Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Zamkni臋ty przez: Tiquill
2016-11-05, 11:11
Postal 2 Resurrected
Autor Wiadomo艣膰
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2012-09-12, 11:09   Postal 2 Resurrected





Postal 2 Resurrected to z za艂o偶enia najwi臋kszy remake gry Postal 2 z dodatkiem AWP oraz Eternal Damnation w historii modderskiej sceny gry RWS-u. Za ca艂y projekt odpowiedzialni s膮 tw贸rcy najlepszego i oficjalnie wydanego przez developer贸w Postala 2 modu Eternal Damnation - Resurrection Studios.





Opis
AWP i ED to nie jedyne rozwi膮zanie. Do ca艂ego remaku wchodzi patch 1409x. Postal 2: Resurrected to pe艂na modyfikacja kt贸ra zmienia wygl膮d graficznych ca艂ego Postala 2 na dzisiejsze standardy Full HD. Setki tekstur w niskich rozdzielczo艣ciach s膮 teraz odtwarzane w pe艂nym HD. Setki nowych bardziej szczeg贸艂owych i przygotowanych dla aktualnej generacji modeli. Nowe, r贸偶norodne wn臋trza. W P2R 偶aden pok贸j nie b臋dzie taki sam, ka偶dy dom b臋dzie mia艂 sw贸j w艂asny wystr贸j, sw贸j w艂asny kolor 艣cian, inny typ telewizora, inne ksi膮偶ki na p贸艂kach i setki innych r贸偶ni膮cych zmian pomi臋dzy wszystkimi domami w grze. Do tego dochodz膮 rozbudowane mapy oraz wzbogacone elementy przyrodnicze. Od teraz trawa nie b臋dzie tylko tekstur膮, ale prawdziwym obiektem. Wiele tekstur dostanie nieu偶ywany zbyt cz臋sto przez RWS ale dost臋pny kana艂 Specular. Tekstury kt贸re w rzeczywisto艣ci potrafi膮 odbija膰 艣wiat艂o b臋d膮 to robi膰 w postalu. Nie tylko szat膮 graficzn膮 wyr贸偶nia si臋 Postal 2: Resurrected. Ju偶 dost臋pne s膮 bardzo liczne prezentacje nowych niesamowitych Arcade. Nowy system wyboru broni dzi臋ki kt贸remu b臋dziemy mieli lepszy podgl膮d dost臋pnego ekwipunku bez konieczno艣ci przebierania przez ka偶dy pistolet. Nowe animacje postaci oraz inteligentniejsze AI. Od teraz przeciwnicy m.in. b臋d膮 umieli schowa膰 si臋 za obiektem i ostrzeliwa膰 nas zza os艂ony. To nie wszystko, bo ca艂o艣膰 wzbogacona b臋dzie kilkoma kolejnymi takimi udoskonaleniami. Po wej艣ciu do jakiego艣 z dom贸w zobaczymy, 偶e rzeczywi艣cie jest on zamieszkiwany. Ludzie ogl膮daj膮 telewizory, gotuj膮 w kuchni, jedz膮 przy rodzinnym stole. Ale, ale... Postal 2 zostanie wskrzeszony. MultiPlayer zostanie mocno rozbudowany zgodnie z przewidywaniem Patcha 1409x. Od teraz b臋dziecie mogli wzi膮膰 kilku znajomych i razem walczy膰 z wielkim krowobossem znanym z Apocalypse Weekend.



G艂贸wne Funkcje


    -Pe艂ny remake Postal 2 1409x, AWP i Eternal Damnation.
    -Aktualizacja tekstur do HD.
    -Nowe, szczeg贸艂owe i lepiej wygl膮daj膮ca modele.
    -Nowe postacie w bardzo wysokiej jako艣ci.
    -Kilkadziesi膮t zaktualizowanych i brand nowych kod贸w.
    -Nowe animacje i inteligentniejsze AI.
    -Nowe tryby i wiele zabawy w od艣wie偶onym MultiPlayerze.
    -Mocno przebudowane i zaktualizowane mapy.
    -Kompatybilno艣膰 z wieloma dedykowanymi kontrolerami jak Xbox360 wireless gamepad oraz niekonwencjonalnymi m.in. DualShock 3.
    -Eyefinity. Czyli granie na kilku monitorach!
    -Tryb gry w 16:9 i 16:10 ! Nigdy wi臋cej czarnych pask贸w po bokach czy rozci膮gni臋tego okna gry
    -I wiele wi臋cej!




Prezentacja

*Prezentowane grafiki nie s膮 finaln膮 wersj膮. Zaktualizowane grafiki zostan膮 upublicznione podczas oficjalnego startu po evencie z GreenLightem.

Comparision shot:












WIDEO:
*Ze wzgl臋du na ilo艣膰 nie embedowa艂em.

Prezentacja wyboru broni - http://www.youtube.com/watch?v=d7OzVuTZDks
Prezentacja automatu do broni - http://www.youtube.com/watch?v=Fzl1sc7whrA
Prezentacja trybu Metal Slug - http://www.youtube.com/watch?v=o709bNGTYYk
Prezentacja trybu House of The Dead - http://www.youtube.com/watch?v=8g87XF0Fxag
Prezentacja trybu Garry's coop - http://www.youtube.com/watch?v=99ZjtFBpEKo
Prezentacja trybu do MP "Mike J" - http://www.youtube.com/watch?v=tvGNnj9ntn4
Prezentacja trybu do MP "Winged Skeleton" - http://www.youtube.com/watch?v=jIXkrgph1Ug


Zapraszam do komentowania i 艣ledzenia naszego projektu. Wkr贸tce wi臋cej informacji. G艂osujcie na Postala 2 na Steam GreenLight - http://postalsite.info/ne...20#.UFBRHVG9a1c
Pozdrawiamy serdecznie!

Oficjalny, oryginalny temat forum: Resurrection-Studios - Postal 2:Resurrected
~Zesp贸艂 P2R
Ostatnio zmieniony przez MaKiPL 2012-09-13, 16:58, w ca艂o艣ci zmieniany 7 razy  
 
 
Plebs
Pocz膮tkuj膮cy morderca


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 02 Lip 2011
Posty: 97
Wys艂any: 2012-09-12, 13:18   

Swoj膮 drog膮 jak wam si臋 podoba to menu wyboru broni? Dla mnie 艣rednio si臋 to podoba, zawsze mnie to denerwowa艂o w grach. Bior膮c pod uwage, 偶e w postalu jest kilkadziesi膮t-kilkaset broni to co je艣li przestan膮 si臋 one mie艣ci膰 na ekranie menu wybory broni? Zastanawia mnie jak b臋dzie wygl膮da膰 integracja z innymi modami bez zrobionych ikonek w menu wyboru broni.
Ostatnio zmieniony przez Plebs 2012-09-12, 13:22, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2012-09-12, 13:39   

Wtedy zeskalujemy HUD albo dodamy przewijanie. Osobi艣cie mnie zawsze denerwowa艂o to, 偶e gdy chcia艂em wyj膮膰 m艂otek to musia艂em przebiera膰 przez maczety i kosy a wtedy si臋 Policja rzuca艂a.

PS: Ma艂a aktualizacja z szybkim testem z natur膮.
 
 
Plebs
Pocz膮tkuj膮cy morderca


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 02 Lip 2011
Posty: 97
Wys艂any: 2012-09-12, 13:52   

Dziwnie wygl膮daj膮 tak zieloniutkie drzewa i krzaki na tle pustynnych pag贸rk贸w. Gdyby jeszcze co艣 z tym zrobili to by by艂o fulll wypas !
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2012-09-12, 13:59   

Zrobi臋, zrobi臋. To by艂o tylko dodanie buszu i w艂asnej trawy. Dostarcz臋 wszystko TopLoader'owi i on ju偶 zrobi z tym to co trzeba.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-09-12, 14:45   

MaKiPL napisa艂/a:
Setki tekstur w niskich rozdzielczo艣ciach s膮 teraz odtwarzane w pe艂nym HD
(...)
ka偶dy dom b臋dzie mia艂 sw贸j w艂asny wystr贸j, sw贸j w艂asny kolor 艣cian, inny typ telewizora, inne ksi膮偶ki na p贸艂kach i setki innych r贸偶ni膮cych zmian pomi臋dzy wszystkimi domami w grze.
Czy to potrzebne, tak drobiazgowa r贸偶norodno艣膰? Zajmie to mas臋 czasu i wysi艂ku. Czy to nie jest nadmierne eksploatowanie ludzkiego potencja艂u, kt贸ry m贸g艂by rozwin膮膰 si臋 r贸wnie dobrze w tworzenie rzeczy nowych, a nie tylko bierne modyfikowanie znanego wszystkim 艣wiata. Odnowa tego 艣wiata i zaadaptowanie go do dzisiejszych reali贸w to zamiar w sam raz, ale - oby nie przesadzi膰. Po co graczowi w ka偶dym pokoju inny telewizor?? Nikt, poza tw贸cami tego nie dostrze偶e i w pe艂ni nie doceni. Taka drobiazgowo艣膰 rozmija si臋 z celem. D艂ubi臋, d艂ubi臋 i mo偶e si臋 dod艂ubi臋 - ale czego? Znu偶enia, kt贸rego nikt nie b臋dzie w stanie w艂a艣ciwie doceni膰?

MaKiPL napisa艂/a:
wzbogacone elementy przyrodnicze. Od teraz trawa nie b臋dzie tylko tekstur膮, ale prawdziwym obiektem. Wiele tekstur dostanie nieu偶ywany zbyt cz臋sto przez RWS ale dost臋pny kana艂 Specular. Tekstury kt贸re w rzeczywisto艣ci potrafi膮 odbija膰 艣wiat艂o b臋d膮 to robi膰 w postalu.
(...)
Od teraz przeciwnicy m.in. b臋d膮 umieli schowa膰 si臋 za obiektem i ostrzeliwa膰 nas zza os艂ony. To nie wszystko, bo ca艂o艣膰 wzbogacona b臋dzie kilkoma kolejnymi takimi udoskonaleniami. Po wej艣ciu do jakiego艣 z dom贸w zobaczymy, 偶e rzeczywi艣cie jest on zamieszkiwany. Ludzie ogl膮daj膮 telewizory, gotuj膮 w kuchni, jedz膮 przy rodzinnym stole.
I takich rzeczy oczekuj臋! :spoko: To jest krok w dobr膮 stron臋. Maksymalne wykorzystanie potencja艂u gry, a nie maksymalne wykorzystanie potencja艂u tw贸rc贸w. ;)

MaKiPL napisa艂/a:
-Nowe tryby i wiele zabawy w od艣wie偶onym MultiPlayerze.
Kooperacja przeciw krowiemu bossowi - jak najbardziej! ;)

Plebs napisa艂/a:
Swoj膮 drog膮 jak wam si臋 podoba to menu wyboru broni? Dla mnie 艣rednio si臋 to podoba, zawsze mnie to denerwowa艂o w grach.
Zawsze chcia艂em takiej listy, wi臋c jestem jak najbardziej za. I z pewno艣ci膮 stary spos贸b prze艂膮czania pozostanie...


MaKiPL napisa艂/a:
Prezentowane grafiki nie s膮 finaln膮 wersj膮
Rozumiem, tote偶 spodziewam si臋 wyr贸wnania estetyki tak偶e o sufity. ;)

Mam jedn膮 bardzo niepokoj膮c膮 mnie uwag臋, MaKiPL. Te zrobione przez ciebie krzaki, ich kolorystyka, jesiennie, obumar艂e ro艣liny. To mnie niepokoi. Bo czego jak czego, ale estetyki ED w P2R to ja na pewno nie chc臋. :(
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2012-09-12, 14:57   

Brawo dla Tiquill'a, zauwa偶y艂 brakuj膮ce sufity :) Ju偶 sprawa za艂atwiona, tekstury zrobi艂em tydzie艅 temu, ale Top zaj臋ty Greenlightem.

Co do krzaczk贸w. Czyli, 偶e lepsze by by艂y te kolorowe?
O, te: http://img641.imageshack....p2rtest0001.jpg
Trawa jest 偶贸艂ta, to przyznam, ale reszta ma normalne kolory, tylko ambient light robi u nich brzydko. Na szcz臋艣cie mapami si臋 nie zajmuje, to b臋d臋 m贸g艂 zrzuci膰 win臋 na kogo艣 :lol:
 
 
Plebs
Pocz膮tkuj膮cy morderca


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 02 Lip 2011
Posty: 97
Wys艂any: 2012-09-12, 15:03   

O ile nie macie zamiaru zmienia膰 tych pustynnych tekstur ziemi i g贸r to moim zdaniem te jesienne drzewka i krzaczki bardzo pasuj膮. Nie zapomnijcie ulepszy膰 skyboxa bo jest cholernie nudnyyy.
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-09-12, 15:05   

MaKiPL napisa艂/a:
Co do krzaczk贸w. Czyli, 偶e lepsze by by艂y te kolorowe?
O, te: http://img641.imageshack....p2rtest0001.jpg
To jest ohydna jesie艅. :| 艢wiat Postala 2 ma swoj膮 kolorystyk臋, mo偶na przy niej pozosta膰 wzbogacaj膮c szczeg贸艂owo艣膰 i odnawiaj膮c ca艂o艣膰.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2012-09-12, 15:15   

SkyBox i mnie irytuje. Tyle si臋 ju偶 skies naogl膮da艂em 偶e ch臋tnie wywali艂bym te niebo od razu. Szkoda tylko 偶e to SkyBox a nie SkyDome. Tak to by zapu艣ci膰 tekstur臋 360o i ju偶. A teraz to tylko particular skies.

Tiquill, rozumiem. To ju偶 wszystko musi ustali膰 Top.
 
 
Plebs
Pocz膮tkuj膮cy morderca


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 02 Lip 2011
Posty: 97
Wys艂any: 2012-09-12, 16:07   

Co tam lepsza grafika, co tam wi臋cej obiekt贸w, co tam nowe animacje (no dobra one akurat si臋 przydadz膮), jak nie rozwin膮 mo偶liwo艣ci zabijania ludk贸w :) . Ju偶 mnie nudzi fakt 偶e, strza艂 ze strzelby, granat i m艂ot mog膮 jedynie zawsze w tych samych miejscach podcina膰 cz臋sci cia艂a. Przyda艂y by si臋 i tam nowo艣ci takie jak przecinanie t臋tnicy 艣rubokr臋tem (tutaj oklaski dla kolesia za ten pomys艂). Wi臋cej opcji rozcinania cia艂a (wariacji mamy tylko 5 od wybuchy). Zreszt膮 opisa艂em to w tym w膮tku http://forum.postalsite.i...5378be7a8#73900

Ale niestety to nie jest koncert 偶ycze艅, cho膰 P2R to dla mnie du偶a nadzieja :) .
Ostatnio zmieniony przez Plebs 2012-09-12, 16:08, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 25 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4727
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2012-09-12, 16:51   

Naprawd臋 艣wietnie si臋 to prezentuje. Im bardziej szczeg贸艂owe b臋d膮 wn臋trza tym lepiej. Byle tylko m贸j komp to poci膮gn膮艂 (2 GB RAM-u to troch臋 ma艂o)

Co do zdj臋膰 ro艣linno艣ci. Na przyk艂adzie dw贸ch ostatnich screen贸w
1. Proporcja jest OK, ale ten jesienny kolor jest po prostu ohydny
2. Szczeg贸艂y i ewentualne nowe meshe mi pasuj膮, a nawet bardzo. Zdaje mi si臋 jednak, 偶e jest tego jednak za du偶o (Przypomina mi to troch臋 wygl膮dem moje zabawy properowe)

Proponuj臋 wi臋c zr贸wnowa偶y膰 pierwsz膮 wersj臋 z drug膮 i b臋dzie perfakt ;)
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
MaKiPL 
Modder



Pom贸g艂: 6 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Sie 2009
Posty: 722
Sk膮d: Polska
Wys艂any: 2012-09-12, 17:16   

Spokojnie... RAM wystarczy. A busze s膮 na cordach po 62 trianglesy + trawa b臋dzie na dw贸ch cordach ale tak optymalnych jak skrzy偶owanie dw贸ch plain贸w. Przy du偶ym nagromadzeniu wyjdzie 艂adnie i zachowamy standardow膮 optymalizacj臋. Do tego dochodzi malowanie deco layem co da fade przy distance jak w przypadku DoF'a ale z hide/show ;)
 
 
Koloses 
V.I.P.
Emerytowany Troll



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 27 Kwi 2008
Posty: 610
Sk膮d: 67-100
Wys艂any: 2012-09-12, 17:22   

Zapowiada si臋 ciekawe. Wa偶ne jest 偶eby艣cie z tym nie przesadzili, bo cele s膮 dobre, a mo偶e wyj艣膰 nieco gorzej ;)
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11960
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-09-12, 18:11   

MaKiPL napisa艂/a:
A busze s膮 na cordach po 62 trianglesy + trawa b臋dzie na dw贸ch cordach ale tak optymalnych jak skrzy偶owanie dw贸ch plain贸w.
Mo偶na troch臋 ja艣niej z tymi krzakami, bo jako艣 nie nad膮偶am. :):
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo偶liwo艣ci zmiany post贸w lub pisania odpowiedzi
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki