Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Ultra Graphics House
Autor Wiadomo艣膰
Pan Szatan 
Moderator
Rev Team



Pom贸g艂: 26 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 2509
Sk膮d: Muchosra艅sk
Wys艂any: 2017-07-25, 20:43   

Devi90, janusz level designu
_________________
Ten, kt贸remu starczy odwagi i wytrwa艂o艣ci, by przez ca艂e 偶ycie wpatrywa膰 si臋 w mrok, pierwszy dojrzy w nim przeb艂ysk 艣wiat艂a.
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 495
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-07-25, 20:50   

Pan Szatan napisa艂/a:
Devi90, janusz level designu


A ty na wszystko narzekasz ;> A tak na serio sam by艣 takiego nie zrobi艂 xD
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Pan Szatan 
Moderator
Rev Team



Pom贸g艂: 26 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 2509
Sk膮d: Muchosra艅sk
Wys艂any: 2017-07-25, 20:52   

Devi90 napisa艂/a:
[A tak na serio sam by艣 takiego nie zrobi艂 xD

Zrobi艂bym gdyby mi si臋 chcia艂o, ale mi si臋 nie chce :):
_________________
Ten, kt贸remu starczy odwagi i wytrwa艂o艣ci, by przez ca艂e 偶ycie wpatrywa膰 si臋 w mrok, pierwszy dojrzy w nim przeb艂ysk 艣wiat艂a.
 
 
 
SzynkaczPL 
Mi艂o艣nik broni


Wiek: 12
Do艂膮czy艂: 23 Maj 2017
Posty: 148
Sk膮d: Akademia Pana ShaQ
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-07-25, 20:54   

Pangioza xD
Nie no, Devi wed艂ug mnie zrobi艂e艣 fajn膮 robot臋. Mo偶e jak kto艣 b臋dzie robi艂 film z Postala 2 to mu si臋 to przyda (np. mi :P ). BTW M贸g艂bym u偶yc tej mapy :?: Oczywi艣cie dam j膮 w opisie :)
Edit: Szatan dajesz :diabe艂: A tak wog贸le czemu Devi ma w Sk膮d:Galaktyka Kurvix, a nawet nie zajrza艂 do tematu z Kapitanem Bomba xD
_________________
Co ja si臋 b臋d臋 rozpisywa膰:
http://forum.postalsite.i...shaq-vt6716.htm
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 495
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-07-25, 20:55   

Pan Szatan napisa艂/a:
Zrobi艂bym gdyby mi si臋 chcia艂o, ale mi si臋 nie chce :):


Taaaa... ale wyt艂umaczenie, dawaj, daje ci wyzwanie, zr贸b takie co艣 i je偶eli zrobisz, na takim samym
poziomie, albo nawet lepszym, to dostaniesz medal z kartofla od NRGeeka, a jak nie to b臋dziesz
zap* na galerze xD

SzynkaczPL napisa艂/a:
Nie no, Devi wed艂ug mnie zrobi艂e艣 fajn膮 robot臋. Mo偶e jak kto艣 b臋dzie robi艂 film z Postala 2 to mu si臋 to przyda (np. mi :P ). BTW M贸g艂bym u偶yc tej mapy :?: Oczywi艣cie dam j膮 w opisie :)


Do filmu? Nie ma problemu, do p贸ki, nie jest czyja艣 praca u偶ywana do swoich cel贸w,
i wmawianie, 偶e to kto艣 j膮 zrobi艂, a nie g艂贸wny tw贸rca, to nie mam z tym problemu :P

SzynkaczPL napisa艂/a:
A tak wog贸le czemu Devi ma w Sk膮d:Galaktyka Kurvix, a nawet nie zajrza艂 do tematu z Kapitanem Bomba xD


To mia艂em jeszcze wpisane, zanim si臋 na forum zarejestrowa艂e艣 :P
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Dev4ever 
Moderator
Weteran P2



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 18
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1422
Sk膮d: Gdynia
Wys艂any: 2017-07-25, 21:03   

Devi90 napisa艂/a:
a pralka jest akurat dobra


W艂a艣nie nie za bardzo, bo 艣cina gr臋 i jest r贸wnie wysoka jak kole艣.

PS: Przesta艅cie ju偶 z t膮 'Pangioz膮' :P
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Specyfikacja kompa: RAM: G.Skill RipjawsX 16GB, SSD: Corsair Force Series鈩 LS 120GB, HDD: WD Blue 1TB, PSU: Corsair RM750X 80Plus Gold, GPU: Radeon R9 290X DCII OC, CPU: FX 8320 4,5Ghz, Mobo: Sabertooth 990FX, Cooler CPU: Be quiet Dark rock pro 3, Obudowa: Phanteks Eclipse P400s.
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 495
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-07-25, 21:15   

Dev4ever napisa艂/a:
W艂a艣nie nie za bardzo, bo 艣cina gr臋 i jest r贸wnie wysoka jak kole艣.


Z wysoko艣ci膮 to r贸偶nica 5 cm, b臋dzie raczej ma艂o zauwa偶alna, ale je偶eli chodzi o 艣cinanie, to fakt, przesadzi艂em xD
By膰 mo偶e zamieni臋 j膮 na jak膮艣 inn膮, ale nie obiecuj臋, cho膰 tak jak ju偶 m贸wi艂em, to mia艂a by膰 mapa
tylko do test贸w, bez wi臋kszej pr贸by lepszego zoptymalizowania, tym bardziej, 偶e nie ma tu akcji ani strzelania :D
No i z racji, 偶e to tylko mapa do test贸w, to w innych moich modach np. w takim Pripyacie optymalizacja b臋dzie ju偶
dobra, bo tam si臋 postaram by si臋 nie 艣cina艂a (no dobra w paru miejscach mo偶e klatki spadn膮, ale nie
b臋dzie to drugi Cop Day's gdzie ze 100 klatek spadnie do 5, a po chwili gra si臋 scrashuj臋, czytaj.
b臋dzie da艂o si臋 gra膰 xD )
A co jeszcze do pralki to w Oryginalnym P2 te偶 przecie偶 by艂y takie wielkie xD

Cytat:
PS: Przesta艅cie ju偶 z t膮 'Pangioz膮' :P


Pangioza :D

PS. Tyle post贸w w jeden dzie艅, to chyba rekord :D
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 46 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 3649
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-07-30, 16:56   

Devi90 napisa艂/a:
gramy, patrzymy, aha 藕le to i to, wychodzimy, poprawiamy, tylko najpierw trza przebudowa膰 ca艂膮 map臋
potem klikn膮膰 graj, czeka膰 a偶 si臋 za艂aduj臋 i dopiero wtedy po 5 minutach, mo偶na zobaczy膰 przez
10 sekund, czy jakiego艣 obiektu 藕le nie ustawili艣my czy co艣), a jak ju偶 si臋 zrobi

Ja zawsze przed robieniem brushy, kt贸rych nie jestem pewien czy mi wyjd膮, robie save'a mapy, bo potem szybciej jest wczyta膰 map臋, ni偶 naprawia膰 buble.

Co do mapy, to - 艂adniejszej grafiki w Postalu raczej pr贸偶no szuka膰. Super robota Devi :ok:
_________________

 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 495
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-07-30, 17:04   

seebeek17 napisa艂/a:
Ja zawsze przed robieniem brushy, kt贸rych nie jestem pewien czy mi wyjd膮, robie save'a mapy, bo potem szybciej jest wczyta膰 map臋, ni偶 naprawia膰 buble.


Ja te偶 tak czasami tak robi臋, ale to ju偶 z takimi naprawd臋 jak nie jestem pewny, ale teraz jak ju偶
wiem, 偶e brushe mo偶na przesuwa膰, usuwa膰 itp, bez psucia mapy innymi brushami, to robota jest o wiele 艂atwiejsza :D

seebeek17 napisa艂/a:
Co do mapy, to - 艂adniejszej grafiki w Postalu raczej pr贸偶no szuka膰. Super robota Devi :ok:


Dzi臋ki dzi臋ki :D
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 73 razy
Wiek: 37
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 4641
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-07-30, 20:06   

Wygl膮da jak mieszkanie Czeliosa w filmie Adrenaline.
Wiem bo kiedy艣 robi艂em moda na podstawie tego filmu i skopiowa艂em je ze szczeg贸艂ami :D
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 495
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-07-30, 22:15   

Rycho3D napisa艂/a:
Wygl膮da jak mieszkanie Czeliosa w filmie Adrenaline.
Wiem bo kiedy艣 robi艂em moda na podstawie tego filmu i skopiowa艂em je ze szczeg贸艂ami :D


Nie znam, ja si臋 inspirowa艂em akurat, demami z UE 4 :D
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 53 razy
Wiek: 43
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 10548
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-08-13, 02:05   

Pierwsza rzecz do Postala, dla kt贸rej naprawd臋 przyda艂yby si臋 gogle VR. :spoko: No ale - s膮 uwagi. :D


Devi90 napisa艂/a:
Yep, wszystko od podstaw, ca艂a mapa, wszystkie modele i textury nowe
U艣ci艣lij mo偶e co. "Wszystko od podstaw znalezione w necie i dodane do gry"? Czy: "Wszystko od podstaw, ka偶d膮 tekstur臋 sam zrobi艂em"? :P


Devi90 napisa艂/a:
Akurat nie zwraca艂em zbytnio uwagi na takie rzeczy jak wielko艣膰 obiekt贸w itp. by mo偶na by艂o si臋
przegl膮da膰 w lustrze czy co艣, na drzwi te偶 nawet nie zwr贸ci艂em uwagi, aczkolwiek te偶 chcia艂em tego
troch臋 unikn膮膰, natomiast nie tak 艂atwo "wymierzy膰" dobr膮 wielko艣膰 w Psotedzie (tym bardziej, 偶e nie ma
tak jak np. w CryEnginie testowania mapy w czasie rzeczywistym, w sensie klikamy start, gramy, patrzymy, aha 藕le to i to, wychodzimy, poprawiamy, tylko najpierw trza przebudowa膰 ca艂膮 map臋
potem klikn膮膰 graj, czeka膰 a偶 si臋 za艂aduj臋 i dopiero wtedy po 5 minutach, mo偶na zobaczy膰 przez
10 sekund, czy jakiego艣 obiektu 藕le nie ustawili艣my czy co艣), a jak ju偶 si臋 zrobi
jakiego艣 brusha, czy np. takie lustro za nisko b膮d藕 za wysoko, czy cokolwiek, to ju偶 niestety nie ma mo偶liwo艣ci, przesuni臋cia go, jedynie mo偶na si臋 pobawi膰 z usuwaniem, wstawianiem od nowa itp, ale chyba ka偶dy wie jak to
p贸藕niej wygl膮da (czytaj: jak nieudana operacja plastyczna czyjej艣 twarzy).
A wystarczy艂o postawi膰 na mapie bystandera, albo kilku, obok obiekt贸w, by mie膰 skal臋 do por贸wnania. I nie pisa膰 tyle... :blah:


Dev4ever napisa艂/a:
raz mam 400+ fps, a raz mam poni偶ej 10
Zale偶y gdzie spojrza艂e艣. Czyli: Zale偶y ile wierzcho艂k贸w mia艂 dany obiekt. Ale to na pewno wiesz.

Devi90, jak dajesz wysokiej jako艣ci grafik臋, to nie musisz zaraz dawa膰 wysokiej jako艣ci modeli.

No i pisz臋 swoje uwagi wg tego co czytam i widz臋 w temacie. Jeszcze nie gra艂em.


Devi90 napisa艂/a:
tylko najpierw trza przebudowa膰 ca艂膮 map臋
A po grzyba? Jak przesuwasz modele? Nie trzeba. Jak przebudowujesz brushe? Starczy geometria, ewentualnie 艣cie偶ki. Jak zmieniasz 艣wiat艂o? Nie trzeba. Zreszt膮 艣wiat艂o robi si臋 na ko艅cu a ta mapa chyba nie dla 艣wiat艂a ma si臋 b艂yszcze膰, ale dla tekstur. Terrain? Chyba go nie masz. Nie tra膰 czasu na niepotrzebne pe艂ne rebuildy.

Devi90 napisa艂/a:
Dziwne, zawsz臋 jak tak robi艂em to si臋 potem mapa psu艂a jak nie wiem co
Pe艂en rebuild map臋 zwykle naprawia, jak nie wiem co. ;)



Dev4ever napisa艂/a:
Mo偶na przesun膮膰 ka偶dego brusha, wystarczy 偶e wejdziesz do okna "Top" szukasz siatk臋 brusha lustra, zaznaczasz go, potem przechodzisz do okna "Dynamic Light" i mo偶esz go dowolnie przesuwa膰
Rozwin臋: Do odnajdywania danego brusha na mapie s艂u偶y widok Perspective (pierwszy sze艣cianik w pasku widok贸w).

seebeek17 napisa艂/a:
Ja zawsze przed robieniem brushy, kt贸rych nie jestem pewien czy mi wyjd膮, robie save'a mapy, bo potem szybciej jest wczyta膰 map臋, ni偶 naprawia膰 buble.
Te偶 rozwin臋. :diabe艂: Otwierajcie drugiego PostEd z bie偶膮c膮 map膮 i w nim r贸bcie testy. Jak si臋 nawet PostEd wykrzaczy, to ten testowy. A wy elegancko na pasku Windowsa klikacie na bezpieczn膮 i stabiln膮 podstawk臋, kt贸ra czeka na wasze genialnie zoptymalizowane dzia艂ania. To daje taki komfort pracy, 偶e...



Devi90 napisa艂/a:
No to ju偶 pretensje nie do mnie, tylko do tw贸rcy modelu, cho膰 m贸g艂bym j膮 powi臋kszy膰, ale za ma艂o
miejsca tam na to jest poza tym nie chce mi si臋 xD
Do ciebie, panie majster, do ciebie. :P Skalowanie pozwala zmniejsza膰 i rozci膮ga膰 na wszystkie boki ka偶dy obiekt. Ja rozumiem, 偶e dla test贸w, 偶e z ciekawo艣ci. Ale czy jako艣膰 tych tekstur gdzie艣 tam za tw膮 g艂ow膮 nie wo艂a艂a: "Nie r贸b nam siary, r贸b map臋 by wszystko by艂o takie pi臋kne jak my!", co?

Devi90 napisa艂/a:
robi艂em t膮 map臋 na szybko i mia艂 by膰 to tylko taki test :P
Generalnie z uwag ludzi i twoich reakcji wnosz臋, 偶e nadal masz podej艣cie do roboty typu "A zrobi臋! A nie b臋d臋 staranny!".
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 15
Do艂膮czy艂: 22 Cze 2014
Posty: 495
Sk膮d: Galaktyka Kurvix
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2017-08-14, 01:32   

Tiquill napisa艂/a:

U艣ci艣lij mo偶e co. "Wszystko od podstaw znalezione w necie i dodane do gry"? Czy: "Wszystko od podstaw, ka偶d膮 tekstur臋 sam zrobi艂em"? :P


W sensie mapa ca艂a od podstaw, textury w wi臋kszo艣ci moje (znaczy z gugle grafika, bo nie mam
warunk贸w i sprz臋tu, by fotografowa膰 mieszkanie xD ), modele to wi臋kszo艣膰 z neta, sam bym takich nie zrobi艂,
zreszt膮 nie chcia艂o by mi si臋, ale za to dosy膰 mocno je przerobi艂em, mn.i. 偶eby da艂o si臋 je wgl
do PsotEDa zaimportowa膰 :P

Tiquill napisa艂/a:

A wystarczy艂o postawi膰 na mapie bystandera, albo kilku, obok obiekt贸w, by mie膰 skal臋 do por贸wnania. I nie pisa膰 tyle... :blah:


No tak zawsz臋 robi臋, ale tutaj jako艣 zapomnia艂em o tym xD

Tiquill napisa艂/a:
Devi90, jak dajesz wysokiej jako艣ci grafik臋, to nie musisz zaraz dawa膰 wysokiej jako艣ci modeli.


No wiem, ale nie chcia艂o mi si臋 robi膰 od nowa w艂asnego modelu robi膰 (kiedy艣 robi艂em
w艂asn膮 pralk臋 do mojego Psotala 2 na CryEnginie 3, i model nie wyszed艂 tak 藕le, nawet
dobrze wygl膮da艂, ale by艂o to kosztem p贸艂 dnia pracy), a nie mog艂em znale藕膰 jakiego艣 sensownego
modelu z ma艂膮 liczb膮 poligon贸w, ale te偶 takiego, kt贸ry nie wygl膮da艂, by jak dwa kwadraty
ze s艂abo na艂o偶on膮 tekstur膮 (cho膰 i tak wszystkie modele by艂y w takim formacie, 偶e
sam musia艂em je od nowa mappowa膰, ale to nawet lepiej :D ) Mia艂em to og贸lnie wszystko naprawia膰,
no ale ale jak wida膰 jestem takim leniem, 偶e do tej pory nie zrobi艂em, mn.i. przez brak ch臋ci i czasu, ale
te偶 przez m贸j internet, kt贸ry wysy艂a tego moda p贸艂 dnia, a nie chce mi si臋 zbytnio robi膰 ju偶 aktualizacji
do starego moda, o kt贸rym ju偶 nikt nie pami臋ta, i czeka膰 p贸艂 dnia, a偶 wy艣l臋 si臋 mapa, w kt贸rej jedynie
zmieni艂em tak bardzo malutko leciute艅ko wielko艣膰 kibla i wanny, lekkio obni偶y艂em lustro i zmieni艂em
model pralki, cho膰 mia艂em te偶 pomys艂, 偶eby lekko polepszy膰 jeszcze nieco grafik臋 dodaj膮c
shadery te偶 do obiekt贸w i robi膮c kilka innych takich pomniejszych drobnostek,
nwm, jak chcecie to mnie do tego przekonajcie i zmotywujcie, to mo偶e rusze dupsko :D
Ekmmm ta, znowu si臋 rozpisa艂em :blah: xD

Tiquill napisa艂/a:
A po grzyba? Jak przesuwasz modele? Nie trzeba. Jak przebudowujesz brushe? Starczy geometria, ewentualnie 艣cie偶ki. Jak zmieniasz 艣wiat艂o? Nie trzeba. Zreszt膮 艣wiat艂o robi si臋 na ko艅cu a ta mapa chyba nie dla 艣wiat艂a ma si臋 b艂yszcze膰, ale dla tekstur. Terrain? Chyba go nie masz. Nie tra膰 czasu na niepotrzebne pe艂ne rebuildy.


No ta jak jest to np. tylko jaki艣 klocek postawiony, czy co艣 to tylko geometria, itp. ale to nie zmienia faktu, 偶e to zawsz臋 trwa i zabiera cenne minuty

Tiquill napisa艂/a:
Zreszt膮 艣wiat艂o robi si臋 na ko艅cu


Ja tam zawsz臋 wol臋 robi膰 na "na 偶ywo" , jako艣 lepiej mi si臋 wtedy buduje :P

Tiquill napisa艂/a:
Pe艂en rebuild map臋 zwykle naprawia, jak nie wiem co. ;)


No w艂a艣nie nie do ko艅ca, a przynajmniej na tym zbugowanym PostEDzie na Steamie (ale
i tak go wol臋 u偶ywa膰 ze wzgl臋du na lepszy "komfort" pracy), cz臋sto nawet trzeba si臋 bawi膰
opcjami Buildingu, przy pe艂nym Rebuildzie, tym bardziej jak si臋 u偶ywa Anti Portal贸w, Zone Portal贸w itp.


Tiquill napisa艂/a:
Rozwin臋: Do odnajdywania danego brusha na mapie s艂u偶y widok Perspective (pierwszy sze艣cianik w pasku widok贸w).


Tiquill napisa艂/a:

Te偶 rozwin臋. :diabe艂: Otwierajcie drugiego PostEd z bie偶膮c膮 map膮 i w nim r贸bcie testy. Jak si臋 nawet PostEd wykrzaczy, to ten testowy. A wy elegancko na pasku Windowsa klikacie na bezpieczn膮 i stabiln膮 podstawk臋, kt贸ra czeka na wasze genialnie zoptymalizowane dzia艂ania. To daje taki komfort pracy, 偶e...


No akurat mo偶na powiedzie膰, 偶e tak w po艂owie o tym wiedzia艂em, ale przyda si臋, dzi臋ki :D


Tiquill napisa艂/a:
Do ciebie, panie majster, do ciebie. :P Skalowanie pozwala zmniejsza膰 i rozci膮ga膰 na wszystkie boki ka偶dy obiekt. Ja rozumiem, 偶e dla test贸w, 偶e z ciekawo艣ci. Ale czy jako艣膰 tych tekstur gdzie艣 tam za tw膮 g艂ow膮 nie wo艂a艂a: "Nie r贸b nam siary, r贸b map臋 by wszystko by艂o takie pi臋kne jak my!", co?


No ale miejsca tam akurat nie ma zbytnio xD Powi臋kszenie o 3 cm b臋dzie ma艂o widoczne,
niby mog艂em troch臋 przesun膮膰 t膮 gablot臋 z r臋cznikami, ale w czasie jak sko艅czy艂em
t膮 map臋 to nie wiedzia艂em jeszcze o tej 艣wietnej mo偶liwo艣ci przesuwanie i usuwania
Brushy bez psucia przy tym p贸艂 mapy, no ale tak jak m贸wi臋, jak b臋dzie mi si臋 chcia艂o
i b臋dzie sens, to zrobi臋 jaki艣 updejt :P

Tiquill napisa艂/a:
Generalnie z uwag ludzi i twoich reakcji wnosz臋, 偶e nadal masz podej艣cie do roboty typu "A zrobi臋! A nie b臋d臋 staranny!".


No w艂a艣nie nie do ko艅ca xD Po prostu tej mapy nie mia艂em w planach nawet, zrobi艂em j膮
tak z ciekawo艣ci, tak na spontanie, nie mia艂em czasu na robienie niej, nie chcia艂em jej
robi膰 p贸艂 roku, a przy tym przerwa膰 pracy nad Pripyatem i innymi projektami na ten czas,
ju偶 takiego Pripyata, b臋d臋 robi艂 du偶ej, bardziej go dopieszcz臋 i dopracuj臋, wi臋c spokojnie :P

Tiquill napisa艂/a:
Pierwsza rzecz do Postala, dla kt贸rej naprawd臋 przyda艂yby si臋 gogle VR. :spoko:


I ju偶 ko艅cz膮c, Dzi臋kuj臋 :D
_________________
鞕 鞚搓备 鞚诫倶鞖?
 
 
Pan Szatan 
Moderator
Rev Team



Pom贸g艂: 26 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 2509
Sk膮d: Muchosra艅sk
Wys艂any: 2017-08-14, 11:30   

Cytat:
No ta jak jest to np. tylko jaki艣 klocek postawiony, czy co艣 to tylko geometria, itp. ale to nie zmienia faktu, 偶e to zawsz臋 trwa i zabiera cenne minuty

LOL? :bolek:
To trwa 1 max 2 sekundy....
_________________
Ten, kt贸remu starczy odwagi i wytrwa艂o艣ci, by przez ca艂e 偶ycie wpatrywa膰 si臋 w mrok, pierwszy dojrzy w nim przeb艂ysk 艣wiat艂a.
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 53 razy
Wiek: 43
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 10548
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-08-14, 14:33   

Devi90 napisa艂/a:
No ta jak jest to np. tylko jaki艣 klocek postawiony, czy co艣 to tylko geometria, itp. ale to nie zmienia faktu, 偶e to zawsz臋 trwa i zabiera cenne minuty
Cenne to s膮, ale minuty dla ciebie, by cho膰 raz to zrobi膰. Zacznij tak robi膰, to sko艅czy膰 gada膰, 偶e to trwa cenne minuty. :D Geometria trwa moment, Pathe d艂u偶ej, 艣wiat艂o d艂u偶ej. Ale wszystko robione pojedy艅czo trwa znacznie kr贸cej ni偶 pe艂en build. Pe艂en build robi si臋 w dwu przypadkach: 1. Na ko艅cu pracy/na koniec dnia pracy. 2. Je艣li chcesz sprawdzi膰 czy nie ma b艂臋d贸w, kt贸re "pow臋druj膮" niezauwa偶one w g艂膮b nast臋pnych godzin pracy i nie b臋d膮 potem ju偶 do cofni臋cia.

Devi90 napisa艂/a:
No ale miejsca tam akurat nie ma zbytnio xD Powi臋kszenie o 3 cm b臋dzie ma艂o widoczne,
niby mog艂em troch臋 przesun膮膰 t膮 gablot臋 z r臋cznikami, ale w czasie jak sko艅czy艂em
t膮 map臋 to nie wiedzia艂em jeszcze o tej 艣wietnej mo偶liwo艣ci przesuwanie i usuwania
Brushy
A wiesz, 偶e Brushe mo偶na skalowa膰? I to wszystkie naraz? I tyle innych rzeczy mo偶na. Ca艂e morze mo偶liwo艣ci przed tob膮. ;)


Kurcz臋, przyda艂by si臋 tutorial do zaawansowanego mappingu. Tyle by wielu u艂atwi艂. Lata ju偶 si臋 do niego przyk艂adam... :drapanie: Kto inny zrobi? xD


Devi90 napisa艂/a:
No w艂a艣nie nie do ko艅ca xD Po prostu tej mapy nie mia艂em w planach nawet, zrobi艂em j膮
tak z ciekawo艣ci, tak na spontanie
A to spoko. Fajnie, 偶e w og贸le wyda艂e艣 tak膮 ciekawostk臋. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki