razu "upada"? A nie, 偶e trzeba pierw mu zdzieli膰 z buta...
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11534
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2018-01-04, 15:12   

seebeek17 napisa艂/a:
Pr贸bowa艂em wybra膰 KActor z Actor Browsera, ustawi艂em StaticMesha a ten po w艂膮czeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet. :bolek:

O dziwo jak dam na StaticMesha np. s艂oik z og贸rkami, to normalnie wszystko dzia艂a.

Ja najpierw ustawia艂em r贸偶ne warto艣ci, ale sam te same rzeczy robi艂e艣 na nades艂anej mi mapce i na nic nowego tam nie wpad艂em. Uzna艂em, 偶e wina nie le偶y w KActor. Ustawi艂em kilka samych KActor贸w i dodawa艂em im r贸偶ne StaticMeshe w opcjach. Najpierw my艣l臋, 偶e to wielko艣膰 StaticMesha ma znaczenie. Ale nie. Zrobiony du偶y mur i ma艂y kawa艂 mi臋sa nie dzia艂a艂y. Natomiast butelka, p膮czek i wielka lod贸wka - dzia艂a艂y! Co艣 jest w modelach jakby, ich budowie...

Ustawi艂em lod贸wki w formie budynku. Ale kopni臋cie czy strza艂 - leci tylko jedna. Za艣 te co s膮 nad nimi wy偶ej, dostaj膮 takiego kr臋膰ka nieraz... Fizyka tego nie zachwyca. Mo偶e si臋 da w opcjach poustawia膰, ale to trzeba nad tym posiedzie膰.


Za艣 co do upadania tu偶 po starcie gry. Musi zadzia艂a膰 na nie fizyka gry. Daj jakiego艣 movera, kt贸ry przejedzie i je tknie, czym zlec膮. Albo bystandera. Wystarczy naj艣膰 na s艂oik, by ten si臋 ruszy艂.

LodowkowyTytan.png
strze偶cie si臋 lod贸wkowych Potwor贸w! :D
Plik 艣ci膮gni臋to 173 raz(y) 471.65 KB

_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1678
Sk膮d: Gdynia
Wys艂any: 2018-01-04, 16:54   

Wiem, 偶e w Happy night wszystkie KActory tu偶 po przej艣ciu na nowy level, podlegaj膮 grawitacji, bez konieczno艣ci wej艣cia z nimi w interakcj臋. My艣l臋, 偶e podobnie da艂oby si臋 zrobi膰 w zwyk艂ym P2 :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/6574030
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4187
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-01-04, 18:02   

Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzi臋ki, 偶e do tego zerkn膮艂e艣.

Dev4ever napisa艂/a:
Wiem, 偶e w Happy night wszystkie KActory tu偶 po przej艣ciu na nowy level, podlegaj膮 grawitacji,

Mo偶e po respawnie same zadaj膮 sobie 0 obra偶e艅, hmm... Wtedy nigdzie nie polec膮, tylko powinny spa艣膰 na d贸艂. :drapanie: Jeszcze nad tym posiedz臋.
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 79 razy
Wiek: 37
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5625
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2018-01-05, 14:55   

Zr贸b podklas臋 do KActor i dopisz KStartEnabled=True lub PostBeginPlay
Aktor upadnie na starcie ;)
Tak maj膮 moje auta w traffic-u
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki