Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Przesuni臋ty przez: Tiquill
2008-07-27, 23:36
Porady odno艣nie trybu MP
Autor Wiadomo艣膰
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Sp贸艂ka Z [艁].O.O.


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2007
Posty: 945
Sk膮d: Druelselstein
Wys艂any: 2008-05-26, 23:03   Porady odno艣nie trybu MP

Je偶eli kto艣 ma si艂y, ch臋ci i jest dobrym i 偶yczliwym cz艂owiekiem mo偶e tu zamieszcza膰 posty odno艣nie tej tematyki. Temat nie jest przeznaczony dla starych wyjadaczy Postala, kt贸rzy od 4 lat m艂贸c膮 w niego po 35 godzin w tygodniu, a dla nowych, nie obeznanych jeszcze z tematyk膮. Nie umieszczamy tutaj post贸w typu "co b臋dzie w danej misji" gdy偶 mo偶emy popsu膰 ca艂膮 zabaw臋 nowym userom. Ciekawe lokacje, jak dosta膰 sie do ro偶nych przedmiot贸w, broni itp. To b臋dzie mile widziane.

I co艣 na dobry pocz膮tek:

Z 偶ycia snajpera nauk kilka.



Najwa偶niejsze to miejsce. Najlepiej w krzakach, gdzie艣 w odosobnieniu. Jak mamy granaty to ty艂y mo偶emy zaminowa膰, b臋d膮 nasz膮 jedyn膮 obron膮 i ostrze偶eniem, je偶eli kto艣 b臋dzie pr贸bowa艂 nas podej艣膰 po wykryciu stanowiska [co jest niedopuszczalne dla prawdziwego snajpera ;) ]. Wykonywa膰 jak najmniej zb臋dnych ruch贸w i strzela膰 z pozycji kucznej [bo innej niema].



Cele s膮 bardzo ruchliwe, a ich ruchy kompletnie nieprzewidywalne. Najlepszym rozwi膮zaniem jest strzela膰, gdy cel jest nieruchomy w g艂ow臋, poniewa偶 mamy tylko 3 strza艂y. Na multi, gdy mamy tryb optyki tak jak tu ↑↑ nie u偶ywa膰 go za cz臋sto, poniewa偶 cel wie [je偶eli zwr贸ci na to uwag臋], 偶e jest namierzany, gdy偶 jego obraz si臋 przyciemni [g艂upie troch臋, ale jednak...]



Oto przyk艂ad, dlaczego chocia偶by warto gra膰 w stroju wojskowym. Idealne maskowanie, i gdyby nie ta snajperka kto艣 m贸g艂 by mi zarzuci膰, 偶e spam, bo tylko sam krzak wida膰. Takie co艣 mo偶e te偶 uratowa膰 nasze dupsko. Dzisiaj 艣ciga艂o mnie dw贸ch - jeden z deglem drugi z shotganem na IceHole. Mia艂em degla i 46 HP, wi臋c na zakr臋cie [tam gdzie samoch贸d si臋 pali], gdy straci艂em ich z oczu wskoczy艂em w krzaki, kt贸re ros艂y przy murze. Zaraz rozp臋ta艂a si臋 bitwa, bo z drugiej strony te偶 doszli jacy艣 gracze. Gdy strza艂y ucich艂y, odczeka艂em chwile i poszed艂em po fajk臋 zdrowia.
Ostatnio zmieniony przez Dr. Dundersztyc 2008-05-26, 23:05, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11745
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2008-05-26, 23:17   
   Preferencje MP: 艢r. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Ca艂ego Postala? Czy tylko multi? Bo porad dla ca艂ego jest ca艂e forum pe艂ne, a dla multi nie ma. Tre艣膰 posta te偶 do multi si臋 odnosi.

A wi臋c, zielAK, multi tylko, czy og贸lnie?
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Sp贸艂ka Z [艁].O.O.


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2007
Posty: 945
Sk膮d: Druelselstein
Wys艂any: 2008-05-26, 23:27   

Tiquill napisa艂/a:
Ca艂ego Postala? Czy tylko multi? Bo porad dla ca艂ego jest ca艂e forum pe艂ne, a dla multi nie ma. Tre艣膰 posta te偶 do multi si臋 odnosi.

A wi臋c, zielAK, multi tylko, czy og贸lnie?


Tiquill, bardziej si臋 orientujesz na tym forum. Chcia艂em to zrobi膰 og贸lnie, bo planowa艂em ze screnami zrobi膰 posty odno艣nie r贸偶nych ci臋偶ko dost臋pnych miejsc w ca艂ym P2. Je偶eli uwa偶asz, 偶e forum ma dosy膰 tego typu info to wrzu膰 to do temat贸w z multi, a ja z edytuje tego posta.
_________________
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11745
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2008-05-26, 23:53   
   Preferencje MP: 艢r. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Chm, przyznam, 偶e 艂atwiej mi b臋dzie w przysz艂o艣ci podzieli膰 ten temat na odr臋bne w膮tki, ni偶 teraz okre艣li膰 swoje jednoznaczne stanowisko. Mo偶e pozostawmy to teraz wed艂ug Twoich zamiar贸w. Zobaczymy, jak b臋dzie.

Co prawda, ka偶dy kto spotyka si臋 si臋 z nowym problemem, zak艂ada temat i oczekuje rady. Ale idea wsp贸lnych porad danych od wyjadaczy z g贸ry, "na zasi臋", bardzo mi si臋 podoba. Wi臋c p贸ki co temat pozostawiam jak jest, w Pomocy - i przyklejam go. :)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11745
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2008-07-27, 23:43   
   Preferencje MP: 艢r. ping: 23. Optymalne godziny 22-2, czasem 18-20. Nick: TakiTaki


Zmiana tytu艂u tematu z Porady odno艣nie ca艂ego Postala. na bie偶膮cy, zmiana lokalizacji i temat tylko dla porad multi. Piszcie swoje triki, spostrze偶enia, kt贸rymi chcecie si臋 podzieli膰.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Demonical Monk 
V.I.P.


Do艂膮czy艂: 25 Lip 2008
Posty: 134
Wys艂any: 2008-07-31, 05:01   

Lekcja 2. Cios 艣mierci (z ukrycia)
Warto szuka膰 ciekawych punkt贸w na swojej mapie. Jaki艣 uroczy tunel, b臋dzie wspania艂膮 zasadzk膮 na przeciwnika. T膮 technik臋 najlepiej wykonuje si臋 w duecie, bo nic nie odstrzeli Ci 艂ba z ty艂u. Po艂o偶enie jest nast臋puj膮ce:

Je艣li rze藕nik sta艂by z obrzynem, to ofiara wychodz膮ca z tunelu dosta艂a by zawa艂u bo nawet by go nie zauwa偶y艂a. Warto 偶eby jego ochroniarz (ja na screenie) sta艂 w kierunku przeciwnym z kilkoma fajkami zdrowia. W ten spos贸b ani z jednej, ani z drugiej strony przeciwnik nie ma szans. Najlepiej w ten spos贸b obstawia膰 ma艂e punkty z mocn膮 broni膮. Gracze chodz膮 tam czasami, 偶eby zabra膰 bro艅, a tu bum! No i g艂owy nie ma... Przy takiej formacji liczy si臋 refleks, bo d艂ugo nie po偶yjecie... W nast臋pnym odcinku: Minowanie respawnu - Jak zabi膰 przeciwnika z u偶yciem granat贸w.
Ostatnio zmieniony przez Demonical Monk 2008-07-31, 05:04, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Demonical Monk 
V.I.P.


Do艂膮czy艂: 25 Lip 2008
Posty: 134
Wys艂any: 2008-07-31, 05:18   

Lekcja 3. Minowanie respawnu
Czasami przeciwnicy maj膮 za du偶y score. Chcesz si臋 wybi膰 z ostatniego miejsca na li艣cie wi臋c mo偶esz zastosowa膰 pod艂膮 sztuczk臋. Najpierw nale偶y podpatrze膰 lub sprawdzi膰 w PostED gdzie na mapie s膮 punkty respawnu. Jak ju偶 to zrobimy, zdobywamy troch臋 granat贸w i k艂adziemy po 2 na ka偶dy punkt respawnu. Przeciwnik respi si臋 i BAH! Traci jeden punkcik.
 
 
Robse脽ed 
V.I.P.
Der abgefuckte



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 25
Do艂膮czy艂: 14 Pa藕 2006
Posty: 3690
Sk膮d: Lodsch
Wys艂any: 2008-07-31, 11:10   

Demonical Monk napisa艂/a:
Przeciwnik respi si臋 i BAH! Traci jeden punkcik.

Jest to r贸wnie sprytne, co denerwuj膮ce. Nie lubi臋, gdy gin臋 nie ze swojej winy (wliczaj膮c w to lagi serwera, czy w艂a艣nie pu艂apki w miejscach respawn贸w).

Co do Lekcji Trzeciej:
Polecam tak偶e ustawianie granat贸w krzakach - taki zabieg pe艂ni podw贸jn膮 funkcj臋: pu艂apki oraz kary dla noobk贸w, kt贸rzy potrafi膮 przez ca艂膮 rund臋 siedzie膰 w zaro艣lach*. Mo偶e to ich czego艣 oduczy.

*Nie raz zdarza mi si臋 schowa膰 w krzakach, gdy, maj膮c ma艂o 偶ycia, goni mnie przeciwnik. Jednak nie ukrywam si臋 tam przez 20 minut, atakuj膮c, b臋d膮c praktycznie niewidzialnym. Co innego pojedynek na snajperki - tam liczy si臋 umiej臋tno艣膰 dobrego zamaskowania oraz celne oko. ^^
_________________
Ostatnio zmieniony przez Robse脽ed 2008-07-31, 11:11, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Sp贸艂ka Z [艁].O.O.


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2007
Posty: 945
Sk膮d: Druelselstein
Wys艂any: 2008-07-31, 20:27   

Lekcja Czwarta - Gradobicie Granat贸w

Po pierwsze:

Nale偶y ustawi膰 kilka granat贸w w kupie, ale tak by by艂y one ukryte za winklem.



Nast臋pnie wystawi膰 si臋 (dos艂ownie jako przyn臋ta) w odleg艂o艣ci 2 m na wprost od od wej艣cia i czeka膰 na przeciwnika, a gdy sie pojawi...



...odskok na lewo i z kopa w kupk臋!

Po drugie:

Mo偶na mie膰 odbezpieczony granat, trzyma膰 w r臋ku gotowy do rzutu, a co efektywniejsze odpalony Koktajl Mo艂otowa, by dobi膰 przeciwnika.

Uwagi:

Nie rzuca膰 przed siebie granat贸w w linii prostej do wej艣cia, poniewa偶 przeciwnik wstrzeli si臋 w nie i po zawodach. To ma by膰 element zaskoczenia...
 
 
Lothar 
V.I.P.
Spanish Inqiusition



Pom贸g艂: 19 razy
Wiek: 31
Do艂膮czy艂: 30 Kwi 2007
Posty: 1808
Sk膮d: Gda艅sk
Wys艂any: 2008-08-01, 21:16   
   Preferencje MP: Ping: ~30-60, Godz: 23:00 - 6:00, Nick: Lothar/Krossfire/CzloviekVoodka 8-)


Dodam od siebie, 偶e je艣li staniemy w p艂omieniach, wystarczy na siebie nasika膰 (pionowo w g贸r臋) i po k艂opocie. Nie wiem dlaczego prawie nikt tego nie stosuje w multi X_x w czasie ucieczki to nie problem, a mo偶na sobie punkcik zaoszcz臋dzi膰 8-)
_________________

Gry, recenzje, zapowiedzi, kody, poradniki, fora Skyrim
 
 
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Sp贸艂ka Z [艁].O.O.


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2007
Posty: 945
Sk膮d: Druelselstein
Wys艂any: 2008-08-01, 23:04   

Lothar napisa艂/a:
Dodam od siebie, 偶e je艣li staniemy w p艂omieniach, wystarczy na siebie nasika膰 (pionowo w g贸r臋) i po k艂opocie. Nie wiem dlaczego prawie nikt tego nie stosuje w multi X_x w czasie ucieczki to nie problem, a mo偶na sobie punkcik zaoszcz臋dzi膰 8-)


Teoretycznie tak, ale uciekaj膮c mo偶emy dosta膰 z M16 po plecach lub z Degla w g艂ow臋. Wi臋kszo艣膰 graczy woli "podzieli膰" si臋 p艂omyczkiem z tym kt贸ry ich tak urz膮dzi艂 - wtedy albo sami si臋 gasz膮 albo walcz膮 w p艂omieniach. Najlepiej do kombinacji Mo艂otow (ca艂y czas gotowy do rzutu) doda膰 Shotguna albo w艂a艣nie M16 lub no偶yczki w trybie alternatywnego strza艂u. Zawsze trzeba zachowa膰 do przeciwnika dystans (gdy si臋 pali).

Lekcja Pi膮ta - Uderzenie z zasadzki (versja solo).

W niekt贸rych miejscach np. na Ice Hole s膮 wn臋ki na bro艅. Mo偶emy je wykorzysta膰 by ustrzeli膰 kilka ofiar. Wymaga to cierpliwo艣ci, poniewa偶 trzeba si臋 troch臋 niekiedy naczeka膰 by przeciwnik wpad艂 po giver臋, a wtedy my go w 艂eb z Shotguna.



Po ustrzeleniu musimy zmieni膰 pozycj臋 na tak膮 by mie膰 wszystko na oku (drzwi, okna) - najlepiej ustawi膰 si臋 w k膮cie, przykucn膮膰 i schowa膰 Shotguna. Gdy namolny pacjent b臋dzie my艣la艂, 偶e siedzimy w tej wn臋ce i nie rozejrzy si臋 dok艂adnie (wyjdzie z lewej na screnie) wtedy do niego podbiegamy i hedshot. Mo偶na przedtem zaminowa膰 wn臋k臋, gdy mamy granaty by Shotgun by艂 dla nich nieosi膮galny (ale nie dla nas).
 
 
Lothar 
V.I.P.
Spanish Inqiusition



Pom贸g艂: 19 razy
Wiek: 31
Do艂膮czy艂: 30 Kwi 2007
Posty: 1808
Sk膮d: Gda艅sk
  Wys艂any: 2008-08-01, 23:42   
   Preferencje MP: Ping: ~30-60, Godz: 23:00 - 6:00, Nick: Lothar/Krossfire/CzloviekVoodka 8-)


zielAK napisa艂/a:
Lothar napisa艂/a:
Dodam od siebie, 偶e je艣li staniemy w p艂omieniach, wystarczy na siebie nasika膰 (pionowo w g贸r臋) i po k艂opocie. Nie wiem dlaczego prawie nikt tego nie stosuje w multi X_x w czasie ucieczki to nie problem, a mo偶na sobie punkcik zaoszcz臋dzi膰 8-)


Teoretycznie tak, ale uciekaj膮c mo偶emy dosta膰 z M16 po plecach lub z Degla w g艂ow臋. Wi臋kszo艣膰 graczy woli "podzieli膰" si臋 p艂omyczkiem z tym kt贸ry ich tak urz膮dzi艂 - wtedy albo sami si臋 gasz膮 albo walcz膮 w p艂omieniach. Najlepiej do kombinacji Mo艂otow (ca艂y czas gotowy do rzutu) doda膰 Shotguna albo w艂a艣nie M16 lub no偶yczki w trybie alternatywnego strza艂u. Zawsze trzeba zachowa膰 do przeciwnika dystans (gdy si臋 pali).

Do mnie jeszcze nikt nie dobieg艂, p艂on膮c - pada艂 po drodze :-P

zielAK napisa艂/a:

Lekcja Pi膮ta - Uderzenie z zasadzki (versja solo).

W niekt贸rych miejscach np. na Ice Hole s膮 wn臋ki na bro艅. Mo偶emy je wykorzysta膰 by ustrzeli膰 kilka ofiar. Wymaga to cierpliwo艣ci, poniewa偶 trzeba si臋 troch臋 niekiedy naczeka膰 by przeciwnik wpad艂 po giver臋, a wtedy my go w 艂eb z Shotguna.

Za czas贸w Quake II czy III takie co艣 zwano "kampowaniem", za艣 samo przezwisko "kamper" do pochlebstw nie nale偶a艂o. Lecia艂y za to bany na serwerach, po czasie powsta艂 nawet mod rozsadzaj膮cy owego kampera na mi臋sko, kiedy ten pozostawa艂 za d艂ugo w jednym miejscu 8-)
Innymi s艂owy - kampienia nie pochwalam i uwa偶am za nieczyst膮 zagrywk臋. Bo patrz膮c na to z innej strony - byle n00b'ek, z zerowym poziomem umiej臋tno艣ci mo偶e tak za艂atwi膰 mega pr0 gracza 8-)
_________________

Gry, recenzje, zapowiedzi, kody, poradniki, fora Skyrim
 
 
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Sp贸艂ka Z [艁].O.O.


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2007
Posty: 945
Sk膮d: Druelselstein
Wys艂any: 2008-08-02, 00:22   

Lothar napisa艂/a:
Za czas贸w Quake II czy III takie co艣 zwano "kampowaniem", za艣 samo przezwisko "kamper" do pochlebstw nie nale偶a艂o. Lecia艂y za to bany na serwerach, po czasie powsta艂 nawet mod rozsadzaj膮cy owego kampera na mi臋sko, kiedy ten pozostawa艂 za d艂ugo w jednym miejscu 8-)
Innymi s艂owy - kampienia nie pochwalam i uwa偶am za nieczyst膮 zagrywk臋. Bo patrz膮c na to z innej strony - byle n00b'ek, z zerowym poziomem umiej臋tno艣ci mo偶e tak za艂atwi膰 mega pr0 gracza 8-)


Wiem, zdawa艂em sobie z tego spraw臋 pisz膮c tego posta, lecz... To by oznacza艂o r贸wnie偶, 偶e strzelanie z ukrytej pozycji snajperskiej te偶 by si臋 w to wlicza艂o (tak jak w pierwszym po艣cie). Poza tym napisa艂em, 偶e nale偶y zmienia膰 pozycj臋 bo na tym polega atak z zaskoczenia (podobnie jest ze snajperem, lecz mapy na MP oferuj膮 niewiele dobrych kryj贸wek).

Wszystko zale偶y oczywi艣cie od upodoba艅 admina servera. Co by by艂o gdyby stworzy膰 map臋 tylko do walk pozycyjnych, z ma艂膮 doz膮 mobilno艣ci?

A i jeszcze jedno:

Przed wej艣ciem do wn臋ki nale偶y skopa potraktowa膰 drzwi i automatycznie odsun膮膰 si臋 w ty艂, by nie dosta膰 heda... Trzeba si臋 pilnowa膰, podobnie jak z zaminowanymi przedmiotami i broni膮...
Ostatnio zmieniony przez Dr. Dundersztyc 2008-08-02, 00:25, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Dragonmatix 
Mi艂o艣nik broni


Do艂膮czy艂: 31 Lip 2008
Posty: 185
Wys艂any: 2008-08-02, 19:41   

Lekcja 6.
Jak sprawdzi膰 czy le偶膮cy granat to pu艂apka.

Podchodz膮c do granata(u?) pewnie chcemy go wzi膮艣膰 i wtedy BANG nie 偶yjemy bo granat wybucha.
Lecz jest na to spos贸b.
Podchodz膮c patrzymy na wielko艣膰 granat pu艂apka jest mniejszy, a granat pickup jest wi臋kszy.
Drugim sposobem jest strzelenie w niego z wi臋kszej odleg艂o艣ci.

Ps jak b臋d臋 gra艂 to dodam screeny.
Pozdrawiam dragonmati
_________________
"Z艂ap wiatr kt贸ry przecina motyle"
 
 
Demonical Monk 
V.I.P.


Do艂膮czy艂: 25 Lip 2008
Posty: 134
Wys艂any: 2008-08-03, 11:56   

Kontynuacja lekcji sz贸stej.
Mniejszy granat to pu艂apka. Wi臋kszy to pickup. Przy zestawieniu widoczne jest to jak na d艂oni. Ponadto granaty pu艂apki nie 艣wiec膮 tak jak pickup.

Kiedy testujemy za pomoc膮 strza艂u, nale偶y sta膰 przynajmniej 8 krok贸w dalej, bo mo偶emy explodowa膰.

 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki