Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Przesuni臋ty przez: Dev4ever
2017-04-22, 19:21
[Mod] Wi臋cej slot贸w na save'y.
Autor Wiadomo艣膰
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

  Wys艂any: 2017-04-14, 21:17   [Mod] Wi臋cej slot贸w na save'y.

Hejka. Ostatnio chodzi mi po g艂owie pomys艂 na mini moda, kt贸ry b臋dzie mia艂 na celu zwi臋kszy膰 ilo艣膰 wolnych slot贸w na save'y. W Postalu 2 STP i pochodnymi zawsze mnie irytowa艂a ich ma艂a ilo艣膰, dlatego pomy艣la艂em, 偶eby zwi臋kszy膰 j膮 dwukrotnie. Problem w tym, 偶e nie wiem dok艂adnie, kt贸ry plik odpowiada za save'y. Rozpakowuj膮c skrypt "Shell.u" znalaz艂em plik o nazwie "MenuLoadSave.uc" i teraz mam pytanie. Czy to ten plik w艂a艣nie odpowiada za ilo艣膰 zapis贸w wy艣wietlanych w menu gry, czy jest jeszcze jaki艣 inny?

EDIT: Mod jest uko艅czony i mo偶na go pobra膰 tu

EDIT 2: Mod powinien r贸wnie偶 dzia艂a膰 na AW i AWP (po prostu wklejamy oba pliki tam, gdzie mamy zainstalowanego STP/AW/AWP)

Autor moda: Dev4ever
Wsp贸艂tw贸rca moda: Tiquill
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-04-22, 19:20, w ca艂o艣ci zmieniany 5 razy  
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4312
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-04-16, 12:02   

A czy tego nie zmienia艂o si臋 w kt贸rym艣 pliku konfiguracyjnym .ini po prostu? :D
_________________

 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 81 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5717
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-04-16, 12:11   

Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;
Kod:
const QUICKSAVE_SLOT            = 9;
const AUTOSAVE_SLOT                = 10;

const LOADGAME_URL                = "?load=";
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-04-18, 00:12   

seebeek17 napisa艂/a:
A czy tego nie zmienia艂o si臋 w kt贸rym艣 pliku konfiguracyjnym .ini po prostu?


Niestety dodawanie nowych linijek w pliku SaveGameInfo.ini nie wystarcza, gdy偶 zapisuj膮c gr臋 na jednym slocie, zapisuje j膮 r贸wnie偶 na pozosta艂ych nowo dodanych slotach. Trzeba najprawdopodobniej w samym skrypcie od zapisu gier pododawa膰 wi臋cej slot贸w.

Rycho3D napisa艂/a:
Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;
Kod:
const QUICKSAVE_SLOT            = 9;
const AUTOSAVE_SLOT                = 10;

const LOADGAME_URL                = "?load=";


A te linijki nie odpowiadaj膮 przypadkiem za miejsca, w jakich slotach ma by膰 umiejscowiony quick i autosave?

Edit: W Shell.u w "MenuSave" i "MenuLoadSave" doda艂em wi臋ksz膮 ilo艣膰 save'贸w kopiuj膮c po prostu kolejne linijki o nazwie "aiSlotOrder" i zwi臋kszaj膮c w ka偶dej liczb臋 o 1 (czyli aiSlotOrder(11)=11, aiSlotOrder(12)=12,aiSlotOrder(13)=13 itd..) Po zapisaniu zmian w obu skryptach zabra艂em si臋 za kompilacj臋 Shell.u Wszystko przebiega bez problem贸w do ko艅ca, ale kompilacja z niewiadomych przyczyn nie chce si臋 zako艅czy膰. Nie wy艣wietla b艂臋d贸w, tylko staje w bezruchu. Chcia艂em sprawdzi膰, czy kompilacja uda si臋 przy nie edytowaniu niczego, ale tak偶e nie chce si臋 zako艅czy膰 :!: Poni偶ej za艂膮czam obrazek jak to wygl膮da:

Nie chce dzia艂a膰 Kufa!.jpg
Plik 艣ci膮gni臋to 1640 raz(y) 258.77 KB

_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-04-18, 01:04, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pom贸g艂: 26 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 3347
Sk膮d: Metro
Wys艂any: 2017-04-18, 15:43   

zamiast tego programu u偶yj ucc make, tak jak w poradniku seebka17 :P
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pom贸g艂: 50 razy
Wiek: 21
Do艂膮czy艂: 10 Cze 2013
Posty: 4312
Sk膮d: Z Zewn膮trz
Wys艂any: 2017-04-18, 16:23   

Spr贸buj poczeka膰 z 10 minut
_________________

 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-04-18, 16:32   

Zostawi艂em kompilacj臋 nawet na p贸艂 godziny i dalej nic si臋 nie dzia艂o, tak jakby program si臋 zamrozi艂.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Rycho3D 
Master Modder
嗉 路炭炭墓摊炭炭路炭 炭 嗉



Pom贸g艂: 81 razy
Wiek: 38
Do艂膮czy艂: 24 Kwi 2011
Posty: 5717
Sk膮d: SinCity
Wys艂any: 2017-04-19, 14:09   

A doda艂e艣 wszystkie potrzebne pliki "u" do listy ?
_________________
|Persja STP|AOH|Traffic|P2Tropik|Eliminator|Kropek|M4A1|UfoPorno|
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-04-19, 15:53   

Tak doda艂em wszystkie niestety nic to nie daje, bo zawsze pasek staje na "ACTION_ShellMenu", nie wy艣wietla b艂臋d贸w, ale nie chce i艣膰 dalej ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-04-19, 15:54, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pom贸g艂: 26 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 3347
Sk膮d: Metro
Wys艂any: 2017-04-19, 15:54   

podeslij skrypty to spr贸buj臋 ci je skompilowa膰.
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-04-19, 15:59   

Pan Szatan napisa艂/a:
podeslij skrypty to spr贸buj臋 ci je skompilowa膰.


Ok, spr贸bujmy wi臋c.

Shell.rar
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 43 raz(y) 149.37 KB

_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pom贸g艂: 26 razy
Wiek: 16
Do艂膮czy艂: 05 Gru 2013
Posty: 3347
Sk膮d: Metro
Wys艂any: 2017-04-19, 16:33   

Wywali艂 b艂膮d:

Bez聽tytu艂u.png
Plik 艣ci膮gni臋to 1583 raz(y) 19.93 KB

_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-04-19, 16:45   

Z tego, co widz臋, kompilowa艂e艣 ten plik w edytorze P2C, a plik kt贸ry wys艂a艂em bazuje na zasadach STP ;)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2017-04-20, 18:02   

Pisa艂em w swoim tutorialu, 偶e wa偶niejsza jest tre艣膰 loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie wa偶ne, czy samego UCC czy nak艂adki UMake. Co masz w logu?

No i chyba paczki Shell nie da si臋 poprawnie skompilowa膰, sam ju偶 nie pami臋tam.


Pr贸bowa艂em to zrobi膰 samemu wprost w PostEd, aby omin膮膰 problem z kompilacj膮. Zmieni膰 si臋 da艂o Shell.MenuLoadSave i zapisa膰, i gr臋 ruszy膰. (Automatycznie te偶 zmieni艂a si臋 podklasa MenuSave). Ale to nie zmieni艂o ilo艣ci slot贸w. No to edytowa艂em dodatkowo o te nowe sloty te偶 FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to te偶 nic nie zmieni艂o. Jak co, to w za艂膮czniku masz obie paczki...

To jest zale偶ne od jeszcze innych czynnik贸w. A czytaj膮c komentarze do kodu, to nie mieli z tym 艂atwo...

MenuLoadSave.zip
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 40 raz(y) 299.3 KB

_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pom贸g艂: 7 razy
Wiek: 19
Do艂膮czy艂: 27 Lis 2010
Posty: 1787
Sk膮d: Gdynia

Wys艂any: 2017-04-20, 19:41   

Tiquill napisa艂/a:
Pisa艂em w swoim tutorialu, 偶e wa偶niejsza jest tre艣膰 loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie wa偶ne, czy samego UCC czy nak艂adki UMake. Co masz w logu?


Taki b艂膮d znalaz艂em na pocz膮tku loga:

Kod:
Warning: Nie uda艂o si臋 za艂adowa膰 'Shell.u': Nie mo偶na znale藕膰 pliku 'Shell.u'
Warning: Nie uda艂o si臋 za艂adowanie paczki: Nie mo偶na znale藕膰 pliku 'Shell.u'


Dziwne, bo ja posiadam plik Shell.u w folderze System :drapanie:

Tiquill napisa艂/a:
Pr贸bowa艂em to zrobi膰 samemu wprost w PostEd, aby omin膮膰 problem z kompilacj膮. Zmieni膰 si臋 da艂o Shell.MenuLoadSave i zapisa膰, i gr臋 ruszy膰. (Automatycznie te偶 zmieni艂a si臋 podklasa MenuSave). Ale to nie zmieni艂o ilo艣ci slot贸w. No to edytowa艂em dodatkowo o te nowe sloty te偶 FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to te偶 nic nie zmieni艂o. Jak co, to w za艂膮czniku masz obie paczki...


Dzi臋ki za skompilowanie tych plik贸w, teraz jestem o krok do przodu ku zwi臋kszeniu ilo艣ci slot贸w na save'y :) 呕eby zadzia艂a艂o, spr贸buj臋 teraz pokombinowa膰 w Postalgame.u oraz w SaveGameInfo.ini.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

M贸j PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki