Strona G艂贸wna Postal Site

Postal Forum Strona G艂贸wna
Najwi臋ksze na 艣wiecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  U偶ytkownicyU偶ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Og艂oszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania si臋 na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat u偶yj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Nast臋pny temat
Przesuni臋ty przez: Tiquill
2011-03-28, 02:51
Modyfikacje - spis i opis
Autor Wiadomo艣膰
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
  Wys艂any: 2007-02-12, 23:34   Modyfikacje - spis i opis

Witam! :-)

Postanowi艂em opisa膰 wszystkie dost臋pne mi mody dla Postala 2. Jako 偶e roboty jest wiele, b臋d臋 dzieli艂 si臋 swoj膮 prac膮 systematycznie wg post臋p贸w nad tym. To co zrobi臋, zamieszcz臋.

:!:
Na pocz膮tek wst臋pna informacja. Mody podzieli艂em na grupy, aby 艂atwiej by艂o si臋 mi臋dzy nimi po艂apa膰. Linki pomocne do 艣ci膮gni臋cia pliku poda艂em tylko tam, gdzie ich lokalizacja jest nietypowa. Je艣li linku nie ma, znaczy to, 偶e mod jest dost臋pny na PostalNetwork.org lub na samej PostalSite.info w dziale Download. Albo 偶e nie znam lokalizacji, z kt贸rej mo偶na go 艣ci膮gn膮膰.
:!:


Postal 2: Share the Pain

Tryb singleplayer
Niekt贸re mody zadzia艂aj膮 te偶 na pierwotnym Postal 2, co zaznacz臋.


KW2 - Kamek & SilentWrath Mod v.2
Jedyny mod dodaj膮cy nowe cheaty, bronie i mn贸stwo zabawy w stylu Postala. Obowi膮zkowa pozycja ka偶dego fana Postala. Finalna wersja wcze艣niejszych dokona艅 Kameka, SilenWrath'a oraz Dopamine'a: kChompy1337v11, kRndViolence1337, kmod10, kMod16, kMod40, kSPMods42, BulletTime oraz innych. Je艣li kto艣 ma wcze艣niejsze wersje, musi je usun膮膰, aby unikn膮膰 konflikt贸w w grze. Tylko trzy pliki a zabawa przednia! Oto najlepsze cheaty: nuke (wyrzutnia atom贸wek), playerhater (nienawidz膮 ci臋!), armedndangerous (bro艅 i si艂a przechodni贸w znacznie bardziej niebezpieczna dla ciebie), chompy (rybka!), hyperjump, hyperspeed, mightyfoot (kopiesz mocniej), catrain (kod, kt贸ry w艂膮cza spadaj膮ce koty z nieba i kt贸ry mo偶emy modyfikowa膰 innymi kodami; razem z rainchaos daje piek艂o!), rapidfire (szybsza bro艅), bullet, doghouse (pieski ci臋 wspieraj膮), saddamizeme... A inne? Sprawd藕 sam!

Chcesz wszystkie nowe bronie, jakie daje mod? Wpisz cheat betty a dostaniesz: Karma Gun, Super Shovel (kilka g艂贸w z jednego ludka), Puker, Robocop Pistol (szybkostrzelny pistolet), Uber Shotgun, Gib Gun (strzelasz mi臋chem, tak偶e p艂on膮cym), Party Bomb (paczka - muzyczna bomba), eksploduj膮ce p膮czki, Bouncing Betty (znane potem z AW7), Giant Scissors oraz te偶 znane z AW7 Anthrax Launcher, Cat Launcher i Nuke Launcher. Opr贸cz tego mod daje Random Wardrobe (czyli mo偶liwo艣膰 przebierania si臋 losowo w inne postaci, w tym kobiety). ;-)

Mod zmienia menu startowe i dodaje swoje w艂a艣ciwo艣ci do gry, wymaga wi臋c niewielkich modyfikacji w pliku Postal2.ini. W sekcji
Cytat:
[Engine.Engine]
znajdujemy wpis
BaseMenu=Shell.ShellRootWindow
i zmieniamy go na
BaseMenu=kSPMods.kRootMenu

Wi臋cej o modzie w readme znajduj膮cym si臋 w archiwum. Znalezione cheaty mo偶emy przypisa膰 sobie do wybranych klawiszy, edytuj膮c plik User.ini. A pobierzemy go cho膰by z PostalSite.info jako K&W. Nie mo偶emy go u偶y膰 w zwyk艂ym Postalu 2.

---------- xxxxx ----------


Tn Inventory
Drugi niezb臋dny mod trybu single dla prawdziwego Kolesia. ;-) Co daje? 17 nowych broni! 艁om, kij golfowy, laser, Objective Individual Combat Weapon, Magnum 44, Remington, MP5, AK47 czy d艂uga艣ny M82. Co trzeba zrobi膰? Wystarczy wypakowa膰 pliki. ;-) Nie wchodzi w konflikt w modem KW2, bo dzia艂a na innej zasadzie.
TokyoNightingale, autor moda, umie艣ci艂 wszystkie bronie w zmodyfikowanej mapie Dom - trzeba wi臋c tylko podmieni膰 oryginalny plik suburbs-3.fuk na ten z archiwum moda (zachowawszy wczesniej oryginalny plik). Aby zdoby膰 od razu wszystkie bronie, idziemy do domu s膮siada Kolesia i zbieramy co tam jest... Mod wymaga jednak zacz臋cia gry od nowa, bo nie p贸jdzie na starych sejwach. Ale warto dla niego zacz膮膰 gr臋 od nowa. 8-)

Mod mo偶na 艣ci膮gn膮膰 ze strony Oagh'a http://shannonnewman.tripod.com/fun.html Znajdujemy tytu艂 'TnInventory by Tokyo Nightingale : A mod for Postal stp'. Nie polecam 艣ci膮gania moda ze strony autora http://tokyo-nightingale.hp.infoseek.co.jp/ bo s膮 tam r贸偶ne wersje moda (o tych samych nazwach) i cho膰 przeznaczone tak偶e dla AW7 i AWP oraz daj膮ce nowe mapy, to jednak powoduj膮 konflikty. Autor wci膮偶 rozwija swoje projekty, wi臋c mo偶e kiedy doczekamy zgodnych wersji. Ale podkre艣lam: Wersja 艣ci膮gni臋ta ze strony Oagha jest jak najbardziej w porz膮dku.

Moda nie mo偶emy u偶y膰 w kasycznym Postalu 2. A to, z czego mo偶emy by膰 niezadowoleni, po jednoczesnym u偶yciu mod贸w KW2 i Tn? Hehe, 偶e za du偶o mamy broni i nie wszystkie mieszcz膮 si臋 pod rolk膮 myszy. ;-)

---------- xxxxx ----------


Nightmare City
Pakiet map. Nie jest to klasyczny mod, tylko w艂asnie pakiet 18 map powi膮zanych ze sob膮; mo偶emy przechodzi膰 z jednej mapy do drugiej. Taka gra w grze, bez w艂asnego skr贸tu. Mapy powsta艂y jeszcze dla zwyk艂ego Postala 2 i dzia艂aj膮 w ka偶dej wersji gry, nawet w najnowszym modzie AWP. Autor map, Hieronymous, podszed艂 jednak do sprawy nietypowo, gdy偶 zaprezentowa艂 owe mapy i towarzysz膮ce im pliki w kilku archiwach, aktualizuj膮cych si臋 z ka偶dym nowym archiwum. Wszystko znajdziemy na PostalNetwork.org, a s膮 to po kolei: NightmareCitySystemFiles00.zip, NightmareCityMaps01.zip, NightmareCityUpgrade01.zip, NightmareCityUpgrade02.zip, NightmareCityUpgrade03.zip i NightmareCityUpgrade04.zip. Niestety, dopiero po pobraniu wszystkiego, mo偶emy cieszy膰 si臋 w pe艂ni tymi dodatkami. Ostatecznie, mo偶emy sobie darowa膰 plik NightmareCityUpgrade03.zip gdy偶 jedyna rzecz, kt贸ra p贸藕niej nie zostanie zaktualizowana to plik Startup.fuk czyli nowa animacja w menu gry. Jest ona zreszt膮 dost臋pna na PostalSite jako New Menu (MJPNewMenu.exe).

Jak gra膰? W menu gry wybieramy 'W艂asna mapa' i spo艣r贸d listy map zaczynaj膮cych si臋 na cus-MJPNC wybieramy dowoln膮. Najlepiej oczywi艣cie wybra膰 startow膮 map臋 do wszystkich innych lokacji, czyli cus-MJPNC00Centre - da to nam najlepsz膮 zabaw臋. A lekko nie b臋dzie. ;-) Je艣li kto艣 ju偶 pobiera艂 mapy ze z fraz膮 cus-MJP na pocz膮tku, ten pozna lokacje. Autor po prostu swoje wcze艣niejsze mapy po艂膮czy艂 w jedn膮 ca艂o艣膰. Broni nowych nie dostaniemy. Ale za to ujrzymy galeri臋 nowych postaci. W tym autorsk膮 wersj臋 zombie. Tak, zombie straszy艂y ju偶 w Postalu 2. :-) Cho膰 s膮 to ca艂kiem inne zombie...

---------- xxxxx ----------


ReDelivery
Mod b臋d膮cy gr膮 z samodzielnym skr贸tem i w艂asnymi mapami. Map jest trzy i wszystko zaczynamy od nowa, 偶adnych znanych cheat贸w itd. Musimy po prostu wygra膰. To chyba pierwszy mod dla Postala bed膮cy oddzieln膮 gr膮. Wielko艣ci膮 r贸wna膰 nie mo偶e si臋 z Eternal Damnation - ale zagra膰 warto. Spotkamy Talib贸w itd... 艢ci膮gniemy go z PostalNetwork.org lub z autorskiej strony TEAM AF http://w3.quake3.jp/fantom/ Plik RD.zip zawiera instalator, kt贸ry nie zmieniaj膮c w 偶adnym stopniu samego Postala zainstaluje swoje pliki razem ze skr贸tem na pulpicie. Nie jest przeznaczony dla zwyk艂ego Postala 2.

---------- xxxxx ----------


CrazyMod
Wariacki mod autorstwa Wolve. Daje swoje stare-nowe cheaty i zmienia co nieco. ;-) Jak zainstalowa膰? Mod podmienia kilka plik贸w, najpierw wi臋c trzeba oryginalne zarchiwizowa膰. A s膮 to: GameTypes.u, BasePeople.u i People.u w podfolderze System oraz intro.fuk w podfolderze Maps. Po zarchiwizowaniu orygina艂贸w, wypakowujemy ca艂膮 zawarto艣膰 wg instrukcji w readme. Mod wymaga te偶 edycji pliku Postal2.ini. Odnajdujemy sekcj臋
Cytat:
[Engine.Engine]
a w niej
DefaultGame=GameTypes.GameSinglePlayer
i zmieniamy j膮 na
DefaultGame=CrazyMod.WSinglePlayer

A pobra膰 go mo偶emy ze strony Oagh'a http://shannonnewman.tripod.com/fun.html I nie pogramy nim na zwyk艂ym Postalu 2.

---------- xxxxx ----------


PixiesTeleporter
To nie tyle mod, ale sugestia, jak wyedytowa膰 sw贸j plik User.ini, aby m贸c, wciskaj膮c jeden przycisk na klawiaturze numerycznej, przenie艣膰 si臋 na wybran膮 map臋. Ot, i ca艂y teleporter! ;-) I zadzia艂a w ka偶dej wersji, od Postala 2 do moda AWP.

Dobrej zabawy! ;-)
Cdn...
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
Ostatnio zmieniony przez Tiquill 2007-04-02, 22:56, w ca艂o艣ci zmieniany 2 razy  
 
 
 
 
Luigi 
Seryjny zab贸jca


Wiek: 53
Do艂膮czy艂: 05 Lis 2006
Posty: 289
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2007-02-12, 23:55   

Proponuj臋 przyklejenie temetu. ;-)
_________________
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-02-13, 00:06   

S艂usznie. Przyklei艂em.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Robse脽ed 
V.I.P.
Der abgefuckte



Pom贸g艂: 2 razy
Wiek: 25
Do艂膮czy艂: 14 Pa藕 2006
Posty: 3690
Sk膮d: Lodsch
Wys艂any: 2007-02-13, 12:46   

Swietny post, a w zasadzie artyku艂. Brawo! :)
_________________
 
 
Luigi 
Seryjny zab贸jca


Wiek: 53
Do艂膮czy艂: 05 Lis 2006
Posty: 289
Ostrze偶e艅:
 2/3/4
Wys艂any: 2007-02-13, 12:53   

Proponuj臋 dodac to na strone gl贸wn膮.
_________________
 
 
 
Iquid 
Za艂o偶yciel PostalSite



Wiek: 29
Do艂膮czy艂: 14 Pa藕 2006
Posty: 587
Sk膮d: GRS
Wys艂any: 2007-02-13, 14:16   

Bradzo dobra robota BRAVO :) ! Chyba trzeba bedzie to dac na strone ale to jak juz skonczysz :>
_________________
http://tondruk.pl
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-02-13, 17:38   

W艂asnie z tak膮 my艣l膮 daj臋 to etapami. ;-) Wzgl臋dna p贸藕niejsza edycja, dodanie czego艣. A na fina艂 - na G艂贸wn膮! Taki mia艂em zamiar od pocz膮tku. :-)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-03-23, 20:49   

:!:
Jako 偶e na forum ruszy艂o przedsi臋wzi臋cie pr贸buj膮ce zrzeszy膰 polskich graczy i uczestnik贸w PostalSite w zwart膮 grup臋, musz臋 na wst臋pie co艣 wyja艣ni膰. Aby gra膰 wsp贸lnie, musimy mie膰 zgodne wersje gry. Tak偶e modyfikacji. Nie chc臋 utrudnia膰 tego przedsi臋wzi臋cia publikacj膮 poni偶szych mod贸w, co przejawi艂oby si臋 tym, 偶e jeden ma to, drugi ma tamto - i 偶aden gracz nie mo偶e dopasowa膰 si臋 do serwer贸w. Jest bowiem kilka mod贸w, kt贸re tak膮 niezgodno艣膰 powoduj膮. Nie jest ich wiele, na szcz臋艣cie. Przy opisie takiego moda zaznacz臋, 偶e powoduje niezgodno艣ci. Zwykle s膮 to modyfikacje podmieniaj膮ce pliki tekstur czy d藕wi臋k贸w, takie jak Postalbabes, GoldenGuns czy NukesWithSounds.
:!:


Postal 2: Share the Pain

Tryb multiplayer cz.1


P2MaDMods
Tak jak KW2 i TnInventory dla trybu single, tak ten mod oraz AirMail to mody sieciowe, bez kt贸rych trudno si臋 oby膰 w Postalu 2. MadMods, autorstwa MADJackal'a, daje nam wiele r贸偶norakiej broni, kt贸re mo偶emy doda膰 jako mutatory, wchodz膮c w polskiej grze na zak艂adk臋 'Modyfikacje'. Co znajdziemy? Przede wszystkim dobrze znane z moda AW7 (i AWP) Silenced Ingram, Silenced Sniper, Spiked Baseball Bat czy shurikeny. To w MadMods mia艂y swoj膮 premier臋 i z powodzeniem u偶ywane by艂y (i s膮) w trybie multiplayer. Jednak nie s膮 w sieciowym graniu dost臋pne jako zupe艂nie samodzielne bronie. Zdecydowana wi臋kszo艣膰 dzia艂a na zasadzie "replacer贸w", czyli zast臋puje klasyczne bronie Postala 2, takie jak shotgun, pistolet, machinegun czy granaty. W sieci贸wce jednak takie zamienniki szkody nie czyni膮 - a wr臋cz przeciwnie! ;-) Aby u艂atwi膰 rozeznanie "who is who" podam co kt贸ry zast臋puje.
- szpadel - ten ma艂o praktyczny "or臋偶" jest zast臋powany przez najwi臋ksz膮 ilo艣膰 broni: Barbarian Axe (wspania艂y dwustronny top贸r!), Butcher Knife, katana, maczeta (ale nie dzia艂a jak bumerang), miecz 艣redniowiecznej Europy i niejaki M@D Inc. Shield (tak mo偶na nawala膰 si臋 znakiem drogowym).
- pa艂ka - tylko Spiked Baseball Bat, czyli "gwo藕dziobejzbol" znany z AW7.
- pistolet - MaD Silenced Pistol oraz MaD Colt Peacemaker
- shotgun - MaD Shotgun
- karabin maszynowy - MaD Silenced Ingram oraz SMP Snatch Fix (ten sam ingram, kt贸ry w trybie snatch jest dost臋pny od pocz膮tku, bez potrzeby jego podnoszenia)
- krowi 艂eb - MaD Cemical Drugs (pastylki, kt贸re podrzucasz przeciwnikowi, by wywo艂a膰 r贸偶ne dziwne efekty) oraz Zyklon B
- no偶yczki - shurikeny oraz trucizna MaD Laboratory Syringes (te偶 znana z AW7)
- snajperka - MaD Sniper oraz jego ulepszona wersja Silenced Sniper
- p膮czki - piwo zdrowe!
- faja - Mad Bong (nawarzony w buteleczce podgrzewacz jak si臋 patrzy)
- mo艂otow i granaty - daj膮 znane Mad Bomb
- rakietnica - ta nie cieszy si臋 dobrym wzgl臋dem autora i na jej miejsce da艂 Mad Mace i MaD War Hammer - dwa t艂uczki ca艂kiem fajne 8-)

Obok powy偶szych, mod daje te偶 samodzielne przedmioty: r贸偶ne zestawy kamizelek i kewlar贸w, shit i death shit, MaD Speed dodaj膮cy pr臋dko艣ci oraz Caltrops & Kung Fu (kopa膰 mo偶esz silniej oraz podrzucasz bardzo wredne Tetsubishi). Dodatkowo s膮 jeszcze cztery mutatory: M@DArena: Barbarian Arena, M@DArena: M@D Dead Revolver, M@DArena: M@DHeAdZ Arena (najlepsze) oraz M@DArena: Ninja Arena. Nie s膮 to tryby gry Arena, ale zestawy okre艣lonych broni, kt贸re mo偶emy u偶y膰. I tak np. w pierwszym pukamy do siebie tylko z MaD Colt Peacemaker'a (wbrew pozorom zabawa bardzo dobra).
Jak je ustawia膰 na li艣cie mutator贸w? Je艣li mamy np. wybrane kilka zamiennik贸w szpadla, to zadzia艂a ten, kt贸ry jest najwy偶ej na li艣cie aktywnych mutator贸w. Mod nie ma swojego pliku *.ini, w kt贸rym mogliby艣my zmienia膰 opcje po swojemu.

Aby moda zainstalowa膰 wystarczy rozpakowa膰 archiwum i umie艣ci膰 w odpowiednich folderach poszczeg贸lne pliki. Pobierzemy go st膮d.

Jako 偶e mod nie zmienia nic w oryginalnej grze a dodaje tylko swoje elementy, mo偶emy 艣mia艂o, maj膮c go, pod艂膮czy膰 si臋 do dowolnego hosta, kt贸ry tego moda nie ma. Zadzia艂aj膮 ustawienia serwera a nie nasze. Co innego, gdy sami chcemy postawi膰 serwer, ale bez aktywnego MadMods. Nie musimy moda usuwa膰, wystarczy 偶e z listy aktywnych mutator贸w usuniemy te, kt贸re zaczynaj膮 si臋 fraz膮 'M@D'. Rada ta odnosi si臋 te偶 do wszystkich mod贸w dzia艂aj膮cych na zasadzie replacer贸w - post臋pujemy podobnie, czyszcz膮c z nich list臋 aktywnych mutator贸w na zak艂adce 'Modyfikacje'. Po tym zabiegu ka偶dy z niezmodowanym Postalem 2 mo偶e si臋 do nas do艂膮czy膰.

Kiedy za艣, odwrotnie,stawiamy serwer z aktywnym MadMods, to musimy edytowa膰 plik Postal2.ini
Cytat:
Trzeba znale藕膰 sekcj臋
[Engine.GameEngine]
i doda膰 w niej wpis
ServerPackages=MaDMods.u
Dopiero wtedy gracze pod艂膮czaj膮cy si臋 do takiego hosta, mog膮 u偶ywa膰 tego moda. Instrukcj臋 jak to zrobi膰 znajdziemy tak偶e w pliku readme w archiwum z modem. Rada dla takiej instalacji znajduje si臋 w ka偶dym niemal archiwum z opisywanych modyfikacji.

---------- xxxxx ----------


AirMail
Drugi bardzo wa偶ny i niezast膮piony mod w sieciowej grze, autorstwa Kameka. Po wypakowaniu plik贸w i uruchomieniu gry jego obecno艣膰 w opcjach trybu multi widzimy tylko w postaci jednego mutatora na zak艂adce 'Modyfikacje'. Co nam daje taki jeden skromny zdaje si臋 mutator? Ca艂e mn贸stwo powerup贸w, fantastycznie urozmaicaj膮cych nam gr臋! Owe powerupy widzimy jako spadaj膮ce z nieba paczki pocztowe (st膮d nazwa moda). Paczka pojawia si臋 przez okre艣lony czas, a nie podniesiona znika. Po jej podniesieniu dopiero mo偶emy przekona膰 si臋, co jest w paczce. Mod jest dost臋pny w bardzo wielu wersjach, z ka偶d膮 nowsz膮 rozwijany i wzbogacany o nowe powerupy. Wszystkie znajdziemy na PostalNetwork.org. Najbardziej popularne s膮 dwie wersje: AirMail 1.1 oraz opisany tu nowszy AirMail 3 v1.41, kt贸ry pobierzemy st膮d. S膮 te偶 wersje, kt贸re wyst臋puj膮 tylko na okre艣lonych serwerach.

Co znajdziemy? Bardzo r贸偶ne dodatki! Kilka z nich zawartych by艂o w singlowym KW2, kilka znamy z p贸藕niejszej AW7 (i AWP). Oto wybrane: Air Jordans (szybciej biegamy i wy偶ej skaczemy), Icarus Wings (latamy), Rocket Splat (zu偶ywaj膮c paliwo wyrzutni rakietowej latamy a偶 ogie艅 z ty艂ka leci!), Auto-Ammo (odnawia si臋 nam amunicja), Regen (stale odnawia nasze zdrowie, daj膮c nam du偶膮 przewag臋), DogHouse (psy nam pomagaj膮!), fa艂szywki airmaili i fast-food'贸w, Bouncing Betty (znane z KW2), Holy Hand Grenade (znany z AW7), FireBomb (ogniste granaty), Fire Magic (p艂oniemy bez szkody dla nas, za to podpalamy innych), Lightning Magic (pora偶amy pr膮dem a dodatkowo stawiamy niewidzialn膮 dla wrog贸w 艣mierciono艣n膮 elektryczn膮 pu艂apk臋!), Disco Ball of Doom (kr膮偶y wok贸艂 nas kula zabijaj膮ca w swoim zasi臋gu naszych przeciwnik贸w), Gravity Wells (stawiamy na drodze niewidzialn膮 dla innych kul臋 energii, kt贸ra wci膮ga i zabija przeciwnik贸w) oraz jego przeciwno艣膰 Anti-Gravity Trap, Repel (odbija od nas pociski), Law Firm (wi臋kszo艣膰 powerup贸w na nas nie dzia艂a), The Shadow (pe艂na niewidzialno艣膰 przez okre艣lony czas), AirMail Thiew (kradniemy cudze airmaile), AirMail Select (wybieramy sobie dowolny inny), Tai Kwan Leap (kopiemy silniej!), Teleporter (przenosi nas w inne miejsce), Bunny Hop (wszyscy w zasi臋gu mojego wzroku skacz膮!), Vampiric Rune (zabijamy lub ranimy, zdrowie na przybywa, a b臋d膮c bezczynni - zdrowie tracimy), Vengeance (zemsta niebezpieczna!), Weight Gain 4000 (jeste艣my wi臋ksi i silniejsi), Berserker Rage (strzeli do mnie kto - to zginie), StarMan (najlepszy - daje przez okre艣lony czas nie艣miertelno艣膰 i u艣mierca przeciwnik贸w gdy ich dotkniemy). 艁adny wyb贸r... :-)

Mod jest przyjazny dla d艂ubi膮cych w ustawieniach. Mo偶na sobie w pliku AirMail.ini modyfikowa膰 spor膮 cz臋艣膰 ustawie艅, w tym czas dzia艂ania powerupa, ilo艣膰 ps贸w czy granat贸w bouncing betty. Je艣艂i mamy r贸偶ne wersje moda, pami臋tajmy, by plik AirMail.ini odnosi艂 si臋 do wybranej przez nas wersji :!: Wi臋cej o nim jak zwykle w readme w archiwum z modem.

A instalacja standardowa, wypakowujemy tylko pliki z archiwum w docelowe miejsca. Tylko w przypadku, kiedy stawiamy w艂asny serwer i chcemy, by inni korzystali z tego moda, musimy edytowa膰 plik Postal2.ini:
Cytat:
Wyszukujemy sekcj臋
[Engine.GameEngine]
i dodajemy do niej wpis
ServerPackages=AM3-141.u
Wystarczy potem, 偶e przeniesiemy na zak艂adce Modyfikacje mutator AirMail 3 v1.41 do listy u偶ywanych mutator贸w. Je艣li za艣 nie chcemy dawa膰 na swym ho艣cie tego moda, taki wpis przenosimy do listy po lewo.

---------- xxxxx ----------


Scotts Guns
To nie jest jeden mod, ale kilka modyfikacji autorstwa Scotta Drysdale. S膮 to mutatory zamieniaj膮ce domy艣lne bronie na swoje. Dodajemy je, jak ka偶de mutatory, na zak艂adce 'Modyfikacje'. Mody wyst臋puj膮 w postaci r贸偶nych archiw贸w, nieraz po艂膮czone ze sob膮, nieraz oddzielnie. Dlatego te偶 nie podam nazw tych archiw贸w, tylko wymieni臋 same mody:
Scotts_MGUN
Czyli Scotts_MGun MotherFucker!!!!, zast臋puj膮cy zwyk艂y karabin maszynowy. Czym si臋 wyr贸偶nia? Jest silniejszy, cichy i... nie daje rozb艂ysk贸w podczas strzelania.
SuperShotGun
Czyli SuperShotGun MotherFucker!!!!, zast臋puj膮cy zwyk艂ego shotguna. Prezentuje si臋 nader atrakcyjnie: jakby艣 trzyma艂 w r臋kach rozpalone 偶elazo. To nie wszystko! Jest bardzo silny, celny i bardzo g艂o艣ny. Wydaje huk eksplozji granatu, co jest bardzo mi艂e podczas gry. ;-)
RedDevil
Czyli ScottsHome RedDevil. Ulepszona wersja i tak 艣wietnego SuperShotGuna. Rewelacyjna zabawka :!: To, zgodnie z nazw膮, czerwony diabe艂, a nie zwyk艂a bro艅. Zaskakuj膮co silny; odrzut przeciwnik贸w ma niebywa艂y. Celno艣ci膮 i no艣no艣ci膮 mo偶e r贸wna膰 si臋 tylko ze snajperk膮, pomimo 偶e nie ma celownika optycznego. Po prostu kosisz wrog贸w! A jak brzmi? Cichy podmuch piek艂a... Jest tak dobry, 偶e towarzyszy mu poni偶szy mutator:
NoBot_RedDevil
Uniemo偶liwia botom korzystania z RedDevila. Za du偶膮 艣miertelno艣膰 przynosi RedDevil, by jeszcze boty mog艂y z niego korzysta膰. Gra z botami maj膮cymi RedDevil'a nie jest po prostu przyjemna. Nikt nie chce oberwa膰 od g艂upola, nawet tego nie spostrzeg艂szy. To po prostu kaganiec na RedDevila. ]:->
Nast臋pne mody, to ju偶 jajcarstwo Scotta. Wprowadza koty do sieci贸wki! Kotki w roli t艂umnik贸w i amunicji. :-)
ScottsHome Cat Shotgun
Czyli kot jako t艂umnik na shotguna. Czyli znany z orginalnego Postala efekt kodu rockincats. Trzeba co艣 dodawa膰 wi臋cej?
ScottsHome Cat MachineGun
Kot jako t艂umnik karabinu maszynowego.
ScottsHome Cat Launcher
A to sieciowa wersja dziedzictwa moda KW2, czyli efekt kodu betty. Po prostu, kocia rakietnica.

Jak je instalujemy? Ka偶dy mod z tej grupy ma swoje pliki, wszystkiego naraz jest wiele. Trzeba z uwag膮 wszystko rozpakowa膰, aby t膮 drobnic臋 porawnie zainstalowa膰. Zw艂aszcza wiele plik贸w przyb臋dzie w folderze System. Je艣li ju偶 si臋 z tym uporamy i zechcemy u偶y膰 tych mod贸w na swoim ho艣cie, tak by gracze do艂膮czaj膮cy do nas mogli ich u偶ywa膰, musimy wprowadzi膰 pewne zmiany w pliku Postal2.ini. Wszystkie wpisy dla mod贸w podaj臋 hurtem.
Cytat:
Odnajdujemy sekcj臋
[Engine.GameEngine]
i dodajemy do niej takie wpisy:
ServerPackages=ScottsHomedotcom
ServerPackages=Scotts_MGun
ServerPackages=SuperShotGun
ServerPackages=SSGunReplacer
ServerPackages=Red_devilReplacer
ServerPackages=Red__Devil
ServerPackages=MutNoBot_RedDevil
ServerPackages=SDCatLauncher
ServerPackages=SDCatReplacer
ServerPackages=SDCatMgun
ServerPackages=SDCatMgunReplacer
ServerPackages=SDCatShotgun
ServerPackages=SDCatShotgunReplacer
Je艣li nie chcemy ich u偶ywa膰 na swoim ho艣cie, aby u艂atwi膰 innym graczom, kt贸rzy nie maj膮 tych mod贸w, gr臋 u nas, to wy艂膮czamy te mody na zak艂adce 'Modfikacje'. A wszystkie pliki 艣ci膮gniemy st膮d.

---------- xxxxx ----------


Super Weapons
S膮 to trzy sieciowe mody, dost臋pne w samodzielnych archiwach lub razem, w jednym. Nie dzia艂aj膮 na zasadzie replacer贸w, jak powy偶sze, ale dodaj膮 samodzielne bronie. Jest bardzo wiele map, kt贸re wymagaj膮 tych broni i bez nich taka mapa nie ruszy. Mapy takie poznamy po charakterystycznych ko艅c贸wkach w nazwie: [SW], [SWS], [SWES], (SWSE) czy ][. A s膮 to:
SuperWeapons
Mod dodaje znane z singlowych KW2 i AWP/AW7: Holy Hand Grenades, Grenade Launcher, Nuke Launcher, Napalm Launcher i WMD. W przypadku dw贸ch ostatnich, wyrzutni napalmu i WMD (znanych z samego StP) mod daje nam tak偶e mutatora 'WMD/Napalm Fix', kt贸ry zast臋puje w grze zwyk艂e rakietnice.
SMEG
Znany dobrze z AWP/AW7 sprz臋cik, kt贸rym jeszcze przed AW7 mo偶na by艂o pogrywa膰 w grze sieciowej
Supersniper
Snajperka, lepsza od tej z StP, bo celniejsza i bardziej niezawodna.
Poszczeg贸lne mody pobierzemy st膮d. Wystarczy wypakowa膰 zawarto艣膰 aby z nich korzysta膰. Je艣li za艣 kto艣 chce je u偶ywa膰 na swoim serwerze, to aby inni gracze mogli ich u偶ywa膰, musi doda膰 takie wpisy w pliku Postal2.ini:
Cytat:
Odszukujemy sekcj臋
[Engine.GameEngine]
i dodajemy do niej wpisy
ServerPackages=SuperWeapons
ServerPackages=ED_SMEG
ServerPackages=supersniper.U


---------- xxxxx ----------


AWMultiWeapons
Mod, autorstwa Kameka, dodaj膮cy dwie nowe bronie z gry Apocalypse Weekend: m艂ot i maczet臋. Kosy niestety nie daje, mimo, 偶e mo偶na w jego "trzewiach" doszuka膰 si臋 艣lad贸w i jej. M艂ot dzia艂a tak samo jak w AW, czyli mo偶na nim uderza膰 i rzuca膰. A rzut nim jest zab贸jczy, si艂膮 por贸wnywalny chyba tylko z RedDevilem, wy偶ej opisanym. Za艣 co do maczety... Maczeta wyst臋puje tak偶e w modzie MadMods, lecz tamta nie dzia艂a jak bumerang. W modzie AWMultiWeapons za艣 owszem, po rzuceniu wraca do r膮k. Mod dzia艂a jako replacer, czyli zast臋puje domy艣lne bronie Postala 2: szpadel i pa艂k臋. Szpadel jest zast臋powany przez m艂ot a pa艂ka przez maczet臋. Aby moda uaktywni膰, dodajemy w ustawieniach hosta na zak艂adce 'Modyfikacje' jako aktywny mutator 'AW Relacer'.

Instalujemy go standardowo, czyli wypakujemy zawarto艣膰 w odpowiednie foldery. To wystarczy, aby by膰 klientem serwera, kt贸ry u偶ywa tego moda - lub aby samemu gra膰 z botami. Jednak, gdy sami chcemy postawi膰 serwer z tym modem, to 偶eby gracze mogli si臋 nim pos艂ugiwa膰, nie wystarczy by mieli pliki tego moda. W艂a艣cicel hosta (jak niemal w ka偶dym przypadku sieciowego moda) musi w pliku Postal2.ini
Cytat:
odszuka膰 sekcj臋
[Engine.GameEngine]
i doda膰 do niej wpis
ServerPackages=AWmultiWeapons.u
A mod 艣ci膮gniemy st膮d.

I na koniec sugestia. Jest pewna roszada mi臋dzy tym modem a MadMods. Oba maj膮 maczety. Z tym, 偶e maczeta z MadMods (kt贸ra, powt贸rz臋, nie dzia艂a jak bumerang) zast臋puje nam szpadel. Za艣 maczeta z AWMultiWeapons zast臋puje nam pa艂k臋. Tymczasem szpadel w MadMods jest zast臋powany nie tylko przez maczet臋, ale i przez inne 艣wietne bronie (jak Barbarian Axe czy miecz). Zawsze w przypadku dubluj膮cych si臋 mutator贸w, aktywny jest ten wy偶ej b臋d膮cy na li艣cie. Dlatego zawsze sprawd藕my czy jeden mod nie blokuje nam broni z innego moda, kt贸r膮 woleliby艣my u偶ywa膰.

CDN.
Ostatnio zmieniony przez Tiquill 2007-07-14, 22:36, w ca艂o艣ci zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
blt 
Niedorobiony bandzior


Do艂膮czy艂: 22 Gru 2006
Posty: 44
Wys艂any: 2007-04-01, 15:49   Re: Modyfikacje - spis i opis

Tiquill napisa艂/a:
Witam! :-)
Postal 2 i Postal 2 Share the Pain

(...)
Tn Inventory
(...)
Co trzeba zrobi膰? Wystarczy wypakowa膰 pliki. ;-) Nie wchodzi w konflikt w modem KW2, bo dzia艂a na innej zasadzie.
TokyoNightingale, autor moda, umie艣ci艂 wszystkie bronie w zmodyfikowanej mapie Dom - trzeba wi臋c tylko podmieni膰 oryginalny plik suburbs-3.fuk na ten z archiwum moda. Aby zdoby膰 od razu wszystkie bronie, idziemy do domu s膮siada Kolesia i zbieramy co tam jest... Mod wymaga jednak zacz臋cia gry od nowa, bo nie p贸jdzie na starych sejwach. Ale warto dla niego zacz膮膰 gr臋 od nowa. 8-)
(...)

Nie wiem czemu, nie dzia艂a u mnie - po wypakowaniu odpowiednich plik贸w zaczynam now膮 gr臋, pojawia si臋 sekwencja startowa, lista zada艅, po czym 艂aduje si臋 dalej i w 2/3 na oko paska 艂adowania wysypuje si臋 (clitical error). Na pewno ten mod dzia艂a pod P2 bez dodatk贸w?




(o rany... jestem pokrakiem! :D )
Ostatnio zmieniony przez blt 2007-04-01, 21:31, w ca艂o艣ci zmieniany 2 razy  
 
 
plicho12
Pocz膮tkuj膮cy morderca


Wiek: 28
Do艂膮czy艂: 06 Lis 2006
Posty: 97
Wys艂any: 2007-04-02, 08:39   

A sk膮d pobra膰 mam KW2 - Kamek & SilentWrath Mod v.2 bo Tiquil tego nienapisa艂
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-04-02, 23:07   

blt o TnInventory napisa艂/a:
Nie wiem czemu, nie dzia艂a u mnie - po wypakowaniu odpowiednich plik贸w zaczynam now膮 gr臋, pojawia si臋 sekwencja startowa, lista zada艅, po czym 艂aduje si臋 dalej i w 2/3 na oko paska 艂adowania wysypuje si臋 (clitical error). Na pewno ten mod dzia艂a pod P2 bez dodatk贸w?
S艂uszna uwaga. :idea: Mod nie jest przeznaczony dla zwyk艂ego Postala 2 ale dla StP - i na StP ruszy bez 偶adnych dodatk贸w. Poprawi艂em wst臋pniaka, nanosz膮c poprawki tak偶e dla innych singlowych mod贸w. I doda艂em co nieco.
plicho12 napisa艂/a:
A sk膮d pobra膰 mam KW2 - Kamek & SilentWrath Mod v.2 bo Tiquil tego nienapisa艂
Napisa艂, napisa艂, ale we wst臋pie do tematu: Je艣li linku nie ma, znaczy to, 偶e mod jest dost臋pny na PostalNetwork.org. Doda艂em jednak tam teraz wzmiank臋 (potrzebn膮), 偶e mo偶emy go 艣ci膮gn膮膰 z samego PostalSite jako K&W. :-)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-07-14, 22:38   

Postal 2: Share the Pain

Tryb multiplayer cz.2


M@DUSAS12
Mod dodaj膮cy now膮 bro艅 do trybu multiplayer. M@DUSAS zast臋puje w grze sieciowej standardowego shotguna dzia艂aj膮c jako mutator; dodajemy go do rozgrywki w jej ustawieniach, przenosz膮c do listy aktywnych mutator贸w. Jest g艂o艣ny, znacznie silniejszy i szybszy (strzela niemal seriami). Nios膮c go obserwujemy tak偶e pewne gesty r臋k膮 Kolesia. ;) Pr贸cz tego by艂 chyba pierwsz膮 dost臋pn膮 broni膮 do Postala, gdzie mo偶emy obserwowa膰 wypadaj膮ce 艂uski po wystrzelonych nabojach.
Po wypakowaniu plik贸w mo偶emy ju偶 gra膰 z botami, ale gdy stawiamy serwer, to 偶eby gra do艂膮czaj膮cego do nas gracza widzia艂a bro艅, musimy wyedytowa膰 plik Postal2.ini i znale藕膰 w nim sekcj臋
Cytat:
[Engine.GameEngine]
i doda膰 w niej wpis
ServerPackages=MaDUSAS12v2
Kiedy za艣 pod艂膮czamy si臋 jako klient do gry z tym modem, nie musimy nawet go instalowa膰, gra sama go pobierze. Instaluj膮c go oszcz臋dzamy jednak czas, przez jaki gra musia艂aby go 艣ci膮gn膮膰.
Kiedy za艣 chcemy mie膰 moda stale wczytywanego podczas uruchamiania edytora PostEd, tak aby m贸c go szybko doda膰 do swojej mapy, to w pliku Postal2.ini odnajdujemy sekcj臋
Cytat:
[Editor.EditorEngine] i wpisujemy na jej ko艅cu:
EditPackages=MaDUSAS12v2
Przyk艂ad dodania dla edytora pliku moda pokazuje jak w ten spos贸b doda膰 inne mody. A pobierzemy go st膮d.

---------- xxxxx ----------


kMods-Plus
Wa偶na modyfikacja, autorstwa Kameka, kt贸ra zawiera w sobie wiele innych poprzednio utworzonych przez niego sieciowych mod贸w. S膮 to: kMods-Final i jego wcze艣niejsze wersje, P2Admin, nowsza wersja Golden Gun, Massacre, MapShuffle, Message Of The Day, Random Spawn, Shovel Fights, NameBan... Sk艂ada si臋 z trzech podstawowych modu艂贸w: mutator贸w urozmaicaj膮cych zasady gry, opcji admina dla serwer贸w (g艂贸wnie dedykowanych) i z nowego trybu gry.

Mutatorami modyfikuj膮cymi pojedynki s膮: Double Health, High Speed (szybciej 1,4x), Super Speed (podw贸jna pr臋dko艣膰 - mo偶na j膮 zmieni膰 edytuj膮c plik kMods.ini, tak jak i wiele innych warto艣ci innych mutator贸w), Mega Ammo Mode (podw贸jna ilo艣膰 amunicji dla standardowej broni, czyli ju偶 nie dla WMD czy napalmu), Mega Nuke Launchers (zmienia rakietnice w wyrzutnie j膮drowych pocisk贸w), No Seeking Rockets (wy艂膮cza szukanie celu przez rakietnic臋), No Bot Sniper (boty nie mog膮 u偶ywa膰 snajperki), Shovel Fight (walka tylko na szpadle), MP-Friendly Weapons (mapy kt贸re zawieraj膮 dodatkowe bronie jak WMD czy napalm rusz膮 nawet gdy nie b臋dziesz mia艂 zainstalowanych tych broni, czyli moda SuperWeapons, bo owe bronie i amunicja do nich zostan膮 zamienione na stadardowy arsena艂) i mutator No Health (zero odnawiania zdrowia, walka bardziej 艣miertelna, bo nie masz 偶adnych apteczek czy p膮czk贸w). S膮 tak偶e Expert Mode, Fully Loaded i Loaded - trzy mutatory, kt贸re daj膮c od pocz膮tku wszystko z uzdrawiaczami na full, bro艅 i maksimum amunicji lub tylko wszystkie bronie, nie pozwalaj膮 jednocze艣nie na odbudowywanie swojego arsena艂u. Grasz dot膮d, a偶 sko艅czy ci si臋 amunicja lub zginiesz.

Massacre
Spo艣r贸d tej grupy mutator贸w wyr贸偶ni臋 jeden, Massacre. Co to jest? Sieciowe polowanie na luda! Ta zabawka dodaje przechodni贸w z trybu single do sieciowej rozgrywki. Jednak nie uzbrojonych, ale zupe艂nie bezbronnych - w ko艅cu uzbrojone s膮 boty. Zupe艂nie bezbronne owieczki... Gracze, ustalaj膮c ze sob膮, 偶e nie b臋d膮 do siebie strzela膰 i przy wy艂膮czonych botach mog膮 mie膰 nowy pseudo-gametype, czyli urz膮dzi膰 sobie zawody w polowanie na przechodni贸w! Wygrywa ten, kto zdob臋dzie wi臋cej punkt贸w. Bo mutator mo偶emy konfigurowa膰 w pliku kMods.ini i w艂膮czy膰/wy艂膮czy膰 punktacj臋, a tak偶e zmienia膰 jej warto艣膰. ;) Autor jednak ola艂 tego moda i zaimplementowawszy go do moda kMods-Plus nie postara艂 si臋, aby by艂 on dost臋pny w grze, ani w readme nie wyt艂umaczy艂 jak to zrobi膰, niestety. Sami musimy edytowa膰 dwa pliki.
W pliku kMods-Plus.int (.int nie .ini!) na jego ko艅cu dodajemy poni偶szy wpis, aby m贸c ujrze膰 Massacre na li艣cie mutator贸w w opcjach hosta, na zak艂adce 'Modyfikacje':
Cytat:
Object=(Class=Class,MetaClass=Engine.Mutator,Name=kMods-Plus.MutMassacre,Description="Massacre")
Za艣 w pliku kMods.ini na jego ko艅cu, aby uruchomi膰 wspomnian膮 punktacj臋, dodajemy taki wpis (kt贸rego warto艣膰 '1' mo偶emy zmieni膰, by otrzymywa膰 wi臋cej punkt贸w):
Cytat:
[kMods-Plus.MassacreRules]
PointsPerBystanderKill=1
Do drugiej "admino-sewrerowej" grupy zaliczy膰 mo偶emy mutatory MOTD (Message Of The Day, czyli wiadomo艣膰 wy艣wietlaj膮c膮 par臋 s艂贸w dla pod艂膮czaj膮cych si臋 do naszego serwera. Wyst臋puje samodzielnie i jako sk艂adnik w innych modach. Najlepszy jest w modzie P2MaDUtils, gdzie opr贸cz wiadomo艣ci daje te偶 logo naszego serwera), Map Shuffle (gracze podczas rozgrywki g艂osuj膮 na ulubione mapy u偶ywaj膮c konsoli, co pozwala gra膰 w takie mapy najcz臋艣ciej), Rando Spawn (pojawiasz si臋 na mapie w przypadkowym miejscu), Safe Spawn (odwrotnie, nie pozwoli aby艣 pojawi艂 si臋 np. na pod艂o偶onych granatach) i Trash Talk (rozci膮ga w czasie wypowiadane kwestie i krzyki). Jednak najwa偶niejszymi narz臋dziami tylko dla admina i niedost臋pnymi jako mutatory w menu gry s膮 P2Admin (bardzo silne narz臋dzie pozwalaj膮ce adminowi serwera na wiele operacji niedost臋pnych z poziomu zwyk艂ej gry) oraz Loader (dodaje brakuj膮ce mutatory i mapy w trakcie rozgrywki). Rozwini臋ciem obu narz臋dzi jest samodzielny mod xAdmin i przy jego opisie szerzej przedstawiam mo偶liwo艣ci tych narz臋dzi.

Golden Gun
Mod kMods-Plus zawiera r贸wnie偶 nowy tryb sieciowej rozgrywki, Golden Gun, b臋d膮cy wcze艣niej samodzielnym modem. Na czym zabawa polega? Jest na mapie jeden tylko z艂oty pistolet, o kt贸rego zdobycie wszyscy walcz膮. Zabi膰 mo偶na z ka偶dej broni, ale fragi mo偶liwe s膮 tylko po u偶yciu golden guna. 艢cigaj wi臋c w艂asciciela gg aby... samemu by膰 艣ciganym. Zabijaj z niego dla punkt贸w, p贸ki ciebie nie zabij膮. :) I to ca艂a zabawa.
Tryb nie wymaga w艂asnych map. To wariant trybu death match i dzia艂a na ka偶dej jego mapie. Na podobnej zasadzie wariantywno艣ci map DM dzia艂a inny dodatkowy tryb gry, Holy Wars. Jednak w przeciwie艅stwie do HW, tryb GG nie obs艂uguje listy map trybu DM, tylko mapy trybu zdobycie (grab). I tu jest pewna niewygoda. Je艣li z opcji GG dodasz do takiej listy mapy nie b臋d膮ce w trybie grab (mpDT.DowolnaNazwa.fuk), to prze艂膮czaj膮c si臋 do opcji trybu grab gra usunie takie mapy, pozostawiaj膮c na li艣cie mapy tylko dla graba (mpDGT.InnaNazwa.fuk). I ustawienia dla GG masz mimo swej woli zmienione...
Aby tryb by艂 obs艂ugiwany przez gr臋, nie wystarczy wypakowa膰 plik贸w we w艂a艣ciwe miejsce. Opr贸cz tego trzeba:
Dla gry, kt贸ra jest klientem jakiego艣 hosta (lub gdy grasz sam z botami) musisz na ko艅cu pliku Postal2.ini doda膰 taki wpis:
Cytat:
[UBrowserGoldenGun]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=Golden Gun,bCompatibleServersOnly=True
ServerListTitle=Golden Gun
Kiedy za艣 chcesz postawi膰 hosta z tym trybem, musisz doda膰 wpisy ca艂ego moda kMods-Plus - wyja艣niam to na ko艅cu opisu tego moda.
Kiedy szukasz serwer贸w, do kt贸rych chcesz si臋 pod艂膮czy膰, mo偶esz tylko wybra膰 zak艂adk臋 'Wszystkie'. Lecz je艣li chcesz ten tryb mie膰 poprawnie wy艣wietlany pod osobn膮 zak艂adk膮 (jak Przechwycenie, czy Zespo艂owy DM), to edytujesz plik MultiplayerInfo.int dopisuj膮c na jego ko艅cu tak膮 fraz臋:
Cytat:
UBrowserGoldenGun=Pokazuje gry w trybie 'Golden Gun' do kt贸rych mo偶esz przy艂膮czy膰 si臋 w Internecie
Wspomnia艂em o botach. Nie wszystkie tryby radz膮 sobie z obs艂ug膮 bot贸w (np. Postal Arena uniemo偶liwia gr臋 pojedy艅czemu graczowi). W trybie Golden Gun gra膰 mo偶esz tylko z botami, z gr膮 nic z艂ego si臋 nie dzieje. Ale - boty s膮 za g艂upie, bo zaczai膰, 偶e w grze biega o zdobycie golden guna i wcale go nie wyr贸偶niaj膮 ponad inne bronie...

Je艣li chcesz, aby tw贸j komputer by艂 serwerem gry i obs艂ugiwa艂 mod kMods-Plus (w tym tryb Golden Gun), musisz w pliku Postal2.ini odszuka膰 sekcj臋
Cytat:
[Engine.GameEngine]
i na jej ko艅cu doda膰 takie wpisy:
ServerPackages=GGMesh.usx
ServerPackages=GGTex.utx
ServerPackages=kMods-Plus.u
Wi臋cej o modzie kMods-Plus w readme w archiwum. A pobra膰 go mo偶na st膮d
Uwaga! Wcze艣niejsze wersje singlowego moda KW2, jak i sam KW2 zawieraj膮 w sobie nazwy 艂udz膮co podobne do tego moda: kSPMods.u, kSPMods42.zip czy kMod16.zip. Prosz臋 ich nie myli膰.

O innych dodatkowych trybach gry pisz臋 znacznie ni偶ej.

---------- xxxxx ----------


xCharactersFF
Najpopularniejszy mod, dodaj膮cy nowe postacie do trybu multiplayer. To ostania, finalna i dost臋pna powszechnie wersja moda Kameka.
Dodaje 7 nowych zespo艂贸w: The ATF, The Boyz, The Gurlz, Team Hood, Team Krotchy, TheParamedics i The Protestors. Razem do dyspozycji, mamy 42 nowe postaci: ATF Agents (male and female), Postal Babe, Female, Bandmember, Biohazardous Snark, Book Protestors (male and female), Cock Asian Guy, Coach Z, Cops (black male, white female, black female), Dopamine, Suicide Bomber, F**** H******, Gangsters (black male, white male, black female, white female), Goth, Homestar Runner, Homosexual, Junkyard Guy, Kamek, Krotchy, Kumquat, Mimic, Nurse, Osama, Female Parcelworker, Female Robber, RWS Protestors (male and female), Scientist, Strong Bad, Toploader, ?????, Meat Protestors (male and female), Zealots (male and female) oraz Zombie. Naturalnie mod nie usuwa standardowych postaci. Wyboru postaci dokonujemy w menu gry, w ustawieniach hosta.
Instalujemy go, wypakowuj膮c poszczeg贸lne pliki do odpowiednich folder贸w. Szczeg贸艂y przeczytamy w pliku xCharacters.txt w archiwum z modem. Aby gracze pod艂膮czaj膮cy si臋 pod naszego hosta mogli moda u偶ywa膰, musimy w pliku gry Postal2.ini znale藕膰 sekcj臋
Cytat:
[Engine.GameEngine]
i doda膰 do niej nast臋puj膮cy wpis:
ServerPackages=xCharactersFF
Mod, jak niemal ka偶dy dodaj膮cy nowe postaci, mo偶e nam sprawia膰 k艂opoty tylko gdy gramy sami z botami. A pobra膰 go mo偶na st膮d.

---------- xxxxx ----------


M@DHeAdZChars
Mod b臋d膮cy kontynuacj膮 moda xCharactersFF (i wcze艣niejszych wersji xCharacters), dodaj膮cy nowe postacie do trybu multiplayer. Opr贸cz wszystkich zespo艂贸w i postaci poprzednika dodaje te偶 swoje. 7 zespo艂贸w xCharacters: The ATF, The Boyz, The Gurlz, Team Hood, Team Krotchy, TheParamedics i The Protestors oraz 6 w艂asnych: TeamBullfish, Team Bush, Team Evil Dead, Team Mall, Team McDowell i Team MaDHeAdZ. Do dyspozycji mamy 艂膮cznie 112 niestandardowych postaci, w tym w艂asne moda: Hell, MaD Babe, MaD Dead (2 male, 2 female), MaDJacKaL (dw贸ch), MaD Ninja, MaD Soldier (czterech) i Oxy (dw贸ch). Mod nie usuwa standardowych postaci. Wyboru postaci dokonujemy w menu gry, w ustawieniach hosta.
Instalacja polega na wypakowaniu poszczeg贸lnych plik贸w do odpowiednich folder贸w. Bli偶sze szczeg贸艂y przeczytamy w readme w archiwum z modem. Aby gracze pod艂膮czaj膮cy si臋 pod naszego hosta mogli moda u偶ywa膰, musimy w pliku gry Postal2.ini znale藕膰 sekcj臋
Cytat:
[Engine.GameEngine]
i doda膰 do niej nast臋puj膮cy wpis:
ServerPackages=xMaDHeAdZCharsV2
Mod, jak niemal ka偶dy dodaj膮cy nowe postacie, mo偶e nam sprawia膰 k艂opoty tylko gdy gramy sami z botami. Uwaga: Mod wyst臋puje w dw贸ch wersjach, niemal偶e si臋 nie r贸偶ni膮cych, poznamy je po plikach (xMaDHeAdZChars.u i xMaDHeAdZCharsV2.u) - link prowadzi do wersji drugiej.

---------- xxxxx ----------


King of the Hill
Znany tryb sieciowych rozgrywek udost臋pniony w P2: StP. Polega na zdobyciu tzw. wzg贸rza i jego obronie. Im d艂u偶ej gracz zdo艂a obroni膰 swoj膮 pozycj臋 przed reszt膮 graczy, tym wi臋cej punkt贸w zdobywa. Wzg贸rze poznasz po obracaj膮cym si臋 znaku RWS. W jego odnalezieniu pomo偶e te偶 radar, na kt贸rym wzg贸rze oznaczone jest 偶贸艂t膮 gwiazdk膮. Gdy wejdziesz na punktowany teren rozlegnie si臋 charakterystyczny d藕wi臋k i ujrzysz 艣wietlist膮 po艣wiat臋 dooko艂a. Punkty mo偶na zdoby膰, kiedy tylko jeden gracz przebywa na w strefie wzg贸rza. Wygrywa ten gracz, kt贸ry zdob臋dzie najwi臋cej punkt贸w przed ko艅cem rozgrywki lub zdob臋dzie maksymaln膮 ilo艣膰 owych punkt贸w.
Oba pliki wypakowujesz do podfolderu System gry. Jednak aby tryb by艂 poprawnie obs艂ugiwany przez gr臋 musisz na ko艅cu pliku Postal2.ini doda膰 taki wpis:
Cytat:
[UBrowserKOTH]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=King of the Hill,bCompatibleServersOnly=True
ServerListTitle=King of the Hill

Nast臋pnie odszukujesz sekcj臋
Cytat:
[UBrowser.UBrowserMainClientWindow] gdzie masz np wpis
ServerListNames[7]=None
czyli szukasz pierwszego wolnego wpisu z fraz膮 'None' i podmieniasz go na
ServerListNames[7]=UBrowserKOTH

Dzi臋ki temu b臋dziesz widzia艂 gr臋 w swoim menu.
Kiedy jako klient szukasz serwer贸w, do kt贸rych chcesz si臋 pod艂膮czy膰, mo偶esz tylko wybra膰 zak艂adk臋 'Wszystkie' i tam odnale藕膰 tryb King of the Hill. Lecz je艣li chcesz ten tryb pod osobn膮 zak艂adk膮 (tak jak Przechwycenie, czy Zespo艂owy DM), to edytujesz plik MultiplayerInfo.int dopisuj膮c na jego ko艅cu tak膮 fraz臋:
Cytat:
UBrowserKOTH=Pokazuje gry w trybie 'King of the Hill' do kt贸rych mo偶esz si臋 przy艂膮czy膰 w Internecie
Gdy chcesz postawi膰 hosta z tym trybem, to 偶eby gra klienta, kt贸ry si臋 do ciebie do艂膮czy, widzia艂a moda musisz w pliku Postal2.ini odszuka膰 sekcj臋:
Cytat:
[Engine.GameEngine]
i na jej ko艅cu doda膰 taki wpis:
ServerPackages=KINGGame.u
Mod ma swoje w艂asne mapy, aby wi臋c si臋 bawi膰 w tym trybie, musisz poszuka膰 takich map. Najcz臋艣ciej s膮 to zmodyfikowane mapy domy艣lnych tryb贸w DM i snatch, do kt贸rych dodany zosta艂 ten tryb. Poznasz takie mapy po literze 'K', np mpDGKT-Maps. Wi臋cej o modzie w readme w archiwum. A pobierzesz go ze strony Kameka.

---------- xxxxx ----------


Postal Arena
Mod dodaje nowy tryb rozgrywki sieciowej, znany z innych gier (Quake), czyli Postal Arena. Dw贸ch graczy pojedynkuje si臋 ze sob膮, u偶ywaj膮c jednej lub wielu broni, zale偶nie od konfiguracji. Inni gracze stoj膮 z boku, nie mog膮c wej艣膰 na aren臋 pojedynkumm, mog膮 tylko patrze膰 albo (to ju偶 zale偶ne od ustawienia) kopa膰 si臋, nie czyni膮c sobie krzywdy. Kiedy jeden z pojedynkuj膮cych si臋 graczy ginie, do rozgrywki ze zwyci臋zc膮 wkracza kto艣 z oczekuj膮cych a przegrany wraca do obszaru widz贸w. Zwyci臋偶a ten, kto osi膮gnie ustalon膮 liczb臋 punkt贸w, albo gdy czas gry up艂ynie a on ma najwy偶sza punktacj臋.
Oba pliki wypakowujesz do podfolderu System gry. 呕eby tryb by艂 poprawnie obs艂ugiwany przez gr臋, nie wystarczy wypakowa膰 plik贸w we w艂a艣ciwe miejsce. Aby tryb by艂 widoczny w twoim menu musisz na ko艅cu pliku Postal2.ini doda膰 taki wpis:
Cytat:
[UBrowserPostalArena]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=Postal Arena,bCompatibleServersOnly=True
ServerListTitle=Postal Arena
Nast臋pnie odszukujesz sekcj臋
Cytat:
[UBrowser.UBrowserMainClientWindow] gdzie masz np wpis
ServerListNames[7]=None
czyli szukasz pierwszego wolnego wpisu z fraz膮 'None' i podmieniasz go na
ServerListNames[7]=UBrowserPostalArena
Kiedy jako klient szukasz serwer贸w, do kt贸rych chcesz si臋 pod艂膮czy膰, mo偶esz tylko wybra膰 zak艂adk臋 'Wszystkie' i tam odnale藕膰 tryb Areny. Lecz je艣li chcesz ten tryb pod osobn膮 zak艂adk膮 (tak jak Przechwycenie, czy Zespo艂owy DM), to edytujesz plik MultiplayerInfo.int dopisuj膮c na jego ko艅cu tak膮 fraz臋:
Cytat:
UBrowserPostalArena=Pokazuje gry w trybie 'Postal Arena' do kt贸rych mo偶esz przy艂膮czy膰 si臋 w internecie
Gdy chcesz postawi膰 hosta z tym trybem, to 偶eby gra klienta widzia艂a moda musisz w pliku Postal2.ini odszuka膰 sekcj臋:
Cytat:
[Engine.GameEngine]
i na jej ko艅cu doda膰 taki wpis:
ServerPackages=PostalArena1e.u
Najcz臋艣ciej jednak nie b臋dziesz m贸g艂 w takiej grze uczestniczy膰. Aby w takim razie samemu gra膰, musisz postawi膰 serwer dedykowany.
Mod ma swoje w艂asne mapy, aby wi臋c si臋 bawi膰 w tym trybie, musisz poszuka膰 takich map. Wi臋cej o modzie w readme w archiwum. Podczas pierwszego uruchomienia mod dodaje swoje wpisy konfiguracyjne, kt贸re mo偶esz zmieni膰 edytuj膮c plik Postal2.ini w sekcji [PostalArena.PostalArena] - co jest od czego znajdziesz r贸wnie偶 w readme. A pobierzesz go ze strony Kameka.

---------- xxxxx ----------


Jail Break
Mod dodaj膮cy nowy tryb rozgrywki sieciowej (adaptacja z UT), b臋d膮cej swoistym po艂膮czeniem trybu DM i Snatch. Zabawa polega na uwi臋zianiu graczy z wrogiej dru偶yny i obronie w艂asnego wi臋zienia. Zabijaj膮c przeciwnika uwalniasz z wrogiego wi臋zienia swoich wsp贸艂graczy. Dru偶yna, kt贸ra uwi臋zi wszystkich graczy wra偶ej grupy zdobywa punkt. Uwi臋zieni rywale gin膮 brutalnie a nast臋pnie zaczyna si臋 kolejna rozgrywka - obserwujesz to podczas animacji po zako艅czeniu rundy.
呕eby tryb by艂 poprawnie obs艂ugiwany przez gr臋, nie wystarczy wypakowa膰 plik贸w we w艂a艣ciwe miejsce. Aby tryb by艂 widoczny w twoim menu musisz na ko艅cu pliku Postal2.ini doda膰 taki wpis:
Cytat:
[UBrowserJailBreak]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=JailBreak,bCompatibleServersOnly=True
ServerListTitle=JailBreak

Nast臋pnie odszukujesz sekcj臋
Cytat:
[UBrowser.UBrowserMainClientWindow] gdzie masz np wpis
ServerListNames[7]=None
czyli szukasz pierwszego wolnego wpisu z fraz膮 'None' i podmieniasz go na
ServerListNames[7]=UBrowserJailBreak
Kiedy jako klient szukasz serwer贸w, do kt贸rych chcesz si臋 pod艂膮czy膰, mo偶esz tylko wybra膰 zak艂adk臋 'Wszystkie' i tam odnale藕膰 tryb JB. Lecz je艣li chcesz ten tryb pod osobn膮 zak艂adk膮 (tak jak Przechwycenie, czy Zespo艂owy DM), to edytujesz plik MultiplayerInfo.int dopisuj膮c na jego ko艅cu tak膮 fraz臋:
Cytat:
UBrowserJailBreak=Pokazuje gry w trybie 'Jail Break' do kt贸rych mo偶esz przy艂膮czy膰 si臋 w internecie
Gdy chcesz postawi膰 hosta z tym trybem, to 偶eby gra klienta widzia艂a moda musisz w pliku Postal2.ini odszuka膰 sekcj臋:
Cytat:

[Engine.GameEngine]
i na jej ko艅cu doda膰 taki wpis:
ServerPackages=P2JailBreak.u
Mod ma swoje w艂asne mapy, aby wi臋c si臋 bawi膰 w tym trybie, musisz poszuka膰 takich map. Archiwum z modem zawiera jedn膮 przyk艂adow膮 map臋. Wi臋cej o modzie w readme w archiwum, gdzie te偶 opis konfiguracji (kt贸ra jest r贸wnie偶 dost臋pna w menu gry). A pobra膰 go mo偶na ze strony Kameka.

---------- xxxxx ----------


Holy Wars
Modyfikacja trybu death match. Ka偶dy usi艂uje zabi膰 艢wi臋tego, 贸w za艣 odwzajemnia si臋 tym samym. Efekt? Rze藕 typu "wszyscy przeciw jednemu". Kluczow膮 rol臋 odgrywa aureola, gdy偶 w艂a艣nie gracz z aureol膮 staje si臋 艣wi臋tym i jest silniejszy ni偶 inni gracze i ma wi臋cej broni. Gracz kt贸ry u艣mierci 艣wi臋tego, zdobywa jego aureol臋 i sam staje si臋 艣wi臋tym, zyskuj膮c wi臋ksz膮 si艂e - ale i wrog贸w.
Na pocz膮tku gry wszyscy s膮 grzesznikami. Gdy pojawi si臋 aureola i pierwszy gracz j膮 zdobywa, zaczyna si臋 po艣cig za 艣wi臋tym. D藕wi臋k towarzysz膮cy podniesieniu aureoli jest wyj膮tkowo sugestywny. ;) W rozeznaniu, co si臋 dzieje z aureol膮 pomagaj膮 te偶 ikony HUD-a: niebieski (aureoli jeszcze nie ma), zielony (ju偶 jest), czerwony (kto艣 ju偶 jest 艣wi臋tym, wi臋c poluj na niego!) oraz 偶贸艂ty (ty masz aureol臋). 艢wi臋ty opr贸cz swej si艂y dostaje te偶 wyj膮tkow膮 bro艅: Unholy Hand Grenade, granat o bardzo du偶ym polu ra偶enia. Postrza艂y mi臋dzy grzesznikami s膮 dozwolone, ale gdy kto艣 czyni to nadmiernie to staje si臋 niewiernym. Taki nie ma 偶adnych praw, 艣mierdzi i jego zab贸jstwo to wi臋ksza premia dla innego gracza. Czasami 艣wi臋ty po zabiciu go gubi nie jedn膮 ale dwie aureole. Tylko pierwszy gracz podnosi prawdziw膮. Gracz kt贸ry podniesie drug膮 staje si臋 fa艂szywym prorokiem. Wygl膮da jak 艣wi臋ty ale jest grzesznikiem i jedynym sposobem pozbycia si臋 tej przypad艂o艣ci jest 艣mier膰 takowego proroka. Tryb dobrze radzi sobie z botami - te "wiedz膮" w co graj膮.
Po wypakowaniu plik贸w w ich w艂a艣ciwe miejsca musisz w pliku Postal2.ini doda膰 wpis, aby twoja gra b臋d膮ca serwerem poprawnie obs艂ugiwa艂a moda i aby klienckie gry widzia艂y moda. Znajdujesz sekcj臋
Cytat:
[Engine.GameEngine] i na jej ko艅cu dopisujesz:
ServerPackages=HolyWars_100
Nic wi臋cej robi膰 nie musisz.
Kiedy jeste艣 klientem tak偶e nie musisz nic robi膰, nawet wypakowywa膰 plik贸w, gra sama je pobierze. Jednak dla wygody, kiedy jako klient szukasz serwer贸w, do kt贸rych chcesz si臋 pod艂膮czy膰, mo偶esz ten tryb mie膰 pod osobn膮 zak艂adk膮 (tak jak Przechwycenie, czy Zespo艂owy DM). Edytujesz wtedy plik MultiplayerInfo.int dopisuj膮c na jego ko艅cu tak膮 fraz臋:
Cytat:
UBrowserHolyWars=Pokazuje gry w trybie 'Holy Wars' do kt贸rych mo偶esz si臋 przy艂膮czy膰 w Internecie
Archiwum zawiera tak偶e pliki potrzebne dla moda xAdmin 1.72, a s膮 to: xHoly172_100.u oraz xHolyWars.int. Wypakowujesz je tylko wtedy, gdy u偶ywasz tego moda. Jest to jednak mod dla zaawansowanych administrator贸w i w zwyk艂ej grze nie jest potrzebny.
Tryb, podobnie jak Golden Gun, korzysta z istniej膮cych map trybu death match, tak wi臋c nie musisz troszczy膰 si臋 o dodatkowe mapy. Wi臋cej o modzie w readme w archiwum. A pobierzesz go ze ze strony Kameka.

---------- xxxxx ----------


Na tym ko艅cz臋 opis mod贸w na forum. To wszystko jak i inne mody znajdziecie niebawem na G艂贸wnej.
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Mixer 
Noob Killer


Wiek: 108
Do艂膮czy艂: 11 Gru 2006
Posty: 1789
Wys艂any: 2007-07-14, 22:46   

znakomita robota Tiquill
jeszcze nie przeczytalem calosci ale juz mam chec do sciagania ;)
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-07-14, 22:54   

Dzi臋ki. ;) Ze 艣ci膮ganiem mo偶e by膰 jednak k艂opot ze strony lazzerman, bo znik艂 u nich download, mam nadziej臋, 偶e na chwil臋. P贸ki nie zapodam innych link贸w, edytuj膮c posta, trzeba poczeka膰. :)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Tiquill 
Senior Admin
Krawiec 呕y艂



Pom贸g艂: 57 razy
Wiek: 44
Do艂膮czy艂: 25 Sty 2007
Posty: 11740
Sk膮d: z naprzeciwka
Wys艂any: 2007-07-22, 20:05   

Efekt tej pracy jest ju偶 na G艂贸wnej. Tutaj. :) Tam te偶 dobre linki do mod贸w.

Jednocze艣nie: Tematu nie zamykam. Kto ma jakie艣 uwagi lub (co po偶膮dane!) znalaz艂 jakiego艣 moda, mo偶e pisa膰 w tym temacie. B臋dziemy wdzi臋czni. ;)
_________________
Zawsze jest ryzyko, 偶e wyczerpa艂e艣 ju偶 limit dobrych dni i czeka ci臋 ju偶 tylko samo z艂o...
 
 
 
 
Wy艣wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo偶esz pisa膰 nowych temat贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach
Nie mo偶esz zmienia膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz g艂osowa膰 w ankietach
Nie mo偶esz za艂膮cza膰 plik贸w na tym forum
Mo偶esz 艣ci膮ga膰 za艂膮czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
艢mieszne obrazki