Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
[ POMOC] Poruszajacy sie projektor
Autor Wiadomo艣膰
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-05-05, 22:58   [ POMOC] Poruszajacy sie projektor

Chc臋 zrobi膰 poruszaj膮cy si臋 projector. Pr贸bowa艂em przyczepi膰 go do Movera u偶ywaj膮c AttachTag (da艂em bMovable na True), ale mover si臋 porusza, a projector stoi w miejscu. Wie kto艣 jak zrobi膰 przesuwaj膮cy si臋 projector?
_________________

 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2018-05-06, 12:31   

To do kodu projektora :czytaj:
//////////////////////////////////////////
// Update projection position
//////////////////////////////////////////
function UpdateProjection ()
{
local Vector RotX;
local Vector RotY;
local Vector RotZ;
local Vector lPos;

DetachProjector(true);
SetCollision(false,false,false);
AttachProjector();
SetCollision(true,false,false);
}
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-05-06, 19:57   

No dobrze, tylko powiedz mi jeszcze co mam z tym zrobi膰. :D
_________________

 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2018-05-06, 20:23   

Masz tu ca艂y skrypt, chyba wiesz co z nim zrobi膰 czy te偶 b臋dzie z tym problem ;)

Projector.zip
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 19 raz(y) 848 Bajt贸w

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-05-06, 23:22   

Jasne, 偶e wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobi膰 skryptem? Nie ma w UnrealED jakiej艣 opcji 偶eby zrobi膰 to w granicach samego edytora?

Dok艂adnie to chc臋 zrobi膰 statek kosmiczny lataj膮cy w k贸艂ko po ca艂ej mapie jako Mover, i przyczepi膰 do niego Projector, kt贸ry b臋dzie dawa膰 takie k贸艂ko 艣wiat艂a jakby (jako projektowana tekstura oczywi艣cie) od do艂u tego statku na ziemie. Jak ufo takie :D
_________________

 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2018-05-07, 02:28   

spr贸buj zrobi膰 co艣 w tym stylu :czytaj:

light_room.zip
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 22 raz(y) 9.16 KB

 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-05-08, 05:59   

艁o widz臋 Mxxx4, 偶e w kwestii modderki nie pr贸偶nujesz. :) Ja osobi艣cie ju偶 zapomnia艂em sporo podstawowych rzeczy, bo sobie przerw臋 zrobi艂em. Dzi臋ki, ogarn臋 p贸藕niej co tam masz
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2018-05-10, 21:17   

Cytat:
Jasne, 偶e wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobi膰 skryptem? Nie ma w UnrealED jakiej艣 opcji 偶eby zrobi膰 to w granicach samego edytora?

Projektor jest przecie偶 ruchomy bez 偶adnych dodatkowych skrypt贸w.
seebeek17 napisa艂/a:
Pr贸bowa艂em przyczepi膰 go do Movera u偶ywaj膮c AttachTag

i powinno dzia艂a膰 pod warunkiem 偶e tylko ten jeden mover mia艂 tego taga
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-05-11, 21:31   

Cytat:
i powinno dzia艂a膰 pod warunkiem 偶e tylko ten jeden mover mia艂 tego taga

Ej, ale jak to wpisa膰?
W AttachTag w Moverze da膰 tag projektora?
Czy w AttachTag projektora da膰 tag Movera?

Czy w jednym i drugim wpisa膰 jeden i drugi Tag?
_________________

 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2018-05-11, 23:15   

w Moverze w Events>Tag= nazwa , a w projektorze daj tag movera ale w Movement>AttachTag= nazwa tagu movera

Edit2

Z pocz膮tku te偶 tak my艣la艂em 偶e powinno dzia艂a膰 tak jak z innymi doczepianymi rzeczami do Movera ale po zrobieniu test贸w r贸偶nych ustawie艅 na standardowym projektorze to on nie jest wstanie porusza膰 si臋 wraz z Moverem. Testowa艂em na STP 1409v.
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2018-05-13, 11:20   

Faktycznie co艣 nie dzia艂a. Shadow projector porusza si臋 z mover'em ale nie wy艣wietla tekstury.
To da艂em 艣wiat艂om w autach
Kod:
function UpdateProjection()
{
   local vector RotX, RotY, RotZ, lPos;

   GetAxes(Rotation,RotX,RotY,RotZ);
    DetachProjector(true);
    SetCollision(false,false,false);
    AttachProjector();
    SetCollision(true,false,false);
}
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2018-05-13, 20:34   

W sumie mog艂em od razu przerobi膰 m贸j projektor na projektor z Traffica xD
_________________

 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki