Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
[Awpmod] Banda偶 na g艂owie
Autor Wiadomo艣膰
Gary 
Wnerwiony urz臋das

Do艂膮czy艂: 12 Lis 2012
Posty: 16
  Wys艂any: 2013-12-08, 15:48   [Awpmod] Banda偶 na g艂owie

Mam dziwny b艂ad - na g艂owie kolesia jest ten banda偶 z apocalypse weekend!Chc膮c to naprawi膰 艣ci膮gno艂em z kt贸rego艣 tematu paczke dzi臋ki kt贸rej m贸j Dude mia艂 wygl膮da膰 jak ten z Postal III ale ciuchy si臋 tylko zmieni艂y a na g艂owie dalej jest ten banda偶 :/ ! Niech kto艣 powie jak to naprawi膰 prosz臋 ! to wkurza. :565:

P.S Jak b臋de mia艂 chwile to dam screena.
_________________
,,Moim prezydentem jest Chuck Heston, a to dla was , MA艁PY!": http://besty.pl/1824312?f...82883#f3a47b5a2
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4183
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2013-12-08, 16:45   

Ja to bym w PostEDzie wyexportowa艂 teksturk臋 g艂owy, przerobi艂, 偶eby by艂o bez banda偶a, z powrotem doda艂 do gry, i by by艂o szpoko. :D
_________________

 
 
Gary 
Wnerwiony urz臋das

Do艂膮czy艂: 12 Lis 2012
Posty: 16
Wys艂any: 2013-12-08, 18:10   

Ale ja sie nie znam na posted wiec kicha :( a dalo by sie zrobi膰 tak 偶e te g艂owe z banda偶em zmieni膰 na te z postala III? bo i tak mam jego ciuchy i to g艂upio wygl膮da(zaraz edytne tego posta i dodam screena bo tera mam chwile).


EDIT: Mieszanka postali w za艂膮czniku :P

2013-12-08_00001.jpg
masakra:(
Plik 艣ci膮gni臋to 5911 raz(y) 235.62 KB

_________________
,,Moim prezydentem jest Chuck Heston, a to dla was , MA艁PY!": http://besty.pl/1824312?f...82883#f3a47b5a2
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4183
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2013-12-08, 19:14   

Masz czyste AWP? Wgrany AWP Mod? Czy co艣 jeszcze?

Daj linka do ciuch贸w kolesia z P3.
_________________

 
 
Zaver 
Wytrenowany morderca

Pom贸g艂: 23 razy
Do艂膮czy艂: 14 Lip 2012
Posty: 1042
Wys艂any: 2013-12-08, 19:31   

ciuchy te masz w np. adams characters
_________________

 
 
Mozal 
Zab贸jca na sterydach
emeryt

Pom贸g艂: 3 razy
Wiek: 20
Do艂膮czy艂: 08 Pa藕 2011
Posty: 582
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2013-12-08, 20:16   

Przeinstaluj wszystko.
_________________
:rozpacz:
 
 
 
Zaver 
Wytrenowany morderca

Pom贸g艂: 23 razy
Do艂膮czy艂: 14 Lip 2012
Posty: 1042
Wys艂any: 2013-12-08, 20:18   

mia艂em gdzie艣 paczk臋 kt贸rej koncepcje chcesz wi臋c poszukam/zrobi臋 i pode艣le
_________________

 
 
prawdziwy 666 
Master of Dead & Hell



Pom贸g艂: 5 razy
Wiek: 29
Do艂膮czy艂: 30 Sie 2007
Posty: 1961
Sk膮d: Apocalyptic City
Wys艂any: 2013-12-08, 20:22   

problemem stanowi AWPmod

jego autor co艣 spierniczy艂 w kodzie i Koles ma banda偶 ca艂y czas

w czystym AWP nie ma tego problemu (to znaczy kole艣 ma banda偶 tylko w weekend a od poniedzia艂ku do pi膮tku na g艂ow臋 bez banda偶a)
_________________
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
 
 
Gary 
Wnerwiony urz臋das

Do艂膮czy艂: 12 Lis 2012
Posty: 16
Wys艂any: 2013-12-08, 21:57   

seebeek17 napisa艂/a:
Masz czyste AWP? Wgrany AWP Mod? Czy co艣 jeszcze?

Daj linka do ciuch贸w kolesia z P3.



http://www.mediafire.com/...s4ch/Paczka.rar

masz tam nawet wi臋cej ciuch贸w i bonus(Rekawiczki dla Dude'a!)! Tu masz miniaturke :

Mod (lub paczke bo nwm jak to nazwa膰) stworzy艂 55TIGER39

(link do tematu w kt贸rym znalaz艂em to: http://forum.postalsite.i...esia-vt3750.htm )

A do awp wgra艂em awpmod i ze 12 modyfikacji ale one tylko bro艅 dodaj膮.
_________________
,,Moim prezydentem jest Chuck Heston, a to dla was , MA艁PY!": http://besty.pl/1824312?f...82883#f3a47b5a2
 
 
Zaver 
Wytrenowany morderca

Pom贸g艂: 23 razy
Do艂膮czy艂: 14 Lip 2012
Posty: 1042
Wys艂any: 2013-12-08, 23:55   

Gary napisa艂/a:
http://www.mediafire.com/download/lpv7kr67h73s4ch/Paczka.rar

masz tam nawet wi臋cej ciuch贸w i bonus(Rekawiczki dla Dude'a!)! Tu masz miniaturke :Obrazek

Mod (lub paczke bo nwm jak to nazwa膰) stworzy艂 55TIGER39

o w艂a艣nie paczuszk臋, w kt贸rej by艂y podmienione modele razem z teksturami, lecz mia艂 on "jaki艣 b艂膮d" wi臋c :D
_________________

 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki