Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[ POMOC] Karma. Pewne StaticMesh nie działają jako KActor
Autor Wiadomość
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11773
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-06-20, 18:06   [ POMOC] Karma. Pewne StaticMesh nie działają jako KActor

Tutaj zetknąłem się wcześniej z tym problemem.
seebeek17 napisał/a:
Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.

Zrobiłem w PostEd dość skomplikowany (jak na robotę w PostEd) model huśtawki i jej sens jest taki, że - ma się bujać. :D Tymczasem nijak z tego StaticMesha nie mogę uczynić obiektu Karma. Jak podczas tamtych testów pisałem:

Dodajesz na mapę KActor. Ustawiasz mu StaticMesh. Są modele, także z gry, które: Nie drgną w takiej konfiguracji. :(

Może to wina złej lokalizacji pivota? Nie. Może coś z mappingiem tekstur? Sprawdzałem i raczej nie. A wystarczy taki dobry StaticMesh przekonwertować do Brusha, nic z tym nie robiąc znów na StaticMesh i: Już popsute, nie drgnie.

Ktoś wie czemu pewne modele, także z gry, nie można użyć jako KActor??
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 50 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4379
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2018-06-20, 23:46   

Tiquill napisał/a:
Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.

Robiłem co w mojej mocy, żeby dojść do przyczyny problemu, ale już pomysły mi się wszystkie skończyły i zostawiłem to w cholerę. Do dzisiaj nic nie robiłem już z tymi KActorami. Może by napisać w tej sprawie do Evila? Sądzę, że on już dawno ma "to" za sobą.
_________________

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11773
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-06-23, 10:51   

Może napiszę. Na razie jeszcze sam to pomęczę. Jeszcze jakiś pomysł mam. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 84 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Skąd: SinCity
Wysłany: 2018-06-23, 20:35   

Edytor z P2 ma usuniętą opcję dodawania KActor
Można to dodać w zewnętrznym programie, a edytor to importuje.
Na zasadzie podmianki działać nie będzie.
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11773
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-06-24, 22:02   

Rycho3D napisał/a:
Edytor z P2 ma usuniętą opcję dodawania KActor
(...)
Na zasadzie podmianki działać nie będzie.
Nie, Rycho. Dodaję po prostu jak każdy inny obiekt zaznaczając go w drzewie klas. Dodaje KActor na mapę, ale bez modelu, czyli niewidoczny. W defaultproperties tegoż dodaję potem StaticMesh i - jeśli ten SM jest z tych "dobrych" to działa, a jeśli z tych "złych" to nie działa. Nie robiłem podmian*.


EDIT:
* w sensie, że skopiowałem jakiś istniejący z gry, i potem go edytowałem.
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ostatnio zmieniony przez Tiquill 2018-06-24, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Pomógł: 57 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 11773
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2018-06-24, 23:12   

Pamiętałem o Karma Primitives i to postanowiłem teraz sprawdzić. I to jest właśnie problem. Aby Karma działała, model musi to mieć. Dodane od siebie tego nie mają. I mieć nie mogą, bo PostEd nie ma zakładki Collision Tools (źródło) która by wszystko rozwiązała:



Powalone to, zabrakło kasy? :(


Potrzeba zewnętrznego programu. W tym racja, Rycho3D. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Rycho3D 
Master Modder
༼ ·̿̿Ĺ̯̿̿·̿ ̿ ༽



Pomógł: 84 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Skąd: SinCity
Wysłany: 2018-06-28, 15:10   

Możesz zrobić model w UEd z innej gry ;)
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki