Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
[ POMOC] Jak zrobi膰 latarke jako bro艅 ?
Autor Wiadomo艣膰
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-11-01, 23:56   

ma艂e pytanie jakie s膮 komendy w skryptach na doczepianie do postaci , opr贸cz AttachToBone lub SetBase ?
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-11-02, 09:20   

AttachTag
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-11-02, 18:56   

tylko jak otagowa膰 ko艣膰 w animacji ? :/
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 84 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5737
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2016-11-02, 20:47   

Je艣li chcesz co艣 doda膰 w animacji, to mo偶na to zrobi膰 w samym pliku z animacj膮.
Add Notyfication, tyle 偶e to nie b臋dzie ruchome.

Zobacz jak jest zrobiony "boltons" Jest przyczepiony do "Node_Parent" i porusza si臋 z g艂ow膮 gracza.

Jest jeszcze co艣 takiego jak "sock" to gotowe ustawienia dla bolton'a (Patrz)

Image2.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 972 raz(y) 64.62 KB

_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-11-04, 17:50   

Latarka inv , nie dzia艂a w 100% tak jak bym chcia艂 bo dzia艂a tylko w lewo i prawo :/

Ps. Jak kto艣 ma pomys艂 jak to naprawi膰 to skrypty do艂膮czam w paczce :czytaj:

FlashLight_inv.zip
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 51 raz(y) 21.14 KB

 
 
EvilT-ModZ 
Master Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 24
Do艂膮czy艂: 16 Sie 2010
Posty: 159
Wys艂any: 2016-11-04, 18:01   

Mxxx4 napisa艂/a:
Latarka inv , nie dzia艂a w 100% tak jak bym chcia艂 bo dzia艂a tylko w lewo i prawo :/

Ps. Jak kto艣 ma pomys艂 jak to naprawi膰 to skrypty do艂膮czam w paczce :czytaj:


I took a look at your code

1st: Code from DF's flashed pistol isn't very good, especially replication section (it's just doesn't work at all)

2nd:
OwnedInv classes works with 'Activated' state
Kod:

state Activated
{
    ignores Activate;

    function TurnOn()
    {
         MakeLight();//correct?
    }
Begin:
    TurnOn();
    GotoState('');
}
 
 
TiTmx4 
Junior Modder



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 29 Mar 2016
Posty: 64
Sk膮d: Kielce
Wys艂any: 2016-11-04, 18:36   

What you mean , and what do I do with the script to work well ?
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2016-11-08, 19:38   

Kod:
function ForceFinish();
function ServerForceFinish();
simulated function ClientForceFinish();

Na choler臋 tutaj to w FLInv.uc?:D
EvilT-ModZ napisa艂/a:
Code from DF's flashed pistol isn't very good

Mxxx4 napisa艂/a:
What you mean , and what do I do with the script to work well ?

Kod:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Replication
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
replication
{
    // send it to client
    unreliable if (Role == ROLE_Authority)
        PrepareToSpawnLight, MakeLight,
        KillLight, bLightActive;

    // it's just for server
    reliable if ( Role < ROLE_Authority )
        FLP, LightActor;
}

Evil chyba mia艂 na my艣li to, 偶eby t膮 sekcj臋 w kodzie wywali膰, bo nie dzia艂a. xD
EvilT-ModZ napisa艂/a:
OwnedInv classes works with 'Activated' state

Mxxx4, zobacz jak aktywowane s膮 przedmioty z ekwipunku. Odpala je "State Activated" a nie funkcja Activate(). Tak te偶 powinno dzia艂a膰, ale poprawnie powinno si臋 to odpala膰 ze "State Activated" w艂a艣nie. ;)
_________________

 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki