Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
[ POMOC] SpriteEmittery
Autor Wiadomo艣膰
Bartkov 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 13
Do艂膮czy艂: 02 Gru 2012
Posty: 414
Sk膮d: Wielkopolska
Wys艂any: 2017-01-30, 16:02   [ POMOC] SpriteEmittery

Hej, czy mo偶e kto艣 z was wie, gdzie znajduj膮 si臋 dane spriteemittery? (chodzi o to, w jakim folderu engine, fx lub inventor itp)

SpriteEmitter15, SpriteEmitter83, SpriteEmitter81 i SpriteEmitter21
_________________
Od 艣miechu niedaleko jest do p艂aczu, bo szcz臋艣cie jest kruche jak szk艂o.
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11806
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-01-30, 16:31   

Baza emitter贸w to najcz臋艣ciej plik FX.u, ale s膮 to tylko wzory do u偶ycia. Zapewne chodzi ci o bronie i efekty wystrza艂贸w; ale mo偶e by膰 te偶 krew czy dym. Ka偶da bro艅 u偶ywa emitter贸w jako obiekty w艂asne, skopiowane ze wzor贸w. I te w艂asne obiekty zapisuje w swoim pliku animacji. Otw贸rz plik *.ukx danej broni i po prawo, w zak艂adce, kt贸rej nazwy nie pami臋tam teraz, masz list臋 efekt贸w. Wystrza艂y (muzzleflash), ale te偶 d藕wi臋ki...

A je艣li szukasz jaki艣 dym na mapie, to szukaj posadowionego na ni膮 SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest ma艂pa (kt贸rej kiedy艣 szukali艣my) a nieopodal te wy艂adowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitter贸w. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Bartkov 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 13
Do艂膮czy艂: 02 Gru 2012
Posty: 414
Sk膮d: Wielkopolska
Wys艂any: 2017-01-30, 16:44   

Tiquill napisa艂/a:
Baza emitter贸w to najcz臋艣ciej plik FX.u, ale s膮 to tylko wzory do u偶ycia. Zapewne chodzi ci o bronie i efekty wystrza艂贸w; ale mo偶e by膰 te偶 krew czy dym. Ka偶da bro艅 u偶ywa emitter贸w jako obiekty w艂asne, skopiowane ze wzor贸w. I te w艂asne obiekty zapisuje w swoim pliku animacji. Otw贸rz plik *.ukx danej broni i po prawo, w zak艂adce, kt贸rej nazwy nie pami臋tam teraz, masz list臋 efekt贸w. Wystrza艂y (muzzleflash), ale te偶 d藕wi臋ki...

A je艣li szukasz jaki艣 dym na mapie, to szukaj posadowionego na ni膮 SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest ma艂pa (kt贸rej kiedy艣 szukali艣my) a nieopodal te wy艂adowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitter贸w. ;)


Hej, dzi臋ki za pomoc, ale ju偶 znalaz艂em. Potrzebowa艂em tych emiter贸w, bo portuje smega z awp na steamowego postal 2 i musia艂em do skrypt贸w da膰 jakiego艣 emitera do alt-fire. Jakby co to da艂em miniexplosion.uc :)
_________________
Od 艣miechu niedaleko jest do p艂aczu, bo szcz臋艣cie jest kruche jak szk艂o.
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11806
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-01-30, 17:36   

Je艣li paczka animacji SMEG-a ma star膮 nazw臋, to nic w niej nie robisz. Je艣li nazw臋 zmienisz - skrypty animacji (chyba s膮 tam) razem z emitterami b臋d膮 szuka艂y emitter贸w w paczce o starej nazwie. Je艣li wi臋c zmienisz nazw臋 paczki ukx, musisz na nowo wpisa膰 wszystkie skrypty w nim u偶yte, tak jak w starej paczce. By "widzia艂y" swoj膮 now膮 paczk臋. Bo dla tej nowej paczki s膮 obiektami prywatnymi. Proste, ale wymaga uwagi.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
Ostatnio zmieniony przez Tiquill 2017-01-30, 17:40, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
Bartkov 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 13
Do艂膮czy艂: 02 Gru 2012
Posty: 414
Sk膮d: Wielkopolska
Wys艂any: 2017-01-30, 17:44   

Tiquill napisa艂/a:
Je艣li paczka animacji SMEG-a ma star膮 nazw臋, to nic w niej nie robisz. Je艣li nazw臋 zmienisz - skrypty animacji (chyba s膮 tam) razem z emitterami b臋d膮 szuka艂y emitter贸w w paczce o starej nazwie. Je艣li wi臋c zmienisz nazw臋 paczki ukx, musisz na nowo wpisa膰 wszystkie skrypty w nim u偶yte, tak jak w starej paczce. By "widzia艂y" swoj膮 now膮 paczk臋. Bo dla tej nowej paczki s膮 obiektami prywatnymi. Proste, ale wymaga uwagi.


Poradzi艂em sobie, bron ju偶 "wisi" na warsztacie.

link
_________________
Od 艣miechu niedaleko jest do p艂aczu, bo szcz臋艣cie jest kruche jak szk艂o.
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11806
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-01-30, 18:35   

Szybki! :D

;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki