Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Lothar
2010-05-02, 03:19
Regulamin v2.1
Autor Wiadomość
Iquid 
Założyciel PostalSite



Wiek: 28
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 587
Skąd: GRS
  Wysłany: 2006-10-14, 12:51   Regulamin v2.1

§ 1. Sprawy Regulaminu i Forum

1. Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników.
2. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie, więc trzeba się upewnić, że jest się z nim na bieżąco.
3. Obecna wersja regulaminu to 2.1 - obowiązuje od 26.09.2014r. Nowe bądź zmienione pozycje zaznaczone są kolorem.
4. W dziale PostED obowiązuje również jego wewnętrzny Regulamin działu PostED, którego przestrzeganie tam również jest wymaganie, jak regulaminu głównego.
5. W dziale Mały Hyde Park oprócz podstawowego także obowiązuje jego własny Regulamin Małego Hyde Park, porządkujący kilka tamtejszych kwestii.
6. W dziale Postal 2 Mapy oprócz podstawowego także obowiązuje jego własny Regulamin działu "Postal 2 Mapy", którego należy przestrzegać.
7. Dział English Forum ma swój własny regulamin, który w całości reguluje kwestie dotyczące anglojęzycznej części naszego forum.
8. Dział Cmentarz ma swój odrębny regulamin, który w większości znosi niniejszy, ogólny Regulamin. Wynika to ze specyfiki tego działu.

9. Sprawy własności intelektualnej (cytowanie, prace graficzne, mody do gry etc.) określone są przez ich autorów i/lub przez polskie prawo.
10. Nie można usuwać swojego profilu na forum, ani samego, ani razem z postami. Posty użytkowników są śladem przeszłości forum, o zachowanie której dbamy.
11. Rejestracja na forum jest jednocześnie akceptacją Regulaminu oraz wynikających z niego i zbieżnych z nim zwyczajów i niepisanych zasad panujących na forum. Często zgodnych z duchem serii Postal.
12. W kwestiach spornych decydujący głos mają Administratorzy, później Moderatorzy.


§ 2. Wypowiedzi

1. Pisz z kulturą, staraj się w miarę możliwości pomagać innym. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w danym temacie to nie pisz.
2. Staraj się używać poprawnej polszczyzny. Wiadomo, że każdy popełnia błędy, ale nie każdy 10 w jednym zdaniu, tak więc zanim naciśniesz "Wyślij" wklej swoją wypowiedź do Word’a i popraw błędy. Nowe wersje przeglądarek mają też wbudowany własny słownik.
3. Tematy zakładaj w odpowiednich działach, jeśli masz jakieś pytanie zadaj je w dziale Pomoc. Jeśli nie wiesz w jakim dziale założyć temat napisz do moderatora.
4. Zanim założysz temat użyj opcji SZUKAJ! Możliwe, że temat, który chcesz założyć już jest na forum.
5. FAQ to pierwsze miejsce poszukiwań rozwiązań twoich problemów. Tam znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące gry oraz zasad na forum nie ujętych w tym regulaminie.
6. W działach, w których, przy zakładaniu nowego tematu, obowiązują tagi, wymagane jest ich używanie, odpowiednio do treści. Poznasz to podczas tworzenia nowego tematu, po rozwijanej liście na lewo od pola na tytuł twojego tematu.
7. Nazwy tematów powinny być czytelne i zrozumiałe. To pozwoli szybciej uzyskać konkretną odpowiedź. Zabrania się nazwy typu „POMOCY!!!”
8. Pisz zawsze z zgodnie tematem. Posty niezwiązane z tematem będą kasowane.
9. Prosimy uzasadniać swoje wypowiedzi tak, żeby wnosiły coś nowego do dyskusji.
10. Prosimy używać emotikon z rozwagą one mają być dodatkiem do tekstu a nie jego główna treścią.
11. Jeśli chcesz coś przekazać konkretnej osobie napisz do niej PW (Prywatna Wiadomość) nie pisz tego w temacie.
12. Jeśli zobaczysz temat lub post nie zgodny z regulaminem użyj opcji raportowania postu . Jeśli ktoś zada pytanie, na które odpowiedz jest na forum podaj link z odpowiedzią, nie pisz żeby korzystał z opcji "Szukaj".
13. To forum wyróżnia się od innych tym, że odświeżanie starych tematów jest najczęściej mile widziane, jeśli tylko nie powiela istniejących już treści. W Postala gramy cały czas i problemy z nim oraz uwagi o nim są zawsze aktualne. Nie ma starych tematów o Postalu.
14. Nie bój się pisać swoich pierwszych postów, jeśli nie są jawnie sprzeczne z regulaminem. Karzemy i usuwamy zbędnych użytkowników, lecz to przede wszystkim od ciebie zależy twój status na forum. Szanuj swego rozmówcę, jego czas i życzliwość, a będziesz uszanowany. Zawsze to poznamy i docenimy.


§ 3. Zakazy

1. Nie można posiadać 2 lub więcej kont na forum. W przypadku wykrycia takiego procederu wszystkie zostaną zbanowane.
2. Nie popieramy piractwa! Tak więc nie można prosić, podawać ani rozmawiać o nielegalnym oprogramowaniu.
3. Nie można rozpowszechniać materiałów niezgodnych z polskim prawem.
4. Nie można reklamować polskich stron i for o podobnej tematyce, co postalsite.info i forum.postalsite.info, zwłaszcza kopiujących naszą treść. Administracja sama takie doda, jeśli będą godne uwagi. Zobacz też § 1 punkt 8.
5. Kolorowa czcionka w postach przeznaczona jest tylko i wyłącznie dla administracji i moderatorów, niemniej jednak Użytkownicy mogą z rozwagą używać kolorów w swoich sygnaturach.
6. Nie można pisać całych wyrazów WIELKIMI literami ani w TeN SpOsóB.
7. Absolutnie zabrania się celowego obrażania innych użytkowników, zarówno poprzez tematy na forum, jak i ShoutBox a także PM.
8. Nie można nadużywać słów wulgarnych. Zezwala się na nie tylko w sytuacjach, kiedy użytkownik nie ma innego sposobu na wyrażenie swojego stanu emocjonalnego i określenie swojego poglądu na dany temat. Pamiętaj, kultura wypowiedzi obowiązuje wszędzie, gdzie tylko piszą ludzie myślący. Kontrowersyjność serii Postal od niej nie zwalnia.
9. Zabronione jest jakiekolwiek publiczne zamieszczanie osobistych danych osobowych innych użytkowników, takich jak nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer GG itp.
10. Nie można spamować zarówno w postach jak i za pomocą prywatnych wiadomości.
11. Zabronione jest podawanie jakichkolwiek linków referencyjnych i zarobkowych. Nowi użytkownicy dodatkowo nie mogą linkować w swoich sygnaturach poza obręb naszej strony.
12. Zabronione jest nabijanie postów poprzez krótkie wypowiedzi składające się z kilku wyrazów.
13. Nie można pisać nowego postu pod swoim postem. Większość działów ma tą funkcję wyłączoną, tam jednak gdzie jest ona dostępna używaj jej tylko wtedy, gdy po paru dniach masz coś nowego do zakomunikowania.
14. Nie można edytować własnych postów wyedytowanych przez moderatorów i administratorów, zwłaszcza usuwając/edytując treść przez nich napisaną.
15. Każdy użytkownik ma prawo wnieść zastrzeżenia co do pracy moderatorów i administratorów, jeśli uważa że są wystarczająco zasadne. Zostaną rozważone. Zakazane jest jednak wywieranie jakiegokolwiek nacisku na pracę moderatorów i ich pozycję na forum, a tym bardziej zbiorowej presji na tychże. Takie zachowanie będzie niezwłocznie karane warnem.


§ 4. Awatary i Sygnatury

1. Maksymalna wielkość awatara to:120 x 120 pikseli.
2. Prosimy używać awatarów nieleżących na naszym serwerze żeby go nie obciążać. Nie jest to jednak konieczne.
3. Sygnaturka nie może zawierać treści zakazanych w §3.
4. Podpis może zajmować maksymalnie 3 linijki i zawierać 500 znaków. Natomiast jeśli chodzi o obrazki to wszystkie razem nie mogą być większe niż 500 x 150 pikseli


§ 5. Warny i Bany

1. Za nie przestrzeganie powyższych zasad użytkownik może zostać ukarany warnem lub nawet banem.
2. Jeśli użytkownik uzyska 3 warny nie będzie mógł pisać na forum.
3. Jeśli użytkownik uzyska 4 warny nie będzie mógł wejść na forum.
4. Moderator może dać maksymalnie warna o wartości 4 (czyli zbanować).
5. Wyjątkowo złe zachowanie będziemy karać banem.
6. Kontrowersyjna postawa (np. troll, spamer, noob) może skutkować rangą Namierzony. Szczegóły § 6 punkt 3.
7. Jeśli użytkownik poprawi swoje zachowanie i zrozumie swoje błędy możliwie jest zdjęcie warna lub bana. Z drugą możliwością można się zapoznać w § 6 punkt 5.


§ 6. Rangi

1. Rangi personalne.

*Admin (Władza absolutna)
*Junior Admin (Może prawie wszystko)
*Moderatorzy (Pilnują porządku na forum)
*V.I.P. (Osoby zasłużone dla strony i forum)
*Redaktor (Redaktor PostalSite.Info, niezbywalna ranga uznaniowa za redagowanie artykułów i tłumaczenia)
*Modder (Twórca dodatków do serii Postal (mapy, mody) zarejestrowany na naszym forum)
*ServerAdmin (Administrator naszego serwera multiplayer oraz Moderator w dziale Postal 2 Multiplayer)
*Tester (W uznaniu za liczne testy prac naszych użytkowników)
*Filmowiec (Tworzący na nasze potrzeby filmy z naszych modów (ranga tymczasowa) oraz członkowie PSI Movies Team)
*Grabarz (Moderator Cmentarza, ranga zmienna, wybieralna przez posiadaczy rangi Zombie)


2. Rangi nie personalne.

*Koleś (min. postów 3000)
*Pracownik RWS (min. postów 2000)
*Wytrenowany morderca (min. postów 1000)
*Stuprocentowy psychol (min. postów 750)
*Zabójca na sterydach (min. postów 500)
*Seryjny zabójca (min. postów 250)
*Miłośnik broni (min. postów 100)
*Początkujący morderca (min. postów 50)
*Niedorobiony bandzior (min. postów 25)
*Wnerwiony urzędas (min. postów 10)
*Wstydliwy morderca (min. postów 0)

3. Rangi specjalne.

*Ciota (personalna - za głupotę) - Obelżywość tej rangi jest dodatkowym czynnikiem powstrzymującym przed szkodzeniem na forum. Zobacz też § 1 punkt 9.
*Namierzony (zobacz § 5 punkt 6) - Bardzo restrykcyjna ranga. Jej posiadacz musi liczyć się z tym, że w każdej chwili i bez ostrzeżenia może zostać bezpowrotnie zbanowany. Każdy jego niepoprawny post może zostać bez słowa usunięty a towarzyszy temu ban na 1 dzień.

4. Rangi dodatkowe.

*Stukacz (ranga porządkowa: dostaje ją automatycznie każdy, kto ma 20 liczonych postów, co daje dostęp do Małego HP)
*Zombie (ranga porządkowa: chroni zwykłych użytkowników przed treścią działu Cmentarz. Zawartość Cmentarza widoczna jest tylko po otrzymaniu tej rangi. Zgłosić się może każdy, zgłoszenie akceptuje Grabarz lub Admin)
**rangi uznaniowe* (prywatne rangi dla zasłużonych użytkowników)

5. Jak uzyskać rangę V.I.P.?
Ranga V.I.P. nadanawana jest przez administratora za konstruktywny udział w forum i wkład w jego merytoryczną zawartość.

Administracja PostalSite.info
_________________
http://tondruk.pl
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec Żył



Wiek: 43
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 10477
Skąd: z naprzeciwka
Wysłany: 2014-09-26, 02:11   

Anonsuję zmiany w Regulaminie nowym postem, ponieważ zakres zmian jest znaczny. Otóż wersja 2.1 porządkuje zmiany na forum jakie zaszły od ostatniego roku a nawet i wcześniej:

1. Odnotowane zostało istnienie działu Cmentarz oraz powiązanej z nim grupy/rangi Zombie jak też moderującego go Grabarza.
2. Wskazano nowe rangi: Filmowiec, Tester, Zombie i Grabarz.
3. Odnotowano odrębność regulaminową działów English Forum i Cmentarz.
4. Zdefiniowano zakaz usuwania swojego konta i powiązanych z tym postów.
5. Zdefiniowano, że rejestrujący się użytkownik akceptuje istnienie wszelkich kontrowersji na forum, takich jak ranga Ciota czy warunki panujące na Cmentarzu.
6. Zaostrzono restrykcje rangi Namierzony, które w skrócie można nazwać: Metodyczne wyrywanie chwasta.

Edycji ulegnie jeszcze § 4. Awatary i Sygnatury kiedy te kwestie zostaną uregulowane.
_________________
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki