Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
AWPMod - konfiguracja
Autor Wiadomo艣膰
Dawid01
Wstydliwy morderca

Do艂膮czy艂: 22 Kwi 2008
Posty: 5
Wys艂any: 2011-11-01, 21:21   

Witam, niestety mi te偶 nie dzia艂a kod Sweet. Za艂膮czam INI.

[ Dodano: 2011-11-04, 23:00 ]
Ju偶 wiecie co by艂o nie tak z moim INI?
Je艣li tak to wstawcie poprawn膮 wersj臋. ;)

[ Dodano: 2011-11-06, 21:45 ]
M贸g艂by kto艣 wrzuci膰 poprawione INI.
I przy okazji napisa膰 co by艂o nie tak? ;)

AWPMod.zip
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 246 raz(y) 2.72 KB

 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-03-25, 18:15   

Po przerwie wr贸ci艂em do tego problemu, niestety na razie nie znajduj臋 odpowiedzi, bo w obecnych warunkach u mnie dzia艂a. Ale nie wiem, czy warto ju偶 nad tym siedzie膰. Jest nowa wersja AWPModa i nowy spos贸b konfiguracji. Opisa膰 na nowo ca艂o艣膰 zejdzie si臋, ale to co najwa偶niejsze, a tym jest kod sweet, teraz uleg艂o zmianie. Konfigurujemy go w najnowszym AWPMod ju偶 nie w pliku AWPMod.ini ale w pliku List.ini - kto ma jak膮 wersj臋 AWPMod mo偶e 艂atwo sprawdzi膰. Je艣li jest w folderze System w AWP pliczek List.ini - jest najnowsza wersja. Kt贸ra dzia艂a i kt贸r膮 bardzo polecam. Poza tym, co ju偶 by艂o powiedziane w temacie o samym AWPMod, jest jeszcze takie cude艅ko:

To nic innego jak konfiguracja AWPModa w opcjach samej gry i podczas gry. By艂o to i wcze艣niej, ale teraz jest to fajne okienko z trzema zak艂adkami. Na pierwszej konfigurujemy zawarto艣膰 broni w kodach Sweet i ArmednDangerous przesuwaj膮c z kilku list broni po prawo na lew膮 stron臋. Bez grzebania w samym ini! Proste jak drut.

Na trzeciej zak艂adce mo偶na w艂膮cza膰 inne kody, za艣 bardzo ciekaw膮 zawarto艣膰 kryje druga zak艂adka. G艂贸wna jej atrakcja to mo偶liwo艣膰 zmiany stopnia trudno艣ci gry w trakcie gry - czyli bez zaczynania gry od pocz膮tku.

Ale mo偶na i grzeba膰 w samym INI. Podaj臋, jako przyk艂ad, w za艂膮czniku m贸j aktualny List.ini - nieco zmieniony ni偶 oryginalny, uzupe艂niony r贸wnie偶. Je艣li podejrzycie jego zawarto艣膰, to zobaczycie, 偶e do kodu przywo艂uj膮cego DarkPS doda艂em dwie inne bronie, TommyGuna i pepesz臋. Kto ma zaci臋cie mo偶e edytowa膰 sobie ka偶dy taki kod przywo艂uj膮cy bronie i zrobi膰 sobie ze wszystkich nic innego jak mas臋 w艂asnych wersji kodu sweet. Mi艂ej zabawy! :)

List.ini_Tv1.zip
Moja propozycja kodu sweet i innych zmian
Pobierz Plik 艣ci膮gni臋to 217 raz(y) 2.47 KB

_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
coediedonovan 
Wstydliwy morderca

Wiek: 30
Do艂膮czy艂: 14 Maj 2012
Posty: 4
Wys艂any: 2012-05-14, 16:17   

Mam pytanie bo pierwszy raz gram w postal 2. Przeszed艂em juz stp i aw. 艢ci膮gn膮艂em AWP i mam pytanie jak zrobic zeby AWP MOD zadzia艂a艂 co trzeba zrobic bo nie wiem jak sie instaluje mody do gry.
Z g贸ry dziekuje
 
 
Jaro111 
Pocz膮tkuj膮cy morderca

Pom贸g艂: 1 raz
Wiek: 24
Do艂膮czy艂: 10 Sty 2011
Posty: 55
Wys艂any: 2012-05-14, 21:37   

Najpierw instalujesz AWP w folderze Postal2STP (domy艣lnie C/ProgramFiles/Postal2STP). Nast臋pnie instalujesz AWPMod do katalogu AWP i tyle.
Ostatnio zmieniony przez Jaro111 2012-05-14, 21:40, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-05-14, 21:55   

Jaro111, nie tak, zapomnia艂e艣 o czym艣. Wi臋c jeszcze raz:

coediedonovan, skoro masz SP i AW, to masz to, co trzeba, by zainstalowa膰 AWP i AWPModa. Oba instalujesz do katalogu AW, czyli domy艣lnie C:\Program Files\Postal2STP\Apocalypse Weekend. Najpierw AWP a potem AWPMod, kt贸rym nadpisujesz wszystkie pliki. Zadzia艂a.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
coediedonovan 
Wstydliwy morderca

Wiek: 30
Do艂膮czy艂: 14 Maj 2012
Posty: 4
Wys艂any: 2012-05-15, 21:40   

Bardzo dziekuje za pomoc ale nie mog艂em sie doczekac jak mi ktos odpisze i sam to ogarno艂em (znaczy modowanie)
ale i tak dziekuje i mam tylko takie ma艂e pytanie ten mod FlaFster napisane jest ze jest ci臋偶ki w modowaniu czyli co tam trzeba zrobic
 
 
Jaro111 
Pocz膮tkuj膮cy morderca

Pom贸g艂: 1 raz
Wiek: 24
Do艂膮czy艂: 10 Sty 2011
Posty: 55
Wys艂any: 2012-05-15, 21:58   

艢ci膮gasz FlaFsteR Weapons (FlaFster Weapons), rozpakowujesz, nast臋pnie kopiujesz pliki z moda do w艂a艣ciwych folder贸w gry, instalujesz patcha FWnoDR (podmieniaj膮c pliki)(FWnoDR ) i wszystko :) Bronie powiniene艣 mie膰 pod cheatem sweet gdy skopiowa艂e艣 wszystko z patcha FWnoDR.
Ostatnio zmieniony przez Jaro111 2012-05-15, 22:00, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
coediedonovan 
Wstydliwy morderca

Wiek: 30
Do艂膮czy艂: 14 Maj 2012
Posty: 4
Wys艂any: 2012-05-15, 22:48   

ale gdzie podmieniam pliki z tego FWnoDR
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-05-15, 23:10   

W archiwum FWnoDR jest plik czytajto.txt gdzie wyja艣ni艂em. Jest tam napisane mi臋dzy innymi to:
Cytat:
==== Jak to zainstalowa膰?

Wypakuj te pliki do domy艣lnych folder贸w twojej instalki AWP. Zale偶nie od wersji foldery maj膮 r贸偶ne nazwy, wi臋c musisz sobie sam to odnale藕膰. I tak wszystkie pliki danego rodzaju wrzucasz do odpowiedniego folderu:

*.UTX do \Textures
*.USX do \StaticMeshes
*.U do \System

Podmiana plik贸w nast膮pi automatycznie. Wersje dotychczasowe AWP i FW zostan膮 nadpisane wersjami z FWnoDR.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
coediedonovan 
Wstydliwy morderca

Wiek: 30
Do艂膮czy艂: 14 Maj 2012
Posty: 4
Wys艂any: 2012-05-16, 16:27   

No niby wszystko fajnie ale tam jest napisane ze jak ktos ma AWPMOD to wystarczy wpisac ,,sweet" a jak ja wpisuje to mam tak jakby r贸偶ne budowle i takie tam no og贸lnie do tworzenia. A nie mam ani jednej broni. A i jeszcze jedno jaki kod przywo艂uje te wszystkie bronie w FlaFsterze
z g贸ry dziekuje

[ Dodano: 2012-05-16, 16:34 ]
A i jeszcze mi pisze 偶e nie znalezono Edweaponsounds
 
 
Jaro111 
Pocz膮tkuj膮cy morderca

Pom贸g艂: 1 raz
Wiek: 24
Do艂膮czy艂: 10 Sty 2011
Posty: 55
Wys艂any: 2012-05-16, 17:20   

Tu masz kody IWant na bronie z poszczeg贸lnych mod贸w (do FlaFster Weapons te偶 s膮).
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 25 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4667
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2012-05-16, 18:05   

A tu masz link do wersji FW nie wymagaj膮cej patcha noDR ;)
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2012-05-17, 23:56   

coediedonovan napisa艂/a:
No niby wszystko fajnie ale tam jest napisane ze jak ktos ma AWPMOD to wystarczy wpisac ,,sweet" a jak ja wpisuje to mam tak jakby r贸偶ne budowle i takie tam no og贸lnie do tworzenia. A nie mam ani jednej broni.
Ani FlafsterWeapons, ani FWnoDR ani 偶adna inna wersja FW sama z siebie nie zmieni Ci pliku konfiguracyjnego, musisz to zrobi膰 sam. W paczce FWnoDR masz plik SWEET=Flafster Weapons Beta.txt - wystarczy skopiowa膰 ca艂膮 jego zwarto艣膰 i wklei膰 w sw贸j plik konfiguracji AWPModa. W najnowszej wersji AWPModa jest to sekcja

[AW7Lists.Sweet]
w pliku List.ini

W naszym downloadzie jest od teraz najnowsza wersja AWPModa, czyli 1.3-Beta2. Wersja na starym porz膮dku (bez pliku List.ini) jest niniejszym ju偶 u nas niedost臋pna.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Plebs
Pocz膮tkuj膮cy morderca


Pom贸g艂: 1 raz
Do艂膮czy艂: 02 Lip 2011
Posty: 97
Wys艂any: 2012-08-01, 11:48   

Jaki by艂 kod (o ile w og贸le by艂) na to 偶e wszyscy przechodnie s膮 wrogo nastawieni wzgl臋dem siebie?

edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie cia艂a przenikaj膮 przez wszystkie obiekty.
Ostatnio zmieniony przez Plebs 2012-08-01, 12:30, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
Silver Dragon 
Administrator
Winged Fiery Beast



Pom贸g艂: 25 razy
Do艂膮czy艂: 11 Sie 2007
Posty: 4667
Sk膮d: East Mayberry
Wys艂any: 2012-08-01, 17:13   

Plebs napisa艂/a:
edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie cia艂a przenikaj膮 przez wszystkie obiekty.

Od kiedy pami臋tam, cia艂a zawsze mi nawet w samym AWP przenika艂y przez meshe. Przyzwyczai艂em si臋 w sumie. Nie mniej jednak zaci膮gnij patcha do najnowszej wersji je艣li go nie masz. Mo偶e pomo偶e ;)
_________________
Przyby艂em, zobaczy艂em... i pola艂a si臋 krew :evilbat:
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki